*knuffel*quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:33 schreef MaJo het volgende:
tijdje niet gepost omdat het even wat minder ging maar ik heb weer positieve energie en ga er weer tegenaan
Nice! Je houdt het goed vol he!?quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Net een uurtje gejogd (kan het geen hardlopen noemen) en na het uitwandelen nog een interval gedaan van 8x20 sec om 8x10 sec.
^^quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
Gewichtsverlies na niet eten/ziek zijn komt iha deels terug. Van 55 naar 50 is zo'n 9% gewichtsverlies en is niet echt ok, want vaak spierweefsel (en vet en vocht).
Vochtverlies is niet erg, even drinken en je hebt het terug. Vet is ook niet erg als je er teveel van had. Spieren kwijt is niet ok. Om die weer een ebetje terug te krijgen => eiwitten eten en niet 3 beschuitjes en een maaltijdsalade, maar liefst ei, kip of vis.
/2cent
En een handje noten en noten (+ geitenkaas) door de salade. Dus ik krijg wel veel eiwitten binnen vandaag. En gisteren heb ik in totaal drie eieren gehad. Op het moment let ik er wel bewust op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
Gewichtsverlies na niet eten/ziek zijn komt iha deels terug. Van 55 naar 50 is zo'n 9% gewichtsverlies en is niet echt ok, want vaak spierweefsel (en vet en vocht).
Vochtverlies is niet erg, even drinken en je hebt het terug. Vet is ook niet erg als je er teveel van had. Spieren kwijt is niet ok. Om die weer een ebetje terug te krijgen => eiwitten eten en niet 3 beschuitjes en een maaltijdsalade, maar liefst ei, kip of vis.
/2cent
Was het arrogantie of een 'deze keer alstjeblieft geen douchebags die me aanspreken'? Als je wist hoe naar het is als kansloze types tegen je aan gaan praten...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:15 schreef the85mc het volgende:
Oeh ik kwam net bakje bonbons tegen.. Nu zijn ze op
Edit: O en perr over voorspelbaarheid, zag gister leuke dame. Keek haar alleen even aan maar ze deed arrogant, stonden ook een paar gasten om haar heen de hele tijd.
Ik kan dan net als die andere gasten gaan doen en om aandacht vragen maar dat werkt niet. Dus toen ging ik met anderen meiden in de buurt praten en haar negeren. Toen was het snel afgelopen met arrogant gedoe en stapte ze op mij af. Dat was een stuk makkelijker. En uiteindelijk bleek dat ze erg leuk en spontaan was. Ik snap alleen zo'n arrogante houding met uitgaan nooit zo goed.
JA!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het arrogantie of een 'deze keer alstjeblieft geen douchebags die me aanspreken'? Als je wist hoe naar het is als kansloze types tegen je aan gaan praten...
^^quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het arrogantie of een 'deze keer alstjeblieft geen douchebags die me aanspreken'? Als je wist hoe naar het is als kansloze types tegen je aan gaan praten...
Hahaha en nu moet ik medelijden hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Wacht maar tot je inderdaad plezier hebt en dat vergald wordt door een douchebag die niet weet (al dan niet door een alcohollevel) waar het woord "nee" voor staat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha en nu moet ik medelijden hebben?![]()
Als je wil voorkomen dat douchebags je aanspreken door arrogant te doen kun je dus ook anderen afstoten. Ik vind iemand die plezier uitstraalt veel leuker dan een arrogante kop. Maar goed smaken verschillen gelukkig
Ok, dat kan vervelend zijn.. Gelukkig heb ik geen stalkstersquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je inderdaad plezier hebt en dat vergald wordt door een douchebag die niet weet (al dan niet door een alcohollevel) waar het woord "nee" voor staat.
Heb je heel de avond ongewenste aanhang tot diegene weggejaagd wordt.
Loveli's stopwoordje van de weekquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:52 schreef conleche het volgende:
Is douchebag het nieuwe klootzak?
Heb je een vervolgdate, MC?
Nee nog niet over gehad. Komt vast binnenkort nog wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:52 schreef conleche het volgende:
Is douchebag het nieuwe klootzak?
Heb je een vervolgdate, MC?
NIet gestolen??quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bril gekocht!
Wat doen die meeste mannen dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee nog niet over gehad. Komt vast binnenkort nog wel.
Maar nog even over dat gedrag. Ik vind hoe mensen zich gedragen interessant.
Stel je ziet een leuke dame. Daar staan al wat mannen om heen te draaien. Waarom gaan de meeste mannen dan precies hetzelfde doen? Dat is toch niet logisch. Je wordt dan nummer zoveel die dat op dezelfde manier probeert. En meestal krijg je wat de meesten krijgen: niks. Dan wordt het alleen wat als je er of fantastisch uitziet of een enorm vlotte babbel hebt. En toch zie je dat gedrag vaak terug..
Ik denk dat ik vroeger altijd daar uitging.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:31 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Beter verzamelen alle toffe lui zich in een kroeg waar geen plaats is voor douchebags en arrogante dames.
^^quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi, ik denk dat deze beter bij je past dan die zwarte van laatstquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bril gekocht!
Te hard van stapel ineens?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Weer gaan sportenweer geblesseerd
![]()
![]()
Nou ja, alvast veel plezier met kerst en oud en nieuw allen. Rustig aan dit en dat.
Je zou je oordeel kunnen aanpassen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha en nu moet ik medelijden hebben?![]()
Klein ongelukje, had anders ook wel kunnen gebeuren. Volgend jaar moet ik wel weer fatsoenlijk kunnen lopen joh.quote:
Ach, ik word wel eens aangesproken. Zeggen ze dat ik niet zo chagrijnig moet kijken, daar word ik niet echt vrolijk van.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt bijna nooit aangesproken op straat / in de kroeg / waardanook.
Ben zeker zelf een douchebag.
Wat een ellende om een man te moeten zijn zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee nog niet over gehad. Komt vast binnenkort nog wel.
Maar nog even over dat gedrag. Ik vind hoe mensen zich gedragen interessant.
Stel je ziet een leuke dame. Daar staan al wat mannen om heen te draaien. Waarom gaan de meeste mannen dan precies hetzelfde doen? Dat is toch niet logisch. Je wordt dan nummer zoveel die dat op dezelfde manier probeert. En meestal krijg je wat de meesten krijgen: niks. Dan wordt het alleen wat als je er of fantastisch uitziet of een enorm vlotte babbel hebt. En toch zie je dat gedrag vaak terug..
Sterktequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
"Mo, kun je maandag ook om 6am beginnen ipv 6.30am?"
*denkt* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
- Ja, tuurlijk, geen probleem, dat half uur maakt dan ook niet meer uit.
Ach, m'n laatste werkdag dan
Ik word al gek in een drukke Albert Heijn, dus niets voor mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen en maandag werkdagen van 11 uurmaar ach.. ik vind 't wel leuk, die hysterische kerstdrukte
!
Kwestie van blijven lachen (letterlijk) en gewoon over je heen laten komen. Collega's zijn allemaal zeer verbaasd dat ik de hele dag zo opgewekt blijf. Maargoed, chagerijnen - of nog erger, stressen - gaat de dag echt niet sneller laten gaan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik word al gek in een drukke Albert Heijn, dus niets voor mij
Truequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kwestie van blijven lachen (letterlijk) en gewoon over je heen laten komen. Collega's zijn allemaal zeer verbaasd dat ik de hele dag zo opgewekt blijf. Maargoed, chagerijnen - of nog erger, stressen - gaat de dag echt niet sneller laten gaan!
Ronduit kut dat, uniek!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet het Mo... wij hebben maar 1 x in de 13 week een weekend samen
Mensen in de omgeving vinden het erger dan wijzelfquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ronduit kut dat, uniek!dat zou ik echt niet trekken!
We zitten nu al de hele avond samen op de banknu allebei met de laptop. Zó fijn! Wel lekker wat voor ons zelf doen, maar wel samen
Wat zijn corporalen? Ik weet wat een korporaal is maar iets zegt me dat je dat niet bedoelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gvd een of andere onverlaat heeft de mooiste ballen uit de kerstboom gesnaaid
Corporalen in je huis....
Je hoeft ook niet te daten....flirten mag nog welquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:33 schreef Perruche het volgende:
uks.
Mannen. Vooral als ik er een wijntje of wat in heb. Maar ik date nooit meer! Too bad...
Aken is ook leuk. Monchau ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:25 schreef _aurum_ het volgende:
Dusseldorf was vooral nat en niet echt kerstig? Ik vond Aken vorig jaar leuker....
studenten/ballenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat zijn corporalen? Ik weet wat een korporaal is maar iets zegt me dat je dat niet bedoelt.
Balen iig!
Dat klinkt super gezelligquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op de terugweg!
V1z maft daar![]()
Samenvatting:
Saartje is mini en droppig en trekt lollige gezichtjes xD
Dude is nog steeds Enorm!
Veel fluffy poezels
Coco en M en V1z en ook Infamous Kees gezien!
Op de hei lopen = mooien nat
Gourmetnomnom!
En ehhh meer
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op de terugweg!
V1z maft daar![]()
Samenvatting:
Saartje is mini en droppig en trekt lollige gezichtjes xD
Dude is nog steeds Enorm!
Veel fluffy poezels
Coco en M en V1z en ook Infamous Kees gezien!
Op de hei lopen = mooien nat
Gourmetnomnom!
En ehhh meer
Ja, jammer idd! Was weer leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was ook!Jammer wel dat Limburg zo ver is
Doe het zellufquote:
Gezelligheid!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef Skoap het volgende:
Maria
Binnenkort toch ook maar eens die kant op! Saartje gluren!
Jammer dat ik stiekem eigenlijk heel verlegen ben en het dan zo "raar" is elkaar dan IRL te zien
Bedoel je Monschau? Die van jou kent google nl. Nietquote:
Duh, waarom denk je dat ik zwanger ben?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal bijna een kind krijgen om jullie eens naar hier te laten komen
wat ultiem vet!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, jammer idd! Was weer leuk![]()
Kijk nou wat Maria heeft gemaakt voor Saartje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga het nu uploaden enzo
Tadaaa! Saar's eigenste schilderijtje speciaal voor haar gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg de kleuren er niet helemaal goed op; in 't echt is 'ie nóg mooier en toffer![]()
Met Anteater Alf, draakje, schaapie en allemaal andere toffe speelgoedjes en knuffels enzo
Maria, ik vind het écht zo super mooi en lief enzo![]()
![]()
Stoer!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg de kleuren er niet helemaal goed op; in 't echt is 'ie nóg mooier en toffer![]()
Met Anteater Alf, draakje, schaapie en allemaal andere toffe speelgoedjes en knuffels enzo
![]()
kijk maar uit, ik vind dat ernstig aantrekkelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gezelligheid!
En dat van dat verlegene valt gegarandeerd mee. Raar zal 't ook niet zijn joh! Hoogstens even wennen aan mijn zachte 'g'![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duh, waarom denk je dat ik zwanger ben?![]()
Wat een super kado, hij is echt ongelooflijk mooiquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Voor iets moois van Maria?? Damn... ik sleep mijn vent nu meequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Om megaboobs te krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat jullie geknuffeld hebben en toen een zaadje van duvel bij je eitje is gekomen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
hoeveel weken ben je nu? Heb je al weer wat meer energie? (Denk het wel als je nu nog wakker bentquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
*visitedraaiboek weer in de kast zet
pfff zeg dat! Ik was vaak ook erg druk op het werk (en jij volgens mij ook) waardoor ik in het weekend niet veel meer deed dan de hele dag bankhangenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben nu 17+2. Energie gaat wat beter ja, hoewel ik net ook weer in slaap viel op de bank. Best inspannend, zo'n baby bakken.
Dacht ff dat ik op facebook zat. Kon de like knop al niet vindenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Zou best kunnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Bedoel je Monschau? Die van jou kent google nl. Niet
Iig bedankt voor de tip
Je hoort mij niet klagen hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat een ellende om een man te moeten zijn zeg.
Tevens ellendig: morgen van 30 naar 3 graden, nie leuk nie!
Observeren is wat anders dan interpreteren he!quote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen hoor.
Ik vind mensen en hun gedrag observeren gewoon leuk. Vooral in de zomer op een terras![]()
Nu slapen, welterusten!
Doen ze dat niet gewoon maar dan met een verkeerde interpretatie van de signalen die worden afgegeven?quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Observeren is wat anders dan interpreteren he!
Uit het gedrag van vrouwen wordt vaak geinterpreteerd dat ze aan het teasen zijn, maar ze willen dan gewoon ff lekker los en lol hebben, zonder exclusieve aandacht van mannen. Omdat mannen dat vaak niet snappen, reageren ze allemaal hetzelfde![]()
Deden alle mannen maar eerst observeren, in plaats van direct interpreteren
Spijker op de kop.quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Doen ze dat niet gewoon maar dan met een verkeerde interpretatie van de signalen die worden afgegeven?
Ligt er aan welke feiten ze geobserveerd hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Doen ze dat niet gewoon maar dan met een verkeerde interpretatie van de signalen die worden afgegeven?
Doorgaans hebben we het dan over handkusjes en dergelijkequote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Ligt er aan welke feiten ze geobserveerd hebben.
Mensen zien ook vaak alleen wat ze willen zien. Maar dat geldt voor elke observatie. Iets met blinde vlek.
Nou, ik zag geen dingen die mis zijn in ieder geval.quote:Op zondag 23 december 2012 00:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Fijn dat je hem leuk vindt, Cocoface!ik zag wel wat dingen die mis zijn maar ik waag over een jaartje of wat wel nog een poging
![]()
![]()
Anteater Alf![]()
niet zo kritisch zijn! Hij is geweldig!quote:Op zondag 23 december 2012 00:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Fijn dat je hem leuk vindt, Cocoface!ik zag wel wat dingen die mis zijn maar ik waag over een jaartje of wat wel nog een poging
![]()
![]()
Anteater Alf![]()
En lieve Slankies! ^^
Wat is er mis met morgen naar de sportschool gaan?quote:Op zondag 23 december 2012 11:42 schreef MaJo het volgende:
Waar ga je heen Per?
Ik ben door omstandigheden al een maand niet meer in de sportschool geweestgoed voornemen voor het nieuwe jaar om weer te gaan!
Morgen moet ik werkenquote:Op zondag 23 december 2012 11:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met morgen naar de sportschool gaan?
Slagroom bijmengen, doe ik ook als de volle op is.quote:Op zondag 23 december 2012 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij zowel de appie, de plus als de lidl was er trouwens geen volle kwark te krijgen, alleen die stomme magere zut. Leve het IKB
Klinkt gezellig!quote:Op zondag 23 december 2012 12:43 schreef conleche het volgende:
Leuke beessies, maria!
Ik had gisteren een onverwachte topavond. Uit met mijn eerste echte vriendje, zijn homo broertje (waar ik ooit toen ik 14 was wel mee heb gezoend, ik hoop geen oorzakelijk verband met zijn homoschap) en twee van zijn vriendjes. In een enorm foute kroeg op het Leidseplein, veel te veel gedronken, gedanst en gelachen. I just looooooove valse nichten
Nu zit ik een klein beetje brakjes op het werk, hoewel het wel meevalt omdat ik voor het slapen gaan zeker een liter water heb gedronken. Dat helpt echt!
Waar is je lunch?quote:Op zondag 23 december 2012 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen, kom net lekker mijn bedje uit gerold
B: Boterham met knakworstjes en ketchup en een komkommersalade
T. Handje nootjes en een beschuit met kaas
T. Schaaltje yohurt
D. Komkommersalade, met bietjes, aardappelen en een groenteschijf
T. 2 appels in yoghurt
Heb zoiets inderdaad maar gepoogd voor de cheesecake. Hij lijkt me wel prima zo, staat nu in de oven.quote:Op zondag 23 december 2012 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Slagroom bijmengen, doe ik ook als de volle op is.
O maandag ook.. Stomquote:Op zondag 23 december 2012 11:17 schreef Perruche het volgende:
ohai
leuk schilderijtje maria! heel eigen stijl
Planning:
O: 2 kleine boterhammen (1x grillworst, 1x tomaat), kleine pannenkoek pruimenjam
S: buikspieren + bodycombat
L: iets saladeachtigs met courgette en sla en venkel, met gerookte heilbot on the side
T: nog 1 of 2 kleine pannenkoekjes met nutella
D: 2 tortillas met tomaat, bonenmix en sour cream, gegratineerd & uit de oven
Sportschool is maandag, dinsdag, woensdag dicht dus moet vandaag sporten, en donderdag ga ik dan 2 lesjes doen en vrijdag voor ik vertrek nog een lesje!
En een normaal ontbijt.quote:
Lekker zeg, dat je al resultaat ziet. Is een goede motivatie.quote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef MarMar het volgende:
Wat een tof schilderijtje
Voor mij werkt krachttraining bij de sportschool als een trein, ik begin er zelfs echt al gespierder uit te zien na een paar weekjes al.. ben benieuwd hoe dat er straks voor de zomer uit ziet als het zo door gaat, ik denk dat ik blij ga zijn.
En verder: fijne kerst lieve slankies
Ook sportschoolpersoneel heeft recht op vakantiequote:Op zondag 23 december 2012 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Superyogi An
Ik vind dat altijd wel lam, sportscholen die in vakantieperiodes dicht of beperkter open zijn... dan hebben veel mensen juist tijd! Met kerst enzo a la. maar goed
Dat is zo idd! Maar veel studeren ook enzo, misschien is het dan relaxed?quote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook sportschoolpersoneel heeft recht op vakantie
Wat is je doel? En wat was je doel vanochtend?quote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef MaJo het volgende:
Weer eens een lijstje:
O: drie kleine zelfgebakken croissants met frambozenjam, glas appelsap
T: plak zelfgebakken cake en een kop koffie
L: twee pistolets met pesto, mozzarella en tomaat
T: twee mandarijnen
D: zuurkool met worst
Best ok toch?
Ik snap je vraag niet denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 15:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat is je doel? En wat was je doel vanochtend?
Wil je afvallen of op gewicht blijven, wil je gezonder eten etc. Op basis daarvan kunnen we zeggen of we je lijstje goed vinden.quote:
Klinkt lekker Uniek! En veel plezier met werkenquote:Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Blij dat ik morgen weer mag werken, 3 dagen thuis te niksen met verjaardagen en zo , dat is niks voor mij
Heb zin in avondeten, tilapia, gegrilde groene asperges, worteltjes, spinazie, tagliatelle in room.
Wat een drukte jaquote:Op zondag 23 december 2012 16:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt lekker Uniek! En veel plezier met werken![]()
Ik heb zojuist de planning in elkaar gedraaid voor mijn bakdag. Morgen van 9:00 uur tot 22:00 uur bezig en 25 december ook om 8:30 het bedje uit
Ik was om 12.00 wakker geworden, dus ik at een brunchquote:
Het lijstje dat ik laatst dumpte plus verse soepquote:Op zondag 23 december 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat een drukte jaWat ga je allemaal fabriceren?
Een brunch van 1 boterham is geen brunch.quote:Op zondag 23 december 2012 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was om 12.00 wakker geworden, dus ik at een brunch
Vanaf morgen doe ik weer aan wekkers en op tijd gaan slapen en op staan
Dat!quote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Een brunch van 1 boterham is geen brunch.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:41 schreef Perruche het volgende:
Bouillon staat op, evenals de stoopeertjes, en nu nog even een chili in elkaar draaien voor vanavond. Omnom.
Ok, in het kort:quote:Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Korsakov An
Cots, je hebt nog de hele avond om jezelf lekekr de voeren
Mooie film inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef Perruche het volgende:
Overigens voor de Ghibli liefhebbers; ik heb gisteren "The Secret World of Arrietty" gezien... zo leuk!
Zegt me allemaal niets. Wat zijn het voor films?quote:Op zondag 23 december 2012 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omnom!
Arrietty is leuk idd! Feelgood films![]()
Wreck it Ralph was ook tof net! Vanellope von Schweetz
in kort want vanuit de treinquote:Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niets. Wat zijn het voor films?
Moet ik dat elke keer erbij zeggen dan? Dacht dat het inmiddels wel bekend wasquote:Op zondag 23 december 2012 16:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil je afvallen of op gewicht blijven, wil je gezonder eten etc. Op basis daarvan kunnen we zeggen of we je lijstje goed vinden.
Nou ja, weet je. Het is niet aan je menu te zien dat je gezonder wilt eten en af wilt vallen. MS en suikers/ koolhydraten gaan niet zo goed samen:quote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet ik dat elke keer erbij zeggen dan? Dacht dat het inmiddels wel bekend wasgezonder eten en afvallen in mijn geval.
De lunch uiteindelijk geskipt omdat mijn middagtukkie wat langer uitviel dan gepland (3,5 uur) dus de broodjes Caprese kunnen van de lijst af.
Misschien neem ik nog een bak yoghurt om wat zuivel binnen te krijgen
En dan zeg ik....nee je lijstje is niet ok. Het verklaart je moeheid ook erg. Mandarijnen zijn natuurlijk prima, maar je bent suiker/ koolhydraten aan het stapelen. Neem dan smorgens bijvoorbeeld eieren met groenten. Dan heb je de rest van de dag ook minder zin in suiker.quote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef MaJo het volgende:
Weer eens een lijstje:
O: drie kleine zelfgebakken croissants met frambozenjam, glas appelsap
T: plak zelfgebakken cake en een kop koffie
L: twee pistolets met pesto, mozzarella en tomaat
T: twee mandarijnen
D: zuurkool met worst
Best ok toch?
Ik heb inderdaad MEquote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Majo had dacht ik ME? Correct me if I'm wrong! Al geldt dan denk ik vast ongeveer hetzelfde.
Ok, ik dacht MS....sorryquote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Majo had dacht ik ME? Correct me if I'm wrong! Al geldt dan denk ik vast ongeveer hetzelfde.
Maakt niet uit, de namen lijken ook op elkaarquote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ok, ik dacht MS....sorry![]()
Maar inderdaad...ik heb tijdens het lezen ook wel linken gelezen tussen ME en Voeding
Dan nog.... ik denk dat het goed is om de snelle koolhydraten als van pistoletjes en croissants te vermijden en meer structuur in je eet -en slaappatroon te krijgen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ME
En vandaag wel wat meer suikers dan anders hoor, ben normaal juist meer van hartig
quote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: havermout met melk, snee roggebrood met sinaasappelmarmelade
S: 11,5 km hardlopen door het natte bos
T: koekje bij de thee
L: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren, 1 boterham met philadelphia
T: 2 mandarijnen, snee roggebrood met houmousnog iets
D: pasta met tartaartje, courgette, ui, champignon, paprika
Dit is nog wel wat weinig denk ik, dus ik ga nog even kijken wat ik kan toevoegen.
Ja precies. De verhoudingen zijn beter. Niet alleen koolhydraten in een maaltijd, maar ook proteinen en vetten. (en veel meer groenten)quote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef loveli het volgende:
Vegrelijk het eens met deze van Quin:
[..]
Dit was ook wel een uitzonderlijke dag omdat ik bijna nooit croissants eet. Pistolets uiteindelijk overgeslagen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan nog.... ik denk dat het goed is om de snelle koolhydraten als van pistoletjes en croissants te vermijden en meer structuur in je eet -en slaappatroon te krijgen.
Dan is het goed. Stapje voor stapjequote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit was ook wel een uitzonderlijke dag omdat ik bijna nooit croissants eet. Pistolets uiteindelijk overgeslagen.
Slapen gaat wel beter, woensdag op mijn vrije dag voor het eerst in maanden geen tukkie gedaan!![]()
En gisteren maar een uurtje. Alleen vandaag wat langer dus maar als je het vergelijkt met anders zit er wel vooruitgang in
Of nog wat knabbelgroenten, want nu heb je alleen zuurkool op. je kan nog wel wat vitamine c gebruiken. Dus paprika proppen. Ook lekker, wortel en komkommer met hummus of yoghurtdip. Je moet het alleen wel in huis hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
En als ik nu na het eten yoghurt neem dan is het toch nog wel een aardige dag?
Zitten er gezonde vetten in je lijstje? Voldoende eiwitten? Voldoende groente? Krijg je de vitamines en mineralen binnen die jouw lijf nodig heeft om fit te zijn?quote:Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
En als ik nu na het eten yoghurt neem dan is het toch nog wel een aardige dag?
Dat is een goeiequote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef loveli het volgende:
Tip: bekijk wat je basisbehoefte is. Groente, eiwitten, gezonde vetten. Maak je geen zorgen over koolhydraten, die krijg je toch wel binnen. Prop je basisbehoefte in je maaltijden op een dag, vul de gaten met croissantjes, pistoletjes, appelsap enzo.
Ik heb komkommer en tomaten in huis, wortels met houmous heb ik laatst op, was erg lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Of nog wat knabbelgroenten, want nu heb je alleen zuurkool op. je kan nog wel wat vitamine c gebruiken. Dus paprika proppen. Ook lekker, wortel en komkommer met hummus of yoghurtdip. Je moet het alleen wel in huis hebben.
Dat laatste proberen te voorkomen. Dat heeft mij geholpen in ieder geval en mijn schoonpa met diabetes ook. Als je een dag later compenseert kan het voldoende zijn om van de dag ervoor al moe te zijn. Bij mensen die ziek zijn is het net even belangrijker om je spiegel van vitaminen en mineralen op peil te houden.quote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb komkommer en tomaten in huis, wortels met houmous heb ik laatst op, was erg lekker![]()
Li misschien niet nee maar soms heb je op de ene dag meer van het ene en compenseer je het de volgende dag weer met het andere?
Yup, maar is dat bij jou ook zo? Als ik afga op de lijstjes die je post, zie ik die compensatie niet. Maar goed, ik eet niet met je mee en zie niet alles.quote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef MaJo het volgende:
Li misschien niet nee maar soms heb je op de ene dag meer van het ene en compenseer je het de volgende dag weer met het andere?
Ok dan ga ik daar meer op lettenquote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat laatste proberen te voorkomen. Dat heeft mij geholpen in ieder geval en mijn schoonpa met diabetes ook. Als je een dag later compenseert kan het voldoende zijn om van de dag ervoor al moe te zijn. Bij mensen die ziek zijn is het net even belangrijker om je spiegel van vitaminen en mineralen op peil te houden.
Bedankt! Ik heb wel de rest van de middag bijna niks meer gedaan, mijn benen zijn pap nuquote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Q die tussen neus en schaamlippen even 11.5 km hardloopt
Alsjeblieft zeg!quote:
Sterkte vandaagquote:Op maandag 24 december 2012 05:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
4 uur was echt te vroeg uniek!
Ik ook, echt koortsdromen en zweten alles! Straks na werk even tukje doen & dan party party hopelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 09:14 schreef MaJo het volgende:
Meuning!
Zere keel en nauwelijks geslapenEn wel gewoon werken vandaag, oh well
Gelukkig kan ik de komende dagen rustig aan doen maar ik had toch wel een andere kerst in mijn hoofd... Gelukkig maar tot 4 uur werken vandaag, dat scheelt!quote:Op maandag 24 december 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ook, echt koortsdromen en zweten alles! Straks na werk even tukje doen & dan party party hopelijk.
Planning:
O: dubbele speltbth grillworst, kiwi
T: cherrytomaatjes en cappucchino
L: broodje iets & een soep
T: 2 stuks fruit, handje gemengde nootjes
S: dutje doen
D: vanalles
Ik ben echt altijd ziek in de vakantie. Altijd. Alsof mijn lichaam aanvoelt van "nu mag het", ofzo?Echt jammer eigenlijk, maar goed voor "de baas"quote:Op maandag 24 december 2012 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik de komende dagen rustig aan doen maar ik had toch wel een andere kerst in mijn hoofd... Gelukkig maar tot 4 uur werken vandaag, dat scheelt!
Herkenbaarquote:Op maandag 24 december 2012 09:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd ziek in de vakantie. Altijd. Alsof mijn lichaam aanvoelt van "nu mag het", ofzo?Echt jammer eigenlijk, maar goed voor "de baas". Hopelijk wij ook wat eerder naar huis!
quote:Op maandag 24 december 2012 09:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkenbaarals kind was het nog erger, ik was werkelijk altijd ziek met mijn verjaardag én met Sinterklaas
voor de baas is het zeker fijn! In mijn geval zijn dat mijn ouders en ik voel me dan altijd extra schuldig als ik wel ziek ben
Yepquote:Op maandag 24 december 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:
[..]jij werkt voor je ouders? Ah dat lijkt me echt vet raar!
Aurum, thanks! Soepie is goed gelukt, vanmiddag de rest clarifieren...
Hm ja is wel begrijpelijk. Wat voor bedrijf hebben je ouders? Ik werk occasionally ook wel eens met mijn vader samen, maar dan erger ik me al na dag 2 dus dat heb ik maar opgegevenquote:Op maandag 24 december 2012 09:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepin mijn geval is het wel relaxed omdat ze er begrip voor hebben als ik te laat ben door moeheid ofzo of wil schuiven met dagen
de andere kant is wel dat ziekmelden weer lastiger is omdat ik me dan zo schuldig voel
Mooi lijstje heur... en ja die zijn hetzelfde, alleen zijn reuzenbonen iets groter.quote:Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef Quinazoline het volgende:
Hoi! Ik heb ook spierpijn! Net op de fiets de laatste kerstboodschappen gehaald (er was geen mens in de AH!) en ik voelde mijn kont nogal bij het fietsen. Er staat nu een bouillion op het vuur voor tweede kerstdag en ik ben heerlijk in huis aan het rommelen. Ik hou wel van vakantie!
Lijstje:
O: brinta met melk en rozijntjes
T: appel
L: 2 roggebrood met houmous, 1 brood met philadelpia
T: mandarijnen, misschien een beker chocolademelk of een koekje
D: Ribolita (soep met bonen, wortel, ui, boerenkool, tomaat) met mediteraanse broodstengels
T: Gluwein en misschien nog iets anders te drinken
Zijn cannellinibonen trouwens hetzelfde als reuzenbonen? Ik zag geen cannelinibonen staan bij de appie. Google zegt dat het iets anders is zie ik, maar dat zal ook wel smaken in de soep, toch?
Mooi, want ik ga echt niet meer terug naar de winkel!quote:Op maandag 24 december 2012 11:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mooi lijstje heur... en ja die zijn hetzelfde, alleen zijn reuzenbonen iets groter.
Mijn keukenmachine en ik zijn grote vriendjes vandaagquote:Op maandag 24 december 2012 09:41 schreef _aurum_ het volgende:
Is het gelukt met je soep Perr? En succes vandaag
An, ging ook kitchen princess spelen toch? Hopelijk niet in haar rode jurk![]()
Ik ga zo ook aan de slag, eerst koffie
Top lijstjequote:Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef Quinazoline het volgende:
Hoi! Ik heb ook spierpijn! Net op de fiets de laatste kerstboodschappen gehaald (er was geen mens in de AH!) en ik voelde mijn kont nogal bij het fietsen. Er staat nu een bouillion op het vuur voor tweede kerstdag en ik ben heerlijk in huis aan het rommelen. Ik hou wel van vakantie!
Lijstje:
O: brinta met melk en rozijntjes
T: appel
L: 2 roggebrood met houmous, 1 brood met philadelpia
T: mandarijnen, misschien een beker chocolademelk of een koekje
D: Ribolita (soep met bonen, wortel, ui, boerenkool, tomaat) met mediteraanse broodstengels
T: Gluwein en misschien nog iets anders te drinken
Zijn cannellinibonen trouwens hetzelfde als reuzenbonen? Ik zag geen cannelinibonen staan bij de appie. Google zegt dat het iets anders is zie ik, maar dat zal ook wel smaken in de soep, toch? Recept komt uit Veg! trouwens, een erg leuk kookboek met heel veel groenterecepten.
Knooien? Is dat een combinatie van knallen en klooien?quote:Op maandag 24 december 2012 13:19 schreef the85mc het volgende:
Rustig hier..
Nog even dag je aan het werk. Gaat best lekker. Beetje knooien in excel vandaag. Ga straks mn zus even helpen met wat spullen verhuizen. Kijken of krachttraining nou echt werkt
Pardon?quote:Op maandag 24 december 2012 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Knooien? Is dat een combinatie van knallen en klooien?
Oh sorry, verkeerde quotequote:
Uh... ??quote:Op maandag 24 december 2012 14:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
K! Ik een langs de nog bazar!
Ik meende te typen:quote:
Beterschap!quote:Op maandag 24 december 2012 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hier voel ik me vrij beroerd, bleh! God wil niet dat ik me kan ontspannen tijdens de kerst, ofzo. Heb extra sterke anti-griep klaarliggen dus hopelijk sleept dat me er doorheen.
Lijstje tot nu toe:
O: drie kleine speltboterhammen grillworst
T: kiwi, cherrytomaatjes, cappuccino
L: hard bruin broodje vruchtenhagel, kop champignoncremesoep met ham
T: appelsap! zo lekker als je verkouden bent
T: even kijken, misschien wat rauwe groenten of wat nootjes
D: hapjes! kippepootjes, garnalen, turks brood, aubergine dip, etc
S: dansen met mijn snotkop
Ik vroeg me even af of je je vriend snotkop noemt, of dat je het over jezelf hebtquote:Op maandag 24 december 2012 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hier voel ik me vrij beroerd, bleh! God wil niet dat ik me kan ontspannen tijdens de kerst, ofzo. Heb extra sterke anti-griep klaarliggen dus hopelijk sleept dat me er doorheen.
Lijstje tot nu toe:
O: drie kleine speltboterhammen grillworst
T: kiwi, cherrytomaatjes, cappuccino
L: hard bruin broodje vruchtenhagel, kop champignoncremesoep met ham
T: appelsap! zo lekker als je verkouden bent
T: even kijken, misschien wat rauwe groenten of wat nootjes
D: hapjes! kippepootjes, garnalen, turks brood, aubergine dip, etc
S: dansen met mijn snotkop
jBeterschapquote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef Perruche het volgende:
Q, nee ik noemde mijzelf snotkopMaar mijn vriendje is wel een snotkop! Had kippenbouillon gemaakt, een kwart (helder) in een pan, de rest in een kom om later te reduceren tot fond. Heeft die sufferd gewoon die kom leeggegooid & afgewassen!
. Het is maar goed dat hij er niet is, anders had ik hem door de gootsteen gespoeld
Ja ik denk ik zeg het evenquote:Op maandag 24 december 2012 15:48 schreef loveli het volgende:
Cute! Scheelt weer een 'welkom nieuwe'.
Heerlijk, dat vooruit denkenquote:
Ga je toch nog kerst vieren? Wat leuk voor je. Veel plezier.quote:Op maandag 24 december 2012 09:45 schreef Probability het volgende:
Ik zoek een Jamie oliver recept met kip&cherry tomaatjes en basilicum? Uit de oven maar kan het niet vinden.. Mama wil het namelijk maken voor kerst. Iemand een idee welk recept ik bedoel?
quote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder zit ik in de woonkamer in m'n eentje voor het haardvuur, ben ik vreselijk verliefd op m'n Duutser, en moe maar gelukkig. Fijne kerst, slankies!
Neem een borrel.quote:Op maandag 24 december 2012 17:41 schreef loveli het volgende:
15 minuten om van m'n onlogische grafhumeur af te komen. Leuke uitdaging
Startkabels? En anders aanduwen. Is een goede workoutquote:
ANWB gebeld.quote:Op maandag 24 december 2012 18:22 schreef the85mc het volgende:
[..]
Startkabels? En anders aanduwen. Is een goede workout
Meubels slepen ging soepel, misschien werkt krachttraining dan toch echt.
Hier in Oostenrijk konden we vanmiddag op 1500 meter zonder jasquote:Op maandag 24 december 2012 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit zuid Duitsland. Het is hier verdomme twaalf graad, dat kan toch niet?
Ik heb tot nu toe elke dag een middag dutje gedaan. Vandaag begint kerst, zometeen raclette en daarna cadeautjes!
Zo, dan zou je mij ook af kunnen voerenquote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef Perruche het volgende:
Q, nee ik noemde mijzelf snotkopMaar mijn vriendje is wel een snotkop! Had kippenbouillon gemaakt, een kwart (helder) in een pan, de rest in een kom om later te reduceren tot fond. Heeft die sufferd gewoon die kom leeggegooid & afgewassen!
. Het is maar goed dat hij er niet is, anders had ik hem door de gootsteen gespoeld
Waarom roep je niet even hulp van de buren in? Aanduwen, aanslepen, overstarten.quote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zo de pest in. Enige avond in het jaar dat we met mijn hele familie eten en nu zitten we hier aan een snel in elkaar geflanste bami. Tegen de tijd dat we er zijn liggen de kinderen al op bed (het is nog bijna anderhalf uur rijden).
quote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zo de pest in. Enige avond in het jaar dat we met mijn hele familie eten en nu zitten we hier aan een snel in elkaar geflanste bami. Tegen de tijd dat we er zijn liggen de kinderen al op bed (het is nog bijna anderhalf uur rijden).
Ik dacht dat ik geantwoord had! Ik ga nu naar m'n ouders, heb voor iedereen cadeautjes, ze hebben een boom & morgen komt m'n broertje ook. M'n ouders hebben wat boodschappen gedaan en ik ga koken voor de 2e kerstdag en mama heeft zalm gehaald voor de 1e. Ze wilde alleen niet een heel menu of zeggen wat we gingen eten want ze moest nog even kijken wat ze in de kast had. Ik dek zo de tafel met tafelkleed + loper en mooie glazen. Dus dan is het net kerstquote:Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ga je toch nog kerst vieren? Wat leuk voor je. Veel plezier.
Hoe is het verder met je?
Ik vind het wel lekker dat kerst een keer niet in het weekend valt. Heb dit jaar veel meer tijd gehad om alles voor te bereiden en voorpret te hebben.
Ja dat was hemquote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.jamieoliver.nl(...)en-met-zoete-tomaten
Deze?
Als het geen automaat si, dan kan een manspersoon je ook een zetje geven. Zou'm dan wel in zijn 2 zettenquote:
Moet 't ook geen diesel zijn, die druk je niet aan.quote:Op maandag 24 december 2012 19:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als het geen automaat si, dan kan een manspersoon je ook een zetje geven. Zou'm dan wel in zijn 2 zetten
/ lamaar spuit elf![]()
Die van mij gooide een staatslot weg waar 20 euro op was gevallen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef _aurum_ het volgende:
Dat is standaard, die van mij heeft weleens rabarbercompte weggespoeld. Die had ik in een halfgevulde wasbak gezet (met kom) om af te koelen, toen kon ik 'm we'll ff pijn doen
Ik moest lachen om combi post hiervoor en dezequote:Op maandag 24 december 2012 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 16 kaarsjes aan, mijn vriend is chagrijnig, zijn zoon doet een slachtspelletje op de Xbox. Wil wel maar lukt niet
Oh hallo welkom nieuwe! Doel, broccoli, vis?quote:Op maandag 24 december 2012 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest lachen om combi post hiervoor en deze![]()
![]()
Hopelijk toch nog gezelligheid in Huize Uniekhoorn*warme choco toeschuift*
Wat ben iij toch een een enorme lieve schatquote:Op maandag 24 december 2012 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest lachen om combi post hiervoor en deze![]()
![]()
Hopelijk toch nog gezelligheid in Huize Uniekhoorn*warme choco toeschuift*
Not sure if serious...quote:Op maandag 24 december 2012 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh hallo welkom nieuwe! Doel, broccoli, vis?
Ook gij, Brutusquote:Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat ben iij toch een een enorme lieve schat
Heb lekker SR aan op de laptop en heb een dubbele berenburg met minder cola
GoTquote:Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef sigme het volgende:
En nu ga ik Game of Thrones kijken.
Bijna. Zometeen. Als de beamer warm is.
Een beamer voor iemand die geen stroom heeft (bij wijze van)n veel plezierquote:Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef sigme het volgende:
En nu ga ik Game of Thrones kijken.
Bijna. Zometeen. Als de beamer warm is.
Die heeft dan weer geen accu nodig als 'ie eenmaal aangesleept is.quote:Op maandag 24 december 2012 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet 't ook geen diesel zijn, die druk je niet aan.
Ik moest in het vliegtuig sniffen bij Pride & Prejudice, wijt het aan slaapgebrek.quote:Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef loveli het volgende:
Pesthumeur is al over hoor. Zit nu gezellig snuffend naar den of andere Jane Austen film te kijken.
Ja! En anders kan ik zelf nog altijd een bommelding doen op station Amersfoort.quote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef loveli het volgende:
Anna, hoop dat de NS gruwelijk in de problemen komt op museumdag
Snap ik! Nog steeds verkouden ja?quote:Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef loveli het volgende:
Snuffen is omdat snot, nog niet omdat emotie.
Geweldig! En heel veel leuke mensen ontmoetquote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Anna wat lam![]()
![]()
Wel sneu voor mister vriendje inderdaad!
Hoe was de reis?
quote:Op maandag 24 december 2012 20:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Geweldig! En heel veel leuke mensen ontmoetmooi en interessant land.
Laatste zeurtje: GTST is vooralsnog interessanter dan de foto's. En van de weeromstuit ben ik aan het internetten.
quote:Op maandag 24 december 2012 20:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Laatste zeurtje: GTST is vooralsnog interessanter dan de foto's. En van de weeromstuit ben ik aan het internetten.
Tssss. Van mij hadden ze de boom in gekundquote:Op maandag 24 december 2012 20:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tssss. Van mij hadden ze de boom in gekund.
Veel plezier holy 85quote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef the85mc het volgende:
Ik ga straks naar de nachtmis. Omdat ik zo gelovig ben
nou ja mn zus is wel katholiek en ik vind t ook wel geinig met kerst. Zie ik ook weer es een kerk van binnen..
Fijne feestdagen, slankies!
Och, 't is mooi gemaakt en de damespersonages hebben ook wat in de melk te brokkelen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef Phaidra het volgende:
Een topic vol scrooges
Hier lekker gerelaxt vandaag in de sauna. Massage gehad, fijn (was nodig ook).
Wij zijn ook begonnen aan GoT, maar ik vind het maar een naargeestig geheel. Wat is iedereen gemeen. En véél personages!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |