Wat wordt het volgende thema?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:54 schreef Rebubbled het volgende:
Gefeliciteerd Sjiep! Ben benieuwd wat het nieuwe onderwerp wordt.
Tof!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef Sjiep het volgende:
Yay, thanks! Ik zat aan 2 dingen te denken:
-productfotografie, neem een voorwerp en maak er een foto van die zo als reclame gebruikt kan worden
-lijnen (van alles, architectuur, patronen, landschappen, etc)
het eerste lijkt me leuk om een keer te proberen en een uitdaging (voor mij) om nieuwe dingen te doen. Echter lijkt het me niet erg 'toegankelijk' en deze maand zag je ook wel dat een simpel onderwerp voor meer inzendingen heeft gezorgd. Duuusss...
Thema: lijnen! (redelijk algemeen lijkt mij)
Nee, is onhandig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:06 schreef Fotografie.vink het volgende:
Het lijkt me verstandig om per maand het topic te legen houd het overzichtelijker.
Nice!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef Sjiep het volgende:
Thema: lijnen! (redelijk algemeen lijkt mij)
Ik wist dat jij vet in je nopjes zou zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:07 schreef Schanulleke het volgende:
Dat onderwerp had ik ook op de plank liggen. Leuk!
Waarom dat dan?quote:
Nee, want elke keer worden alle pics bij elkaar verzameld om te voorkomen dat je foto's mist. En als er een hoop gechat wordt in een maand kom je ook wel aan 2 topics.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef the-it het volgende:
[..]
Waarom dat dan?![]()
Een schoon topic lijkt me beter dan een topic die straks vol zit, dan moet je tussen twee topics gaan klikken om alles te kunnen beoordelen
Ja, in september schoot je hem nog af ten gunste van muziek. Waar je niet eens voor instuurde!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik wist dat jij vet in je nopjes zou zijn.
Hihi oeps.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, in september schoot je hem nog af ten gunste van muziek. Waar je niet eens voor instuurde!![]()
Nu in ieder geval lekker klooien.
Ik hoop van niet, want dat zou wel erg zijn. Hoef alleen maar een keertje mijn camera mee te nemen naar t werkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En dan 22 februari teleurgesteld melden dat je weer te laat bent?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |