Precies. Iedereen weet toch dat als je openlijk op jezelf stemt dat je een enormequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bedoelde hij cynisch maar als ik zo eens jouw post zie gaat dat helemaal nergens over. Categorieėn die je niet weet laat je dan maar open.
Zet dat laatste er anders ook maar bij Rose
ohquote:Op zaterdag 22 december 2012 07:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies. Iedereen weet toch dat als je openlijk op jezelf stemt dat je een enormevan de rest krijgt.
Waarom vind je mij een autist?quote:Op zaterdag 22 december 2012 07:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies. Iedereen weet toch dat als je openlijk op jezelf stemt dat je een enormevan de rest krijgt.
Ik moest je toch ergens kwijt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom vind je mij een autist?!!!11
Hoezo moest je mij in de lijst zetten?quote:
Stond in de regelsquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoezo moest je mij in de lijst zetten?
Ik en Knaller dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:22 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Heb nu al meelij met diegene die de stemmen op moet gaan tellen...
" - die gast die zijn broek volscheet"
" - die ene in fobo met die dikke tieten"
Dan gewoon de eerste meetellen he.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik en Knaller dus.
Ik denk dat we dit soort stemmen dan ook niet mee gaan tellenMaar ik weet niet goed wat ik moet doen met de mensen die 2 namen invullen, dat was niet de bedoeling
Ja gewoon streng zijn en de eerste naam die opgegeven is meetellen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik en Knaller dus.
Ik denk dat we dit soort stemmen dan ook niet mee gaan tellenMaar ik weet niet goed wat ik moet doen met de mensen die 2 namen invullen, dat was niet de bedoeling
Ja kut, ik weet toch niet meer hoe die gast heet. Maar het maakt ook niet uit, want ben waarschijnlijk de enige die op hem heeft gestemd. Was alweer een tijd terug dat topic.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik en Knaller dus.
Gelukkig kan je met een aantal kernwoorden topics snel terugvinden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja kut, ik weet toch niet meer hoe die gast heet. Maar het maakt ook niet uit, want ben waarschijnlijk de enige die op hem heeft gestemd. Was alweer een tijd terug dat topic.
Bedanktquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:22 schreef Knaller het volgende:
[..]
Gelukkig kan je met een aantal kernwoorden topics snel terugvinden.
Je bedoelt waarschijnlijk de user van dit topic
KLB / Klein ongelukje
WARE_HEIDEN
Als je het nog kan editten, be my guest!
Mijn stem voor hunk heb je al.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:42 schreef Smack10 het volgende:
Leuk en aardig die verkiezingen over het afgelopen jaar, maar we weten allemaal dat ik als ik blijf in 2013 alle prijzen binnen sleep
Dat zou een titanenstrijd tussen ons worden maar Hopelijk heb ik je stemmen. Zodat we samen kunnen feesten bij de yin yang.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
haha danke!
Ik mis echter de stem voor leukste nieuwkomer..
Ik doe pas mijn stem uitbrengen als er ook voor leukste nieuwe KBL user gestemd kan worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:03 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dat zou een titanenstrijd tussen ons worden maar Hopelijk heb ik je stemmen. Zodat we samen kunnen feesten bij de yin yang.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:03 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dat zou een titanenstrijd tussen ons worden maar Hopelijk heb ik je stemmen. Zodat we samen kunnen feesten bij de yin yang.
Op jou te stemmen ben ik vergeten. Sorryquote:
Terecht wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik doe pas mijn stem uitbrengen als er ook voor leukste nieuwe KBL user gestemd kan worden.
Daar heb jij inderdaad een punt, die zijn we helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
haha danke!
Ik mis echter de stem voor leukste nieuwkomer..
Regel dat en dan heb jij een grote kans op mijn stem.. iets met vriendjespolitiekquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb jij inderdaad een punt, die zijn we helemaal vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |