SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
Laat ze zelf kiezen en je krijgt ditquote:
Piraten gaan haten.quote:
Weltrustequote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 05:07 schreef heloef het volgende:
JONGENS TERUGKOMEN ZE GAAT WEG ZE GAAT WEG
houdoe hequote:Op zaterdag 22 december 2012 05:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben er ook vandoor mensen. Tot later vandaag
netgemist missquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:25 schreef HiDiHo het volgende:
Altijd leuk die SMSjes; 'waarom is mijn smsje niet geweest?'
Oh snap hem nu pasquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:25 schreef HiDiHo het volgende:
Altijd leuk die SMSjes; 'waarom is mijn smsje niet geweest?'
Ze gaan daar ook losquote:
Volgens mij zijn we de enigequote:
Niet echt veel. Ja die is gaan pittenquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Seks met die kale![]()
Heb ik nog wat gemist vannacht? Ik zie sowieso Miss Montreal niet? Is die gaan pitten?
ik schakel net inquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Seks met die kale![]()
Heb ik nog wat gemist vannacht? Ik zie sowieso Miss Montreal niet? Is die gaan pitten?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 05:40 schreef HiDiHo het volgende:
Toch raar als al die mannen dat meezingen
Vanwaar toch? Mijn moeder ook...quote:Op zaterdag 22 december 2012 05:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik hou van kale mannen dus dis zon vet nummer
Zonde. Maar Michiel slaat zich er aardig doorheen zo te zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet echt veel. Ja die is gaan pitten
Nee hoor, ik hou ook van kaalquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
kan er niks aan doen tis een afwijking denk
quote:Op zaterdag 22 december 2012 05:40 schreef HiDiHo het volgende:
Toch raar als al die mannen dat meezingen
Joh, ik val juist op lang haar bij mannen, dus dan kunnen we eerlijk delenquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
kan er niks aan doen tis een afwijking denk
Ja dat bedoel ikquote:
Mijn vriend had eerst lang haar, heb hem overgehaald om het af te scheren nu is ie kaalquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Joh, ik val juist op lang haar bij mannen, dus dan kunnen we eerlijk delen
Maar is goed idd mijn vriend had langer haar dan ik das overdrevenquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Joh, ik val juist op lang haar bij mannen, dus dan kunnen we eerlijk delen
Meh... Als zal het er hier op den duur ook wel op uitdraaien, je komt er niet onderuit als kaalheid in de familie zitquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mijn vriend had eerst lang haar, heb hem overgehaald om het af te scheren nu is ie kaal![]()
ja 1 millimeter lekker man
Ja idd daarom heeft ie het ook afgeschoren op een gegeven moment moeten ze welquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Meh... Als zal het er hier op den duur ook wel op uitdraaien, je komt er niet onderuit als kaalheid in de familie zit
Hij moet Giel toch wakker makenquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is Michiel allemaal aan het doen?
hij zag er ook zo lekker uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:48 schreef HiDiHo het volgende:
Hij maakt hem ook weer vriendelijk wakker
[ afbeelding ]
Die rust.....quote:
Mensen met een leven hier.quote:
Als je het vergelijkt met 2 uur geleden is het inderdaad wel even zijn zo.quote:
Ik ben wel een nachtmens...quote:Op zaterdag 22 december 2012 06:02 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met 2 uur geleden is het inderdaad wel even zijn zo.![]()
Serious Request heeft echt m'n hele slaapritme verneukt. Zal wel weer ergens rond 17:30 wakker worden..
Ja dat ben ik ook. Wat dat betreft boeit het me niet heel veel, aangezien ik in de middag toch geen plannen heb.quote:Op zaterdag 22 december 2012 06:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben wel een nachtmens...
En dit is 1x per jaar...so what
Weltrustequote:
sterktequote:Op zaterdag 22 december 2012 07:02 schreef tralalala het volgende:
Ook goeiemorgen!
Zo lekker werken van 8:30 tot 20:00
Fleurquote:
Ik neem af en toe wat op.. http://youtube.com/user/hidihovideosquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:15 schreef miieejj het volgende:
waar kan ik terug luisteren?behalve op 3fm.nl
super ! dank je welquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem af en toe wat op.. http://youtube.com/user/hidihovideos
Matigquote:
dank je wel voor de link, maar de gene die net moet hebben, staat er niet bij , maar toch dankquote:
Sanne was wel gezellig?quote:
In het begin ging het wel...daarna was ze moequote:
ik heb nog meer, als je een tijdstip hebt kan k even kijken voor jequote:Op zaterdag 22 december 2012 08:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
dank je wel voor de link, maar de gene die net moet hebben, staat er niet bij , maar toch dank
goed opgevoed dusquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Lennon was lief voor ons en pas om half 9 wakker!!
Morgenquote:
Ja dat heb ik nog wel...alleen er is iets mis mee en ik moet even kijken of ik er nog iets mee kan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
HiDiHo heb je het filmpje van woensdagmorgen nog? Of van donderdagmorgen rond 11 uur!
okay! Ik hoop dat het nog lukt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nog wel...alleen er is iets mis mee en ik moet even kijken of ik er nog iets mee kan.
Als ik wat heb PM ik jequote:
Bij SR?quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
De groetjes vanuit het callcenter!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
De groetjes vanuit het callcenter!
Michiel wel ja. De muziek tussen 4 en 5 was stuk voor stuk baas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb net de nachtcompilatie gekeken en zo te zien heeft Michiel het wel leuk gedaan
Ze krijgen per mail een bevestiging, dus laten we dat toch maar niet doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Vul voor iedereen even Zombie Nation in als je wilt
Jaquote:
Ik heb hem al aangevraagdquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ze krijgen per mail een bevestiging, dus laten we dat toch maar niet doenMaar bel gerust!!
[..]
Succes vandaag! Goed bezig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik zit achter Herman, misschien zien jullie me straks wel
Nee dat is het zeker niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
7 uur is niet, ik herhaal NIET uitslapen
Maar nu boodschappies doen
Hang even een A4'tje op met 'Fok!' eropquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik zit achter Herman, misschien zien jullie me straks wel
Hoi...quote:
Damn!quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:39 schreef D. het volgende:
Mijn plaat
Maar stond niet bij aanvragers
Sandra van Nieuwkut. Die verneukt een groot aantal nummers maar staat er toch mee op 1. Alle TVOH-kijkers zijn doof.quote:
Hmm oke.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwkut. Die verneukt een groot aantal nummers maar staat er toch mee op 1. Alle TVOH-kijkers zijn doof.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwkut. Die verneukt een groot aantal nummers maar staat er toch mee op 1. Alle TVOH-kijkers zijn doof.
3FM.nlquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:15 schreef miieejj het volgende:
waar kan ik terug luisteren?behalve op 3fm.nl
Volgens mij duurt het wat langer voordat je het ziet. Hadden wij vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Niet ergvraag me alleen af of ze wel het geld hebben afgeschreven
Ja ditquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zachter omschreven: iemand die als kunstje heeft om snelle nummers op een langzamer tempo uit te voeren met daarbij alle laatste noten van de zin het liefst zo lang mogelijk uitgerekt.
En vervolgens downloaden mensen dat.
Ze heeft niet gewonnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:51 schreef Geo4kant het volgende:
Alle jezus ik wist dat die programma's kut waren maar dat dit gewonnen heeft
ze heeft niet gewonnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:51 schreef Geo4kant het volgende:
Alle jezus ik wist dat die programma's kut waren maar dat dit gewonnen heeft
Dit ook sowieso ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:52 schreef StephanL het volgende:
Wat een teleurstelling. Je kan Caro nou eenmaal niet overtreffen
Caro Emerald is afgestudeerd aan het conservatorium in Jazz en dan denkt zij evenJazz te kunnen zingenquote:
Like thiiiiiiiiiiiiiisquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:53 schreef alors het volgende:
alooooooooooooooooooooone
gooooooooooooooooooes!
Ik ben de enige jongen achter hem, zit nog een blonde voor/naast mequote:Op zaterdag 22 december 2012 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hang even een A4'tje op met 'Fok!' erop. Hoe kunnen we je herkennen of ben je de enige achter hem?
Pannekoekquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:53 schreef Pino112 het volgende:
Godsamme wauwwauwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw!
Caro weet ook hoe triest de 'smaak' van NL is dus die cashed gewoon lekker wat royalties elke keer dat dat mens haar nummer gaat coveren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
"Officieel goedgekeurd door Caro Emerald"?
Pannenkoekquote:
Oh? Waarom mag ik het wel zijn dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik mag niet negatief zijn, krijg ik weer een ban van de lieve modjes hier
Ach...we kunnen niet allemaal mooi zingen héquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik mag niet negatief zijn, krijg ik weer een ban van de lieve modjes hier
Snap ik wel. Nu lijkt Caro nog beterquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
"Officieel goedgekeurd door Caro Emerald"?
Nee maar ik weet dat ik het niet kan en ga het dus ook niet doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach...we kunnen niet allemaal mooi zingen hé
Ipv een glazen huizen komt er een keet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend jaar alleen Friezen bij SR? moet een Fries feestje worden.
Geen idee, lekker stoer doen door mensjes met een blauwe naam I guess. Beetje random bannen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh? Waarom mag ik het wel zijn dan?
Ik de badkamerquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat ik het niet kan en ga het dus ook niet doen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ipv een glazen huizen komt er een keet.
Weet je nog vroeger met Kim Yong-il? Toen was het zo slecht nog niet..quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, lekker stoer doen door mensjes met een blauwe naam I guess. Beetje random bannen.
Nee daar nooit eigenlijkquote:
preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger met Kim Yong-il? Toen was het zo slecht nog niet..
Toch nog een goede dag gewenstquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:05 schreef JaneDoe het volgende:
helaas toch nog een stukje sandraaaaaaaaaa van nieuwlaaaaaaaaaaand meegekregen
Das waar, kan aleen maar beter wordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel slechter kan het niet worden inderdaad
Gisteren dachten de mensen nog dat ze geen geld meer nodig haddenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:10 schreef Blester het volgende:
Gisterochtend kwam er veel meer geld binnen qua cheques etc. dan vandaag volgens mij.
Ze ging net weg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:15 schreef JaneDoe het volgende:
godver, is sandra er nog steeds?! als ze maar niet nog een keer gaat 'zingen'
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijkquote:
Ja Sandra van Nieuwlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand, was echt fantastiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:48 schreef De_Nater het volgende:
Heb ik iets gemist? (sinds 3 uur ong weg)
Niet dusquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Sandra van Nieuwlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand, was echt fantastiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisch.
Zombie Nation gaat anthem worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:48 schreef De_Nater het volgende:
Heb ik iets gemist? (sinds 3 uur ong weg)
Ja?! Wat fijn!quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zombie Nation gaat anthem worden.
Vinden wij ook ja. Is rond 4u weer gedraaid, en om 2.15u ook alquote:
Hahaha dat ben ik dus! Die jongen achterinquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:34 schreef Pino112 het volgende:
Eén Mr.Houdoetje voor dit topique:
[ afbeelding ]
Er wordt toch opgeroepen voor Will.I.Am en Britney Spears?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zombie Nation gaat anthem worden.
Neuj. Deze valt veel beter in de smaak en ook bij het publiek.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Er wordt toch opgeroepen voor Will.I.Am en Britney Spears?
twitter:HarryVeenendaal twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 10:57:59De baby's v #SeriousRequest zijn over 20 jaar de illegalen die ¤3.900,-- bij Teeven moeten afrekenen. En dan stemt men weer #PVV. reageer retweet
Dit is die kerstman waar ik het over hadquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hebben hier in de stad een kerstman gevonden, kan worden opgehaald op het politiebureau
Ik kreeg net je WA. Het is goed dat hier hetzelfde lees anders wist ik niet wie het wasquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
LoLa???
Ik heb roze haarband in en paarse sjaal
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg net je WA. Het is goed dat hier hetzelfde lees anders wist ik niet wie het was
Was al mijn nummers kwijt door fabrieksinstellingen
Neem aan dat jullie daar niet een uurtje blijvenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wacht op hups en dan gaan we richting Enschede. Dan zijn we er Rond 2 uur wel
nee avond ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem aan dat jullie daar niet een uurtje blijven
Ik moet nog even naar de ikea dus ik kijk ergens vanmiddag wel
Hier ook. Ik heb de Ipad nu wat vaker voor Rienk zn gebruik en ik moet zeggen dat het helptquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt goed
dan kijk ik zo'n beetje non stop
Kinderen vinden SR niet zo leuk
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Op Texel hebben ze ¤ 31.000 opgehaald met glazenhuis actie, toch beter dan in Eindhoven vorig jaar
http://www.noordhollandsd(...)-31000-euro?lref=sp1
Ik heb geen ipad. En als ik er al 1 had zou ik em niet gebruiken voor de kinderenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier ook. Ik heb de Ipad nu wat vaker voor Rienk zn gebruik en ik moet zeggen dat het helpt
Netjesquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Op Texel hebben ze ¤ 31.000 opgehaald met glazenhuis actie, toch beter dan in Eindhoven vorig jaar
http://www.noordhollandsd(...)-31000-euro?lref=sp1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |