SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik 1.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe 22 gehad..
Maar daar frons ik ook want ik kijk door de lens. En ik was daar al een uur of 16 wakker en de hele dag bezig met werken+dit doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:
Je lijkt afgaande op dat beetje wat ik zie een stuk ouder.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef Turquaz52 het volgende:
@ Ambi, had ik maar 22 dames gehad..
22.. vind het wel langzaam een beetje tijd worden om te settellen enzo.. Huisje boompje, askertje beestje, etc..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hahahahahahah, je bent nog jong... You never know
Waarom verontschuldig jij jezelf, onzeker mannetje.. Boeie wat ik zeg.:Pquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
Maar daar frons ik ook want ik kijk door de lens. En ik was daar al een uur of 16 wakker en de hele dag bezig met werken+dit doen.
Jij belt Turquaz op of hij je kan rondrijden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
toepasselijke titel.. ik heb er idd geneen![]()
Jij had mijn Passat moeten overnemen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
toepasselijke titel.. ik heb er idd geneen![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
22.. vind het wel langzaam een beetje tijd worden om te settellen enzo.. Huisje boompje, askertje beestje, etc..
Yavas yavas Turq. Komt vanzelf wel, hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
22.. vind het wel langzaam een beetje tijd worden om te settellen enzo.. Huisje boompje, askertje beestje, etc..
Ik moet toch wel in de smaak vallen bij de vrouwen van middelbare leeftijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom verontschuldig jij jezelf, onzeker mannetje.. Boeie wat ik zeg.:P
Ik zeg, het lijkt zo op die foto. Verder heb ik geen referentie om te oordelen.
i know, eerst ff studie fixxen enzo..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yavas yavas Turq. Komt vanzelf wel, hoor
quote:
Als je op mij doelt: Nee. Ik val op donker en dan vooral op Arabieren. Jij bent wit voor mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet toch wel in de smaak vallen bij de vrouwen van middelbare leeftijd
Toegegeven, ik lig nu inderdaad als een zak aardappelen half naar de tv en half naar het laptopscherm te staren. Maar dat is vooral omdat ik vannacht geen oog dicht gedaan heb en ziek ben.quote:
Als ik echt mijn best doe ben ik aan het einde van de zomer een beetje bruinquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je op mij doelt: Nee. Ik val op donker en dan vooral op Arabieren. Jij bent wit voor mij
Ik ben oud, maar geen zakquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]uhh.. dont get me wrong, maar jij bent ouder en groter dan hem..
Top, verf je haar dan ook even zwart. En graag baardgroei.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik echt mijn best doe ben ik aan het einde van de zomer een beetje bruin
Jaa okee..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben oud, maar geen zak
Why would I hit you? Ik ben niet onzeker over mijn leeftijd, cok sukur dat ik bijna 30 mag zeggen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]uhh.. dont get me wrong, maar jij bent ouder en groter dan hem..
Ik heb een soort donker haar. Geen zwart helaas. Baardgroei kan, als ik nu begin. Ik heb geen baardgroei zoals een beetje Turk heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Top, verf je haar dan ook even zwart. En graag baardgroei.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaa okee..Orada haklisin..
Ik ben ook blij voor je dat je 30 bent, of bijna 30.. Ik moet er niet aan denken om 30 jaar te zijn en vrijgezel enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |