SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Zaterdag 22 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat heeft seks te maken met t'omsvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Sta ik daar te wachten..
Nee grapje, maar ik kom wel! Als het niet te laat wordt voor jullie hier zijn tenminste.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mijn haar is echt zwart.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Toch te lang in laten trekken dus?quote:
What you forget, you are gonna repeat.
Zal wel uurtje of 3 wordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sta ik daar te wachten..
Nee grapje, maar ik kom wel! Als het niet te laat wordt voor jullie hier zijn tenminste.![]()
![]()
Dat heeft bij mij nog nooit verschil gemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch te lang in laten trekken dus?
Ik had het iets meer rood verwacht, afgaand van het pakje.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Volgende keer mij maar laten rijden als ik geen andere plannen heb
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan kan ik er echt maar kort bij zijn..quote:
Het is op zich wel mooi, maar nu moet ik wel make-up gaan dragen.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Emo make up?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is op zich wel mooi, maar nu moet ik wel make-up gaan dragen.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Je lijkt nu op t zusje van Morticia Adams?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is op zich wel mooi, maar nu moet ik wel make-up gaan dragen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat is wel heel extreem.quote:
Dit is wel krap geschat als ik zo reken. Ik verwacht ze hier om kwart over 2, volgens mij ben je niet met 3 kwartier in Enschedequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik er echt maar kort bij zijn..![]()
![]()
Was het maar zo. Die heeft een figuurtje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je lijkt nu op t zusje van Morticia Adams?
Met een beetje doorrijden wel. En dan moeten jullie nog naar het centrum.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is wel krap geschat als ik zo reken. Ik verwacht ze hier om kwart over 2, volgens mij ben je niet met 3 kwartier in Enschede
Reken er maar op dat jullie pas tussen half 4/4 uur zijn. Ik moet om half 5 weg
Huppel niet neequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is wel krap geschat als ik zo reken. Ik verwacht ze hier om kwart over 2, volgens mij ben je niet met 3 kwartier in Enschede![]()
Nee bah, magere heksquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het maar zo. Die heeft een figuurtje.
Daarom ook, met de trein had ik geen rekening gehouden nog. Oh, dat is wel jammerquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een beetje doorrijden wel. En dan moeten jullie nog naar het centrum.
Reken er maar op dat jullie pas tussen half 4/4 uur zijn. Ik moet om half 5 weg![]()
![]()
Wordt nog krap dan. Gelukkig ben ik niet zo breedquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
Zo, Engel en ik zijn bij hups en C_A ingestapt.
![]()
![]()
Dan word 't 'm niet voor mij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ook, met de trein had ik geen rekening gehouden nog. Oh, dat is wel jammer
Misschien als jullie er rond half 10/10 uur nog zijn, maar dan ben ik met andere mensen. Denk niet dat ik jullie dan nog ga vinden.What you forget, you are gonna repeat.
Whut? Jij gaat ook?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
Zo, Engel en ik zijn bij hups en C_A ingestapt.
Geen idee tot hoe laat we blijven, maar elkaar vinden in die drukte wordt sowieso lastigquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan word 't 'm niet voor mij.
Misschien als jullie er rond half 10/10 uur nog zijn, maar dan ben ik met andere mensen. Denk niet dat ik jullie dan nog ga vinden..
![]()
Damnquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt nog krap dan. Gelukkig ben ik niet zo breed
Logistiek niet heel slim zo
Volgend jaar mij maar hosselen en een busje van de zaak meenemen
Hij wilde jou niet alleen laten gaan met al die chicks.quote:
Ach, en anders in de kofferbak tukkie doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn
Logistiek niet heel slim zo
Volgend jaar mij maar hosselen en een busje van de zaak meenemenIk denk het jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilde jou niet alleen laten gaan met al die chicks.![]()
![]()
In een vw fox? Nee, zelfs ik pas daar niet in de kofferbakquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, en anders in de kofferbak tukkie doen
[..]
Ik denk het ja
BEL DE KRANTquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
HUPS IS ZONDER NAVIGATIE NAAR ENGEL GEREDEN!!!!! WHOEHOEHOE![]()
![]()
Dan op het dakquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In een vw fox? Nee, zelfs ik pas daar niet in de kofferbak![]()
![]()
het is best krap jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In een vw fox? Nee, zelfs ik pas daar niet in de kofferbakmaar er past nog wel iemand op schoot
![]()
![]()
Ik ben niet zo zwaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is best krap jamaar er past nog wel iemand op schoot
![]()
![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince kan mooi bij muhaha op schoot![]()
![]()
Cutequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince kan mooi bij muhaha op schoot
Vind het wel echt superjammer dat ik jullie nu niet ga meeten
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een beetje te sterk gemixt![]()
![]()
we komen je gewoon halen! Je kan nog wel op engel haar schootquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind het wel echt superjammer dat ik jullie nu niet ga meeten![]()
![]()
Volgensmij moest ze werken ofzo..?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we komen je gewoon halen! Je kan nog wel op engel haar schootDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je mag me best komen halen, maar ik moet weer richting huis tegen de tijd dat jullie überhaupt in Enschede zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we komen je gewoon halen! Je kan nog wel op engel haar schootJullie hadden potverdorie gewoon optijd moeten vertrekken
Hey, ik kom ook nog he. Ik wil de pret niet missenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilde jou niet alleen laten gaan met al die chicks.![]()
![]()
Jullie kunnen vanuit Apeldoorn doorrijden.... rijd ik net voorbij Harderwijk... belt mijn moeder... "Hoe laat ben je hier ongeveer? We hebben rond 6 uur gereserveerd"....
Ben gewoon vergeten dat we vanavond met de familie uiteten zouden gaan![]()
![]()
![]()
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Neequote:Op zaterdag 22 december 2012 14:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij moest ze werken ofzo..?
Nee, en nou kunnen ze mij niet meer meetenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
Jullie kunnen vanuit Apeldoorn doorrijden.... rijd ik net voorbij Harderwijk... belt mijn moeder... "Hoe laat ben je hier ongeveer? We hebben rond 6 uur gereserveerd"....
Ben gewoon vergeten dat we vanavond met de familie uiteten zouden gaan![]()
![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat stom van zequote:Op zaterdag 22 december 2012 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, en nou kunnen ze mij niet meer meeten![]()
Ja, vind ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ze hadden gewoon om 8 uur weg moeten rijden vanmorgen.
Het is echt echt echt tyfus druk in Enschedequote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je komt de oude markt al niet meer op. De oude markt en de straten ernaartoe staan allemaal helemaal vol
level 10 is dronken!quote:
Level 8 aangeschoten
Even eten bij Macdan zak ik weer een leveltje
Mijn navigatie praat tegen me![]()
![]()
Nou veel plezier julliequote:Op zaterdag 22 december 2012 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
level 10 is dronken!
Level 8 aangeschoten
Even eten bij Macdan zak ik weer een leveltje
Mijn navigatie praat tegen me![]()
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Topic dood, want iedereen weg?![]()
Haiquote:
Wat ben jij zoal aan het doen?What you forget, you are gonna repeat.
Net even een pc in elkaar gezet voor mijn vader en nu darten kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hai
Wat ben jij zoal aan het doen?![]()
Ook niet zo'n hele boeiende dag dus verder?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net even een pc in elkaar gezet voor mijn vader en nu darten kijken.
Nee niet echt, gewoon een saaie zaterdagquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet zo'n hele boeiende dag dus verder?![]()
Whehe. Same herequote:Op zaterdag 22 december 2012 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet echt, gewoon een saaie zaterdag![]()
Mijn buurvrouw geholpen met verhuizen en nieuwe hakken gehaald voor de Kerst. Mjuh..
Schoenen kopen is dan toch wel leuk?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe. Same here![]()
Mijn buurvrouw geholpen met verhuizen en nieuwe hakken gehaald voor de Kerst. Mjuh..![]()
Ik vind het niet zo boeiend. Zeker hakken niet, omdat dat geen schoenen zijn die ik verder aantrek. Alleen met Kerst of andere bijzondere gelegenheden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schoenen kopen is dan toch wel leuk?What you forget, you are gonna repeat.
Geen high heels liefhebster?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo boeiend. Zeker hakken niet, omdat dat geen schoenen zijn die ik verder aantrek. Alleen met Kerst of andere bijzondere gelegenheden.![]()
Nee, absoluut niet.quote:
Normaal altijd Converse All Stars of Vans
Lopen het lekkerste hequote:Op zaterdag 22 december 2012 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
Normaal altijd Converse All Stars of Vans![]()
Ahwquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stom weer, ben zeiknat geworden
Jaaquote:
Mam ook al twee keer gevraagd of alles goed is...![]()
Zijn ze net één dag weg.. wat gaat dat de komende twee weken nog geven dan![]()
![]()
Ja zo zijn moeders hequote:Op zaterdag 22 december 2012 16:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mam ook al twee keer gevraagd of alles goed is...![]()
Zijn ze net één dag weg.. wat gaat dat de komende twee weken nog geven dan![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar wel wat overdreven hoor
quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben 29 maar het liefste zou mijn moeder ook hebben dat ik bijvoorbeeld even bel als ik ergens heen ga dat ik goed ben aangekomen etcquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar wel wat overdreven hoor![]()
![]()
Jaaa, maar het blijft overdrevenquote:Doe je dat dan nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 29 maar het liefste zou mijn moeder ook hebben dat ik bijvoorbeeld even bel als ik ergens heen ga dat ik goed ben aangekomen etc![]()
![]()
Nee, slecht he.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaa, maar het blijft overdreven
[..]
Doe je dat dan niet![]()
![]()
Ik ben ook iedere keer teleurgesteld als Roy me niet gebeld heeft.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sorryquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook iedere keer teleurgesteld als Roy me niet gebeld heeft.![]()
![]()
Hij is wel erg gemeen hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook iedere keer teleurgesteld als Roy me niet gebeld heeft.![]()
![]()
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik kan ook heel lief zijn hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij is wel erg gemeen hoor...![]()
Nee hoor, zo oppervlakkig ben ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen tegen knappe dames zeker?![]()
oh oke, dus exclusief sneeuw.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Hoedje, sjaal, ogen, wortel en pijpseduco sum.en ben erg stout![]()
oh als het een neppijp is, kan je die beter niet echt gebruiken
Iemand die ik ken had dat eens geprobeert, en toen ging het plastic van de neppijp ook gewoon meebrandenseduco sum.en ben erg stout![]()
Helaas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh oke, dus exclusief sneeuw.![]()
![]()
Sowieso rokenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
oh als het een neppijp is, kan je beter die niet gebruiken om te roken.
Iemand die ik ken had dat eens geprobeert, en toen ging het plastic van de neppijp ook gewoon meebranden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
heb je nog sneeuw in de vriezer![]()
![]()
ja die "roken is ....shuffly "ofzo reclames, met allemaal vreemde termen.quote:
overdag zijn die reclames ook, en domme kinderen kunnen juist denken dat roken stoer is.
roken gaat helemaal terugkomen!oke succes met de sneeuwpopset danquote:Op url=http://forum.fok.nl/topic/1909809/5/25#120637705]zaterdag 22 december 2012 17:16[/url] schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]seduco sum.en ben erg stout![]()
Lasagne?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand enig idee voor het eten? Geen pizza, friet of zoiets.What you forget, you are gonna repeat.
Nasiquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand enig idee voor het eten? Geen pizza, friet of zoiets.![]()
Ooooh al lang niet meer gehad. Kan ik wel eens maken jaquote:Lekker, maar vorige week al gehadquote:![]()
![]()
Nu heb ik ook zin in Lasagnequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ooooh al lang niet meer gehad. Kan ik wel eens maken ja
[..]
Lekker, maar vorige week al gehad
Helaas woon je zover weg, anders mocht je wel even langskomen hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in Lasagne![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Helaas woon je zover weg, anders mocht je wel even langskomen hoor
Maar hier krijg ik wentelteefjes. Ook lekker
Lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar hier krijg ik wentelteefjes. Ook lekker![]()
![]()
broodje kaasquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand enig idee voor het eten? Geen pizza, friet of zoiets.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat is lang geleden dat ik die op heb.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar hier krijg ik wentelteefjes. Ook lekker
Maar eens een keer maken![]()
Ik ga maar eens even kijken of die al in de maak zijn, en dan door![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
![]()
Smakelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
Lasagne? Voor als je in de buurt van Venlo woontquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ook trek.
Weet alleen nog niet waarin.![]()
![]()
Daar woon ik niet in de buurt. Helaas!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lasagne? Voor als je in de buurt van Venlo woontEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jammerquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar woon ik niet in de buurt. Helaas!![]()
![]()
Tja ik heb nog....quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lasagne? Voor als je in de buurt van Venlo woont![]()
Ow da's lang geleden hier, lekker spul is datquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar hier krijg ik wentelteefjes. Ook lekker![]()
![]()
Gut zitte ze nu allemaal te SR-en? Of gewoon zuipen in Enschede en daarna ergens bij iemand crashen ??Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga zo maar es beginnen aan het diner van morgen... moet nog een hoop klaargemaakt wordenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Morgen 1e kerstdag en dinsdag 2e kerstdag hier
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uhm okequote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef fietsie het volgende:
Morgen 1e kerstdag en dinsdag 2e kerstdag hierHoe komt het?
![]()
Ik vond 2 dagen achterlkaar voor een groot gezelschap koken te inspannendquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oke, mja dat kan ik wel begrijpenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond 2 dagen achterlkaar voor een groot gezelschap koken te inspannendM'n zus is de pineut dit jaar
![]()
![]()
Morgen 10 man, dinsdag 11. Werk me er een slag in de rondte aan
Daar ben je wel even mee bezig jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:58 schreef fietsie het volgende:
Morgen 10 man, dinsdag 11. Werk me er een slag in de rondte aan![]()
![]()
Jups; morgen is gewoon klassiek "alles op tafel en kanen" , dinsdag is het een doorlopende hapjesparade..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pff je moet er maar zin in hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef fietsie het volgende:
Jups; morgen is gewoon klassiek "alles op tafel en kanen" , dinsdag is het een doorlopende hapjesparade..Je kookt graag ofzo?
![]()
SR is overrated, backstage met een orkest/band hier, gratis eten alles
Goed geregeld!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
SR is overrated, backstage met een orkest/band hier, gratis eten allesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jups; hobbyquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff je moet er maar zin in hebbenJe kookt graag ofzo?
Ja nice, ik hoor bij de "familie" zoals ze het zelf zeggenquote:
Ik rij dan ook met een busje voor ze enzo
Ik ga ff koken en douchen en proberen van mijn rugpijn af te komen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Godverdomme, ik blijk honger houden.
Mijn maag is niet te stillen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kusje op je maagquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn maag is niet te stillen.![]()
![]()
misschien heb je wormpjesquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn maag is niet te stillen.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
daar hou je toch ook honger van? maar is idd smerigquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gatsie
Overigens voel je die ergens anders![]()
Wat brengt jou eigenlijk in deze SC? Leuk dat je hier ook bent nuquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daar hou je toch ook honger van? maar is idd smerig![]()
![]()
andere is vaak dood...quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat brengt jou eigenlijk in deze SC? Leuk dat je hier ook bent nu
meh.. ik wil graag een dansje doen vanavond, maar echt al de hele week oorpijn... dus sta nog beetje in dubioThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Gewoon doen, anders krijg je spijt enzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
meh.. ik wil graag een dansje doen vanavond, maar echt al de hele week oorpijn... dus sta nog beetje in dubio![]()
![]()
Oordopjes indoen Snarf14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Jij doet het nietquote:14 SHADES OF GREY
liever niet ...quote:
hm... dan heb ik wel een reden om te pas en te onpas de macarena te doen "sorry ik hoorde t verkeerd.. dacht ECHt te horen dat dit de macarena was"quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Story or my life broquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze wilt niet, been there done that tried and failedIk kan niet eens een kerstboom versieren
14 SHADES OF GREY
ik heb gewoon voorheen de kunstkerstboom versiert en hem met (plastic) bal en lampjes en al weer ingeklapt, scheelde dat jaar erop enorm veel tijdquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Story or my life broIk kan niet eens een kerstboom versieren
.. uitklappen, piek dr in en klaar!
Ik heb geen kerstboomquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb gewoon voorheen de kunstkerstboom versiert en hem met (plastic) bal en lampjes en al weer ingeklapt, scheelde dat jaar erop enorm veel tijd.. uitklappen, piek dr in en klaar!
14 SHADES OF GREY
Ik had alles voor de mijne klaargelegd, was m'n moeder op bezoek geweest en heeft dat ding opgetuigdquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Story or my life broIk kan niet eens een kerstboom versieren
![]()
![]()
ik nu ook niet.... hou niet van kerstquote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Die piek kan je er toch ook op laten zitten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb gewoon voorheen de kunstkerstboom versiert en hem met (plastic) bal en lampjes en al weer ingeklapt, scheelde dat jaar erop enorm veel tijd.. uitklappen, piek dr in en klaar!
Oooooow wacht even, I see what you did there![]()
![]()
Ik heb ook niets met dat hele gedoe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik nu ook niet.... hou niet van kerst14 SHADES OF GREY
....?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die piek kan je er toch ook op laten zitten?
Oooooow wacht even, I see what you did there
met piek erop, pastte hij niet meer terug in de verpakkingThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
....?
met piek erop, pastte hij niet meer terug in de verpakking![]()
![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Huppelmuts en CA volop in beeld bij Timur![]()
![]()
Ja Huppel tegen Timur: 20 euro als deze dame (CA) een zoen van je krijgtquote:
CA is een beetje boel dronken dus die had zoiets van
Dus toen gaf Huppel een kus aan Timur
Timur zei: 40 euro en dan gaan we tongen
Waarop Huppel zei: Zie ik er uit als een rijke stinkerd?
Timur: Nou dan tongen we toch gratis![]()
Maar dat wilde ze niet![]()
![]()
Gemiste kansquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Huppel tegen Timur: 20 euro als deze dame (CA) een zoen van je krijgt
Maar dat wilde ze niet![]()
![]()
wahahahaha neem aan dat dat vast ergens herhaald wordt komende dag.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Huppel tegen Timur: 20 euro als deze dame (CA) een zoen van je krijgt
Maar dat wilde ze nietPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Misschien welquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
wahahahaha neem aan dat dat vast ergens herhaald wordt komende dag.![]()
![]()
Goedenavond.... de pavlova is helaas verkleurd en ik ben door mijn rug gegaan,dushet is officieel een vervelende avond.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sexy hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik plaats hem gewoon weer. Bazengif.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Weer een film die je me aan wilt raden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik plaats hem gewoon weer. Bazengif.![]()
I'm sexy and I know it.quote:Nee. Is een redelijk grappige serie. My name is Earl. Maar is niet jouw humor denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Weer een film die je me aan wilt raden?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
You do? L al gehosseld dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I'm sexy and I know it.
[..]
Nee. Is een redelijk grappige serie. My name is Earl. Maar is niet jouw humor denk ik.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, mijn zelfbeeld is heel anders.quote:
Maar ik moet af en toe even doen alsof.
En nee. Heb haar niet meer gezien of gesproken en durf niet weer een berichtje te sturen omdat ik niet genegeerd wil worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar eens kijken dan, heb ik weer wat te haten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Is een redelijk grappige serie. My name is Earl. Maar is niet jouw humor denk ik.![]()
Heb je nog niet genoeg om te haten dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Maar eens kijken dan, heb ik weer wat te haten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er is nooit genoeg om te haten! Ik verveel me bijvoorbeeld hier, dus dan kan ik lekker lopen haten op jullie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Maar eens kijken dan, heb ik weer wat te haten.![]()
Hey hoi EvieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nop. De harde kern loopt in Enschede te blauwbekken / zuipen en doet mee aan de gekte rond Serious Request... en de rest is stil....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jouw zelfbeeld faalt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mijn zelfbeeld is heel anders.
Maar ik moet af en toe even doen alsof.
En nee. Heb haar niet meer gezien of gesproken en durf niet weer een berichtje te sturen omdat ik niet genegeerd wil worden.
Hoe was je laatste contact met haar?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wanneer? Net was er nog voetbal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
Hoi, hups hier. Ik geloof dat ik op tv was.3FM tegen RTL.
Ze denken toch niet dat er mensen naar 3FM gaan zitten kijken ?????quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer? Net was er nog voetbal.3FM tegen RTL.
Ik vond het wel geinig. Coen die faalde met zijn penalty.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze denken toch niet dat er mensen naar 3FM gaan zitten kijken ?????
Mike en Thomas zijn toch ietstiepietsie vermakelijker... en veel van de muziek van 3FM doet me het geluid uitschakelen....
"Schapen houden van een meester! Die moet je niet liefkozen, die houden van krachtig optreden!"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wou dat meer mensen het zagen zoals jij het ziet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw zelfbeeld faalt.
Hoe was je laatste contact met haar?
Laatste contact was gewoon een bedankje wegens felicitaties en dat ze het leuk had gehad enzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Volgens mij valt dat wel mee. De enige die het anders moet gaan zien ben je zelf.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou dat meer mensen het zagen zoals jij het ziet.
Laatste contact was gewoon een bedankje wegens felicitaties en dat ze het leuk had gehad enzo.
Hmmm oké. Wil je haar nog een keer mee uit nemen, of niet?
Euh ... Whut?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef fietsie het volgende:
Mike en Thomas zijn toch ietstiepietsie vermakelijker... en veel van de muziek van 3FM doet me het geluid uitschakelen....
"Schapen houden van een meester! Die moet je niet liefkozen, die houden van krachtig optreden!"A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Frits Lambrechts speelt "storyteller" en kwam in een beetje een pornografische sectie van het (geschrapte) repertoire...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee waar je het nu over hebt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Frits Lambrechts speelt "storyteller" en kwam in een beetje een pornografische sectie van het (geschrapte) repertoire...
Ned3: Mike en Thomas met hun kerstshow, met allemaal beroemde nederlandse acteurs in bijrolletjes... Soort kruising van een musical, het Scrooge-verhaal en allerlei andere kerst-films doorelkaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee waar je het nu over hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwah, ik hoor dat niet vaak hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. De enige die het anders moet gaan zien ben je zelf.
Hmmm oké. Wil je haar nog een keer mee uit nemen, of niet?![]()
Meestal tegenovergesteld.
Ik wil van alles met haar doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hmm viel toch in de categorie: geinig om te kijken, maar de moeite van opnemen niet waard....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie hoort dat wel vaak eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik hoor dat niet vaak hoor.![]()
Meestal tegenovergesteld.
Ik wil van alles met haar doen.
Dan doe iets! Laat weten dat je bestaat voordat haar oog op een ander valt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Natte friet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, even patatje gehaald door de regen
oeh misschien dat ik zo ook een broodje kroket ga halen... heb toch een hyperactieve bordercollie hier rond lopen, dus neem ik die ff mee!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, even patatje gehaald door de regenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik ga een lading pijnstillers innemen en dan mijn bed in..... truste @ allProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vertel het hem ja!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef Fera het volgende:
Dan doe iets! Laat weten dat je bestaat voordat haar oog op een ander valt.![]()
Welterusten, ik heb genoten van je kwaliteitsposts.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef fietsie het volgende:
Ik ga een lading pijnstillers innemen en dan mijn bed in..... truste @ all![]()
truste!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef fietsie het volgende:
Ik ga een lading pijnstillers innemen en dan mijn bed in..... truste @ allThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ze weet dat ik besta!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie hoort dat wel vaak eigenlijk?
Dan doe iets! Laat weten dat je bestaat voordat haar oog op een ander valt.
Nummer, facebook, smsjes, urenlang praten, personeelsfeest, dansen, film, kroeg.Jij hebt makkelijk praten twi.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En dan nu het biertjeHeb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten twi.![]()
Trusten Fietsie als je dit nog zietquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef fietsie het volgende:
Ik ga een lading pijnstillers innemen en dan mijn bed in..... truste @ all![]()
![]()
Is ie gelijk afgekoeld in de regenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh misschien dat ik zo ook een broodje kroket ga halen... heb toch een hyperactieve bordercollie hier rond lopen, dus neem ik die ff mee!![]()
![]()
Jaquote:Maar, maar, maar...
Ik moet komend jaar natuurlijk wel heel burgerlijk een bevriend koppeltje hebben die langs komen om een borrel te komen doen. Met tijgernootjes en Triviant, ditdat.
![]()
Die is om 8 uur dichtquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snackbar is bij jou om de hoek!![]()
ttja... hij had de keus om rustig in zn mandje te gaan liggen... dan moet die maar lopen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is ie gelijk afgekoeld in de regen
ik kijk ff "echt waar?!" af en dan ga ik wel ff lopen. soms verlang ik best wel naar een patatjespan!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
En dan nu het biertje
[..]
Heb ik iets gemist?Owja, dat is waar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
JaMaar, maar, maar...
Ik moet komend jaar natuurlijk wel heel burgerlijk een bevriend koppeltje hebben die langs komen om een borrel te komen doen. Met tijgernootjes en Triviant, ditdat.
Nou twi, mijn beste, voor jou doe ik dat dan gewoon. Voor jou neem ik dat risico. Voor jou vind ik het niet erg mezelf voor lul te zetten. Voor jou riskeer ik de rare werksituatie.
Zaterdag gaan we dus weer gewoon vol aan het hosselen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klein dorp hequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O jezus, das wel ernstig![]()
oh.. tis nu afgelopen... hoop dat snachbar hier nog wel open is trouwens
Ik had geen keus. Mijn snackbar is nu dichtquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
oh.. tis nu afgelopen... hoop dat snachbar hier nog wel open is trouwens![]()
![]()
Snackbar hier op mijn hoek is tot 9 uur open.
De ander weet ik niet, maar tot laat in ieder geval.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
hm.. in geval van nood kan ik altijd nog naar jouw snackbar lopenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
De ander weet ik niet, maar tot laat in ieder geval.
Vroeger woonde ik nog in de buurt van een avondwinkel. Altijd makkelijk als je zin hebt in die midnight snackquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
De ander weet ik niet, maar tot laat in ieder geval.![]()
![]()
Je weet wat ik bedoel. Uit het oog, uit het hart. Dus laat jezelf zien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze weet dat ik besta!
Nummer, facebook, smsjes, urenlang praten, personeelsfeest, dansen, film, kroeg.
[..]
Jij hebt makkelijk praten twi.
Anders laat je je door je collie voortslepen! Is hij gelijk ook moequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. in geval van nood kan ik altijd nog naar jouw snackbar lopen![]()
![]()
Niet eens een wijntje?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef twi het volgende:
Wij hebben alleen een hostibar.
Gratis water, dat dan weer wel.
Wat is nou weer een hostibar?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef twi het volgende:
Wij hebben alleen een hostibar.
Gratis water, dat dan weer wel.![]()
Wel een slijterij tegenover de kerk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In deest mag je al blij zijn als de kerk open isA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daar word ik niet dronken van.quote:
Open op zondag?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een slijterij tegenover de kerk.![]()
Dat dan weer wel ja, en die doet zelfs op zondag open als je hem beltquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een slijterij tegenover de kerk.![]()
Vast niet.quote:Kutdorp.
Whut, serieus?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, en die doet zelfs op zondag open als je hem belt
Om de zorgen des levens te vergeten.quote:
Bazig.quote:Ik kan wel zeggen dat ik namens jou kom.
Haha, ja dat kan. Hij woont er tegenover, dat grote huis met die jaguar op de oprijlaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Bazig.Ik kan wel zeggen dat ik namens jou kom.
![]()
Dat valt niet te missen, een Jaguar in Deest.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan. Hij woont er tegenover, dat grote huis met die jaguar op de oprijlaan.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Is best een stukje van jouw huis. Kilometer of 60?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. in geval van nood kan ik altijd nog naar jouw snackbar lopenJa, daar heb je wel een punt. Zaterdag werk. Als ik haar dan zie, maak ik mijn move.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel. Uit het oog, uit het hart. Dus laat jezelf zien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar vergis je je in, hij levert door het hele landquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch wel, als jij langs kwam had íe z'n hele maandomzet in één zondag gehaald.![]()
HoiC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is best een stukje van jouw huis. Kilometer of 60?
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Zaterdag werk. Als ik haar dan zie, maak ik mijn move.
Ik ben benieuwd.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: