SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Zaterdag 22 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeend.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
*schenkt wijntje in*quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef Tamashii het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeend.
PROOST![]()
![]()
![]()
Kvind er geen kut an.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
Toppertje ditSEX / Hoe kom je aan een sekspartner?
Hallo.quote:Rustig aan.![]()
Het was ook overladen met sarcasmequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind er geen kut an.
[..]
Hallo.
Avond trouwens
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
oh ja. of hallo idd. hallo kan ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind er geen kut an.
[..]
Hallo.seduco sum.en ben erg stout![]()
Zondag avond om 11 uur pasquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef Tamashii het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeend.en dan is het ook alleen maar omdat we met kerst niet mogen werken
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Avondquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het was ook overladen met sarcasme
Avond trouwens
Rustig aan.![]()
Godverquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
Toppertje ditSEX / Hoe kom je aan een sekspartner?
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik moet naar de wc. Maar ik wil niet want dan moet ik m'n bed uit en buiten m'n bed is het koud.
![]()
Aan de ene kant fout... aan de andere kant als London liefhebber een toppertje...
skippen naar 0.28 trouwensDit account is niet meer in gebruik.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
Ik moet naar de wc. Maar ik wil niet want dan moet ik m'n bed uit en buiten m'n bed is het koud.
Daarom blijf ik 's ochtends zo lang mogelijk liggen
![]()
![]()
Ik zou ze nog steeds geven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
De Olsen-twins waren leuk. Nu zijn het skeletten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
hoi kaneel, als een meisje foto's van de olson twins op haar facebook heeft, betekent dat iets?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ze nog steeds geven.seduco sum.en ben erg stout![]()
Gewoon in bed plassen, lekker warm.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
Rustig aan.![]()
Ik denk dat dat betekent dat ze de olson twins leuk vindt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kaneel, als een meisje foto's van de olson twins op haar facebook heeft, betekent dat iets?Rustig aan.![]()
Hoi Fluffy.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kaneel, als een meisje foto's van de olson twins op haar facebook heeft, betekent dat iets?
Ik weet het niet. Misschien vind ze ze leuk, of vond ze ze vroeger leuk. Misschien is het ironisch.
Hangt van het meisje af denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Of dat ze dol is op anale sex, je weet het niet hequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat betekent dat ze de olson twins leuk vindt.![]()
Oh, heb ik wat info gemist over de Olsen twins?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of dat ze dol is op anale sex, je weet het niet heDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik denk niet dat er een direct verband te vinden is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of dat ze dol is op anale sex, je weet het niet heRustig aan.![]()
moet ik meer verstand hebben van de olsen twins dan dat het 2 magere meisjes zijn ofzoiets?seduco sum.en ben erg stout![]()
Die zijn zo vaak coked up geweest, die zijn helemaal uit elkaar getrokken op die hollywoodfeestjesquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, heb ik wat info gemist over de Olsen twins?![]()
Lijkt me lastig om zo een meisje bij der zusje weg te krijgen weetje...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn zo vaak coked up geweest, die zijn helemaal uit elkaar getrokken op die hollywoodfeestjes
Dat is net stroop 2 van die meisjes.Rustig aan.![]()
Shit... heb ik weer gemist...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn zo vaak coked up geweest, die zijn helemaal uit elkaar getrokken op die hollywoodfeestjes
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
Schijthekel aan kerst muziek. Ga dood.![]()
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
Schijthekel aan kerst muziek. Ga dood.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dag jongedame.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Waarom is dat "quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook! 2e nacht slapen in nieuwe huis" ?
Dat is toch juist
?
![]()
Beters!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook! 2e nacht slapen in nieuwe huis
Hoe bevalt het?![]()
Ook, maar het is boven zo koudquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom is dat "" ?
Dat is toch juist
?
dekens zijn ijskoud en ik heb het gevoel dat ik een blaasontsteking begin te krijgen
![]()
![]()
Verwarming aan doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook, maar het is boven zo kouddekens zijn ijskoud en ik heb het gevoel dat ik een blaasontsteking begin te krijgen
? Oh, dat is minder
![]()
![]()
Gewoon ff doorheen. Daarna is het lekker als het buiten je bed koud is, en erin heerlijk warmquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook, maar het is boven zo kouddekens zijn ijskoud en ik heb het gevoel dat ik een blaasontsteking begin te krijgen
![]()
Blaasontsteking is wel shit, veel drinken helpt heb ik eens gehoord...![]()
Zo maar eens slapen.... ik schijn naar 1 of andere meet te moeten
Ja, ik ga ook zo. Ik hoef alleen niet nog eerst een takke eind te rijdenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
Zo maar eens slapen.... ik schijn naar 1 of andere meet te moeten![]()
![]()
Gelukkig drink ik wel veelquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Gewoon ff doorheen. Daarna is het lekker als het buiten je bed koud is, en erin heerlijk warm![]()
Blaasontsteking is wel shit, veel drinken helpt heb ik eens gehoord...ik ben zo dom geweest om vandaag op blote voeten hier te lopen.. dan trekt de kou zo door.
Dus morgen weer pantoffels aan![]()
![]()
ach, bij mij valt het ook wel mee.... kan redelijk rustig aan doen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook zo. Ik hoef alleen niet nog eerst een takke eind te rijden
Klopt, is niet zo verquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ach, bij mij valt het ook wel mee.... kan redelijk rustig aan doen....
![]()
Ik heb usb pantoffels besteld op dealextreme. Heb namelijk altijd koude voeten... En in die dingen zit een usb verwarmingselementquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig drink ik wel veelik ben zo dom geweest om vandaag op blote voeten hier te lopen.. dan trekt de kou zo door.
Dus morgen weer pantoffels aan![]()
![]()
Van Harderwijk naar Apeldoorn is ook een leuke route om te rijden.. alleen dat eerste deel Lelystad - Harderwijk is soooo verrotte saai en veel stoplichtenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb usb pantoffels besteld op dealextreme. Heb namelijk altijd koude voeten... En in die dingen zit een usb verwarmingselementdie lijken mij wel wat!
![]()
Staan ook nog wel wat flitspalen daar zo, maar dat weet je ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van Harderwijk naar Apeldoorn is ook een leuke route om te rijden.. alleen dat eerste deel Lelystad - Harderwijk is soooo verrotte saai en veel stoplichten![]()
Yup... maar ik ben sowieso een cruiser.... geen scheurmaniak...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staan ook nog wel wat flitspalen daar zo, maar dat weet je ongetwijfeld.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Yup... maar ik ben sowieso een cruiser.... geen scheurmaniak...![]()
![]()
Morgen ook maar eens leuke pantoffels kopen. Koude voeten.
Ik rijd inmiddels in mijn 7e autoquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:36 schreef palawan het volgende:
Ik krijg binnenkort leaseauto van mijn werk. Gaat mijn eerste auto worden... Kan niet wachten!
ik zit ook eldersquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh je zegt ook niks saaierd.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nee.quote:
op nederland 3 wel. ik snap niet dat zo lijkt het jongere meisjes dan ik hier in enschede het gezellig hebben zo midden in de nacht met beetje vrienden enzzo
en ook alle gasten, allemaal jonger en allemaal al zon rijk leven!seduco sum.en ben erg stout![]()
Dan doe jij vast iets niet goed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee.
op nederland 3 wel. ik snap niet dat zo lijkt het jongere meisjes dan ik hier in enschede het gezellig hebben zo midden in de nacht met beetje vrienden enzzo
en ook alle gasten, allemaal jonger en allemaal al zon rijk leven!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Understatement van het jaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan doe jij vast iets niet goed.
En dat is knap als je zo dicht tegen het einde van het jaar aan zit.![]()
![]()
Iedereen slapie doen?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
misschien slapen of misschien niet.
ik heb niets te melden hoor!
lange moeilijke dagen. kerstdagen enzo
ik doe stomseduco sum.en ben erg stout![]()
Niet zo janken, ben net weg gegaan van een feestje met twee mooie vrouwen welke opties open lieten
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
? dat zegt mij niets.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:28 schreef PeuRac het volgende:
Niet zo janken, ben net weg gegaan van een feestje met twee mooie vrouwen welke opties open lietenseduco sum.en ben erg stout![]()
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:28 schreef PeuRac het volgende:
Niet zo janken, ben net weg gegaan van een feestje met twee mooie vrouwen welke opties open lieten![]()
![]()
wie doet wat? hij had niet weg moeten gaan ofzo, want nu kan hij niet neuken ofzo?quote:
ik lees alleen maar goede dingen . feestje, en dat hij contaten had enzo die hij ook kan wederzien?seduco sum.en ben erg stout![]()
Moe, ik was nuchter, zij straal lamquote:
Dat eerstequote:Op zaterdag 22 december 2012 02:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wie doet wat? hij had niet weg moeten gaan ofzo, want nu kan hij niet neuken ofzo?
ik lees alleen maar goede dingen . feestje, en dat hij contaten had enzo die hij ook kan wederzien?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moe, ik was nuchter, zij straal lam![]()
Zupen dan![]()
Ik kende les chickies al. Eentje kan ik moeilijk peilen, erg leuk, mooi, beetje een stuntel. De ander bloedje mooi, sexy maar ken ik iets minder, heeft toch minder aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wie doet wat? hij had niet weg moeten gaan ofzo, want nu kan hij niet neuken ofzo?
ik lees alleen maar goede dingen . feestje, en dat hij contaten had enzo die hij ook kan wederzien?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Moest nog rijden.
hoe kunnen ze het openLATEN, als de opties dan voorheen gesloten zijn ofziets?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef Murdera het volgende:
les chickies? geen wonder dat ze opties pas openlaten als ze straal lam zijn.seduco sum.en ben erg stout![]()
Ga in ONZ rondhangen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoe kunnen ze het openLATEN, als de opties dan voorheen gesloten zijn ofziets?![]()
ik snap er niets van, ik heb nog nooit van die opties openlaten uitspraak gehoord. alleen vaag ofzo.!~quote:
oke doseduco sum.en ben erg stout![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik snap er niets van, ik heb nog nooit van die opties openlaten uitspraak gehoord. alleen vaag ofzo.!
[..]
~
oke do![]()
![]()
Wel heel lief van mij he!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook zo. Ik hoef alleen niet nog eerst een takke eind te rijdenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:quote:quote:quote:Ik moest lachenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hallon!!quote:
Zin in vandaag?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga even boodschappen doen en dan ff mn moeder stalkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]lig nog half moe in bed.... Vraag het straks nog eens
[b]AirwiN schreef [/b]
Mn moeder is net pas wakker. Kan zijn dat ik een kwartiertje uitloop heb
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn moeder is net pas wakker. Kan zijn dat ik een kwartiertje uitloop heb![]()
Is goed![]()
![]()
Geeft nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn moeder is net pas wakker. Kan zijn dat ik een kwartiertje uitloop heb
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Kreeg een "paniek" appje: "je had toch afgesproken om 11 uur weg te rijden? Toch niet dat je om 11 uur in Enschede zou zijn??"quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lol!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig ligt Enschede niet in Groningen
Vanochtend waren grunn en drenthe oranje
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je om 11 uur in Enschede moest zijn dan had je haar vast wakker gebeldquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kreeg een "paniek" appje: "je had toch afgesproken om 11 uur weg te rijden? Toch niet dat je om 11 uur in Enschede zou zijn??"![]()
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het niet erg hoor. Moet nog douchen![]()
Mogguh. Heerlijk geslapen en nu ontbijt op bed
.
Relaxedquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:13 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Heerlijk geslapen en nu ontbijt op bed
.
. Ik moet mijn ontbijt nog kopen
![]()
![]()
Ontbijt koop ik wel onderweg, bij de BP ofzo
Niks in huis alleen drank
Gelukkig zijn morgen de winkels open![]()
![]()
Ik moest het wel nog zelf makenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Relaxed. Ik moet mijn ontbijt nog kopen
.
Zuipschuitquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ontbijt koop ik wel onderweg, bij de BP ofzo
Niks in huis alleen drank
Gelukkig zijn morgen de winkels open![]()
![]()
Het feit dat ze nog drank in huis heeft bewijst eerder het tegendeelquote:
Jij en ik weten niet hoe groot haar voorraad isquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het feit dat ze nog drank in huis heeft bewijst eerder het tegendeel![]()
![]()
Auto is onderweg!!
CA doe nog ff je adres appen aub
[b]AirwiN schreef [/b]
LOL!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het feit dat ze nog drank in huis heeft bewijst eerder het tegendeel
Die heeft echt veeeeeeeeeeeel drank in huis hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Geef jij mij een seintje als je bijna bij engel bent?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Auto is onderweg!!
CA doe nog ff je adres appen aubDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!!
Die heeft echt veeeeeeeeeeeel drank in huis hoor![]()
![]()
Ja maar dat zegt nog steeds niks.... Wijnliefhebbers met een kelder vol wijn drinken misschien een fles per dag
Ben eerder benieuwd naar haar voorraad lege flessen na 1 avond
Nieuwe taalo jeweetz.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
Mensen die een vagina vajine noemen_!
Mensen die geen ABN pratenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Zo gedoucht.... haasten
Ik hou er zo vanAlles gaat dan in 1 keer goed
Ik ga zo na het douchen maar even naar de supermarkt![]()
![]()
Volgens mij vinden mensen het eng om gewoon vagina te typen of zo.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dus dan ga je maar 'vajina' zeggen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:50 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet giechelen terwijl ze vagina zeggen.![]()
![]()
Ik sta in de file bij de pomp.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Zo gedoucht.... haasten
Ik hou er zo vanAlles gaat dan in 1 keer goed
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan vind ik vagijn nog erger.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sta in de file bij de pomp.in gorinchem nog?
![]()
True. Maar er stond vajine.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vind ik vagijn nog erger.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Persoonlijk noem ik het altijd "vlindertje". Zeker als iemand van die mooie flubberende rosbieflapjes heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar 'vajina' zeggen?![]()
Hahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Persoonlijk noem ik het altijd "vlindertje". Zeker als iemand van die mooie flubberende rosbieflapjes hebt.![]()
![]()
Ik weet niet of jullie gaan laag vliegen, maar jullie zijn hier nooit rond 12 uur als je nog moet vertrekken![]()
![]()
denk dat huppel half bij mij isquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet of jullie gaan laag vliegen, maar jullie zijn hier nooit rond 12 uur als je nog moet vertrekken![]()
![]()
Wauw, je rijd met een Ajax fan meequote:Op zaterdag 22 december 2012 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk dat huppel half bij mij is![]()
![]()
Dam heb ik nog even de tijdquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk dat huppel half bij mij is![]()
![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mogguh. Weer op de bank geslapen![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wauw, je rijd met een Ajax fan mee![]()
![]()
Oh je bent nog onderwegquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor een auto.....
Nope nog geen hups![]()
Mogguh vin![]()
![]()
O shit, ik dacht dat het zondag was!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Boodschappen doen bij de AH op zaterdagochtend![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mogguh LoLa
*Checkt nog even of ik de naam dit keer wel goed heb*![]()
Koffie
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O shit, ik dacht dat het zondag was!![]()
![]()
![]()
Bijtankenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even gaan slapen![]()
Ik kom er naast liggen![]()
en nog niks! Hahahaha misschien is ze weg kwijtquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even gaan slapen![]()
![]()
Lol dus die is nog wel even onderweg....quote:
Denk je dat we er morgen zullen zijn?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Stomme tomtom !
Ding stuurt me door ridderkerk en rotterdam heen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Stomme tomtom !
Ding stuurt me door ridderkerk en rotterdam heen.was gewoon richting DD rijden alleen er dan niet af, maar richting europoort.
Kan ik nog plassen?![]()
Ja hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]was gewoon richting DD rijden alleen er dan niet af, maar richting europoort.
Kan ik nog plassen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
woohooo mega gaaf feestje gehad gisterWel mooi als er 12 mensen zeggen dat ze komen en er 50 vrienden langs zijn geweest
.. nu kijk ik allleen naar de ravage in mijn kamer en moet ik zo gaan werken
![]()
whaha
dus![]()
Gelukkig is het hier redelijk simpelquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Stomme tomtom !
Ding stuurt me door ridderkerk en rotterdam heen.![]()
![]()
50? Dan heb je een hoop vrienden!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:46 schreef Evie het volgende:
woohooo mega gaaf feestje gehad gisterWel mooi als er 12 mensen zeggen dat ze komen en er 50 vrienden langs zijn geweest
.. nu kijk ik allleen naar de ravage in mijn kamer en moet ik zo gaan werken
![]()
whaha
![]()
![]()
Had het ook niet verwacht...quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
50? Dan heb je een hoop vrienden!Ben helemaal in shock dat er zoveel mensen zo lief zijn dat ze voor me langskwamen
! Ik mag best verdomde blij zijn met mn vrienden..
Haha practisch al mn sterke drank en bier is gewoon opEn gaat dwijlen worden vanacht.. en afwassen..
dus![]()
Puinruimen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Had het ook niet verwacht...Ben helemaal in shock dat er zoveel mensen zo lief zijn dat ze voor me langskwamen
! Ik mag best verdomde blij zijn met mn vrienden..
Haha practisch al mn sterke drank en bier is gewoon opEn gaat dwijlen worden vanacht.. en afwassen..
![]()
![]()
Net al het bier bij mekaar gezet.. dat koste me een half uur.. alle asbakken geleegd en de vaat naar het aanrecht gebracht.. ernstig als dat 30 minuten duurtquote:
Hmmm de geur van bier en sigaretten siert mijn kamer wederom!dus![]()
Ze heeft toch een smartphone? Hup Google Navigatie gebruikenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel haar Tom Tom is dom dom.... Belgisch ofzo???![]()
![]()
misschien slim als ik straks ook mijn navigatie aanzet voor de zekerheidquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze heeft toch een smartphone? Hup Google Navigatie gebruiken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 11:57:38 ]![]()
Strak planquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien slim als ik straks ook mijn navigatie aanzet voor de zekerheid![]()
![]()
Ik denk dat ze het zelfs voor elkaar krijgt te verdwalen als ze achter mij aanrijdtquote:
Ik kan heel rustig ontbijtenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had zeker nog een uur kunnen slapen![]()
![]()
Zoiets van "waar is die auto gebleven? Ik zie 'm niet meer"quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zelfs voor elkaar krijgt te verdwalen als ze achter mij aanrijdt![]()
![]()
Dan zou ik ook verdwalen hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zelfs voor elkaar krijgt te verdwalen als ze achter mij aanrijdt
dus![]()
De file denkt er anders over.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Berichtje van hups: Tomtom zegt nog 5 minutenik ga mijn drankjes in de tas doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Heuj, gelijk erin springen en weer wegquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Berichtje van hups: Tomtom zegt nog 5 minutenik ga mijn drankjes in de tas doen
![]()
![]()
file??? In Spijkenissequote:Op zaterdag 22 december 2012 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De file denkt er anders over.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De file denkt er anders over.![]()
![]()
Zoiets...quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets van "waar is die auto gebleven? Ik zie 'm niet meer"
ja alles staat klaar nuquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heuj, gelijk erin springen en weer weg![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:02 schreef Spezza19 het volgende:
De planning was rond dit tijdstip bij Engel te zijn toch?![]()
![]()
Ik kan hier zo chagrijnig om worden he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht zelfs bij mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:02 schreef Spezza19 het volgende:
De planning was rond dit tijdstip bij Engel te zijn toch?![]()
![]()
Stomme Tom Tom, hij laat haar omrijden
Door hoogvliet, dan heeft ze nog kans dat ze voor de brug komt te staan
Of misschien dat daarom die file is![]()
![]()
Dat is de bedoelingquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is er een meet aan de gang of zo?
De SR meet is onderwegquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is er een meet aan de gang of zo?![]()
![]()
Ja, vannacht welquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoihoi. Nog een beetje kunnen slapen?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ze wachten nog op de taxiquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh geweldig! Veel plezier voor diegenen die gaan!
Wanne kut tomtomquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Stomme Tom Tom, hij laat haar omrijden
Door hoogvliet, dan heeft ze nog kans dat ze voor de brug komt te staan
Of misschien dat daarom die file isMisschien moet ze de kaarten eens updaten
![]()
![]()
Huppel en C_A zouden Engel ophalen en dan mij. Rond dit tijdstip zouden ze hier moeten zzijn, maar ze zijn nog niet eens bij C_A vertrokkenquote:![]()
![]()
Trekdropquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ga nog even tanden poetsen, ik heb zo trek dat ik net een halve zak trekdrop opgegeten hebToch tijd zat
![]()
![]()
One more timeeeeeeeeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog ontbijten
Dat zou ik onderweg doen. Maar ja uur verlaat. Oja, je had niks meer he
Ik ben nu aan het ontbijten en neem nog 2 pistoletjes mee![]()
![]()
hups moet zomaar even stoppen bij BP, dan race ik naar binnen, komt goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Oja, je had niks meer he
Ik ben nu aan het ontbijten en neem nog 2 pistoletjes mee![]()
![]()
Vrouwenquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huppel en C_A zouden Engel ophalen en dan mij. Rond dit tijdstip zouden ze hier moeten zzijn, maar ze zijn nog niet eens bij C_A vertrokken![]()
![]()
Je bent optimistischquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mama had SR al aanstaan. Ze belde
Ik zei zet maar weer uit, ik ben er pas rond half 3 ofzo
Oké succesquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hups moet zomaar even stoppen bij BP, dan race ik naar binnen, komt goed![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mama had SR al aanstaan. Ze belde
Ik zei zet maar weer uit, ik ben er pas rond half 3 ofzo
Ik blijf wel lekker fokken tot jullie in Enschede zijn![]()
![]()
On a dark desert highway!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, en dan moet ze nog naar Amersfoort, Apeldoorn en Enschede.....quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ze was net in hoogvliet, het kan niet lang meer duren
Dit heeft niks met vrouwen te maken. Alles met de tomtom!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen tomtom nodig om vinniee zn huis te vinden. De rest weet ik!quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ze nog naar Amersfoort, Apeldoorn en Enschede.....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is echt niet normaal druk in Enschede. SR + kerstinkopen + markt.. Was er net ff. Nie normaal nie.
![]()
![]()
Duurt ook helemaal niet lang ofzo hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan straks anders Spijkenisse uitDat is slimmer
Klote Spijkenissebrug
[b]AirwiN schreef [/b]
En anders bel je maar zodra je de snelweg af draaitquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen tomtom nodig om vinniee zn huis te vinden. De rest weet ik!![]()
![]()
ik ga altijd door de tunnelquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duurt ook helemaal niet lang ofzo hoor.
Ik had wel even heen en weer naar de Mac kunnen rijden voor een burgertje![]()
![]()
Wat wordt bedoelt met skeletten uit Hollywood? is dit een aanklacht over het zo "dun mogelijk zijn" van al die Hollywood actrices ( en wat je ook in de modellenwereld hebt) of gewoon een rellerige TT?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn overburen gaan ook naar SR![]()
![]()
Aanklacht tegen dat plaatje o.a. ja !quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Wat wordt bedoelt met skeletten uit Hollywood? is dit een aanklacht over het zo "dun mogelijk zijn" van al die Hollywood actrices ( en wat je ook in de modellenwereld hebt) of gewoon een rellerige TT?
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 22 december 2012 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie ze net wegrijden met een cheque, kon niet goed zien wat erop stond![]()
![]()
`Weet je hoe heerlijk ik nog in mijn bed had kunnen blijven liggen
Ik ga straks eerst nog even de stad in. Ik krijg maar geen cadeau gevonden.
LOL, dan hoef ik pas over 50 minuten weg... en dan ben ik denk ik alsnog eerder bij Vin dan julliequote:Op zaterdag 22 december 2012 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn navigatie zegt 13:42 uur bij engel
Ik hoor het wel wanneer jullie bij Drienerlo zijn. Tegen die tijd ga ik ook wel richting het station.
Have fun meeters!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Thermo-ondergoed, fleecevest, lange jas, sjaal, handschoenen. Gaat goed komenquote:
Om 11 uur vond ik het nog wel meevallen trouwens![]()
![]()
Ik vond het juist ontzettend meevallen.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heb ik niet, heb ik wel, heb ik niet, heb ik niet, heb ik niet.....quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thermo-ondergoed, fleecevest, lange jas, sjaal, handschoenen. Gaat goed komen
Om 11 uur vond ik het nog wel meevallen trouwens
Dan kan het wel eens frisjes gaan worden jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb ik niet, heb ik wel, heb ik niet, heb ik niet, heb ik niet.....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: