SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik 1.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe 22 gehad..
Maar daar frons ik ook want ik kijk door de lens. En ik was daar al een uur of 16 wakker en de hele dag bezig met werken+dit doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:
Je lijkt afgaande op dat beetje wat ik zie een stuk ouder.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef Turquaz52 het volgende:
@ Ambi, had ik maar 22 dames gehad..
22.. vind het wel langzaam een beetje tijd worden om te settellen enzo.. Huisje boompje, askertje beestje, etc..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hahahahahahah, je bent nog jong... You never know
Waarom verontschuldig jij jezelf, onzeker mannetje.. Boeie wat ik zeg.:Pquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
Maar daar frons ik ook want ik kijk door de lens. En ik was daar al een uur of 16 wakker en de hele dag bezig met werken+dit doen.
Jij belt Turquaz op of hij je kan rondrijden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
toepasselijke titel.. ik heb er idd geneen![]()
Jij had mijn Passat moeten overnemen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
toepasselijke titel.. ik heb er idd geneen![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
22.. vind het wel langzaam een beetje tijd worden om te settellen enzo.. Huisje boompje, askertje beestje, etc..
Yavas yavas Turq. Komt vanzelf wel, hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
22.. vind het wel langzaam een beetje tijd worden om te settellen enzo.. Huisje boompje, askertje beestje, etc..
Ik moet toch wel in de smaak vallen bij de vrouwen van middelbare leeftijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom verontschuldig jij jezelf, onzeker mannetje.. Boeie wat ik zeg.:P
Ik zeg, het lijkt zo op die foto. Verder heb ik geen referentie om te oordelen.
i know, eerst ff studie fixxen enzo..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yavas yavas Turq. Komt vanzelf wel, hoor
quote:
Als je op mij doelt: Nee. Ik val op donker en dan vooral op Arabieren. Jij bent wit voor mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet toch wel in de smaak vallen bij de vrouwen van middelbare leeftijd
Toegegeven, ik lig nu inderdaad als een zak aardappelen half naar de tv en half naar het laptopscherm te staren. Maar dat is vooral omdat ik vannacht geen oog dicht gedaan heb en ziek ben.quote:
Als ik echt mijn best doe ben ik aan het einde van de zomer een beetje bruinquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je op mij doelt: Nee. Ik val op donker en dan vooral op Arabieren. Jij bent wit voor mij
Ik ben oud, maar geen zakquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]uhh.. dont get me wrong, maar jij bent ouder en groter dan hem..
Top, verf je haar dan ook even zwart. En graag baardgroei.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik echt mijn best doe ben ik aan het einde van de zomer een beetje bruin
Jaa okee..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben oud, maar geen zak
Why would I hit you? Ik ben niet onzeker over mijn leeftijd, cok sukur dat ik bijna 30 mag zeggen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]uhh.. dont get me wrong, maar jij bent ouder en groter dan hem..
Ik heb een soort donker haar. Geen zwart helaas. Baardgroei kan, als ik nu begin. Ik heb geen baardgroei zoals een beetje Turk heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Top, verf je haar dan ook even zwart. En graag baardgroei.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaa okee..Orada haklisin..
Ik ben ook blij voor je dat je 30 bent, of bijna 30.. Ik moet er niet aan denken om 30 jaar te zijn en vrijgezel enzo..
30 en vrijgezel kan wel, zolang je nog maar een beetje actief bent. Vriend van me is 30 en doet nooit wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij voor je dat je 30 bent, of bijna 30.. Ik moet er niet aan denken om 30 jaar te zijn en vrijgezel enzo..
Dat een NL-er dit zegt, vind ik apart. Van een Turk snap ik het, die worden veelal opgevoed met het idee, dat het aan jou ligt en dat je raar bent als je op je 30ste single bent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
30 en vrijgezel kan wel, zolang je nog maar een beetje actief bent. Vriend van me is 30 en doet nooit wat.
Ik persoonlijk vind mijzelf te oud, kom op man.. 22 en een babyface is niet leuk..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dude... Serieus of wil je me nu alleen opfokken?
Ik zou het liefst op mijn 30ste ook wel een vaste relatie willen, maar als ik 29 ben en het gaat uit na een relatie van 4/5 jaar zou ik ook wel even een jaar of 2 rust willen denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat een NL-er dit zegt, vind ik apart. Van een Turk snap ik het, die worden veelal opgevoed met het idee, dat het aan jou ligt en dat je raar bent als je op je 30ste single bent.
ja duhhhquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij had mijn Passat moeten overnemen..
Geintjes bir yana, een relatie moet een aanvulling op je leven zijn... Ik ben liever alleen dan, want mijn leven is al goed zo. Ik mis puur de intimiteit, niet dat gehannes er om heen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind mijzelf te oud, kom op man.. 22 en een babyface is niet leuk..
Laat staan een zachte G, onuda birak: Wat als ik 10 jaar ouder zou zijn geweest? Ik zit echt met mijn leeftijd, ik wil nooit ouder worden vandaar dat ik ook slaap in een tuperwarebak
Vind de gedachtegang niet raar, zo dacht ik ook toen ik jong en onervaren was. Ik kom net uit een relatie van 6 jaar en moet er nu niet aan denken. Op zijn Turks:quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou het liefst op mijn 30ste ook wel een vaste relatie willen, maar als ik 29 ben en het gaat uit na een relatie van 4/5 jaar zou ik ook wel even een jaar of 2 rust willen denk ik.
Maar wat vind je er gek aan?
ik wil ook op mn 30e eeeecht geen vrijgezel meer zijn :Squote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tsss.. Hier amk, heb je de BMW sleutels:quote:
Dus als jij tot je 29ste een relatie hebt, dan gaat het uit, ga je meteen weer opzoek naar een nieuwe?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik wil ook op mn 30e eeeecht geen vrijgezel meer zijn :S
ik vind het nu al erg. laat staan op mn 30e whahah
een polo'tje uit 2000 is ook oke hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tsss.. Hier amk, heb je de BMW sleutels:
[ afbeelding ]
Doe je ding en vergeet niet te tanken. Lever maar weer in wanneer je een auto voor jezelf gevonden hebt, tamam?
Dat gevoel heb ik over single moeder zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik wil ook op mn 30e eeeecht geen vrijgezel meer zijn :S
ik vind het nu al erg. laat staan op mn 30e whahah
neee dat dan weer niet.. maar als ik al die tijd geen relatie heb gehad.. zou ik me denk ik wel erg rot voelen op mn 30equote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus als jij tot je 29ste een relatie hebt, dan gaat het uit, ga je meteen weer opzoek naar een nieuwe?
Dat soort dingen moet je geeneens lezen. Putje van de samenleving wat daar hun diarree uitpoept via het toetsenbord.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Eagle_99 het volgende:
Sabir K. mag uitgeleverd aan de VS
Al die bekrompen reacties eronder
Dan ben ik het met je eens. Zou er ook niet aan moeten denken om tot mijn 30ste single te zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
neee dat dan weer niet.. maar als ik al die tijd geen relatie heb gehad.. zou ik me denk ik wel erg rot voelen op mn 30e
zoals je al zei.. als je op je 29e een relatie hebt en het gaat om wat voor redenen dan ook niet meer.. dan zou ik niet gelijk een nieuwe vriend zoeken voordat ik 30 wordt
Daar gaat het me niet eens omquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik over single moeder zijn.Dat lijkt me ook zo erg.
Luister lieve canim, een relatie is niet alleen een aanvulling van je leven maar een grote deel ervan, ik persoonlijk zou niet zonder een vrouwtje kunnen puur vanwegen het feit dat ik een 2e persoon in het huis graag zou willen zien waar ik alles mee kan doen, zoals praten, lachen, geheimpjes delen, om elkaar geven etc.. etc.. etc.. you get it..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geintjes bir yana, een relatie moet een aanvulling op je leven zijn... Ik ben liever alleen dan, want mijn leven is al goed zo. Ik mis puur de intimiteit, niet dat gehannes er om heen.
Als je dit echt allemaal meent, vind k het best zielig. Hopelijk een grapje allemaal.
ik denk er precieeeeeeees hetzelfde over als jij.. ik wil dat zo graagquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Luister lieve canim, een relatie is niet alleen een aanvulling van je leven maar een grote deel ervan, ik persoonlijk zou niet zonder een vrouwtje kunnen puur vanwegen het feit dat ik een 2e persoon in het huis graag zou willen zien waar ik alles mee kan doen, zoals praten, lachen, geheimpjes delen, om elkaar geven etc.. etc.. etc.. you get it..
Ik meen het doodserieus van mijn leeftijd, ik ben 22 maar zou niet meer ouder willen worden
hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je geeneens lezen. Putje van de samenleving wat daar hun diarree uitpoept via het toetsenbord.
Neem die van 2003.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
een polo'tje uit 2000 is ook oke hoorik hoef geen dikke bak
Hmmmm.. Je bent nog jong, tijd zat tochquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om
Ik mis gewoon iemand naast me, waar ik alles mee kan delen enzo
en ik wil meer babies![]()
Nee, ik ben het niet met je eens. Maar ieder zijn eigen beeld, hoor. Ik bedoel, dat jij dit zo zegt acht ik als logisch.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Luister lieve canim, een relatie is niet alleen een aanvulling van je leven maar een grote deel ervan, ik persoonlijk zou niet zonder een vrouwtje kunnen puur vanwegen het feit dat ik een 2e persoon in het huis graag zou willen zien waar ik alles mee kan doen, zoals praten, lachen, geheimpjes delen, om elkaar geven etc.. etc.. etc.. you get it..
Ik meen het doodserieus van mijn leeftijd, ik ben 22 maar zou niet meer ouder willen worden
NEEM? als ik er geld voor had, had ik allaaaaang een auto, maar dat is juist het grote probleemquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neem die van 2003.
[..]
Hmmmm.. Je bent nog jong, tijd zat toch
Volgende week tijdens de meet je ringvinger alvast vrijhoudenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik denk er precieeeeeeees hetzelfde over als jij.. ik wil dat zo graag
Soms denk ik ook wel eens, wat gaat het snel. Ik weet nog goed dat ik de eerste keer wegging met de sportclub op toernooi. Groot avontuur! Tegenwoordig vind ik het eigenlijk saai worden. Als ik uitga zie ik steeds jongere gezichten, het wordt ook steeds minder speciaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dealquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Volgende week tijdens de meet je ringvinger alvast vrijhouden![]()
Ik maak alvast afspraak bij de gemeente huis
Oei.... Dit zijn de eerste stappen naar een ouwe lul zijn...... (Herkenbaar)quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Soms denk ik ook wel eens, wat gaat het snel. Ik weet nog goed dat ik de eerste keer wegging met de sportclub op toernooi. Groot avontuur! Tegenwoordig vind ik het eigenlijk saai worden. Als ik uitga zie ik steeds jongere gezichten, het wordt ook steeds minder speciaal.
Aan de andere kant gaan er zoveel andere deuren openIk kan nu genieten van een zaterdagavond bij vrienden zitten, wat hapjes, drankjes, ouwehoeren over dingen enzovoorts. Dat kon ik vroeger echt niet. Dan wilde ik vertier, film kijken, gaan stappen enzevoorts.
Ik wil een jongetje..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
deal
ik wil trouwens wel een dochter
Misschien. Dat is dan maar zo. Ik heb iig van de jaren tot nu toe genoten en geniet er nog steeds van. Het is niet zo dat ik stil zit, want ik doe nog steeds waar ik zin in heb. Dingen veranderen, je kan je er tegen verzetten en er aan ten onder gaan, of er het beste van maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oei.... Dit zijn de eerste stappen naar een ouwe lul zijn...... (Herkenbaar)
eerst een meisje.. daarna kunnen we het hebben over een jongenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik wil een jongetje..Maar die heb je al, dus zit dat al safe.
Hoeveel wil je er dan wel nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
eerst een meisje.. daarna kunnen we het hebben over een jongen
ik had hem niet hoor.. heb m nog steedsquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
Oja! Jij had een kindje, da was ook zo!
Dat doe ik allemaal nu op mijn 22ste.. ik wil voor altijd 20 blijven, prachtige leeftijd, niet te veel niet te weinig. Je mag alles, en kunt gaan en staan wat je wilt en wanneer je wiltquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Soms denk ik ook wel eens, wat gaat het snel. Ik weet nog goed dat ik de eerste keer wegging met de sportclub op toernooi. Groot avontuur! Tegenwoordig vind ik het eigenlijk saai worden. Als ik uitga zie ik steeds jongere gezichten, het wordt ook steeds minder speciaal.
Aan de andere kant gaan er zoveel andere deuren openIk kan nu genieten van een zaterdagavond bij vrienden zitten, wat hapjes, drankjes, ouwehoeren over dingen enzovoorts. Dat kon ik vroeger echt niet. Dan wilde ik vertier, film kijken, gaan stappen enzevoorts.
Dude, doe even normaal..... Doen alsof 30 oud en volwassen zijn is..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien. Dat is dan maar zo. Ik heb iig van de jaren tot nu toe genoten en geniet er nog steeds van. Het is niet zo dat ik stil zit, want ik doe nog steeds waar ik zin in heb. Dingen veranderen, je kan je er tegen verzetten en er aan ten onder gaan, of er het beste van maken.
neejoh, 20 is te jong.. 23 is echt een perfecte leeftijd om voor altijd te behoudenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal nu op mijn 22ste.. ik wil voor altijd 20 blijven, prachtige leeftijd, niet te veel niet te weinig. Je mag alles, en kunt gaan en staan wat je wilt en wanneer je wilt![]()
Peter Pan
Wat als we 4x achter elkaar jongetjes krijgen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
eerst een meisje.. daarna kunnen we het hebben over een jongen
het zij zo!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat als we 4x achter elkaar jongetjes krijgen?
Ja.. okee.. 23, omdat jij het bent..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
neejoh, 20 is te jong.. 23 is echt een perfecte leeftijd om voor altijd te behouden
Zou jammer zijn als je hem kwijt was ja. Wat is het verhaal dan, over je hier terecht bent gekomen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik had hem niet hoor.. heb m nog steeds
das ook de voornaamste reden dat ik hier ooit in het Turkentopic terecht ben gekomen
True.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal nu op mijn 22ste.. ik wil voor altijd 20 blijven, prachtige leeftijd, niet te veel niet te weinig. Je mag alles, en kunt gaan en staan wat je wilt en wanneer je wilt![]()
Peter Pan
Soms heb ik van die buien dat ik me als een ouwe zak profileer, maar straks gedraag ik me weer lekker kinderachtig hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude, doe even normaal..... Doen alsof 30 oud en volwassen zijn is..Je gaat richting de 30, niet richting de 50
ik wilde eerst nooit kinderen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er dan wel niet
Dan heeft Deniz opeens meer broertjes om mee te spelen en de turkse leger 4 extra soldatenquote:
m'n zoontje is een halve Turkquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als je hem kwijt was ja. Wat is het verhaal dan, over je hier terecht bent gekomen?
Doe ik ook, hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:51 schreef kanovinnie het volgende:
Soms heb ik van die buien dat ik me als een ouwe zak profileer, maar straks gedraag ik me weer lekker kinderachtig hoor.
dacht het nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan heeft Deniz opeens meer broertjes om mee te spelen en de turkse leger 4 extra soldaten![]()
Yaylalar yaylalar!
En jij bent geen Turkse?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
m'n zoontje is een halve Turk
Precies. Druk maken kan altijd nog.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik ook, hoor.22 jarigen, die zichzelf als oud zien.. Geniet ervan, tis zo voorbij
tssssk, mijn kindjes moeten wel de turks en nederlands nationaliteit bezitten..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
Deniz heeft op papier niet de Turkse nationaliteit.. zijn vader heeft hem niet erkend, dus op papier is hij vol nederlands
Ik ben zelf 10000000% Nederlands ja,. dacht je dat ik turks ben?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij bent geen Turkse?
Wat een wondere avond is dit weer, vol feitjes en weetjes die ik al half vergeten was
dan moet je Deniz erkennen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tssssk, mijn kindjes moeten wel de turks en nederlands nationaliteit bezitten..
Ja joh, weet ik veelquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben zelf 10000000% Nederlands ja,. dacht je dat ik turks ben?
Anyway. ik kwam ooit vaak op Chatnu.. maar dat was zo uitgestorven dat ik naar FOK! ben verhuist
Waarom zo emo? Was juist als een positieve afsluiter bedoeld?quote:
haha geeft niet.. now you knowquote:
Wat is het addertje onder het gras..?quote:
Kan ik het weer vergetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
haha geeft niet.. now you know
euhh niks? dan ben je op papier zijn echte vader..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat is het addertje onder het gras..?
quote:
Dacht ik al. Dus dan heb ik een pleziertje voor een half jaar en daarna mag ik gaan dokkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
euhh niks? dan ben je op papier zijn echte vader..
(en als je me ooit verlaat moet je betalen)
nee hoor, ben daar heel open overquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom, of neigt dit naar te prive?
Ik heb ook nooit alimentatie aan zn echte vader gevraagd.. ik wil daar niet afhankelijk van zijn.. dus don't worryquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Dus dan heb ik een pleziertje voor een half jaar en daarna mag ik gaan dokken
Hufter. Verantwoordelijkheid voor je daden...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nee hoor, ben daar heel open over
Zijn vader is weggegaan toen ik 3 maanden zwanger was.. nooit interesse gehad in zijn kind.
Zijn familie weet zelfs niet dat hij een kind heeft
ah well.. gewoon een man zonder ballenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hufter. Verantwoordelijkheid voor je daden...
Niet helemaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ah well.. gewoon een man zonder ballen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef Ambipur het volgende:
Ik zit nog met annen evdemi in mijn hoofd. Word er gek van.
Ohaaaa. Wat een .....quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nee hoor, ben daar heel open over
Zijn vader is weggegaan toen ik 3 maanden zwanger was.. nooit interesse gehad in zijn kind.
Zijn familie weet zelfs niet dat hij een kind heeft
Wat schiet je daar mee op? Voor hetzelfde geld heb je van die gekkies die je vervolgens gaan bedreigen enzo. Ben je op deze manier beter af.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind ik echt kut Jaleesa
Als ik jou was, was ik naar zijn moeder gegaan.
Eagle naptin lieverd. Moet ik je slaan?quote:
Hoezo stel jij als eis dan dat ik het kind erken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit alimentatie aan zn echte vader gevraagd.. ik wil daar niet afhankelijk van zijn.. dus don't worry
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eagle naptin lieverd. Moet ik je slaan?
daar heb ik vaak over nagedacht ja.. maar ik vind het uiteindelijk toch niet mijn verantwoordelijkheid om zijn familie op de hoogte te brengenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind ik echt kut Jaleesa
Als ik jou was, was ik naar zijn moeder gegaan.
you get the point...quote:
jij zei zelf dat je kinderen de turkse nationaliteit moeten hebben.. als je mij trouwt dan is Deniz ook automatisch jouw kindquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo stel jij als eis dan dat ik het kind erken?
Ik ken iemand, die hetzelfde heeft meegemaakt. Tot de grootouders inene het kind wilden zien etc. Het heeft even een half jaar geduurd, voordat beide partijen normaal met elkaar konden omgaan. Nu heeft het kind rust en beide partijen ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
daar heb ik vaak over nagedacht ja.. maar ik vind het uiteindelijk toch niet mijn verantwoordelijkheid om zijn familie op de hoogte te brengen
(en dan niet eens te spreken over alle veranderingen die mn zoontje dan mee moet maken opeens.. en ik hem mee moet geven aan mensen die ik bijna niet ken)
Toch vind ik het nog steeds niet mijn verantwoordelijkheid om het hun te gaan vertellen.. tegen de tijd dat hij dat ooit heeft gedaan (wat ik overigens niet zie gebeuren) zie ik wel hoe het gaat lopenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die hetzelfde heeft meegemaakt. Tot de grootouders inene het kind wilden zien etc. Het heeft even een half jaar geduurd, voordat beide partijen normaal met elkaar konden omgaan. Nu heeft het kind rust en beide partijen ook
Mensen krijgen vaak last van schuldgevoelens. Ben ervan overtuigd, dat zij een keer contact opnemen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog steeds niet mijn verantwoordelijkheid om het hun te gaan vertellen.. tegen de tijd dat hij dat ooit heeft gedaan (wat ik overigens niet zie gebeuren) zie ik wel hoe het gaat lopen
quote:
Mwa.. okee.. Akkoord, omdat hij zo'n scheetje isquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
jij zei zelf dat je kinderen de turkse nationaliteit moeten hebben.. als je mij trouwt dan is Deniz ook automatisch jouw kind
dus je stelt zelf die eis
Ik zou dan zeggen: Hebben jullie even lekker pech. Het is zijn kleinzoon niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die hetzelfde heeft meegemaakt. Tot de grootouders inene het kind wilden zien etc. Het heeft even een half jaar geduurd, voordat beide partijen normaal met elkaar konden omgaan. Nu heeft het kind rust en beide partijen ook
Nee, dat zeg je nu, dan niet denk ik.Want als je een kind hebt, wil je het beste voor het kind. Dus ook al haat je die mensen, je weet dat je het kind iets zou ontnemen, als je hun verzoek negeert.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen: Hebben jullie even lekker pech. Het is zijn kleinzoon niet.
Misschien dat ik achteraf bijdraai, maar als bij mij opeens de deurbel gaat en mijn ex+2 bejaarden staan er "Ja, we komen naar je zoontje kijken" zou ik ze een goede reis terug naar huis wensen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je nu, dan niet denk ik.Want als je een kind hebt, wil je het beste voor het kind. Dus ook al haat je die mensen, je weet dat je het kind iets zou ontnemen, als je hun verzoek negeert.
Dus je doet het.
klopt.. ik heb al 10000000x geroepen dat als Deniz zijn vader nu contact op zou nemen dat hij op mag rotten.. maar toevallig heeft ie pas geleden een bericht naar mn ma gestuurd (bleek uiteindelijk alleen om te irriteren) en dan ga je er anders over nadenken en denk je toch aan de belangen van je kind.. en of het niet egoistisch is om hem geen kans te geven zijn kind te zien..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je nu, dan niet denk ik.Want als je een kind hebt, wil je het beste voor het kind. Dus ook al haat je die mensen, je weet dat je het kind iets zou ontnemen, als je hun verzoek negeert.
Dus je doet het.
mee eensquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:11 schreef Eagle_99 het volgende:
Sowieso is er niet veel te verwijten aan de grootouders als die toch niet weten dat ze een kleinzoon hebben.
Sorry, wat een gore klootzak.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
klopt.. ik heb al 10000000x geroepen dat als Deniz zijn vader nu contact op zou nemen dat hij op mag rotten.. maar toevallig heeft ie pas geleden een bericht naar mn ma gestuurd (bleek uiteindelijk alleen om te irriteren) en dan ga je er anders over nadenken en denk je toch aan de belangen van je kind.. en of het niet egoistisch is om hem geen kans te geven zijn kind te zien..
maar uiteindelijk wilde hij dat toch niet
hij had een bericht via hyves gestuurd naar mn moeder met: geef jaleesa dr nummers eens ik wil haar bellen.quote:
vertel eens wat nieuwsquote:
Verstandige moederquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hij had een bericht via hyves gestuurd naar mn moeder met: geef jaleesa dr nummers eens ik wil haar bellen.
dus mn moeder zei: ik geef je haar nummer niet.. als je haar spreken geef je je eigen nummer maar dan belt ze jou wel als ze dat wilt
dus zei hij: hahahah denk je dat ik serieus was
dus ehh ja. dat
Ik voorspel je, die komt als ie wat ouder is terug op zijn woorden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hij had een bericht via hyves gestuurd naar mn moeder met: geef jaleesa dr nummers eens ik wil haar bellen.
dus mn moeder zei: ik geef je haar nummer niet.. als je haar spreken geef je je eigen nummer maar dan belt ze jou wel als ze dat wilt
dus ehh ja. dat
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik voorspel je, die komt als ie wat ouder is terug op zijn woorden.
je kent hem nog nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik voorspel je, die komt als ie wat ouder is terug op zijn woorden.
Damn fuck..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dus ehh ja. dat
Toen Deniz pas was geboren heb ik vaak geprobeerd contact met hem te zoeken.. hij reageerde er op met: laat me met rust, jullie zijn dood voor mij, jullie betekenen niks..quote:
Let's shake hands womanquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Toen Deniz pas was geboren heb ik vaak geprobeerd contact met hem te zoeken.. hij reageerde er op met: laat me met rust, jullie zijn dood voor mij, jullie betekenen niks..
dus ja
lol, woont ie toevallig ook in Breda danquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Let's shake hands womanBlijkbaar heeft mijn ex een broer!
Je bent coulant. Neuken is oud genoeg zijn om in te staan voor de gevolgen daarvan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb altijd gezegd dat ik zijn keuze respecteerde dat hij niet klaar was voor een kind. wat volkomen begrijpelijk is op je 18e.
Maar je kind compleet negeren is van een heel ander niveau
He nee,helaas... Deze lul woont in Alkmaar!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
lol, woont ie toevallig ook in Breda dan
pfff..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb altijd gezegd dat ik zijn keuze respecteerde dat hij niet klaar was voor een kind. wat volkomen begrijpelijk is op je 18e.
Maar je kind compleet negeren is van een heel ander niveau
Zij valt op de verkeerde typetjes..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat zag je in hem als ik mag vragen?
Ben jij verkeerd?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zij valt op de verkeerde typetjes..
voor dit alles gebeurde kende ik dit gedrag van hem helemaal niet :Squote:Op zaterdag 22 december 2012 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
toen wel jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zij valt op de verkeerde typetjes..
People change.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Valt zij op mij?quote:
nog niet, hij is pas 3,5 dus heeft er nog vrij weinig besef van. Alhoewel hij de laatste tijd wel vaker praat over papa's. Maar hij vraagt niet naar zijn eigen vaderquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hmmm, vraagt Deniz nooit naar zijn vader?
En jij?quote:
quote:
Ik denk niet dat jij een trap zou willen krijgen van Messi himself..quote:
halloo.. moet ik onze verloving nu al aflassenquote:
Echt wel, een hard ook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een trap zou willen krijgen van Messi himself..
Nee nee, tuurlijk niet..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
halloo.. moet ik onze verloving nu al aflassen![]()
Bereid je maar voor, die drang gaat nog komen bij hem. Vooral als zijn vriendjes door hun vaders worden opgehaald.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nog niet, hij is pas 3,5 dus heeft er nog vrij weinig besef van. Alhoewel hij de laatste tijd wel vaker praat over papa's. Maar hij vraagt niet naar zijn eigen vader
ik ga daar niet mee akkoord..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee nee, tuurlijk niet..
Continiue, ik mag toch 4 vrouwen hebben, ik dacht jij en JFM kunnen goed met elkaar vinden enzoo..![]()
![]()
daar ben ik ook bang voor ja. Zodra hij naar de basisschool gaat zal dit al wel erger wordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, die drang gaat nog komen bij hem. Vooral als zijn vriendjes door hun vaders worden opgehaald.
Dat rolmodel gedeelte moet komen.
Yes. Zal ook wel enkele jaren duren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor ja. Zodra hij naar de basisschool gaat zal dit al wel erger worden
TS.. TOPICSTARTERquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben altijd al van TS geweest.
pfff.. ja, dan houdt het op..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik ga daar niet mee akkoord..
ondanks dat ik JFM wel mag..
turq is TS van dit topic.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben altijd al van TS geweest.
wat houdt op?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
pfff.. ja, dan houdt het op..
[ afbeelding ]
JFM natuurlijk, jij bent mijn allez, allez jeweettogquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
wat houdt op?
het trouwen of JFM?
beter voor je assquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
JFM natuurlijk, jij bent mijn allez, allez jeweettog
Minder voor de jouwequote:
daar kom jij niet bij in de buurt hoor.. wat denk je nou :\quote:
Kindertjes..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
daar kom jij niet bij in de buurt hoor.. wat denk je nou :\
die komen niet uit mn billenquote:
Komen wel uit de buurtquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
die komen niet uit mn billen
dat wel..quote:
Wat daar doen lan..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
morgenochtend trouwens naar Eindhovenpfff
Hoe kan dat..? Jij was toch een Moslima..?quote:
uhuhquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe kan dat..? Jij was toch een Moslima..?![]()
Volgens haar zeggen wel, dat je er ook zo na leeft is voor ieder individu anders.quote:
Vraag het haar zelf..quote:
Ik ben in mei 2007 bekeerd ja., Alhamdulillah. Maar ik ben niet extreem ofzoquote:
Just askin, not judgin, maar hoe valt daar vrij onbedekt gekleed pics posten op fok mee te verzoenen dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben in mei 2007 bekeerd ja., Alhamdulillah. Maar ik ben niet extreem ofzo
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben in mei 2007 bekeerd ja., Alhamdulillah. Maar ik ben niet extreem ofzo
quote:
Naber..quote:
Pardonquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn reactie was niet voor Jale of voor jou
Tja, als ze Turks zou zijn geweest had je niet aan zien komen dat ze bekeerd was naar het christendom/katholiek/boedist/etc..quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen idd.
Nope, ik ben getuige geweest first hand van Griekjeee's bekering, dus afkomst doet er weinig aan toe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, als ze Turks zou zijn geweest had je niet aan zien komen dat ze bekeerd was naar het christendom/katholiek/boedist/etc..
Puur vanwegen haar afkomst, isnt?
ahaaaquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, ik ben getuige geweest first hand van Griekjeee's bekering, dus afkomst doet er weinig aan toe.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turks zijn zegt ook niets natuurlijk, zo heb je ook de Alevieten.
Snoesje, hier je aandacht. Ik gun het je met alle liefde.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turks zijn zegt ook niets natuurlijk, zo heb je ook de Alevieten.
Nee Poekie, jij deed aan laf sokusturmak.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Snoesje, hier je aandacht. Ik gun het je met alle liefde.
Ja, ik wil je uitlokken en daar is blijkbaar weinig voor nodig. Geen probleem, liefje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee Poekie, jij deed aan laf sokusturmak.
Had niet gehoeven, een simpele quote was voldoende, had je alsnog je reactie gehad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ik wil je uitlokken en daar is blijkbaar weinig voor nodig. Geen probleem, liefje.
Kus?
Niet slapen, je gaat echt een leuk gesprek tussen mij en ambi missen zo!!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, weer thuis na een dagje Nijmegen. Het was erg gezellig op kantoor. Daarna naar het centrum voor de kerstborrel, gevolgd door een lekker etentje. Bedtijd voor mij!
Iyi geceler!
Deze had ik verwacht... Jammer, de onvoorspelbaarheid is eruit nuquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had niet gehoeven, een simpele quote was voldoende, had je alsnog je reactie gehad.
Ik kus niet gebruikte meisjes, sorry.
want andere moslims dames maken geen foto's in bikini..?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Just askin, not judgin, maar hoe valt daar vrij onbedekt gekleed pics posten op fok mee te verzoenen dan?
Met nadruk op not judgin
Slaaplekker ex Pechvogelquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, weer thuis na een dagje Nijmegen. Het was erg gezellig op kantoor. Daarna naar het centrum voor de kerstborrel, gevolgd door een lekker etentje. Bedtijd voor mij!
Iyi geceler!
Bij gebrek aan creativiteit recyle ik sorry, weinig te doen zo op zolder.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze had ik verwacht... Jammer, de onvoorspelbaarheid is eruit nu
Nou ja, als jij daar gelukkig van wordt. Denk maar even na over nieuwe opmerkingen als je wil.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij gebrek aan creativiteit recyle ik sorry, weinig te doen zo op zolder.
Ja en vast nog ergere dingen die jij nog niet eens in je hoofd kunt halen, maar ik vroeg het me gewoon af uit nieuwsgierigheid hoe je daar naar keek, niet dat je een slechte of geen moslima bent dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
want andere moslims dames maken geen foto's in bikini..?
ik heb mij toendertijd verdiept in de Islam, en ben erin gaan geloven. Mijn gevoel is voor mij genoeg, ik vind niet dat ik dat met een hoofddoek of op wat voor andere manier aan andere moet bewijzen. Dus ik ben nog steeds mezelf, alleen geen Atheist meer
Hoogtepunt van mijn dag, als ik iets nieuws bedenk, denk het niet, want te veel intellectuele armoede daarvoor bij mij, maar mocht het gebeuren zal ik het je zeker niet ontnemen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou ja, als jij daar gelukkig van wordt. Denk maar even na over nieuwe opmerkingen als je wil.
Alles beter dan datquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
want andere moslims dames maken geen foto's in bikini..?
ik heb mij toendertijd verdiept in de Islam, en ben erin gaan geloven. Mijn gevoel is voor mij genoeg, ik vind niet dat ik dat met een hoofddoek of op wat voor andere manier aan andere moet bewijzen. Dus ik ben nog steeds mezelf, alleen geen Atheist meer
Ontneem me dan ajb niet jouw hoogtepunt. Ik wacht er met smart op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoogtepunt van mijn dag, als ik iets nieuws bedenk, denk het niet, want te veel intellectuele armoede daarvoor bij mij, maar mocht het gebeuren zal ik het je zeker niet ontnemen.
Vooruit, dan blijf ik nog even.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet slapen, je gaat echt een leuk gesprek tussen mij en ambi missen zo!!!!!
maar wel leuk dag gehad dus?
Truste
Zou mij niet verbazen idd dat jij van een mannelijk hoogtepunt genietquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ontneem me dan ajb niet jouw hoogtepunt. Ik wacht er met smart op.
Altijd nice, ideaal manier om het weekend in te gaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooruit, dan blijf ik nog even.
Ja, het was een erg toffe dag! Ik heb de hele dag lol gehad met 3 collega's met wie ik jaren op 1 kantoortje heb gewerkt (twee getrouwde oude lullen van 41 jaar en 1 verloofde jongedame van 24).
Het is dat iedereen met de trein was, anders konden we nog wel een paar uurtjes doorgaan.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen idd dat jij van een mannelijk hoogtepunt geniet![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Geeft niet hoor. Ik ben open wat betreft zulke dingen. En als mensen het er niet mee eens zijn.. Tja, so be it. Is mijn levenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en vast nog ergere dingen die jij nog niet eens in je hoofd kunt halen, maar ik vroeg het me gewoon af uit nieuwsgierigheid hoe je daar naar keek, niet dat je een slechte of geen moslima bent dan.
Nee, ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen idd dat jij van een mannelijk hoogtepunt geniet![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Geldigin yere geri don bakim, hadii hadiiquote:
Ayca, krijg jij IRL commentaar op jouw atheist zijn? Turken zijn daar altijd zo zeikerig over.quote:
quote:
Aight.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Ik ben open wat betreft zulke dingen. En als mensen het er niet mee eens zijn.. Tja, so be it. Is mijn leven
Weten ze niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ayca, krijg jij IRL commentaar op jouw atheist zijn? Turken zijn daar altijd zo zeikerig over.
Maandag werk ik een halve dag: MT-rapportages maken. Niet dat het veel zin heeft, het halve MT is op vakantie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Altijd nice, ideaal manier om het weekend in te gaan
Nu wel vrij of maandag nog werken zoals moi?
Exact zelfde rooster als ik, collega's?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maandag werk ik een halve dag: MT-rapportages maken. Niet dat het veel zin heeft, het halve MT is op vakantie.
Dinsdag en woensdag hoef ik niet te werken. Donderdag werk ik wel, en vrijdag werk ik ook een halve dag (vergadering die tot eind van de middag zou duren gaat niet door). Uiteraard blijf ik de hele week thuis, ik ga niet naar een leeg kantoor.
Sorry, ik spreek geen Italiaans, wat zeg je?quote:
Ik schold je uit voor alles en nog wat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sorry, ik spreek geen Italiaans, wat zeg je?
truste, kusje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Tamam beste lannen, ik ga nu eventjes in de tuin een sigaretje roken.
Als ik terug ben wil ik dat het nog overzichtelijk is en niet meer dan 15 posts zijn geplaatst, tamam?
x
Hihi. Ik heb pas gisteren (vrijdag) besloten om maandag en vrijdag een halve dag vrij te nemen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Exact zelfde rooster als ik, collega's?
Ik ben tot 2 januari vrij. Hoe lekker is dat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hihi. Ik heb pas gisteren (vrijdag) besloten om maandag en vrijdag een halve dag vrij te nemen.
truste canim, ik ga ook slapen denk ik man, ben doodmoe..quote:
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hihi. Ik heb pas gisteren (vrijdag) besloten om maandag en vrijdag een halve dag vrij te nemen.
Oh, ik dacht dat je gingquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
truste canim, ik ga ook slapen denk ik man, ben doodmoe..
Bitch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben tot 2 januari vrij. Hoe lekker is dat.
zie post 242.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:45 schreef Ambipur het volgende:
TS, ga je weg? We gingen toch een gesprek aan en zo?
Ik ben data analyst.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
En goeie keuze idd, like minded.
mwuah je hebt je kans al verkeken, ben er op uitgekeken, laat maar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, je wilt dat ik hap? wil ik wel doen, hoor.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap dat jij vrijgezel bent...
Kom op, schatje.. Niet zo nazli doen..quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mwuah je hebt je kans al verkeken, ben er op uitgekeken, laat maar.
Tabi....quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Je begrijpt toch wel dat ik dat puur uit jaloezi heb gezegd he?
Nee echt, hou niet van een act opvoeren, je hebt je kans verkeken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kom op, schatje.. Niet zo nazli doen..
Oke. Truste voor straksquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee echt, hou niet van een act opvoeren, je hebt je kans verkeken.
Echt waar.quote:
Ga ik je aan houden hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echt waar.Ik ben tegen verbaal/geschreven/fysiek geweld tegen vrouwen.
Ik had ook kunnen klagen, maar ik zou tot 1 januari niet klagen. Weet je nog?
true that, tho ik zou het echt niet weten als dat het geval wasquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet fijn vinden als blijkt dat een collega ook op FOK! zit.
Melatonine ftw! Dat heb ik sinds april standaard in huis, ik had toen wat slaapproblemen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:54 schreef Ambipur het volgende:
Provoceren is mijn middel naam.
Ik verveel me.Slapen id avond was niet zo handig.
Nou, had gewoon niet moeten slapen na werk. Anders nooit problemen met slapen. I love that.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Melatonine ftw! Dat heb ik sinds april standaard in huis, ik had toen wat slaapproblemen.
Hoeveel neem je daarvan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Melatonine ftw! Dat heb ik sinds april standaard in huis, ik had toen wat slaapproblemen.
Nu weet jij in ieder geval dat een middag/avonddutje funest is voor je nachtrust. Dat doe je niet meer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou, had gewoon niet moeten slapen na werk. Anders nooit problemen met slapen. I love that.
Tussen de 0,5 en 1,5mg. Ik heb een potje met 500x pilletjes van 0,1mg.quote:
Melatonine die bij de drogist verkrijgbaar is inderdaad...quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:03 schreef Ambipur het volgende:
Trouwens, welke melatonine? die je gewoon bij de drogist haalt?
Wist het alquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Nu weet jij in ieder geval dat een middag/avonddutje funest is voor je nachtrust. Dat doe je niet meer.
Ikhad dat vanmiddag nogquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wist het alMaar ken je dat, dat je even TV kijkt en 3 uur later halfgaar wakker wordt en denkt WTF? Dat hebben oude vrijgezelle vrouwen vaak iste.
Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Niet slim van je om toch te slapen ondanks dat je weet dat het funest is voor je nachtrust.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wist het alMaar ken je dat, dat je even TV kijkt en 3 uur later halfgaar wakker wordt en denkt WTF? Dat hebben oude vrijgezelle vrouwen vaak iste.
Duh, had dus niet door dat ik ging slapenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Niet slim van je om toch te slapen ondanks dat je weet dat het funest is voor je nachtrust.
Als je vaak genoeg zegt dat dat vrijgezelle vrouwen overkomt, dan gebeurt dat ook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie je wel! Vrijgezelle chicks hebben dat...
Ah, ik snap 'm nu.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Duh, had dus niet door dat ik ging slapen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg zegt dat dat vrijgezelle vrouwen overkomt, dan gebeurt dat ook.
Op wie?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]Je lijkt op een andere gebruiker hier.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |