SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Zaterdag 22 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat heeft seks te maken met t'omsvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Sta ik daar te wachten..
Nee grapje, maar ik kom wel! Als het niet te laat wordt voor jullie hier zijn tenminste.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mijn haar is echt zwart.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Toch te lang in laten trekken dus?quote:
What you forget, you are gonna repeat.
Zal wel uurtje of 3 wordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sta ik daar te wachten..
Nee grapje, maar ik kom wel! Als het niet te laat wordt voor jullie hier zijn tenminste.![]()
![]()
Dat heeft bij mij nog nooit verschil gemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch te lang in laten trekken dus?
Ik had het iets meer rood verwacht, afgaand van het pakje.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Volgende keer mij maar laten rijden als ik geen andere plannen heb
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan kan ik er echt maar kort bij zijn..quote:
Het is op zich wel mooi, maar nu moet ik wel make-up gaan dragen.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Emo make up?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is op zich wel mooi, maar nu moet ik wel make-up gaan dragen.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Je lijkt nu op t zusje van Morticia Adams?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is op zich wel mooi, maar nu moet ik wel make-up gaan dragen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat is wel heel extreem.quote:
Dit is wel krap geschat als ik zo reken. Ik verwacht ze hier om kwart over 2, volgens mij ben je niet met 3 kwartier in Enschedequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik er echt maar kort bij zijn..![]()
![]()
Was het maar zo. Die heeft een figuurtje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je lijkt nu op t zusje van Morticia Adams?
Met een beetje doorrijden wel. En dan moeten jullie nog naar het centrum.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is wel krap geschat als ik zo reken. Ik verwacht ze hier om kwart over 2, volgens mij ben je niet met 3 kwartier in Enschede
Reken er maar op dat jullie pas tussen half 4/4 uur zijn. Ik moet om half 5 weg
Huppel niet neequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is wel krap geschat als ik zo reken. Ik verwacht ze hier om kwart over 2, volgens mij ben je niet met 3 kwartier in Enschede![]()
Nee bah, magere heksquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het maar zo. Die heeft een figuurtje.
Daarom ook, met de trein had ik geen rekening gehouden nog. Oh, dat is wel jammerquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een beetje doorrijden wel. En dan moeten jullie nog naar het centrum.
Reken er maar op dat jullie pas tussen half 4/4 uur zijn. Ik moet om half 5 weg![]()
![]()
Wordt nog krap dan. Gelukkig ben ik niet zo breedquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
Zo, Engel en ik zijn bij hups en C_A ingestapt.
![]()
![]()
Dan word 't 'm niet voor mij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ook, met de trein had ik geen rekening gehouden nog. Oh, dat is wel jammer
Misschien als jullie er rond half 10/10 uur nog zijn, maar dan ben ik met andere mensen. Denk niet dat ik jullie dan nog ga vinden.What you forget, you are gonna repeat.
Whut? Jij gaat ook?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
Zo, Engel en ik zijn bij hups en C_A ingestapt.
Geen idee tot hoe laat we blijven, maar elkaar vinden in die drukte wordt sowieso lastigquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan word 't 'm niet voor mij.
Misschien als jullie er rond half 10/10 uur nog zijn, maar dan ben ik met andere mensen. Denk niet dat ik jullie dan nog ga vinden..
![]()
Damnquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt nog krap dan. Gelukkig ben ik niet zo breed
Logistiek niet heel slim zo
Volgend jaar mij maar hosselen en een busje van de zaak meenemen
Hij wilde jou niet alleen laten gaan met al die chicks.quote:
Ach, en anders in de kofferbak tukkie doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn
Logistiek niet heel slim zo
Volgend jaar mij maar hosselen en een busje van de zaak meenemenIk denk het jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilde jou niet alleen laten gaan met al die chicks.![]()
![]()
In een vw fox? Nee, zelfs ik pas daar niet in de kofferbakquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, en anders in de kofferbak tukkie doen
[..]
Ik denk het ja
BEL DE KRANTquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
HUPS IS ZONDER NAVIGATIE NAAR ENGEL GEREDEN!!!!! WHOEHOEHOE![]()
![]()
Dan op het dakquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In een vw fox? Nee, zelfs ik pas daar niet in de kofferbak![]()
![]()
het is best krap jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In een vw fox? Nee, zelfs ik pas daar niet in de kofferbakmaar er past nog wel iemand op schoot
![]()
![]()
Ik ben niet zo zwaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is best krap jamaar er past nog wel iemand op schoot
![]()
![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince kan mooi bij muhaha op schoot![]()
![]()
Cutequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince kan mooi bij muhaha op schoot
Vind het wel echt superjammer dat ik jullie nu niet ga meeten
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een beetje te sterk gemixt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: