SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik 1.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe 22 gehad..
Maar daar frons ik ook want ik kijk door de lens. En ik was daar al een uur of 16 wakker en de hele dag bezig met werken+dit doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:
Je lijkt afgaande op dat beetje wat ik zie een stuk ouder.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef Turquaz52 het volgende:
@ Ambi, had ik maar 22 dames gehad..
22.. vind het wel langzaam een beetje tijd worden om te settellen enzo.. Huisje boompje, askertje beestje, etc..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hahahahahahah, je bent nog jong... You never know
Waarom verontschuldig jij jezelf, onzeker mannetje.. Boeie wat ik zeg.:Pquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
Maar daar frons ik ook want ik kijk door de lens. En ik was daar al een uur of 16 wakker en de hele dag bezig met werken+dit doen.
Jij belt Turquaz op of hij je kan rondrijden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
toepasselijke titel.. ik heb er idd geneen![]()
Jij had mijn Passat moeten overnemen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
toepasselijke titel.. ik heb er idd geneen![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
22.. vind het wel langzaam een beetje tijd worden om te settellen enzo.. Huisje boompje, askertje beestje, etc..
Yavas yavas Turq. Komt vanzelf wel, hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
22.. vind het wel langzaam een beetje tijd worden om te settellen enzo.. Huisje boompje, askertje beestje, etc..
Ik moet toch wel in de smaak vallen bij de vrouwen van middelbare leeftijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom verontschuldig jij jezelf, onzeker mannetje.. Boeie wat ik zeg.:P
Ik zeg, het lijkt zo op die foto. Verder heb ik geen referentie om te oordelen.
i know, eerst ff studie fixxen enzo..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yavas yavas Turq. Komt vanzelf wel, hoor
quote:
Als je op mij doelt: Nee. Ik val op donker en dan vooral op Arabieren. Jij bent wit voor mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet toch wel in de smaak vallen bij de vrouwen van middelbare leeftijd
Toegegeven, ik lig nu inderdaad als een zak aardappelen half naar de tv en half naar het laptopscherm te staren. Maar dat is vooral omdat ik vannacht geen oog dicht gedaan heb en ziek ben.quote:
Als ik echt mijn best doe ben ik aan het einde van de zomer een beetje bruinquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je op mij doelt: Nee. Ik val op donker en dan vooral op Arabieren. Jij bent wit voor mij
Ik ben oud, maar geen zakquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]uhh.. dont get me wrong, maar jij bent ouder en groter dan hem..
Top, verf je haar dan ook even zwart. En graag baardgroei.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik echt mijn best doe ben ik aan het einde van de zomer een beetje bruin
Jaa okee..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben oud, maar geen zak
Why would I hit you? Ik ben niet onzeker over mijn leeftijd, cok sukur dat ik bijna 30 mag zeggen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]uhh.. dont get me wrong, maar jij bent ouder en groter dan hem..
Ik heb een soort donker haar. Geen zwart helaas. Baardgroei kan, als ik nu begin. Ik heb geen baardgroei zoals een beetje Turk heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Top, verf je haar dan ook even zwart. En graag baardgroei.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaa okee..Orada haklisin..
Ik ben ook blij voor je dat je 30 bent, of bijna 30.. Ik moet er niet aan denken om 30 jaar te zijn en vrijgezel enzo..
30 en vrijgezel kan wel, zolang je nog maar een beetje actief bent. Vriend van me is 30 en doet nooit wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij voor je dat je 30 bent, of bijna 30.. Ik moet er niet aan denken om 30 jaar te zijn en vrijgezel enzo..
Dat een NL-er dit zegt, vind ik apart. Van een Turk snap ik het, die worden veelal opgevoed met het idee, dat het aan jou ligt en dat je raar bent als je op je 30ste single bent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
30 en vrijgezel kan wel, zolang je nog maar een beetje actief bent. Vriend van me is 30 en doet nooit wat.
Ik persoonlijk vind mijzelf te oud, kom op man.. 22 en een babyface is niet leuk..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dude... Serieus of wil je me nu alleen opfokken?
Ik zou het liefst op mijn 30ste ook wel een vaste relatie willen, maar als ik 29 ben en het gaat uit na een relatie van 4/5 jaar zou ik ook wel even een jaar of 2 rust willen denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat een NL-er dit zegt, vind ik apart. Van een Turk snap ik het, die worden veelal opgevoed met het idee, dat het aan jou ligt en dat je raar bent als je op je 30ste single bent.
ja duhhhquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij had mijn Passat moeten overnemen..
Geintjes bir yana, een relatie moet een aanvulling op je leven zijn... Ik ben liever alleen dan, want mijn leven is al goed zo. Ik mis puur de intimiteit, niet dat gehannes er om heen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind mijzelf te oud, kom op man.. 22 en een babyface is niet leuk..
Laat staan een zachte G, onuda birak: Wat als ik 10 jaar ouder zou zijn geweest? Ik zit echt met mijn leeftijd, ik wil nooit ouder worden vandaar dat ik ook slaap in een tuperwarebak
Vind de gedachtegang niet raar, zo dacht ik ook toen ik jong en onervaren was. Ik kom net uit een relatie van 6 jaar en moet er nu niet aan denken. Op zijn Turks:quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou het liefst op mijn 30ste ook wel een vaste relatie willen, maar als ik 29 ben en het gaat uit na een relatie van 4/5 jaar zou ik ook wel even een jaar of 2 rust willen denk ik.
Maar wat vind je er gek aan?
ik wil ook op mn 30e eeeecht geen vrijgezel meer zijn :Squote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tsss.. Hier amk, heb je de BMW sleutels:quote:
Dus als jij tot je 29ste een relatie hebt, dan gaat het uit, ga je meteen weer opzoek naar een nieuwe?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik wil ook op mn 30e eeeecht geen vrijgezel meer zijn :S
ik vind het nu al erg. laat staan op mn 30e whahah
een polo'tje uit 2000 is ook oke hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tsss.. Hier amk, heb je de BMW sleutels:
[ afbeelding ]
Doe je ding en vergeet niet te tanken. Lever maar weer in wanneer je een auto voor jezelf gevonden hebt, tamam?
Dat gevoel heb ik over single moeder zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik wil ook op mn 30e eeeecht geen vrijgezel meer zijn :S
ik vind het nu al erg. laat staan op mn 30e whahah
neee dat dan weer niet.. maar als ik al die tijd geen relatie heb gehad.. zou ik me denk ik wel erg rot voelen op mn 30equote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus als jij tot je 29ste een relatie hebt, dan gaat het uit, ga je meteen weer opzoek naar een nieuwe?
Dat soort dingen moet je geeneens lezen. Putje van de samenleving wat daar hun diarree uitpoept via het toetsenbord.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Eagle_99 het volgende:
Sabir K. mag uitgeleverd aan de VS
Al die bekrompen reacties eronder
Dan ben ik het met je eens. Zou er ook niet aan moeten denken om tot mijn 30ste single te zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
neee dat dan weer niet.. maar als ik al die tijd geen relatie heb gehad.. zou ik me denk ik wel erg rot voelen op mn 30e
zoals je al zei.. als je op je 29e een relatie hebt en het gaat om wat voor redenen dan ook niet meer.. dan zou ik niet gelijk een nieuwe vriend zoeken voordat ik 30 wordt
Daar gaat het me niet eens omquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik over single moeder zijn.Dat lijkt me ook zo erg.
Luister lieve canim, een relatie is niet alleen een aanvulling van je leven maar een grote deel ervan, ik persoonlijk zou niet zonder een vrouwtje kunnen puur vanwegen het feit dat ik een 2e persoon in het huis graag zou willen zien waar ik alles mee kan doen, zoals praten, lachen, geheimpjes delen, om elkaar geven etc.. etc.. etc.. you get it..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geintjes bir yana, een relatie moet een aanvulling op je leven zijn... Ik ben liever alleen dan, want mijn leven is al goed zo. Ik mis puur de intimiteit, niet dat gehannes er om heen.
Als je dit echt allemaal meent, vind k het best zielig. Hopelijk een grapje allemaal.
ik denk er precieeeeeeees hetzelfde over als jij.. ik wil dat zo graagquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Luister lieve canim, een relatie is niet alleen een aanvulling van je leven maar een grote deel ervan, ik persoonlijk zou niet zonder een vrouwtje kunnen puur vanwegen het feit dat ik een 2e persoon in het huis graag zou willen zien waar ik alles mee kan doen, zoals praten, lachen, geheimpjes delen, om elkaar geven etc.. etc.. etc.. you get it..
Ik meen het doodserieus van mijn leeftijd, ik ben 22 maar zou niet meer ouder willen worden
hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je geeneens lezen. Putje van de samenleving wat daar hun diarree uitpoept via het toetsenbord.
Neem die van 2003.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
een polo'tje uit 2000 is ook oke hoorik hoef geen dikke bak
Hmmmm.. Je bent nog jong, tijd zat tochquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om
Ik mis gewoon iemand naast me, waar ik alles mee kan delen enzo
en ik wil meer babies![]()
Nee, ik ben het niet met je eens. Maar ieder zijn eigen beeld, hoor. Ik bedoel, dat jij dit zo zegt acht ik als logisch.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Luister lieve canim, een relatie is niet alleen een aanvulling van je leven maar een grote deel ervan, ik persoonlijk zou niet zonder een vrouwtje kunnen puur vanwegen het feit dat ik een 2e persoon in het huis graag zou willen zien waar ik alles mee kan doen, zoals praten, lachen, geheimpjes delen, om elkaar geven etc.. etc.. etc.. you get it..
Ik meen het doodserieus van mijn leeftijd, ik ben 22 maar zou niet meer ouder willen worden
NEEM? als ik er geld voor had, had ik allaaaaang een auto, maar dat is juist het grote probleemquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neem die van 2003.
[..]
Hmmmm.. Je bent nog jong, tijd zat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |