abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120628742
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 3% gewijzigd door HenkPietKlaasWim op 22-12-2012 11:52:05 ]
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_120628780
Net een uurtje gejogd (kan het geen hardlopen noemen) en na het uitwandelen nog een interval gedaan van 8x20 sec om 8x10 sec. :)
Doe wat je niet durft.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 11:33:51 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120628820
:W tijdje niet gepost omdat het even wat minder ging maar ik heb weer positieve energie en ga er weer tegenaan *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_120628880
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:33 schreef MaJo het volgende:
:W tijdje niet gepost omdat het even wat minder ging maar ik heb weer positieve energie en ga er weer tegenaan *O*
*knuffel*
You go girl!
pi_120628922
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Net een uurtje gejogd (kan het geen hardlopen noemen) en na het uitwandelen nog een interval gedaan van 8x20 sec om 8x10 sec. :)
Nice! Je houdt het goed vol he!?
pi_120629022
Gvd een of andere onverlaat heeft de mooiste ballen uit de kerstboom gesnaaid :(
Corporalen in je huis....
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 11:48:48 #7
70532 loveli
N
pi_120629061
Gewichtsverlies na niet eten/ziek zijn komt iha deels terug. Van 55 naar 50 is zo'n 9% gewichtsverlies en is niet echt ok, want vaak spierweefsel (en vet en vocht).

Vochtverlies is niet erg, even drinken en je hebt het terug. Vet is ook niet erg als je er teveel van had. Spieren kwijt is niet ok. Om die weer een ebetje terug te krijgen => eiwitten eten en niet 3 beschuitjes en een maaltijdsalade, maar liefst ei, kip of vis.
/2cent
crap in = crap out
pi_120629593
Hullo!

Plan voor vandaag: kasten uitmesten op kleding die ik nog kan dragen. En alles wat ik Heel Voorlopig niet aan kan, gaat achterin op de bovenste plank.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120629598
En ik moet een nieuwe bh.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 12:26:41 #10
70532 loveli
N
pi_120629722
De ongemakken van een zwangerschap, wat naar.
crap in = crap out
pi_120632375
Sporten op zaterdagochtend O+. Jane Norman sale bij V&D gecombineerd met 25 euro korting bij 100 bestellen (en dan samen met huisgenootje bestellen). Vandaag is best leuk, als ik zo daadwerkelijk weer wat ga schrijven :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_120633188
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
Gewichtsverlies na niet eten/ziek zijn komt iha deels terug. Van 55 naar 50 is zo'n 9% gewichtsverlies en is niet echt ok, want vaak spierweefsel (en vet en vocht).

Vochtverlies is niet erg, even drinken en je hebt het terug. Vet is ook niet erg als je er teveel van had. Spieren kwijt is niet ok. Om die weer een ebetje terug te krijgen => eiwitten eten en niet 3 beschuitjes en een maaltijdsalade, maar liefst ei, kip of vis.
/2cent
^^
pi_120633485
Zo, even de toko opgeruimd. Eerst daarvoor lekker rustig ontbeten, koffie, krantje erbij. Lekker burgerlijk :D Niet eens echt moe na gister.
pi_120633764
Pfff van hot naar her :D

O: havermout met banaan, kokos en beetje melk
L: boekweitpannenkoek met kaas op de markt
S: bodypump, nieuwe release!
T: appel, chocotoff
D: tapas! garnalen, aardappels, tomaatjes, gefrituurde aubergine
pi_120634015
Oeh ik kwam net bakje bonbons tegen.. Nu zijn ze op *)
Edit: O en perr over voorspelbaarheid, zag gister leuke dame. Keek haar alleen even aan maar ze deed arrogant, stonden ook een paar gasten om haar heen de hele tijd.
Ik kan dan net als die andere gasten gaan doen en om aandacht vragen maar dat werkt niet. Dus toen ging ik met anderen meiden in de buurt praten en haar negeren. Toen was het snel afgelopen met arrogant gedoe en stapte ze op mij af. Dat was een stuk makkelijker. En uiteindelijk bleek dat ze erg leuk en spontaan was. Ik snap alleen zo'n arrogante houding met uitgaan nooit zo goed.

[ Bericht 65% gewijzigd door the85mc op 22-12-2012 15:30:54 ]
pi_120636728
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:48 schreef loveli het volgende:

/2cent
En een handje noten en noten (+ geitenkaas) door de salade. Dus ik krijg wel veel eiwitten binnen vandaag. En gisteren heb ik in totaal drie eieren gehad. Op het moment let ik er wel bewust op.

Ik geloof er heilig in dat mijn natuurlijke staat van zijn vijf kilo zwaarder is, en met de feestdagen komen ze er vast wel aan. Ik zat namelijk al een tijdje stabiel, dus ik hoop dat mijn lijf dat niet op dit gewicht besluit te doen.
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 17:02:22 #17
70532 loveli
N
pi_120637206
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:15 schreef the85mc het volgende:
Oeh ik kwam net bakje bonbons tegen.. Nu zijn ze op *)
Edit: O en perr over voorspelbaarheid, zag gister leuke dame. Keek haar alleen even aan maar ze deed arrogant, stonden ook een paar gasten om haar heen de hele tijd.
Ik kan dan net als die andere gasten gaan doen en om aandacht vragen maar dat werkt niet. Dus toen ging ik met anderen meiden in de buurt praten en haar negeren. Toen was het snel afgelopen met arrogant gedoe en stapte ze op mij af. Dat was een stuk makkelijker. En uiteindelijk bleek dat ze erg leuk en spontaan was. Ik snap alleen zo'n arrogante houding met uitgaan nooit zo goed.
Was het arrogantie of een 'deze keer alstjeblieft geen douchebags die me aanspreken'? Als je wist hoe naar het is als kansloze types tegen je aan gaan praten...
crap in = crap out
pi_120637796
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Was het arrogantie of een 'deze keer alstjeblieft geen douchebags die me aanspreken'? Als je wist hoe naar het is als kansloze types tegen je aan gaan praten...
JA!

Sorry :')
pi_120638250
quote:

[..]

^^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_120638559
quote:

[..]

Hahaha en nu moet ik medelijden hebben? ;)
Als je wil voorkomen dat douchebags je aanspreken door arrogant te doen kun je dus ook anderen afstoten. Ik vind iemand die plezier uitstraalt veel leuker dan een arrogante kop. Maar goed smaken verschillen gelukkig :)
pi_120638612
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Als je wil voorkomen dat douchebags je aanspreken door arrogant te doen kun je dus ook anderen afstoten. Ik vind iemand die plezier uitstraalt veel leuker dan een arrogante kop. Maar goed smaken verschillen gelukkig :)
Wacht maar tot je inderdaad plezier hebt en dat vergald wordt door een douchebag die niet weet (al dan niet door een alcohollevel) waar het woord "nee" voor staat.
Heb je heel de avond ongewenste aanhang tot diegene weggejaagd wordt.
pi_120638810
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wacht maar tot je inderdaad plezier hebt en dat vergald wordt door een douchebag die niet weet (al dan niet door een alcohollevel) waar het woord "nee" voor staat.
Heb je heel de avond ongewenste aanhang tot diegene weggejaagd wordt.
Ok, dat kan vervelend zijn.. Gelukkig heb ik geen stalksters :) Of ik ben bot genoeg om dingen duidelijk te maken..
Maar je ziet ook vaak genoeg dat vrouwen alleen maar teasen om aandacht te krijgen. En dat er dan een hele groep mannen om heen staat :') Daar ga ik dus niet aan mee doen.

Edit: en weer on topic: iemand een lekker recept voor broccoli soep?
pi_120638929
Is douchebag het nieuwe klootzak?

Heb je een vervolgdate, MC?
pi_120639017
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:52 schreef conleche het volgende:

Loveli's stopwoordje van de week :Y
pi_120639037
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:52 schreef conleche het volgende:

Nee nog niet over gehad. Komt vast binnenkort nog wel.

Maar nog even over dat gedrag. Ik vind hoe mensen zich gedragen interessant.
Stel je ziet een leuke dame. Daar staan al wat mannen om heen te draaien. Waarom gaan de meeste mannen dan precies hetzelfde doen? Dat is toch niet logisch. Je wordt dan nummer zoveel die dat op dezelfde manier probeert. En meestal krijg je wat de meesten krijgen: niks. Dan wordt het alleen wat als je er of fantastisch uitziet of een enorm vlotte babbel hebt. En toch zie je dat gedrag vaak terug..

[ Bericht 31% gewijzigd door the85mc op 22-12-2012 18:06:09 ]
pi_120639599

Nieuwe bril gekocht!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 22 december 2012 @ 18:16:50 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120639656
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe bril gekocht!
NIet gestolen??

Nee, mooi!
Net verjaardag gehad met monchoutaart, plakjes droge worst, knoflookolijfen, chocopinda's, chips, hazelnoten, cashews, leverworst e.d.
Lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120639695
Weer gaan sporten O+ weer geblesseerd O+ :')

Nou ja, alvast veel plezier met kerst en oud en nieuw allen. Rustig aan dit en dat.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_120640105
Zo onwijs irritant ja, ben je uit met vriendinnen komt er weer zo'n douchebag aan.

iPad mini is wel een tof dingetje, trouwens!
pi_120640136
Beter verzamelen alle toffe lui zich in een kroeg waar geen plaats is voor douchebags en arrogante dames.
pi_120640641
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef the85mc het volgende:

[..]

Stel je ziet een leuke dame. Daar staan al wat mannen om heen te draaien. Waarom gaan de meeste mannen dan precies hetzelfde doen? Dat is toch niet logisch. Je wordt dan nummer zoveel die dat op dezelfde manier probeert. En meestal krijg je wat de meesten krijgen: niks. Dan wordt het alleen wat als je er of fantastisch uitziet of een enorm vlotte babbel hebt. En toch zie je dat gedrag vaak terug..
Wat doen die meeste mannen dan?
En wat is het alternatief?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120640672
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:31 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Beter verzamelen alle toffe lui zich in een kroeg waar geen plaats is voor douchebags en arrogante dames.
Ik denk dat ik vroeger altijd daar uitging.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120641165
quote:

[..]

^^

Gister in A'dam genoeg aangesproken onderweg van / naar centraal station (wandeling van nog geen 10 min). Gelukkig regende het en kon ik de muts van m'n jas over m'n hoofd trekken, scheelde behoorlijk :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120641307
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe bril gekocht!
Mooi, ik denk dat deze beter bij je past dan die zwarte van laatst :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120641352
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Weer gaan sporten O+ weer geblesseerd O+ :')

Nou ja, alvast veel plezier met kerst en oud en nieuw allen. Rustig aan dit en dat.
Te hard van stapel ineens?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120641436
Echo Echo Echo
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 22 december 2012 @ 19:31:49 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120642436
Ik word echt bijna nooit aangesproken op straat / in de kroeg / waardanook.

Ben zeker zelf een douchebag ;(.
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 19:49:02 #38
70532 loveli
N
pi_120642986
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Je zou je oordeel kunnen aanpassen.
crap in = crap out
pi_120643852
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Te hard van stapel ineens?
Klein ongelukje, had anders ook wel kunnen gebeuren. Volgend jaar moet ik wel weer fatsoenlijk kunnen lopen joh.

quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt bijna nooit aangesproken op straat / in de kroeg / waardanook.

Ben zeker zelf een douchebag ;(.
Ach, ik word wel eens aangesproken. Zeggen ze dat ik niet zo chagrijnig moet kijken, daar word ik niet echt vrolijk van.
pi_120644816
uks _O-.

Mannen O+. Vooral als ik er een wijntje of wat in heb. Maar ik date nooit meer! Too bad...
pi_120644830
Oh mijn D was lekker en was leuk, met vriendje koken, eten & de afwas doen! Harrrr.
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:41:34 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120645114
Lekekr Perr...

Zuurkoolovenschotel was ook lekker, zo nog een toetje (kwark, bitterkoekjesvla, appelmoes, basterdsuiker.
Dan heb ik vandaag wel weer voor 2 dagen gegeten.
Heb vandaag ook nog eens helemaal niks gedaan dus voel mij een blob :')

V1 en Maria nog steeds bij Coco?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120645369
"Mo, kun je maandag ook om 6am beginnen ipv 6.30am?"

*denkt* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

- Ja, tuurlijk, geen probleem, dat half uur maakt dan ook niet meer uit. :Y

:')

Ach, m'n laatste werkdag dan :P
Ja doei.
pi_120645490
Lijstje:

O: 2 toast met hummus
L: griekse yoghurt met bosvruchten
T: chocolate chip cookie
T: chocolate chip cookie
D: couscous met feta en gegrilde groenten en tzaziki
T: 2 glaasjes wijn

En lekker op tijd slapen, morgen uitslapen tot 6am O+
Ja doei.
pi_120645502
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wat een ellende om een man te moeten zijn zeg.

Tevens ellendig: morgen van 30 naar 3 graden, nie leuk nie!
pi_120645540
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
"Mo, kun je maandag ook om 6am beginnen ipv 6.30am?"

*denkt* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

- Ja, tuurlijk, geen probleem, dat half uur maakt dan ook niet meer uit. :Y

:')

Ach, m'n laatste werkdag dan :P
Sterkte ;(
pi_120645599
Morgen en maandag werkdagen van 11 uur O+ maar ach.. ik vind 't wel leuk, die hysterische kerstdrukte :D!
Ja doei.
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:52:56 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120645616
6 uur is een mooie tijd om te beginne *O*
pi_120645679
Nou, ik vind 't niet zo geweldig :') vooral op de dagen dat Mr.Mo pas om 7 uur thuis was. We hadden echt maar 2,5 uur quality time omdat er wel vroeg geslapen moet worden dan.
Ja doei.
pi_120645682
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen en maandag werkdagen van 11 uur O+ maar ach.. ik vind 't wel leuk, die hysterische kerstdrukte :D!
Ik word al gek in een drukke Albert Heijn, dus niets voor mij :+
pi_120645748
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik word al gek in een drukke Albert Heijn, dus niets voor mij :+
Kwestie van blijven lachen (letterlijk) en gewoon over je heen laten komen. Collega's zijn allemaal zeer verbaasd dat ik de hele dag zo opgewekt blijf. Maargoed, chagerijnen - of nog erger, stressen - gaat de dag echt niet sneller laten gaan!
Ja doei.
pi_120645799
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kwestie van blijven lachen (letterlijk) en gewoon over je heen laten komen. Collega's zijn allemaal zeer verbaasd dat ik de hele dag zo opgewekt blijf. Maargoed, chagerijnen - of nog erger, stressen - gaat de dag echt niet sneller laten gaan!
True :Y

Maar respect, ik ben blij met mijn kantoorbaan :P
pi_120645852
Als dit beter had verdiend had ik dit liever gedaan :P maar ik kijk nu ook wel weer uit naar een kantoorbaan die hopelijk ook wat beter verdient. Vind het bezig zijn de hele dag wel fijn. Beweging tijdens 't werk enzo! Contact met klanten. Leuk.
Ja doei.
pi_120645969
MC je zegt dus zelf dat er dan een groepje mannen omheen staat en dat die dan allemaal 1 voor 1 hetzelfde doen. Dan gaan vrouwen chagrijnig kijken ja, niet arrogant, chagrijnig :P

Heel niet gek!

Ik lach trouwens meestal, wat soms wel opgevat wordt als excuus om dan maar tegen me aan te gaan lullen, wat ik zoals je inmiddels vast al zult begrijpen, niet noodzakelijkerwijs altijd op prijs stel :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:06:41 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120646213
Weet het Mo... wij hebben maar 1 x in de 13 week een weekend samen :')
pi_120646259
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet het Mo... wij hebben maar 1 x in de 13 week een weekend samen :')
Ronduit kut dat, uniek! :o dat zou ik echt niet trekken! :o

We zitten nu al de hele avond samen op de bank O+ nu allebei met de laptop. Zó fijn! Wel lekker wat voor ons zelf doen, maar wel samen O+
Ja doei.
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:13:39 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120646514
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ronduit kut dat, uniek! :o dat zou ik echt niet trekken! :o

We zitten nu al de hele avond samen op de bank O+ nu allebei met de laptop. Zó fijn! Wel lekker wat voor ons zelf doen, maar wel samen O+
Mensen in de omgeving vinden het erger dan wijzelf :D
Verjaardagen, feestdagen... meestal werken. Mensen snappen het niet en verwachten dan dat je vrij neemt. Ja dan houden we geen vakantiedag meer over.
Het is funest voor je sociale contacten en een teamsport is er sowieso ook niet bij
pi_120646655
Sociale contacten heb ik vooral via FOK! _O- en dat is nagenoeg altijd online (zowel de contacten als dat FOK! bijna altijd online is :+ )
Ja doei.
pi_120646879
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gvd een of andere onverlaat heeft de mooiste ballen uit de kerstboom gesnaaid :(
Corporalen in je huis....
Wat zijn corporalen? Ik weet wat een korporaal is maar iets zegt me dat je dat niet bedoelt.

Balen iig!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_120647035
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:33 schreef Perruche het volgende:
uks _O-.

Mannen O+. Vooral als ik er een wijntje of wat in heb. Maar ik date nooit meer! Too bad...
Je hoeft ook niet te daten....flirten mag nog wel :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_120647080
Dusseldorf was vooral nat en niet echt kerstig? Ik vond Aken vorig jaar leuker....
pi_120647291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:25 schreef _aurum_ het volgende:
Dusseldorf was vooral nat en niet echt kerstig? Ik vond Aken vorig jaar leuker....
Aken is ook leuk. Monchau ook O+
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 21:40:00 #63
70532 loveli
N
pi_120647742
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wat zijn corporalen? Ik weet wat een korporaal is maar iets zegt me dat je dat niet bedoelt.

Balen iig!
studenten/ballen
crap in = crap out
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:41:09 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120647787
Op de terugweg!

V1z maft daar :Y

Samenvatting:
Saartje is mini en droppig en trekt lollige gezichtjes xD
Dude is nog steeds Enorm!
Veel fluffy poezels O+
Coco en M en V1z en ook Infamous Kees gezien! *O*
Op de hei lopen = mooi :Y en nat :+
Gourmet :9 nomnom!
En ehhh meer :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:43:39 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120647871
Tof *O*
pi_120648224
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op de terugweg!

Samenvatting:
Veel fluffy poezels O+
Dat klinkt super gezellig *O*
pi_120648261
O+ nice!
  zaterdag 22 december 2012 @ 22:08:21 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120648875
Was ook! O+ Jammer wel dat Limburg zo ver is :+
pi_120649412
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op de terugweg!

Samenvatting:
Veel fluffy poezels O+
*O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 22:35:27 #70
70532 loveli
N
pi_120650201
O+
crap in = crap out
pi_120650559
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik moet een nieuwe bh.
http://www.mamamea.nl/

Deze zijn erg fijn! Daar kun je ongeveer 1.5 cupmaat "in groeien"
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_120650794
Maria O+

Binnenkort toch ook maar eens die kant op! Saartje gluren!
Jammer dat ik stiekem eigenlijk heel verlegen ben en het dan zo "raar" is elkaar dan IRL te zien :@
  zaterdag 22 december 2012 @ 22:50:25 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120650910
Zal bijna een kind krijgen om jullie eens naar hier te laten komen :D
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 22:59:35 #74
70532 loveli
N
pi_120651305
crap in = crap out
pi_120651528
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was ook! O+ Jammer wel dat Limburg zo ver is :+
Ja, jammer idd! Was weer leuk O+ *O*

Kijk nou wat Maria heeft gemaakt voor Saartje :o _O_ *; *O* O+

ik ga het nu uploaden enzo

Tadaaa! Saar's eigenste schilderijtje speciaal voor haar gemaakt O+ O+

Ik krijg de kleuren er niet helemaal goed op; in 't echt is 'ie nóg mooier en toffer :Y O+

Met Anteater Alf, draakje, schaapie en allemaal andere toffe speelgoedjes en knuffels enzo O+

Maria, ik vind het écht zo super mooi en lief enzo O+ *;
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:05:32 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120651608
quote:
Doe het zelluf :{w
pi_120651756
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef Skoap het volgende:
Maria O+

Binnenkort toch ook maar eens die kant op! Saartje gluren!
Jammer dat ik stiekem eigenlijk heel verlegen ben en het dan zo "raar" is elkaar dan IRL te zien :@
Gezelligheid! *O*

En dat van dat verlegene valt gegarandeerd mee. Raar zal 't ook niet zijn joh! Hoogstens even wennen aan mijn zachte 'g' :P :+
pi_120651887
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:30 schreef An24 het volgende:

[..]

Aken is ook leuk. Monchau ook O+
Bedoel je Monschau? Die van jou kent google nl. Niet :+

Iig bedankt voor de tip :Y
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:14:40 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120652113
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal bijna een kind krijgen om jullie eens naar hier te laten komen :D
Duh, waarom denk je dat ik zwanger ben? :D :7
pi_120652114
Wow Maria! Ik wou dat ikzo goed kon tekenen/ schilderen / kleuren.

Stokpoppetje tekent (8>
pi_120652153
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik krijg de kleuren er niet helemaal goed op; in 't echt is 'ie nóg mooier en toffer :Y O+

Met Anteater Alf, draakje, schaapie en allemaal andere toffe speelgoedjes en knuffels enzo O+

wat ultiem vet!!!!
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:15:37 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120652161
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Stoer!! _O_
pi_120652174
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gezelligheid! *O*

En dat van dat verlegene valt gegarandeerd mee. Raar zal 't ook niet zijn joh! Hoogstens even wennen aan mijn zachte 'g' :P :+
kijk maar uit, ik vind dat ernstig aantrekkelijk :D
pi_120652224
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D _O-
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:50 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120652277
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Wat een super kado, hij is echt ongelooflijk mooi _O_
Dat is echt serieus ubermooi _O_
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:57 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120652335
quote:

[..]

Voor iets moois van Maria?? Damn... ik sleep mijn vent nu mee ):O
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 23:21:05 #87
70532 loveli
N
pi_120652434
quote:

[..]

Om megaboobs te krijgen.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 23:21:28 #88
70532 loveli
N
pi_120652461
Mariaschilderij O+
crap in = crap out
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:46 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120652521
quote:

[..]

Omdat jullie geknuffeld hebben en toen een zaadje van duvel bij je eitje is gekomen?
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:00 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120652588
*visitedraaiboek weer in de kast zet ;(
pi_120652713
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
*visitedraaiboek weer in de kast zet ;(
hoeveel weken ben je nu? Heb je al weer wat meer energie? (Denk het wel als je nu nog wakker bent :D) Vanaf 16/17 weken kreeg ik opeens weer veel meer energie, dat vond ik echt super fijn!
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:17 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120652943
Ben nu 17+2. Energie gaat wat beter ja, hoewel ik net ook weer in slaap viel op de bank. Best inspannend, zo'n baby bakken.
pi_120653208
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben nu 17+2. Energie gaat wat beter ja, hoewel ik net ook weer in slaap viel op de bank. Best inspannend, zo'n baby bakken.
pfff zeg dat! Ik was vaak ook erg druk op het werk (en jij volgens mij ook) waardoor ik in het weekend niet veel meer deed dan de hele dag bankhangen :D

Ik had best veel vakantiedagen over en ben op een gegeven moment 4 dagen per week gaan werken (i.p.v. een lange vakantie op te nemen) best een aanrader als dat mogelijk is!
pi_120654268
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dacht ff dat ik op facebook zat. Kon de like knop al niet vinden :+
pi_120654296
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Bedoel je Monschau? Die van jou kent google nl. Niet :+

Iig bedankt voor de tip :Y
Zou best kunnen :P
pi_120654386
Ohw en maria: je bent tof O+ ^O^
pi_120654735
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef An24 het volgende:
Ohw en maria: je bent tof O+ ^O^
:Y O+
pi_120655185
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat een ellende om een man te moeten zijn zeg.

Tevens ellendig: morgen van 30 naar 3 graden, nie leuk nie!
Je hoort mij niet klagen hoor. ;)
Ik vind mensen en hun gedrag observeren gewoon leuk. Vooral in de zomer op een terras :)

Nu slapen, welterusten!
pi_120655639
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Je hoort mij niet klagen hoor. ;)
Ik vind mensen en hun gedrag observeren gewoon leuk. Vooral in de zomer op een terras :)

Nu slapen, welterusten!
Observeren is wat anders dan interpreteren he!

Uit het gedrag van vrouwen wordt vaak geinterpreteerd dat ze aan het teasen zijn, maar ze willen dan gewoon ff lekker los en lol hebben, zonder exclusieve aandacht van mannen. Omdat mannen dat vaak niet snappen, reageren ze allemaal hetzelfde :+

Deden alle mannen maar eerst observeren, in plaats van direct interpreteren :')
pi_120655830
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Observeren is wat anders dan interpreteren he!

Uit het gedrag van vrouwen wordt vaak geinterpreteerd dat ze aan het teasen zijn, maar ze willen dan gewoon ff lekker los en lol hebben, zonder exclusieve aandacht van mannen. Omdat mannen dat vaak niet snappen, reageren ze allemaal hetzelfde :+

Deden alle mannen maar eerst observeren, in plaats van direct interpreteren :')
Doen ze dat niet gewoon maar dan met een verkeerde interpretatie van de signalen die worden afgegeven?
  Vis een optie? zondag 23 december 2012 @ 00:31:24 #101
70532 loveli
N
pi_120655935
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Doen ze dat niet gewoon maar dan met een verkeerde interpretatie van de signalen die worden afgegeven?
Spijker op de kop.
crap in = crap out
pi_120655956
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ligt er aan welke feiten ze geobserveerd hebben. :+

Mensen zien ook vaak alleen wat ze willen zien. Maar dat geldt voor elke observatie. Iets met blinde vlek.
pi_120656101
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Ligt er aan welke feiten ze geobserveerd hebben. :+

Mensen zien ook vaak alleen wat ze willen zien. Maar dat geldt voor elke observatie. Iets met blinde vlek.
Doorgaans hebben we het dan over handkusjes en dergelijke
  Vis een optie? zondag 23 december 2012 @ 00:35:28 #104
70532 loveli
N
pi_120656176
:D!
crap in = crap out
  zondag 23 december 2012 @ 00:52:30 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120656990
O+

Fijn dat je hem leuk vindt, Cocoface! *O* ik zag wel wat dingen die mis zijn maar ik waag over een jaartje of wat wel nog een poging :D :+

Anteater Alf O+

En lieve Slankies! ^^
  zondag 23 december 2012 @ 00:59:06 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120657296
Tevens bijna thuis! :7

Nou Uniekje, als die baby er is hoor ik het wel he :+
pi_120657992
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
O+

Fijn dat je hem leuk vindt, Cocoface! *O* ik zag wel wat dingen die mis zijn maar ik waag over een jaartje of wat wel nog een poging :D :+

Anteater Alf O+
Nou, ik zag geen dingen die mis zijn in ieder geval.

Fijn dat jullie alweer (bijna) thuis zijn (nu ik die typ misschien al thuis, vandaar dat de 'bijna' tussen haakjes staat :P ). Ik ga nu ook slapen. Vaiz zit nog beneden met M, K & B. Dus denk dat hij het wel naar z'n zin heeft. En anders heeft hij pech :P :+

Welterusten! O+
pi_120658070
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
O+

Anteater Alf O+

En lieve Slankies! ^^
niet zo kritisch zijn! Hij is geweldig! O+
  zondag 23 december 2012 @ 01:27:18 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120658424
Oh ik zie ook leuke dingen hoor, anders gaf ik hem (denk ik) niet :D

V1zmans vermaakt zich wel denk ik ja, er was ook nog bier :+

Terusten! *O*
pi_120662072
Prachtig schilderijtje O+ !

Goedemorgen. Hier is het weerbericht. Het regent al de hele nacht en het is een graad of 5. Ik denk dat ik maar lieslaarzen aandoe voordat ik naar buiten ga. Ik ben in het verkeerde land geboren }:|.
pi_120662384
Mogge!
Wat een mooi schilderijtje! Saar is een gelukkig mens.

Lijstje van gister
Br dubbele dikgesneden zelfgebakken boterham met boter zachtgekookt eitje
T sinaasappel
D rode currystoof met rundvlees en aardappelen, daarbij rijst, raita en zelfgemaakte appelchutney
T 3 glazen wijn, daarna cola light
  zondag 23 december 2012 @ 09:10:15 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120662432
Hier vanaf gistermiddag ook regen en het regent nog steeds. Treurnis. Echt niks aan.
pi_120662543
Ik blijf lekker binnen vandaag! In mijn pyama :D

En het grootste dilemma is; ga ik Assasins Creed spelen of koekjes bakken *)

Henk heb je de stropdas af?

w/ ~:)
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 09:49:42 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120662755
Meuning :O

Wow dat schilderij is echt super mooi!! En wat een lief cadeau O+

Ik duik nog even mijn bed in, het is nog veel te vroeg voor mij :z
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 23 december 2012 @ 10:00:36 #116
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120662837
Maria wat een gaaf schilderij heb je gemaakt! O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_120662879
Mogge! Maria je schilderij is tof!

Heb wat mensjes gister een linkje van je gegeven die het erg leuk vonden.

Ik ga vandaag weer wat werkmeuk opruimen, rustig in mijn hoofd ftw O+
Verder wil ik graag naar buiten na dat binnen gezit van gister maar het is weer niks buiten ;(
pi_120663126
:O

Morgen :W
pi_120663815
ohai :)

leuk schilderijtje maria! heel eigen stijl :Y

Planning:
O: 2 kleine boterhammen (1x grillworst, 1x tomaat), kleine pannenkoek pruimenjam
S: buikspieren + bodycombat
L: iets saladeachtigs met courgette en sla en venkel, met gerookte heilbot on the side
T: nog 1 of 2 kleine pannenkoekjes met nutella
D: 2 tortillas met tomaat, bonenmix en sour cream, gegratineerd & uit de oven

Sportschool is maandag, dinsdag, woensdag dicht dus moet vandaag sporten, en donderdag ga ik dan 2 lesjes doen en vrijdag voor ik vertrek nog een lesje!
pi_120664322
Bij zowel de appie, de plus als de lidl was er trouwens geen volle kwark te krijgen, alleen die stomme magere zut. Leve het IKB ;(
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 11:42:59 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120664367
Waar ga je heen Per?

Ik ben door omstandigheden al een maand niet meer in de sportschool geweest :@ goed voornemen voor het nieuwe jaar om weer te gaan! :D
pi_120664693
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:42 schreef MaJo het volgende:
Waar ga je heen Per?

Ik ben door omstandigheden al een maand niet meer in de sportschool geweest :@ goed voornemen voor het nieuwe jaar om weer te gaan! :D
Wat is er mis met morgen naar de sportschool gaan?
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 12:03:08 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120664812
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 11:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wat is er mis met morgen naar de sportschool gaan?
Morgen moet ik werken ;) Wellicht dat ik volgend weekend nog even ga, maar heeft vooral te maken met mijn vermoeidheid op het moment :)
pi_120665008
Goedemorgen, kom net lekker mijn bedje uit gerold :)

B: Boterham met knakworstjes en ketchup en een komkommersalade
T. Handje nootjes en een beschuit met kaas
T. Schaaltje yohurt
D. Komkommersalade, met bietjes, aardappelen en een groenteschijf
T. 2 appels in yoghurt
pi_120665522
mogguh! We liggen nog met zijn 3'en in bed.. heerlijk lui dagje vandaag :D
  Vis een optie? zondag 23 december 2012 @ 12:41:19 #126
70532 loveli
N
pi_120665797
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij zowel de appie, de plus als de lidl was er trouwens geen volle kwark te krijgen, alleen die stomme magere zut. Leve het IKB ;(
Slagroom bijmengen, doe ik ook als de volle op is.
crap in = crap out
pi_120665853
Leuke beessies, maria!

Ik had gisteren een onverwachte topavond. Uit met mijn eerste echte vriendje, zijn homo broertje (waar ik ooit toen ik 14 was wel mee heb gezoend, ik hoop geen oorzakelijk verband met zijn homoschap :+ ) en twee van zijn vriendjes. In een enorm foute kroeg op het Leidseplein, veel te veel gedronken, gedanst en gelachen. I just looooooove valse nichten O+

Nu zit ik een klein beetje brakjes op het werk, hoewel het wel meevalt omdat ik voor het slapen gaan zeker een liter water heb gedronken. Dat helpt echt!
  zondag 23 december 2012 @ 13:25:31 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120667300
Aloha! Nog meer thankies O+

Ik ga zo naar Wreck-it-Ralph :D
  zondag 23 december 2012 @ 13:29:49 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120667456
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 12:43 schreef conleche het volgende:
Leuke beessies, maria!

Ik had gisteren een onverwachte topavond. Uit met mijn eerste echte vriendje, zijn homo broertje (waar ik ooit toen ik 14 was wel mee heb gezoend, ik hoop geen oorzakelijk verband met zijn homoschap :+ ) en twee van zijn vriendjes. In een enorm foute kroeg op het Leidseplein, veel te veel gedronken, gedanst en gelachen. I just looooooove valse nichten O+

Nu zit ik een klein beetje brakjes op het werk, hoewel het wel meevalt omdat ik voor het slapen gaan zeker een liter water heb gedronken. Dat helpt echt!
Klinkt gezellig! :D *O*

Liter water :o Ik zou er tien keer uit moeten om te piesen :') Maar ik drink toch niet :+
pi_120667709
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen, kom net lekker mijn bedje uit gerold :)

B: Boterham met knakworstjes en ketchup en een komkommersalade
T. Handje nootjes en een beschuit met kaas
T. Schaaltje yohurt
D. Komkommersalade, met bietjes, aardappelen en een groenteschijf
T. 2 appels in yoghurt
Waar is je lunch?
pi_120668158
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 12:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Slagroom bijmengen, doe ik ook als de volle op is.
Heb zoiets inderdaad maar gepoogd voor de cheesecake. Hij lijkt me wel prima zo, staat nu in de oven.
Wel mn vinger gebrand aan de oven. Auwwie!

Lijstje vandaag tot zover:
O: 2 dikke eigengebakken boterhammen, 1 met boter, 1 met boter en hagelslag
T: Mandarijntje, mokkaboontje bij de koffie
L: korstje eigengebakken brood met cervelaat
T: ?
D: ?
T: ?
pi_120668251
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:17 schreef Perruche het volgende:
ohai :)

leuk schilderijtje maria! heel eigen stijl :Y

Planning:
O: 2 kleine boterhammen (1x grillworst, 1x tomaat), kleine pannenkoek pruimenjam
S: buikspieren + bodycombat
L: iets saladeachtigs met courgette en sla en venkel, met gerookte heilbot on the side
T: nog 1 of 2 kleine pannenkoekjes met nutella
D: 2 tortillas met tomaat, bonenmix en sour cream, gegratineerd & uit de oven

Sportschool is maandag, dinsdag, woensdag dicht dus moet vandaag sporten, en donderdag ga ik dan 2 lesjes doen en vrijdag voor ik vertrek nog een lesje!
O maandag ook.. Stom
Worry is a misuse of imagination
  zondag 23 december 2012 @ 13:52:36 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120668310
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar is je lunch?
En een normaal ontbijt.
pi_120668445
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef Probability het volgende:

[..]

O maandag ook.. Stom
Maandag tot 16:00! Maar dan werk ik...
pi_120668697
Scheelt met yoga. Dat kan je gewoon lekker thuis doen. En ik wordt daar gespierder van, dan met oefeningen in de sportschool :+

Net een practise van anderhalf uur gedaan en mijn schouders branden van al die yoga push-ups O+
pi_120669238
Wat een tof schilderijtje O+

Voor mij werkt krachttraining bij de sportschool als een trein, ik begin er zelfs echt al gespierder uit te zien na een paar weekjes al.. ben benieuwd hoe dat er straks voor de zomer uit ziet als het zo door gaat, ik denk dat ik blij ga zijn.

En verder: fijne kerst lieve slankies :*
  zondag 23 december 2012 @ 14:17:20 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120669263
Superyogi An *O*

Ik vind dat altijd wel lam, sportscholen die in vakantieperiodes dicht of beperkter open zijn... dan hebben veel mensen juist tijd! Met kerst enzo a la. maar goed :+
pi_120669606
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef MarMar het volgende:
Wat een tof schilderijtje O+

Voor mij werkt krachttraining bij de sportschool als een trein, ik begin er zelfs echt al gespierder uit te zien na een paar weekjes al.. ben benieuwd hoe dat er straks voor de zomer uit ziet als het zo door gaat, ik denk dat ik blij ga zijn.

En verder: fijne kerst lieve slankies :*
Lekker zeg, dat je al resultaat ziet. Is een goede motivatie.

En jij ook alvast een fijne kerst :*
  Vis een optie? zondag 23 december 2012 @ 14:27:35 #139
70532 loveli
N
pi_120669713
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Superyogi An *O*

Ik vind dat altijd wel lam, sportscholen die in vakantieperiodes dicht of beperkter open zijn... dan hebben veel mensen juist tijd! Met kerst enzo a la. maar goed :+
Ook sportschoolpersoneel heeft recht op vakantie ;)
crap in = crap out
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 14:53:36 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120670665
Weer eens een lijstje:

O: drie kleine zelfgebakken croissants met frambozenjam, glas appelsap
T: plak zelfgebakken cake en een kop koffie
L: twee pistolets met pesto, mozzarella en tomaat
T: twee mandarijnen
D: zuurkool met worst

Best ok toch?
  zondag 23 december 2012 @ 14:59:34 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120670864
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook sportschoolpersoneel heeft recht op vakantie ;)
Dat is zo idd! Maar veel studeren ook enzo, misschien is het dan relaxed? :D

naah je hebt ook wel gelijk, maar ik vind het wel jammer :+
pi_120671363
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef MaJo het volgende:
Weer eens een lijstje:

Best ok toch?
Wat is je doel? En wat was je doel vanochtend?
pi_120671387
Mijn sportschool is morgen en op kerstdag dicht, maar op de 26ste wel 's ochtends open. Met gluhwein en warme chocolademelk.
pi_120671781
Overigens voor de Ghibli liefhebbers; ik heb gisteren "The Secret World of Arrietty" gezien... zo leuk!
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 15:29:14 #145
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120671893
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 15:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat is je doel? En wat was je doel vanochtend?
Ik snap je vraag niet denk ik :@
pi_120672031
Hai!

Mooi schilderij Maria :) En klinkt heerlijk Co!

Net weer terug uit regenachtig Keulen!
Was echt naar weer, maar wel echt leuk en kerstig O+
We waren alleen zo nat en koud gisteravond dat we vroeg in bed zijn gekropen en 12 uur hebben geslapen :o en nu ben ik een beetje brak van t slapen ofzo :')
Zometeen alvast wat kerstboodschappen halen!
Be someone that makes you happy
pi_120673118
Hoi allemaal! Ik ben lekker van mijn 'vakantie' aan het genieten. Morgen ga ik thuis nog wel wat werkklusjes doen, maar ik lig nu lekker op de bank met uitzending gemist op mijn laptop.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: havermout met melk, snee roggebrood met sinaasappelmarmelade
S: 11,5 km hardlopen door het natte bos
T: koekje bij de thee
L: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren, 1 boterham met philadelphia
T: 2 mandarijnen, snee roggebrood met houmousnog iets
D: pasta met tartaartje, courgette, ui, champignon, paprika

Dit is nog wel wat weinig denk ik, dus ik ga nog even kijken wat ik kan toevoegen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Quinazoline op 23-12-2012 16:15:23 (roggebrood dus) ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_120673532
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 15:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet denk ik :@
Wil je afvallen of op gewicht blijven, wil je gezonder eten etc. Op basis daarvan kunnen we zeggen of we je lijstje goed vinden.
  zondag 23 december 2012 @ 16:29:10 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120674362
Blij dat ik morgen weer mag werken, 3 dagen thuis te niksen met verjaardagen en zo , dat is niks voor mij :')

Heb zin in avondeten, tilapia, gegrilde groene asperges, worteltjes, spinazie, tagliatelle in room.
pi_120674796
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Blij dat ik morgen weer mag werken, 3 dagen thuis te niksen met verjaardagen en zo , dat is niks voor mij :')

Heb zin in avondeten, tilapia, gegrilde groene asperges, worteltjes, spinazie, tagliatelle in room.
Klinkt lekker Uniek! En veel plezier met werken :+

Ik heb zojuist de planning in elkaar gedraaid voor mijn bakdag. Morgen van 9:00 uur tot 22:00 uur bezig en 25 december ook om 8:30 het bedje uit :+
  zondag 23 december 2012 @ 16:40:41 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120674870
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Klinkt lekker Uniek! En veel plezier met werken :+

Ik heb zojuist de planning in elkaar gedraaid voor mijn bakdag. Morgen van 9:00 uur tot 22:00 uur bezig en 25 december ook om 8:30 het bedje uit :+
Wat een drukte ja :D Wat ga je allemaal fabriceren?
pi_120674995
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar is je lunch?
Ik was om 12.00 wakker geworden, dus ik at een brunch
Vanaf morgen doe ik weer aan wekkers en op tijd gaan slapen en op staan
pi_120675359
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat een drukte ja :D Wat ga je allemaal fabriceren?
Het lijstje dat ik laatst dumpte plus verse soep :+
pi_120675537
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik was om 12.00 wakker geworden, dus ik at een brunch
Vanaf morgen doe ik weer aan wekkers en op tijd gaan slapen en op staan
Een brunch van 1 boterham is geen brunch.
pi_120676170
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Een brunch van 1 boterham is geen brunch.
Dat!
  zondag 23 december 2012 @ 17:24:39 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120677175
Korsakov An :D

Cots, je hebt nog de hele avond om jezelf lekekr de voeren *O*
pi_120677912
Bouillon staat op, evenals de stoopeertjes, en nu nog even een chili in elkaar draaien voor vanavond. Omnom.
pi_120678397
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 17:41 schreef Perruche het volgende:
Bouillon staat op, evenals de stoopeertjes, en nu nog even een chili in elkaar draaien voor vanavond. Omnom.
:9
pi_120678922
quote:
16s.gif Op zondag 23 december 2012 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Korsakov An :D

Cots, je hebt nog de hele avond om jezelf lekekr de voeren *O*
Ok, in het kort:

Soep van kip en groenten
Pompoenmuffins
Chocolademuffins
Scones met room en jam
Volkoren worteltjescake
Pistache notentaart met limoncellocreme
Chocoladetruffels
Ham prei taart
Spinazietaart
Bladerdeeg hapjes
Sandwiches met zalm-roomkaas
Sandwiches met carpaccio

Zo iets, uit mijn hoofd gezegd :9
  zondag 23 december 2012 @ 18:35:30 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120680312
Omnom!

Arrietty is leuk idd! Feelgood films O+

Wreck it Ralph was ook tof net! Vanellope von Schweetz O+
pi_120680743
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef Perruche het volgende:
Overigens voor de Ghibli liefhebbers; ik heb gisteren "The Secret World of Arrietty" gezien... zo leuk!
Mooie film inderdaad O+
pi_120680840
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omnom!

Arrietty is leuk idd! Feelgood films O+

Wreck it Ralph was ook tof net! Vanellope von Schweetz O+
Zegt me allemaal niets. Wat zijn het voor films?
  zondag 23 december 2012 @ 19:04:11 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120681584
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Zegt me allemaal niets. Wat zijn het voor films?
in kort want vanuit de trein :D

Arrietty: minimensjes (borrowers) leven in het geheim in groot huis en minimeisje wordt vriendjes met zieke jongen van normaal formaat.

WiR: game personage Ralph wil niet meer bad guy zijn en probeert hero te worden door naar andere games te reizen. wordt o.a. vriendjes met een klein chipmunkachtig meisje (Vanellope) in het zoete racespel Sugar Rush.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 19:06:17 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120681709
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Wil je afvallen of op gewicht blijven, wil je gezonder eten etc. Op basis daarvan kunnen we zeggen of we je lijstje goed vinden.
Moet ik dat elke keer erbij zeggen dan? Dacht dat het inmiddels wel bekend was ;) gezonder eten en afvallen in mijn geval.

De lunch uiteindelijk geskipt omdat mijn middagtukkie wat langer uitviel dan gepland (3,5 uur) dus de broodjes Caprese kunnen van de lijst af.

Misschien neem ik nog een bak yoghurt om wat zuivel binnen te krijgen :)
pi_120682730
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Moet ik dat elke keer erbij zeggen dan? Dacht dat het inmiddels wel bekend was ;) gezonder eten en afvallen in mijn geval.

De lunch uiteindelijk geskipt omdat mijn middagtukkie wat langer uitviel dan gepland (3,5 uur) dus de broodjes Caprese kunnen van de lijst af.

Misschien neem ik nog een bak yoghurt om wat zuivel binnen te krijgen :)
Nou ja, weet je. Het is niet aan je menu te zien dat je gezonder wilt eten en af wilt vallen. MS en suikers/ koolhydraten gaan niet zo goed samen:

http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=27719

Patiënten met MS consumeren meer suiker dan de gemiddelde persoon, om het glucose dat in ons bloed stroomt te verhogen om te proberen om aan de onvervulde behoeften naar glucose van de hersenen te voldoen. En het resultaat van een grotere verbruik van suiker is een grotere prevalentie van chronische schimmelinfecties en symptomen als candida. Ook het sneller herstel van de motorische functies van MS-patiënten na de inname van suiker / glucose, met name in het begin kort na diagnose, lijkt een glucose-link suggereren.

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef MaJo het volgende:
Weer eens een lijstje:

Best ok toch?
En dan zeg ik....nee je lijstje is niet ok. Het verklaart je moeheid ook erg. Mandarijnen zijn natuurlijk prima, maar je bent suiker/ koolhydraten aan het stapelen. Neem dan smorgens bijvoorbeeld eieren met groenten. Dan heb je de rest van de dag ook minder zin in suiker.
  zondag 23 december 2012 @ 19:31:21 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120682902
Majo had dacht ik ME? Correct me if I'm wrong! Al geldt dan denk ik vast ongeveer hetzelfde.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 19:33:01 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120682992
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Majo had dacht ik ME? Correct me if I'm wrong! Al geldt dan denk ik vast ongeveer hetzelfde.
Ik heb inderdaad ME :Y

En vandaag wel wat meer suikers dan anders hoor, ben normaal juist meer van hartig :)
pi_120682993
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ok, ik dacht MS....sorry :@

Maar inderdaad...ik heb tijdens het lezen ook wel linken gelezen tussen ME en voeding. Sowieso is stapelen van koolhydraten bij ziekte niet handig.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 19:34:53 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120683096
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Ok, ik dacht MS....sorry :@

Maar inderdaad...ik heb tijdens het lezen ook wel linken gelezen tussen ME en Voeding
Maakt niet uit, de namen lijken ook op elkaar ;)
pi_120683099
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad ME :Y

En vandaag wel wat meer suikers dan anders hoor, ben normaal juist meer van hartig :)
Dan nog.... ik denk dat het goed is om de snelle koolhydraten als van pistoletjes en croissants te vermijden en meer structuur in je eet -en slaappatroon te krijgen.
  Vis een optie? zondag 23 december 2012 @ 19:35:05 #171
70532 loveli
N
pi_120683106
Vegrelijk het eens met deze van Quin:

quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: havermout met melk, snee roggebrood met sinaasappelmarmelade
S: 11,5 km hardlopen door het natte bos
T: koekje bij de thee
L: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren, 1 boterham met philadelphia
T: 2 mandarijnen, snee roggebrood met houmousnog iets
D: pasta met tartaartje, courgette, ui, champignon, paprika

Dit is nog wel wat weinig denk ik, dus ik ga nog even kijken wat ik kan toevoegen.
crap in = crap out
pi_120683154
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef loveli het volgende:
Vegrelijk het eens met deze van Quin:

[..]

Ja precies. De verhoudingen zijn beter. Niet alleen koolhydraten in een maaltijd, maar ook proteinen en vetten. (en veel meer groenten)
  zondag 23 december 2012 @ 19:36:13 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120683163
Heb 3 gepofte tenen knoflook met een schep sambal gegeten, als sausje :D
Arme collega's morgen
  zondag 23 december 2012 @ 19:37:17 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120683218
Q die tussen neus en schaamlippen even 11.5 km hardloopt _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 19:37:38 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120683232
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Dan nog.... ik denk dat het goed is om de snelle koolhydraten als van pistoletjes en croissants te vermijden en meer structuur in je eet -en slaappatroon te krijgen.
Dit was ook wel een uitzonderlijke dag omdat ik bijna nooit croissants eet. Pistolets uiteindelijk overgeslagen.

Slapen gaat wel beter, woensdag op mijn vrije dag voor het eerst in maanden geen tukkie gedaan! :o *O* En gisteren maar een uurtje. Alleen vandaag wat langer dus maar als je het vergelijkt met anders zit er wel vooruitgang in :s)
pi_120683300
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit was ook wel een uitzonderlijke dag omdat ik bijna nooit croissants eet. Pistolets uiteindelijk overgeslagen.

Slapen gaat wel beter, woensdag op mijn vrije dag voor het eerst in maanden geen tukkie gedaan! :o *O* En gisteren maar een uurtje. Alleen vandaag wat langer dus maar als je het vergelijkt met anders zit er wel vooruitgang in :s)
Dan is het goed. Stapje voor stapje ^O^
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 19:38:54 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120683316
En als ik nu na het eten yoghurt neem dan is het toch nog wel een aardige dag?
  Vis een optie? zondag 23 december 2012 @ 19:39:21 #178
70532 loveli
N
pi_120683339
Tip: bekijk wat je basisbehoefte is. Groente, eiwitten, gezonde vetten. Maak je geen zorgen over koolhydraten, die krijg je toch wel binnen. Prop je basisbehoefte in je maaltijden op een dag, vul de gaten met croissantjes, pistoletjes, appelsap enzo.
crap in = crap out
pi_120683524
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
Of nog wat knabbelgroenten, want nu heb je alleen zuurkool op. je kan nog wel wat vitamine c gebruiken. Dus paprika proppen. Ook lekker, wortel en komkommer met hummus of yoghurtdip. Je moet het alleen wel in huis hebben.
  Vis een optie? zondag 23 december 2012 @ 19:43:20 #180
70532 loveli
N
pi_120683573
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
Zitten er gezonde vetten in je lijstje? Voldoende eiwitten? Voldoende groente? Krijg je de vitamines en mineralen binnen die jouw lijf nodig heeft om fit te zijn?

Kan het voorzeggen, maar ik laat je liever zelf leren je eetpatroon te beoordelen.
crap in = crap out
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 19:44:07 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120683622
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef loveli het volgende:
Tip: bekijk wat je basisbehoefte is. Groente, eiwitten, gezonde vetten. Maak je geen zorgen over koolhydraten, die krijg je toch wel binnen. Prop je basisbehoefte in je maaltijden op een dag, vul de gaten met croissantjes, pistoletjes, appelsap enzo.
Dat is een goeie :Y ik denk vaak eerder andersom :@ maar het gaat al de goeie kant op, heb al veel meer gezond voer dan vroeger :)
  zondag 23 december 2012 @ 19:45:45 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120683711
V1z en ik hebben gisteren paprika gegeten! B)
  zondag 23 december 2012 @ 19:46:23 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120683756
Ik mis lijstjes posten :o

O/L: volkoren boterham met huzarensalade, volkoren met gekookt ei/tomaat/sla/komkommer/ham/mayo, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk, 2 cappuccino
B: 10 km wandelen
T's: appel, peer, blokje choco, 3 kommen kippensoep met veel groente en een kipfilet, augurk met ham, plakje stol met roomboter
D: Veel spinazie, gevulde champs met kaas, wortels, tialpiafilet, tagliatelle met room, roergebakken franse wok
T: vla, kwark, schijf ananas, mandarijn
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 19:46:27 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120683758
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Of nog wat knabbelgroenten, want nu heb je alleen zuurkool op. je kan nog wel wat vitamine c gebruiken. Dus paprika proppen. Ook lekker, wortel en komkommer met hummus of yoghurtdip. Je moet het alleen wel in huis hebben.
Ik heb komkommer en tomaten in huis, wortels met houmous heb ik laatst op, was erg lekker ^O^

Li misschien niet nee maar soms heb je op de ene dag meer van het ene en compenseer je het de volgende dag weer met het andere?
pi_120684061
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb komkommer en tomaten in huis, wortels met houmous heb ik laatst op, was erg lekker ^O^

Li misschien niet nee maar soms heb je op de ene dag meer van het ene en compenseer je het de volgende dag weer met het andere?
Dat laatste proberen te voorkomen. Dat heeft mij geholpen in ieder geval en mijn schoonpa met diabetes ook. Als je een dag later compenseert kan het voldoende zijn om van de dag ervoor al moe te zijn. Bij mensen die ziek zijn is het net even belangrijker om je spiegel van vitaminen en mineralen op peil te houden.
  Vis een optie? zondag 23 december 2012 @ 19:52:33 #186
70532 loveli
N
pi_120684109
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef MaJo het volgende:
Yup, maar is dat bij jou ook zo? Als ik afga op de lijstjes die je post, zie ik die compensatie niet. Maar goed, ik eet niet met je mee en zie niet alles.
crap in = crap out
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 21:08:53 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120688471
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat laatste proberen te voorkomen. Dat heeft mij geholpen in ieder geval en mijn schoonpa met diabetes ook. Als je een dag later compenseert kan het voldoende zijn om van de dag ervoor al moe te zijn. Bij mensen die ziek zijn is het net even belangrijker om je spiegel van vitaminen en mineralen op peil te houden.
Ok dan ga ik daar meer op letten :Y

Li ik zal weer elke dag een lijstje posten. Gisteren was wel beter:

O/L: twee boterhammen met mayo en beenham, glas appelsap
T: 2 mandarijnen
D: biefstuk, gebakken aardappels, salade
T: banaan

Alleen was dat weer wat weinig, ik merk dat ik de laatste tijd veel minder trek heb :@ ik moet naast gezonder denk ik ook meer eten :)
pi_120690267
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Q die tussen neus en schaamlippen even 11.5 km hardloopt _O_
Bedankt! Ik heb wel de rest van de middag bijna niks meer gedaan, mijn benen zijn pap nu :D, had ook echt veel trek.
pi_120691359
Lijstje:

O: groot hard bruin broodje met gekookt ei, croissant
L: appel met kwark en allbran
T: paar plakjes kipfilet
D: groenteprutje met kikkererwten en chorizo
T: 2 mandarijnen en een kerstkransje
B: fysio oefeningen

Morgenochtend naar de sportschool en laatste dingen halen voor kerst O+
pi_120693018
Mijn eindstand:
O: 2 speltboterhammen (tomaat, grillworst)
T: kleine pannenkoek met pruimenjam
S: bodycombat en buikspieren
L: kropsla met courgette, venkel en gerookte heilbot met dressing van yoghurt & knoflook enzo
T: halve plak stol, werd net neergezet voor de klanten toen ik de appie binnenkwam :Y)
D: 2 tortillas met chili (ui, knof, tomaat, broccoli, kidneybonen, met 30+ kaas en dan in de oven), met een beetje sour cream
T: 2 mandarijnen

Vet tevreden :P

Verder bouillon gemaakt, 2 kilo kippenbouten schoongemaakt, stoofpeertjes gemaakt & geweckt (1 pot voor kerst en 1 pot voor erna).
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:40 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120694522
Lekkere lijst Parkietje!

In kader van films net ook Paranorman gezien, verrassend leuk :D
pi_120695012
O: 2 toast met hummus, mok melk
Vroege L: Griekse yoghurt met bosvruchten
T: Chinees bakje (diepe) vol couscous met gegrilde groenten en feta
T: banaan
D: vooraf een tomaten wortelsoep en daarna twee volkorenwraps met rundvlees en groenten

Mr.Mo had gekookt O+

B/S: 11 uur werken :P

Nu weer slapen; wekker gaat weer om 5 uur :Z
Ja doei.
  zondag 23 december 2012 @ 22:50:27 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120695183
Hoe ist nu met jou en mister Mo?

Volgens een oude kerel met winkelwagentje en weinig tanden + walm was ik al dichtbij de Here, net als hij >:O M. was alleen niet zo happy dat ik niet gewoon "Nee" zei en wegliep terwijl hij doorneuzelde, maar dat vond ik onbeleefd :') </watje>
pi_120699569
Mijn lijstje is niet zo denderend vandaag. Gister wel redelijk, goede D toen met broccolisoep van broccoli natuurlijk met gerookte kip, aardappel, champignons en klein scheutje room. Was best lekker.

Vandaag:
Brunch, 4 bth kaas, ham, melk
T vruchtensap
D champignonsoep, rollade, gebakken aardappel, boontjes, 1 glas rode wijn van chateau du gootsteen, dessert was mousse van chocola met wat crumble.
T: koekje bij de koffie. Daarna borrel van een of andere rum specialiteit uit kerstpakket. Rum met caramel, vanille, en wat citrus. Ow ja en nog 1 bokbiertje.
En de kerstdagen moeten nog komen :')
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 01:01:18 #195
70532 loveli
N
pi_120702328
Ach, kerst duurt toch 3 weken? ;)
crap in = crap out
  maandag 24 december 2012 @ 01:04:03 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120702460
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 01:01 schreef loveli het volgende:
Ach, kerst duurt toch 3 weken? ;)
Alsjeblieft zeg!
  maandag 24 december 2012 @ 05:04:37 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120706746
Wakker worden Mo *O*

Slapen XM ):O
  maandag 24 december 2012 @ 05:08:05 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120706763
Faal! :')
pi_120707024
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 05:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Wakker worden Mo *O*

Slapen XM ):O
4 uur was echt te vroeg uniek!
Ja doei.
pi_120707630
Ik heb vanmorgen een deel van de bouillon geclarifieerd :o. Hoe professioneel :7.
pi_120707677
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 05:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

4 uur was echt te vroeg uniek!
Sterkte vandaag ^O^

Zo, oven staat al aan, bakmachine uit de kast.....B-Day *O* :')
  Moderator maandag 24 december 2012 @ 09:14:21 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120707959
Meuning!

Zere keel en nauwelijks geslapen -O- En wel gewoon werken vandaag, oh well :')
pi_120708113
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:14 schreef MaJo het volgende:
Meuning!

Zere keel en nauwelijks geslapen -O- En wel gewoon werken vandaag, oh well :')
Ik ook, echt koortsdromen en zweten alles! Straks na werk even tukje doen & dan party party hopelijk.

Planning:
O: dubbele speltbth grillworst, kiwi
T: cherrytomaatjes en cappucchino
L: broodje iets & een soep
T: 2 stuks fruit, handje gemengde nootjes
S: dutje doen
D: vanalles :9
  Moderator maandag 24 december 2012 @ 09:28:23 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120708182
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ook, echt koortsdromen en zweten alles! Straks na werk even tukje doen & dan party party hopelijk.

Planning:
O: dubbele speltbth grillworst, kiwi
T: cherrytomaatjes en cappucchino
L: broodje iets & een soep
T: 2 stuks fruit, handje gemengde nootjes
D: vanalles :9
Gelukkig kan ik de komende dagen rustig aan doen maar ik had toch wel een andere kerst in mijn hoofd... Gelukkig maar tot 4 uur werken vandaag, dat scheelt!
pi_120708347
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 09:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik de komende dagen rustig aan doen maar ik had toch wel een andere kerst in mijn hoofd... Gelukkig maar tot 4 uur werken vandaag, dat scheelt!
Ik ben echt altijd ziek in de vakantie. Altijd. Alsof mijn lichaam aanvoelt van "nu mag het", ofzo?Echt jammer eigenlijk, maar goed voor "de baas" :P. Hopelijk wij ook wat eerder naar huis!
pi_120708401
Is het gelukt met je soep Perr? En succes vandaag :P

An, ging ook kitchen princess spelen toch? Hopelijk niet in haar rode jurk ;) :D

Ik ga zo ook aan de slag, eerst koffie c_/
pi_120708451
Ik zoek een Jamie oliver recept met kip&cherry tomaatjes en basilicum? Uit de oven maar kan het niet vinden.. Mama wil het namelijk maken voor kerst. Iemand een idee welk recept ik bedoel?
  Moderator maandag 24 december 2012 @ 09:46:48 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120708477
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ben echt altijd ziek in de vakantie. Altijd. Alsof mijn lichaam aanvoelt van "nu mag het", ofzo?Echt jammer eigenlijk, maar goed voor "de baas" :P. Hopelijk wij ook wat eerder naar huis!
Herkenbaar :D als kind was het nog erger, ik was werkelijk altijd ziek met mijn verjaardag én met Sinterklaas :') voor de baas is het zeker fijn! In mijn geval zijn dat mijn ouders en ik voel me dan altijd extra schuldig als ik wel ziek ben :@
pi_120708502
pi_120708617
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 09:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Herkenbaar :D als kind was het nog erger, ik was werkelijk altijd ziek met mijn verjaardag én met Sinterklaas :') voor de baas is het zeker fijn! In mijn geval zijn dat mijn ouders en ik voel me dan altijd extra schuldig als ik wel ziek ben :@
:o jij werkt voor je ouders? Ah dat lijkt me echt vet raar!

Aurum, thanks! Soepie is goed gelukt, vanmiddag de rest clarifieren...
  Moderator maandag 24 december 2012 @ 09:55:16 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120708669
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o jij werkt voor je ouders? Ah dat lijkt me echt vet raar!

Aurum, thanks! Soepie is goed gelukt, vanmiddag de rest clarifieren...
Yep :Y in mijn geval is het wel relaxed omdat ze er begrip voor hebben als ik te laat ben door moeheid ofzo of wil schuiven met dagen :) de andere kant is wel dat ziekmelden weer lastiger is omdat ik me dan zo schuldig voel :D
pi_120708715
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 09:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Yep :Y in mijn geval is het wel relaxed omdat ze er begrip voor hebben als ik te laat ben door moeheid ofzo of wil schuiven met dagen :) de andere kant is wel dat ziekmelden weer lastiger is omdat ik me dan zo schuldig voel :D
Hm ja is wel begrijpelijk. Wat voor bedrijf hebben je ouders? Ik werk occasionally ook wel eens met mijn vader samen, maar dan erger ik me al na dag 2 dus dat heb ik maar opgegeven ;)

Verder heb ik spierpijn in mijn knieholtes. Wist niet eens dat je daar spierpijn kan hebben!
pi_120708929
Mogge!

Succes met alle baksels vandaag!
Nog even rondje sportschool en dan laatste boodschapjes!

Ben eigenlijk nooit ziek-ziek en als t wel zo is altijd in t weekend/vakantie :') in de afgelopen 2 jaar maar 1 keer ziekgemeld :D
pi_120711009
Hoi! Ik heb ook spierpijn! Net op de fiets de laatste kerstboodschappen gehaald (er was geen mens in de AH!) en ik voelde mijn kont nogal bij het fietsen. Er staat nu een bouillion op het vuur voor tweede kerstdag en ik ben heerlijk in huis aan het rommelen. Ik hou wel van vakantie!

Lijstje:
O: brinta met melk en rozijntjes
T: appel
L: 2 roggebrood met houmous, 1 brood met philadelpia
T: mandarijnen, misschien een beker chocolademelk of een koekje
D: Ribolita (soep met bonen, wortel, ui, boerenkool, tomaat) met mediteraanse broodstengels
T: Gluwein en misschien nog iets anders te drinken

Zijn cannellinibonen trouwens hetzelfde als reuzenbonen? Ik zag geen cannelinibonen staan bij de appie. Google zegt dat het iets anders is zie ik, maar dat zal ook wel smaken in de soep, toch? Recept komt uit Veg! trouwens, een erg leuk kookboek met heel veel groenterecepten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Quinazoline op 24-12-2012 11:28:32 ]
pi_120711278
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef Quinazoline het volgende:
Hoi! Ik heb ook spierpijn! Net op de fiets de laatste kerstboodschappen gehaald (er was geen mens in de AH!) en ik voelde mijn kont nogal bij het fietsen. Er staat nu een bouillion op het vuur voor tweede kerstdag en ik ben heerlijk in huis aan het rommelen. Ik hou wel van vakantie!

Lijstje:
D: Ribolita (soep met bonen, wortel, ui, boerenkool, tomaat) met mediteraanse broodstengels

Zijn cannellinibonen trouwens hetzelfde als reuzenbonen? Ik zag geen cannelinibonen staan bij de appie. Google zegt dat het iets anders is zie ik, maar dat zal ook wel smaken in de soep, toch?
Mooi lijstje heur... en ja die zijn hetzelfde, alleen zijn reuzenbonen iets groter.
pi_120711367
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 11:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mooi lijstje heur... en ja die zijn hetzelfde, alleen zijn reuzenbonen iets groter.
Mooi, want ik ga echt niet meer terug naar de winkel!
pi_120715222
Ik moet de stad nog in voor een verjaardagscadeautje. Ik zie er een beetje tegenop. :+.
pi_120715234
Rustig hier..
Nog even dag je aan het werk. Gaat best lekker. Beetje knooien in excel vandaag. Ga straks mn zus even helpen met wat spullen verhuizen. Kijken of krachttraining nou echt werkt :)
pi_120715778
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:41 schreef _aurum_ het volgende:
Is het gelukt met je soep Perr? En succes vandaag :P

An, ging ook kitchen princess spelen toch? Hopelijk niet in haar rode jurk ;) :D

Ik ga zo ook aan de slag, eerst koffie c_/
Mijn keukenmachine en ik zijn grote vriendjes vandaag :P

En de jurk hangt nog netjes in de kast ;)

Ff pause, want lekker op schema. Score tot nu toe:

Pistachenotentaart
volkorenworteltjescake
Spinazietaart
Ganache voor de truffels
1 brood

:P
pi_120715846
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef Quinazoline het volgende:

Lijstje:

Zijn cannellinibonen trouwens hetzelfde als reuzenbonen? Ik zag geen cannelinibonen staan bij de appie. Google zegt dat het iets anders is zie ik, maar dat zal ook wel smaken in de soep, toch? Recept komt uit Veg! trouwens, een erg leuk kookboek met heel veel groenterecepten.
Top lijstje ^O^
pi_120716824
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:19 schreef the85mc het volgende:
Rustig hier..
Nog even dag je aan het werk. Gaat best lekker. Beetje knooien in excel vandaag. Ga straks mn zus even helpen met wat spullen verhuizen. Kijken of krachttraining nou echt werkt :)
Knooien? Is dat een combinatie van knallen en klooien?

Hier voel ik me vrij beroerd, bleh! God wil niet dat ik me kan ontspannen tijdens de kerst, ofzo. Heb extra sterke anti-griep klaarliggen dus hopelijk sleept dat me er doorheen.

Lijstje tot nu toe:
O: drie kleine speltboterhammen grillworst
T: kiwi, cherrytomaatjes, cappuccino
L: hard bruin broodje vruchtenhagel, kop champignoncremesoep met ham
T: appelsap! zo lekker als je verkouden bent O+
T: even kijken, misschien wat rauwe groenten of wat nootjes
D: hapjes! kippepootjes, garnalen, turks brood, aubergine dip, etc
S: dansen met mijn snotkop :D
pi_120716870
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Pardon?

Beterschap! :*.
pi_120716937
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Pardon?

Beterschap! :*.
Oh sorry, verkeerde quote :')
Thanks! Vind het het niet leuk, vorig jaar in de lappenmand, nu weer... bweh.
pi_120717076
Help! Ik ga zo op kraamvisite, maar het zusje van de baby is vandaag ook 2 geworden. Wat is eel leuk aardigheidje voor een meisje van 2? :D

Beterschap Perr!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 14:17:02 #225
70532 loveli
N
pi_120717164
Hello Kitty.
crap in = crap out
pi_120717214
K! Ik een langs de nog bazar! :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 14:19:02 #227
70532 loveli
N
pi_120717237
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
K! Ik een langs de nog bazar! :D
Uh... ??
crap in = crap out
pi_120717357
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Uh... ??
Ik meende te typen:
Mooi, ik moet toch .of even langs de supermarkt en die is tegenover de big bazaar (action achtige winkel).
Doe wat je niet durft.
pi_120717396
Wonen in een allochtone buurt heeft nog zo zijn voordelen. De winkel was daarstraks niet drukker dan normaal, 35% stickers op de luxe producten (die ik niet gekocht heb) en met kerst is de locale vomar gewoon open :P.

Nu maar eens 4 verschillende outfits bij elkaar rapen voor de komende dagen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_120717526
quote:

[..]

Hier voel ik me vrij beroerd, bleh! God wil niet dat ik me kan ontspannen tijdens de kerst, ofzo. Heb extra sterke anti-griep klaarliggen dus hopelijk sleept dat me er doorheen.

Lijstje tot nu toe:
Beterschap!
pi_120719278
quote:

[..]

Lijstje tot nu toe:
Ik vroeg me even af of je je vriend snotkop noemt, of dat je het over jezelf hebt :D.

De badkamer is schoon, toilet gepoetst, bouillion getrokken voor kerst, alle boodschappen gedaan, soep voor vanavond staat klaar en ik ben uitgebreid in de douche geweest. Zo productief ben ik in het weekend nooit!
pi_120719602
Q, nee ik noemde mijzelf snotkop :P Maar mijn vriendje is wel een snotkop! Had kippenbouillon gemaakt, een kwart (helder) in een pan, de rest in een kom om later te reduceren tot fond. Heeft die sufferd gewoon die kom leeggegooid & afgewassen! :'). Het is maar goed dat hij er niet is, anders had ik hem door de gootsteen gespoeld }:|
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 15:26:26 #233
70532 loveli
N
pi_120719669
:')2
crap in = crap out
  maandag 24 december 2012 @ 15:46:01 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120720332
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef Perruche het volgende:
Q, nee ik noemde mijzelf snotkop :P Maar mijn vriendje is wel een snotkop! Had kippenbouillon gemaakt, een kwart (helder) in een pan, de rest in een kom om later te reduceren tot fond. Heeft die sufferd gewoon die kom leeggegooid & afgewassen! :'). Het is maar goed dat hij er niet is, anders had ik hem door de gootsteen gespoeld }:|
jBeterschap :*
Owww wat was ik kwaad geweest als mijn vriend dat zou doen, wegwezen uit zijn keuken
  maandag 24 december 2012 @ 15:46:52 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120720357
Aw parkietje :') Wat stom!

Ik heb een nieuw icon :7
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 15:48:56 #236
70532 loveli
N
pi_120720426
Cute! Scheelt weer een 'welkom nieuwe'.
crap in = crap out
  maandag 24 december 2012 @ 15:51:15 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120720516
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 15:48 schreef loveli het volgende:
Cute! Scheelt weer een 'welkom nieuwe'.
Ja ik denk ik zeg het even :+
  maandag 24 december 2012 @ 15:52:45 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120720575
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik denk ik zeg het even :+
Heerlijk, dat vooruit denken :+
  maandag 24 december 2012 @ 16:16:10 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120721604
O:kwark en vla, schijf ananas
T's: halve komkommer, cup a soup snert, peer, mandarijn, 250 gr wortel
L: Kom gebonden tomatensoep met ballen, 2 bekers melk , 3 boterhammen kaas/tomaat/paprika
T's: 3 appels, blokje choco, 4 toastjes fa/gekookt ei, cola berenburg
D: spruitjes, rode kool, aardappelpuree, gehaktbal, gebakiken champignons/ui
T:: zoute stokjes, cola berenburg
pi_120721880
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:45 schreef Probability het volgende:
Ik zoek een Jamie oliver recept met kip&cherry tomaatjes en basilicum? Uit de oven maar kan het niet vinden.. Mama wil het namelijk maken voor kerst. Iemand een idee welk recept ik bedoel?
Ga je toch nog kerst vieren? Wat leuk voor je. Veel plezier.
Hoe is het verder met je?

Ik vind het wel lekker dat kerst een keer niet in het weekend valt. Heb dit jaar veel meer tijd gehad om alles voor te bereiden en voorpret te hebben.
pi_120721909
Dat is standaard, die van mij heeft weleens rabarbercompte weggespoeld. Die had ik in een halfgevulde wasbak gezet (met kom) om af te koelen, toen kon ik 'm we'll ff pijn doen :')
pi_120722805
:W vanuit zuid Duitsland. Het is hier verdomme twaalf graad, dat kan toch niet?

Ik heb tot nu toe elke dag een middag dutje gedaan. Vandaag begint kerst, zometeen raclette en daarna cadeautjes! *O*
pi_120723172
Verder zit ik in de woonkamer in m'n eentje voor het haardvuur, ben ik vreselijk verliefd op m'n Duutser, en moe maar gelukkig. Fijne kerst, slankies!
pi_120723376
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder zit ik in de woonkamer in m'n eentje voor het haardvuur, ben ik vreselijk verliefd op m'n Duutser, en moe maar gelukkig. Fijne kerst, slankies!
O+.

Over een half uurtje is Baard denk ik wel thuis, dan gaan we ons met tassen vol cadeautjes en een pavlova naar de houtkachel van m'n ouders begeven.
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 17:41:43 #245
70532 loveli
N
pi_120725866
15 minuten om van m'n onlogische grafhumeur af te komen. Leuke uitdaging :')
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 17:50:04 #246
70532 loveli
N
pi_120726326
gepromoveerd tot logisch, want autosleutels kwijt.
crap in = crap out
  maandag 24 december 2012 @ 17:57:55 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120726714
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:41 schreef loveli het volgende:
15 minuten om van m'n onlogische grafhumeur af te komen. Leuke uitdaging :')
Neem een borrel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_120727487
Accu leeg.
pi_120727601
quote:
13s.gif Op maandag 24 december 2012 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Accu leeg.
Startkabels? En anders aanduwen. Is een goede workout ;)

Meubels slepen ging soepel, misschien werkt krachttraining dan toch echt.
pi_120727755
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 18:22 schreef the85mc het volgende:

[..]

Startkabels? En anders aanduwen. Is een goede workout ;)

Meubels slepen ging soepel, misschien werkt krachttraining dan toch echt.
ANWB gebeld.
  maandag 24 december 2012 @ 18:34:39 #251
244125 laziness
pi_120728082
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
:W vanuit zuid Duitsland. Het is hier verdomme twaalf graad, dat kan toch niet?

Ik heb tot nu toe elke dag een middag dutje gedaan. Vandaag begint kerst, zometeen raclette en daarna cadeautjes! *O*
Hier in Oostenrijk konden we vanmiddag op 1500 meter zonder jas :')
Maar er ligt wel genoeg sneeuw gelukkig.

Fijne feestdagen Slankies!
  maandag 24 december 2012 @ 18:35:09 #252
244125 laziness
pi_120728102
DaD wat een timing. Succes :X
pi_120728128
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef Perruche het volgende:
Zo, dan zou je mij ook af kunnen voeren ;(

Hier bijna klaar. Nog de truffels en de chelsea buns afmaken. Morgen de sandwiches smeren en nog wat snelle bladerdeeghapjes maken en dan kan iedereen los.

Lijf doet nu wel een beetje pijn :+
pi_120728185
quote:
13s.gif Op maandag 24 december 2012 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Accu leeg.
Auw. Succes! ;(
pi_120728395
Ik heb zo de pest in. Enige avond in het jaar dat we met mijn hele familie eten en nu zitten we hier aan een snel in elkaar geflanste bami. Tegen de tijd dat we er zijn liggen de kinderen al op bed (het is nog bijna anderhalf uur rijden).
pi_120728475
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zo de pest in. Enige avond in het jaar dat we met mijn hele familie eten en nu zitten we hier aan een snel in elkaar geflanste bami. Tegen de tijd dat we er zijn liggen de kinderen al op bed (het is nog bijna anderhalf uur rijden).
Waarom roep je niet even hulp van de buren in? Aanduwen, aanslepen, overstarten.
In onze wijk moet dat kunnen hoor. Als ik in de buurt was.. maar dat ben ik niet. Volgend jaar misschien :+.
pi_120728476
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
:*
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 18:44:49 #258
70532 loveli
N
pi_120728479
en proberen aan te duwen of ergens kabels scoren? proberen kan geen kwaad. mijn humeur is beter, andere auto gepakt.
crap in = crap out
pi_120728530
De ANWB is er al, gelukkig. We hebben zelf ook geen startkabels...
pi_120728652
Oh, de accu is blijkbaar kapot, niet leeg. Moet vervangen worden.
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 19:11:03 #261
70532 loveli
N
pi_120729579
Hoop dat het toch een avond is/wordt met zo'n knus gevoel dat je samen ellende deelt, zo op kerstavond.
crap in = crap out
pi_120729643
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ga je toch nog kerst vieren? Wat leuk voor je. Veel plezier.
Hoe is het verder met je?

Ik vind het wel lekker dat kerst een keer niet in het weekend valt. Heb dit jaar veel meer tijd gehad om alles voor te bereiden en voorpret te hebben.
Ik dacht dat ik geantwoord had! Ik ga nu naar m'n ouders, heb voor iedereen cadeautjes, ze hebben een boom & morgen komt m'n broertje ook. M'n ouders hebben wat boodschappen gedaan en ik ga koken voor de 2e kerstdag en mama heeft zalm gehaald voor de 1e. Ze wilde alleen niet een heel menu of zeggen wat we gingen eten want ze moest nog even kijken wat ze in de kast had. Ik dek zo de tafel met tafelkleed + loper en mooie glazen. Dus dan is het net kerst :+

O shit ik bedenk mij net dat ik het tafelkleed geleend had en volgens mij niet terug gegeven :') ach ja

Verder gaat t wel mwah, ik merk dat ik beetje chagrijnig/onaardig/slecht gehumeurd ben.

En hoe is het met jou en wat ga je koken?
pi_120729703
quote:
Ja dat was hem O+ dank je!
pi_120730113
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

ANWB gebeld.
Als het geen automaat si, dan kan een manspersoon je ook een zetje geven. Zou'm dan wel in zijn 2 zetten O-)

/ lamaar spuit elf :+
pi_120730195
Ik ben uitgebakken vaoor vandaag. Volgens mij is alles gelukt en ik heb nog even de tijd om lam op e bank te hangen O+
  maandag 24 december 2012 @ 19:31:12 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120730430
En nu gaan wij er goddomme een gezellige avond van maken met zijn allen
  maandag 24 december 2012 @ 19:42:50 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120730972
Heb 16 kaarsjes aan, mijn vriend is chagrijnig, zijn zoon doet een slachtspelletje op de Xbox. Wil wel maar lukt niet :')
pi_120731498
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 19:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Als het geen automaat si, dan kan een manspersoon je ook een zetje geven. Zou'm dan wel in zijn 2 zetten O-)

/ lamaar spuit elf :+
Moet 't ook geen diesel zijn, die druk je niet aan.
pi_120731581
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef _aurum_ het volgende:
Dat is standaard, die van mij heeft weleens rabarbercompte weggespoeld. Die had ik in een halfgevulde wasbak gezet (met kom) om af te koelen, toen kon ik 'm we'll ff pijn doen :')
Die van mij gooide een staatslot weg waar 20 euro op was gevallen. >:O

Geen Hello Kitty meuk geworden overigens voor de jarige peuter, maar iets met prinsessen. Was helemaal goed. En dr broertje was enorm schattig. Lag heerlijk te slapen, liet een paar enorme scheten (als je een maand oud bent, dan is dat schattig :P) en kon erg goed gekke bekken trekken. :)

Nu snel opruimen. :D
Doe wat je niet durft.
  maandag 24 december 2012 @ 19:56:06 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120731623
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 16 kaarsjes aan, mijn vriend is chagrijnig, zijn zoon doet een slachtspelletje op de Xbox. Wil wel maar lukt niet :')
Ik moest lachen om combi post hiervoor en deze :@ :')

Hopelijk toch nog gezelligheid in Huize Uniekhoorn O+ *warme choco toeschuift* c_/
pi_120731752
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hopelijk toch nog gezelligheid in Huize Uniekhoorn O+ *warme choco toeschuift* c_/
Oh hallo welkom nieuwe! Doel, broccoli, vis?
  maandag 24 december 2012 @ 19:59:10 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120731788
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat ben iij toch een een enorme lieve schat O+

Heb lekker SR aan op de laptop en heb een dubbele berenburg met minder cola c_/
pi_120731791
En nu ga ik Game of Thrones kijken.
Bijna. Zometeen. Als de beamer warm is.
  maandag 24 december 2012 @ 19:59:13 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120731793
Ik heb alle kadootjes klaarliggen, morgen naar mama *O* Voor oma een ketting + armbandje combo (is altijd lastig, iets bedenken voor oma!), voor zus receptendagboek en creabea-boekje, haar vriend een wijnboek en tostiboek, vriendje Paranorman DVD en miniatuurtjes, voor mama een serie die ze wilde hebben en de nieuwe Muppetfilm.

Eten wordt gourmet en tweede dag zijn we onverwacht thuis dus eten we roti :9
  maandag 24 december 2012 @ 20:00:41 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120731852
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh hallo welkom nieuwe! Doel, broccoli, vis?
Not sure if serious...

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat ben iij toch een een enorme lieve schat O+

Heb lekker SR aan op de laptop en heb een dubbele berenburg met minder cola c_/
Ook gij, Brutus O+

quote:
6s.gif Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef sigme het volgende:
GoT *O* Enjoy :7
  maandag 24 december 2012 @ 20:02:26 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120731932
quote:
6s.gif Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef sigme het volgende:
Een beamer voor iemand die geen stroom heeft (bij wijze van)n veel plezier ^O^

Wil jij trouwens wel die nieuwe geljk in je hart sluiten?? Jezus waar is je kerstspirit :{w
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 20:04:08 #277
70532 loveli
N
pi_120732003
quote:
2s.gif Op maandag 24 december 2012 19:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Moet 't ook geen diesel zijn, die druk je niet aan.
Die heeft dan weer geen accu nodig als 'ie eenmaal aangesleept is.
Wel een dikke maglite in het donker.
crap in = crap out
  maandag 24 december 2012 @ 20:05:26 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120732058
Loveli... wil niet echt met jou he? :|W
pi_120732144
Jammer DaD! ik hoop ook op wat Li zegt!

Schoonfamilie: geen vragen over de reis, nee, het gaat over het :') weer :') in Nederland. T. doet dappere pogingen.

Ik had mijn vriendje graag geïnteresseerde ouders gegund.

Tevens: vrijkaarten voor het Rijksmuseum en NS-kaartjes, aaaargh!
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 20:07:15 #280
70532 loveli
N
pi_120732155
Pesthumeur is al over hoor. Zit nu gezellig snuffend naar den of andere Jane Austen film te kijken.
crap in = crap out
  maandag 24 december 2012 @ 20:07:45 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120732184
En dan moet ík uitleggen waarom ik niet van kerst houd :').
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 20:08:40 #282
70532 loveli
N
pi_120732229
Anna, hoop dat de NS gruwelijk in de problemen komt op museumdag :*
crap in = crap out
pi_120732303
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef loveli het volgende:
Pesthumeur is al over hoor. Zit nu gezellig snuffend naar den of andere Jane Austen film te kijken.
Ik moest in het vliegtuig sniffen bij Pride & Prejudice, wijt het aan slaapgebrek.
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 20:12:14 #284
70532 loveli
N
pi_120732426
Snuffen is omdat snot, nog niet omdat emotie.
crap in = crap out
pi_120732521
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef loveli het volgende:
Anna, hoop dat de NS gruwelijk in de problemen komt op museumdag :*
Ja! En anders kan ik zelf nog altijd een bommelding doen op station Amersfoort.
pi_120732524
Een topic vol scrooges O+

Hier lekker gerelaxt vandaag in de sauna. Massage gehad, fijn (was nodig ook).

Wij zijn ook begonnen aan GoT, maar ik vind het maar een naargeestig geheel. Wat is iedereen gemeen ;(. En véél personages! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120732591
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef loveli het volgende:
Snuffen is omdat snot, nog niet omdat emotie.
Snap ik! Nog steeds verkouden ja?
  maandag 24 december 2012 @ 20:23:03 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120732996
Anna wat lam _O- :*

Wel sneu voor mister vriendje inderdaad!

Hoe was de reis? O+
pi_120733358
Zo! Klaar. Tenminste: kan niets meer doen vandaag :+

Freud heeft massage beloofd, maar heeft geen zin geloof ik. Een kijken of dat nog gebeurt vanavond. Nu hopen dat ik morgen zelf ook kan genieten 8-)
pi_120733397
En een knuffel voor iedereen die zich meh voelt :*
pi_120733647
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Anna wat lam _O- :*

Wel sneu voor mister vriendje inderdaad!

Hoe was de reis? O+
Geweldig! En heel veel leuke mensen ontmoet O+ mooi en interessant land.

Laatste zeurtje: GTST is vooralsnog interessanter dan de foto's. En van de weeromstuit ben ik aan het internetten.
  Vis een optie? maandag 24 december 2012 @ 20:37:23 #292
70532 loveli
N
pi_120733840
Ach, ze hebben wel een toffe zoon geproduceerd. Blijkbaar was het daarna op.
crap in = crap out
  maandag 24 december 2012 @ 20:42:26 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120734130
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 20:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Laatste zeurtje: GTST is vooralsnog interessanter dan de foto's. En van de weeromstuit ben ik aan het internetten.
*O* Komen er foto's? :9

GTST, nooit gezien. Wel pittige tijden, vroeger! :+ Motor rije, moootor rije.
  maandag 24 december 2012 @ 20:42:28 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120734135
quote:

[..]

^O^
pi_120734188
quote:

[..]

Tssss. Van mij hadden ze de boom in gekund :(.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 24 december 2012 @ 20:46:43 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120734426
quote:
18s.gif Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Tssss. Van mij hadden ze de boom in gekund :(.
~:)
pi_120735334
Ik ga straks naar de nachtmis. Omdat ik zo gelovig ben :')
nou ja mn zus is wel katholiek en ik vind t ook wel geinig met kerst. Zie ik ook weer es een kerk van binnen..

Fijne feestdagen, slankies!
  maandag 24 december 2012 @ 21:06:39 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120735570
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef the85mc het volgende:
Ik ga straks naar de nachtmis. Omdat ik zo gelovig ben :')
nou ja mn zus is wel katholiek en ik vind t ook wel geinig met kerst. Zie ik ook weer es een kerk van binnen..

Fijne feestdagen, slankies!
Veel plezier holy 85 O~)
  maandag 24 december 2012 @ 21:59:33 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120738888
Aan de drank *O*
Britney BITCH >:)
pi_120739577
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef Phaidra het volgende:
Een topic vol scrooges O+

Hier lekker gerelaxt vandaag in de sauna. Massage gehad, fijn (was nodig ook).

Wij zijn ook begonnen aan GoT, maar ik vind het maar een naargeestig geheel. Wat is iedereen gemeen ;(. En véél personages! :D
Och, 't is mooi gemaakt en de damespersonages hebben ook wat in de melk te brokkelen.
pi_120739587
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')