dan maak je het maar eerst uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef tienveren het volgende:
Bedankt voor je serieuze reactie!
Maar dat werkt niet, ze heeft er niet zo veel behoefte aan en vind het allemaal wel best zo.
Ik wil niet vreemdgaan, dat heb ik ook nog nooit gedaan, maar het lijkt me gewoon heel spannend om het eens met een ander te doen.
nou en heb je pech moet je het zeggen of uitmaken geef haar dan de keuzequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef tienveren het volgende:
Ik heb ook gewoon m'n behoeftes, en zei kan daar niet aan voldoen, dan is het toch niet zo raar?
Je wilt niet vreemdgaan maar wilt het toch doen...oké.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef tienveren het volgende:
Bedankt voor je serieuze reactie!
Maar dat werkt niet, ze heeft er niet zo veel behoefte aan en vind het allemaal wel best zo.
Ik wil niet vreemdgaan, dat heb ik ook nog nooit gedaan, maar het lijkt me gewoon heel spannend om het eens met een ander te doen.
Maar ik hou wel van der, en wil der hierdoor niet kwijt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nou en heb je pech moet je het zeggen of uitmaken geef haar dan de keuze
Neu joh, helemaal niet raar hoor, laat ze maar kletsen hier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef tienveren het volgende:
Ik heb ook gewoon m'n behoeftes, en zei kan daar niet aan voldoen, dan is het toch niet zo raar?
Beter een keer van 2 walletjes eten dan je huidige relatie kapot maken, volg je hart!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:42 schreef tienveren het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van der, en wil der hierdoor niet kwijt.
Maar oke jullie hebben gelijk het is niet goed, ik zal m'n fantasieën niet meer de vrije loop moeten laten gaan.
En wat doet TS...die zit hier zijn tijd te verdoen met ons.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef AnimeFan het volgende:
Een beetje laat om dit NU pas te vragen.
Je hebt alleen vannacht nog om iets te regelen..
Jij bent makkelijk te overtuigenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef tienveren het volgende:
Haha ik ben al overtuigt, het was een foute gedachte...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef tienveren het volgende:
Geen rare slet of een hoertje of een heel vies wijf,
Nee, TS is ons gewoon zat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk te overtuigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |