dan maak je het maar eerst uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef tienveren het volgende:
Bedankt voor je serieuze reactie!
Maar dat werkt niet, ze heeft er niet zo veel behoefte aan en vind het allemaal wel best zo.
Ik wil niet vreemdgaan, dat heb ik ook nog nooit gedaan, maar het lijkt me gewoon heel spannend om het eens met een ander te doen.
nou en heb je pech moet je het zeggen of uitmaken geef haar dan de keuzequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef tienveren het volgende:
Ik heb ook gewoon m'n behoeftes, en zei kan daar niet aan voldoen, dan is het toch niet zo raar?
Je wilt niet vreemdgaan maar wilt het toch doen...oké.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef tienveren het volgende:
Maar dat werkt niet, ze heeft er niet zo veel behoefte aan en vind het allemaal wel best zo.
Ik wil niet vreemdgaan, dat heb ik ook nog nooit gedaan, maar het lijkt me gewoon heel spannend om het eens met een ander te doen.
Maar ik hou wel van der, en wil der hierdoor niet kwijt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nou en heb je pech moet je het zeggen of uitmaken geef haar dan de keuze
Neu joh, helemaal niet raar hoor, laat ze maar kletsen hier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef tienveren het volgende:
Ik heb ook gewoon m'n behoeftes, en zei kan daar niet aan voldoen, dan is het toch niet zo raar?
Beter een keer van 2 walletjes eten dan je huidige relatie kapot maken, volg je hart!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:42 schreef tienveren het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van der, en wil der hierdoor niet kwijt.
Maar oke jullie hebben gelijk het is niet goed, ik zal m'n fantasieën niet meer de vrije loop moeten laten gaan.
En wat doet TS...die zit hier zijn tijd te verdoen met ons.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef AnimeFan het volgende:
Een beetje laat om dit NU pas te vragen.
Je hebt alleen vannacht nog om iets te regelen..
Jij bent makkelijk te overtuigenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef tienveren het volgende:
Haha ik ben al overtuigt, het was een foute gedachte...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef tienveren het volgende:
Geen rare slet of een hoertje of een heel vies wijf,
Nee, TS is ons gewoon zat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk te overtuigen
weten jouw zusje en ouders van je ex internetrelatie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef Meloewa het volgende:
via internet komt ze er ook wel achter hoor, dus zeg maar gewoon dat je het niet goed vindt
Ik zie niet in wat er mis is met het uitmaken van de relatie omdat jullie op seksgebied niet bij elkaar passen. Is voor mij ook een keer een reden geweest om het uit te maken, misschien komt het bot over, alhoewel dat natuurlijk ook gewoon ligt aan hoe je het brengt, maar seks is ook gewoon belangrijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef tienveren het volgende:
Idd, waarom gelijk vreemdgaan, maak het dan meteen uit, klojo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:32 schreef trovey het volgende:
![]()
Praten je vriendin over seks en het zo verbeteren is geen optie? Te eng?
Doe normaal. Laat hem dat zelf bepalen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nou en heb je pech moet je het zeggen of uitmaken geef haar dan de keuze
Hou je mondquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Doe normaal. Laat hem dat zelf bepalen.
Misschien is TS ten onrechte bang voor de reactie van zijn vriendin? Lijkt mij iets te vroeg om te roepen dat hij er maar een punt achter moet zetten. Eerst praten en alles benoemen en dan pas conclusies trekken. Ga er vooral nooit van uit dat je wel weet hoe je partner ergens op zal reageren, want dat weet je nooit zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef Scherbatsky het volgende:
Heb zelf met veel liefde en plezier een open relatie. Mijn eerste gedachte was dan ook, is dat bespreekbaar met je vriendin?
Maar bij nader inzien, lijk je me gezien het feit dat je zo'n topic als dit opent al niet de meest open en eerlijke persoon naar je vriendin toe, en dat is voor een open relatie in de meeste gevallen toch wel essentiëel. Iemand anders zoeken dus, waarmee je meer op één lijn zit.
Ja want als je van iemand houdt dan doe je dat ook zomaar even. Jullie doen alsof ie niks om haar geeft of dat je je gevoelens zomaar even uit kan zetten. Beide gevoelens, lust voor een ander en liefde voor haar, kunnen in dit geval best naast elkaar bestaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef Scherbatsky het volgende:
Heb zelf met veel liefde en plezier een open relatie. Mijn eerste gedachte was dan ook, is dat bespreekbaar met je vriendin?
Maar bij nader inzien, lijk je me gezien het feit dat je zo'n topic als dit opent al niet de meest open en eerlijke persoon naar je vriendin toe, en dat is voor een open relatie in de meeste gevallen toch wel essentiëel. Iemand anders zoeken dus, waarmee je meer op één lijn zit.
Kan jij mij even uitleggen hoe je om iemand geven en met een ander meisje seks hebben kan linken? Betekent het dat als hij met een ander meisje seks heeft, hij om z'n vriendin geeft? Als hij een echte man is bespreekt hij het met z'n vriendin of maakt hij het uit zodat z'n vriendin niet gekwetst wordt.quote:Op zondag 23 december 2012 11:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja want als je van iemand houdt dan doe je dat ook zomaar even. Jullie doen alsof ie niks om haar geeft of dat je je gevoelens zomaar even uit kan zetten. Beide gevoelens, lust voor een ander en liefde voor haar, kunnen in dit geval best naast elkaar bestaan.
Moraalridders kunnen niet voorbij hun emotionele reactie kijken. Ik heb het bij dit laatste niet over jou in dit geval, maar over types als Meloewa.
Liefde en lust zijn 2 verschillende dingen..quote:Op zondag 23 december 2012 11:31 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Kan jij mij even uitleggen hoe je om iemand geven en met een ander meisje seks hebben kan linken? Betekent het dat als hij met een ander meisje seks heeft, hij om z'n vriendin geeft? Als hij een echte man is bespreekt hij het met z'n vriendin of maakt hij het uit zodat z'n vriendin niet gekwetst wordt.
Dat hoeft niet, veel mensen koppelen die twee.quote:Op maandag 24 december 2012 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Liefde en lust zijn 2 verschillende dingen..
Ik ben het met je eens dat het twee verschillende aspecten zijn, alleen het betekent niet dat hij z'n vriedin moet bedriegen. Als hij seks wil hebben omdat z'n vriendin niet zo graag wil dan kan hij 1) proberen om dit te bespreken met z'n vriendin en samen een oplossing ervoor te bedenken of 2) vertellen dat het zo niet gaat werken omdat hun seksleven niet eens bestaat.quote:Op maandag 24 december 2012 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Liefde en lust zijn 2 verschillende dingen..
Jawel. Het leven draait niet om seks, laat staan een relatie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef tienveren het volgende:
Maar wat is nou precies de big deal van seks met een ander? Ik snap t niet. Het is maar een potje seksen, de wereld vergaat niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Jezus ik zou bijna gaan twijfelen of echte liefde wel bestaat door al die vreemdgangers.. als je je eigen partner niet eens kan vertrouwen...
Maar TS, ik zeg: ga eens swingen met je partner! (met andere koppels sexdates hebben enzeu). Of maak het gewoon uit, je houdt niet genoeg van haar om eerlijk te zijn tegenover haar. En het is zeer respectloos om haar te willen bedriegen.
Kthnxbai
Zit je hier nou de adverteren?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef tienveren het volgende:
Stel je hebt een vriendin, maar je bent niet echt tevreden over de seks.
Om die reden zou je wel eens seks met een ander meisje willen hebben, zonder dat je een relatie met haar hebt.
Hoe krijg je dit voor elkaar? Het liefst via internet want anders komt je vriendin er binnen de kortste keren achter.
Geen rare slet of een hoertje of een heel vies wijf, maar gewoon een lief leuk meisje van een jaar of 19/20 die het af en toe ook wel geil lijkt om seks te hebben met een leuke jongen?
Iemand tips?
de = tequote:Op woensdag 16 januari 2013 10:27 schreef superoperator het volgende:
[..]
Zit je hier nou de adverteren?
Het komt hoe dan ook uit.. dus ik zou gewoon of kiezen voor je vriendin en minder seks.. of gewoon een andere meid zoeken, maar niet er naast...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef tienveren het volgende:
Om die reden zou je wel eens seks met een ander meisje willen hebben, zonder dat je een relatie met haar hebt.
Hoe krijg je dit voor elkaar? Het liefst via internet want anders komt je vriendin er binnen de kortste keren achter.
Geen rare slet of een hoertje of een heel vies wijf, maar gewoon een lief leuk meisje van een jaar of 19/20 die het af en toe ook wel geil lijkt om seks te hebben met een leuke jongen?
Iemand tips?
ik wil je wel ff neukenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef tienveren het volgende:
Iemand tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |