*knuffel*quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:33 schreef MaJo het volgende:
tijdje niet gepost omdat het even wat minder ging maar ik heb weer positieve energie en ga er weer tegenaan
Nice! Je houdt het goed vol he!?quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Net een uurtje gejogd (kan het geen hardlopen noemen) en na het uitwandelen nog een interval gedaan van 8x20 sec om 8x10 sec.
^^quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
Gewichtsverlies na niet eten/ziek zijn komt iha deels terug. Van 55 naar 50 is zo'n 9% gewichtsverlies en is niet echt ok, want vaak spierweefsel (en vet en vocht).
Vochtverlies is niet erg, even drinken en je hebt het terug. Vet is ook niet erg als je er teveel van had. Spieren kwijt is niet ok. Om die weer een ebetje terug te krijgen => eiwitten eten en niet 3 beschuitjes en een maaltijdsalade, maar liefst ei, kip of vis.
/2cent
En een handje noten en noten (+ geitenkaas) door de salade. Dus ik krijg wel veel eiwitten binnen vandaag. En gisteren heb ik in totaal drie eieren gehad. Op het moment let ik er wel bewust op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
Gewichtsverlies na niet eten/ziek zijn komt iha deels terug. Van 55 naar 50 is zo'n 9% gewichtsverlies en is niet echt ok, want vaak spierweefsel (en vet en vocht).
Vochtverlies is niet erg, even drinken en je hebt het terug. Vet is ook niet erg als je er teveel van had. Spieren kwijt is niet ok. Om die weer een ebetje terug te krijgen => eiwitten eten en niet 3 beschuitjes en een maaltijdsalade, maar liefst ei, kip of vis.
/2cent
Was het arrogantie of een 'deze keer alstjeblieft geen douchebags die me aanspreken'? Als je wist hoe naar het is als kansloze types tegen je aan gaan praten...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:15 schreef the85mc het volgende:
Oeh ik kwam net bakje bonbons tegen.. Nu zijn ze op
Edit: O en perr over voorspelbaarheid, zag gister leuke dame. Keek haar alleen even aan maar ze deed arrogant, stonden ook een paar gasten om haar heen de hele tijd.
Ik kan dan net als die andere gasten gaan doen en om aandacht vragen maar dat werkt niet. Dus toen ging ik met anderen meiden in de buurt praten en haar negeren. Toen was het snel afgelopen met arrogant gedoe en stapte ze op mij af. Dat was een stuk makkelijker. En uiteindelijk bleek dat ze erg leuk en spontaan was. Ik snap alleen zo'n arrogante houding met uitgaan nooit zo goed.
JA!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het arrogantie of een 'deze keer alstjeblieft geen douchebags die me aanspreken'? Als je wist hoe naar het is als kansloze types tegen je aan gaan praten...
^^quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het arrogantie of een 'deze keer alstjeblieft geen douchebags die me aanspreken'? Als je wist hoe naar het is als kansloze types tegen je aan gaan praten...
Hahaha en nu moet ik medelijden hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Wacht maar tot je inderdaad plezier hebt en dat vergald wordt door een douchebag die niet weet (al dan niet door een alcohollevel) waar het woord "nee" voor staat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha en nu moet ik medelijden hebben?![]()
Als je wil voorkomen dat douchebags je aanspreken door arrogant te doen kun je dus ook anderen afstoten. Ik vind iemand die plezier uitstraalt veel leuker dan een arrogante kop. Maar goed smaken verschillen gelukkig
Ok, dat kan vervelend zijn.. Gelukkig heb ik geen stalkstersquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je inderdaad plezier hebt en dat vergald wordt door een douchebag die niet weet (al dan niet door een alcohollevel) waar het woord "nee" voor staat.
Heb je heel de avond ongewenste aanhang tot diegene weggejaagd wordt.
Loveli's stopwoordje van de weekquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:52 schreef conleche het volgende:
Is douchebag het nieuwe klootzak?
Heb je een vervolgdate, MC?
Nee nog niet over gehad. Komt vast binnenkort nog wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:52 schreef conleche het volgende:
Is douchebag het nieuwe klootzak?
Heb je een vervolgdate, MC?
NIet gestolen??quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bril gekocht!
Wat doen die meeste mannen dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee nog niet over gehad. Komt vast binnenkort nog wel.
Maar nog even over dat gedrag. Ik vind hoe mensen zich gedragen interessant.
Stel je ziet een leuke dame. Daar staan al wat mannen om heen te draaien. Waarom gaan de meeste mannen dan precies hetzelfde doen? Dat is toch niet logisch. Je wordt dan nummer zoveel die dat op dezelfde manier probeert. En meestal krijg je wat de meesten krijgen: niks. Dan wordt het alleen wat als je er of fantastisch uitziet of een enorm vlotte babbel hebt. En toch zie je dat gedrag vaak terug..
Ik denk dat ik vroeger altijd daar uitging.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:31 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Beter verzamelen alle toffe lui zich in een kroeg waar geen plaats is voor douchebags en arrogante dames.
^^quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi, ik denk dat deze beter bij je past dan die zwarte van laatstquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bril gekocht!
Te hard van stapel ineens?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Weer gaan sportenweer geblesseerd
![]()
![]()
Nou ja, alvast veel plezier met kerst en oud en nieuw allen. Rustig aan dit en dat.
Je zou je oordeel kunnen aanpassen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha en nu moet ik medelijden hebben?![]()
Klein ongelukje, had anders ook wel kunnen gebeuren. Volgend jaar moet ik wel weer fatsoenlijk kunnen lopen joh.quote:
Ach, ik word wel eens aangesproken. Zeggen ze dat ik niet zo chagrijnig moet kijken, daar word ik niet echt vrolijk van.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt bijna nooit aangesproken op straat / in de kroeg / waardanook.
Ben zeker zelf een douchebag.
Wat een ellende om een man te moeten zijn zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee nog niet over gehad. Komt vast binnenkort nog wel.
Maar nog even over dat gedrag. Ik vind hoe mensen zich gedragen interessant.
Stel je ziet een leuke dame. Daar staan al wat mannen om heen te draaien. Waarom gaan de meeste mannen dan precies hetzelfde doen? Dat is toch niet logisch. Je wordt dan nummer zoveel die dat op dezelfde manier probeert. En meestal krijg je wat de meesten krijgen: niks. Dan wordt het alleen wat als je er of fantastisch uitziet of een enorm vlotte babbel hebt. En toch zie je dat gedrag vaak terug..
Sterktequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
"Mo, kun je maandag ook om 6am beginnen ipv 6.30am?"
*denkt* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
- Ja, tuurlijk, geen probleem, dat half uur maakt dan ook niet meer uit.
Ach, m'n laatste werkdag dan
Ik word al gek in een drukke Albert Heijn, dus niets voor mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen en maandag werkdagen van 11 uurmaar ach.. ik vind 't wel leuk, die hysterische kerstdrukte
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |