PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je div 1 had gewonnen met je Luis Fabiano team..dat was gelul dus?
94 penalty's heeft hij ingamequote:
Ik ga niet liegen man. Was me toen maar 1x gelukt daarna gedegradeerd en nu 4x div1 handhaving behaaldquote:
Je moet gewoon wachten tot het mag van EA. Als je hem wint dan zit er een serie bij waarin je ineens 5x in blessuretijd de wedstrijd in je voordeel beslist en als het niet zo is dan overkomt je het tegenovergestelde..Snap echt niks van divisions.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen man. Was me toen maar 1x gelukt daarna gedegradeerd en nu 4x div1 handhaving behaald
ben ff in potje tegen ted kunnen wel clubben daarnaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
je had een vriend nodig voor 2vs2 dus ik meld me
neequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
ben ff in potje tegen ted kunnen wel clubben daarna
Twente heeft veel te weinig kwaliteit. Ajax is de enige ploeg die in staat is kampioen te wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Jan van Halst zegt dat Twente kampioen wordt
Ben aan het eten , net thuisquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je moet eerst even Harry Potter op SBS afkijken?
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Twente heeft veel te weinig kwaliteit. Ajax is de enige ploeg die in staat is kampioen te worden
Sinds wanneer geef jij je zo makkelijk gewonnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij je zo makkelijk gewonnen.
Omdat ik wel weet wanneer iemand trollt. Daarnaast weet ik hoeveel plezier iemand kan beleven aan het feit dat iemand anders op tilt slaat. Sinds een tijdje denk ik maar altijd, prima, wat jij wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Met "sinds een tijdje" bedoel je sinds 1 minuut?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik wel weet wanneer iemand trollt. Daarnaast weet ik hoeveel plezier iemand kan beleven aan het feit dat iemand anders op tilt slaat. Sinds een tijdje denk ik maar altijd, prima, wat jij wil
Min plussusquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met "sinds een tijdje" bedoel je sinds 1 minuut? [ afbeelding ]
alllebei lichtelijk overdreven, maar het zit inderdaad dichter bij de minuutquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met "sinds een tijdje" bedoel je sinds 1 minuut? [ afbeelding ]
quote:
Is het ge'edit? Of kan dit echt, is mij nou niet helemaal duidelijk. Wel ziek iegquote:
Gastquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het ge'edit? Of kan dit echt, is mij nou niet helemaal duidelijk. Wel ziek ieg
al die celebration dingen zijn natuurlijk ge-edit, maar hij kan ook facking goed fifa spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het ge'edit? Of kan dit echt, is mij nou niet helemaal duidelijk. Wel ziek ieg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Dit kan echt natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij van wel, maar het ziet er zo goed uit dat ik ging twijfelen.quote:
Gastquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij van wel, maar het ziet er zo goed uit dat ik ging twijfelen.
Dat het ge'edit is lijkt mij.quote:
Hier dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef laucas het volgende:
Die gast werkt bij EA volgens mij.
Persie goal
Toch welquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat het ge'edit is lijkt mij.
Ja kom op, jij denkt dat die saltogoals echt zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hier dat dacht ik al.
Jullie met je ''
Ja hij werkt dus bij EA zegt Laucas dus dan was mijn vraag zo raar nog niet. Bedoelde niet letterlijk natuurlijk dat dit echte goals waren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch wel
Gewoon een hele goede editor
Nee natuurlijk niet, maar het kon iets van een grapje zijn van EA.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja kom op, jij denkt dat die saltogoals echt zijn?
kan niet denkquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn er al mensen die de superhit van KSI hebben aangevraagd bij serious request
Denk het ook niet.quote:
Get Hyper bedoel je?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Maar ik ben benieuwd of hij in de TOP40 komt want daar werken ze toch ook met downloads/itunes.
[ afbeelding ]
Wat een idioten die dit downloaden..
Sweaty Goalsquote:
sweaty goals volgens mij, echt een kutliedquote:
nu heeft hij money, gaat ie ervandoor g, is fwocktop!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Ksio kan nu een boel packs openen denk ik, hij upload alleen nooit meer.
quote:
MC BIGGAH?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef n0ir het volgende:
Waarom zit KSI samen in een video met de winnaar van Holland in da Hood?
Hij is gewoon vet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vet hij kan een zwaan maken als schaduw met zijn hand echt vet is dat johhh
Lekker Engels gebit heeft die manquote:
nee, ik ben bezig met mijn squad verkopen, ongeveer 1/3 is nu verkocht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe ben je aan zoveel geld gekomen?
apocalypse!quote:
Ik snap wel dat je met zo'n team wil spelen. Lekker in divisie 1 je wedstrijdjes spelen met een creatief team.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik ben bezig met mijn squad verkopen, ongeveer 1/3 is nu verkocht.
Ik wil die squad die ik net gepost heb
Ik proef sarcasme?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je met zo'n team wil spelen. Lekker in divisie 1 je wedstrijdjes spelen met een creatief team.
nouja, creatiefquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je met zo'n team wil spelen. Lekker in divisie 1 je wedstrijdjes spelen met een creatief team.
Beetje zoutig maar op zich niet verkeerd hoorquote:
Zoals Grolsch, fucking smerig, lijkt wel slootwater.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
ik dacht dat spelers niet geblesseerd konden raken door een of andere bug?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Ajacied7 het volgende:
De blessurekaartjes(ooit gekocht door jawel, stoereboii) gaan nu ook als warme broodjes de deur uit. Volle winst op gepakt.
Dit...ik heb ze in ieder geval nooit nodig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik dacht dat spelers niet geblesseerd konden raken door een of andere bug?
ik heb het een keer getest. speler met 1 fitness het veld ingestuurd en de hele tijd laten rennen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit...ik heb ze in ieder geval nooit nodig.
Toevallig gekocht voor morgen om eens te proberenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoals Grolsch, fucking smerig, lijkt wel slootwater.
Deze modus heet niets voor niet Ultimate Teamquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb het een keer getest. speler met 1 fitness het veld ingestuurd en de hele tijd laten rennen.
lag die wedstrijd wel 20 keer licht geblesseerd op de grond, maar na afloop was er niks aan de hand
Flessen bier kopen omdat de fles er zo mooi uitzietquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toevallig gekocht voor morgen om eens te proberen
Mooie fles wel
De beugels zijn wel leuk voor in de bioscoopquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooie fles wel
Ga het maar langs de WC opdrinken, kotsen zul je van die troep.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooie fles wel
Niet eens, ga gewoon het lijstje afquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Flessen bier kopen omdat de fles er zo mooi uitziet
Bah-varia, Grolschquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:27 schreef laucas het volgende:
[..]
De beugels zijn wel leuk voor in de bioscoop
Vind het ook maar moeilijk te zuipen, net zoals bavaria.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bah-varia, Grolsch
Hertog Jan en Jupiler
Da's dan wel weer mooi...zo'n ontdekkingsfasequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet eens, ga gewoon het lijstje af
Wil mijn smaak vinden
We zijn het een keer eens?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]precies wat ik vies en lekker vind
Mijn pa krijgt allemaal flessen wijn van klantenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
M'n pa heeft wel fucking veel bier gehad met kerstdingen
Hele koelkast vol bier
Vind Corona tot nu toe het lekkerste. Heb Gulpener en Heineken ook nog gehad, vond ik maar mehquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's dan wel weer mooi...zo'n ontdekkingsfase
Desperadosquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind Corona tot nu toe het lekkerste. Heb Gulpener en Heineken ook nog gehad, vond ik maar meh
In mijn tuinhuisje heb ik een koelkast staan, die standaard gevuld is met 2-3 kratjes bier. Je bent Brabo, of je bent het nietquote:
Die was viessss die heb ik ook gehadquote:
quote:
Vond gulpener net een te bittere nasmaak hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
GulpenerLentebock is ook erg nice! Palm
Juist. Hoewel ik van Hertog niet heel veel kan hebben op de de maag. Wel erg lekker. Verder: Duvel/Hoegaarden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bah-varia, Grolsch
Hertog Jan en Jupiler
Palmquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Hoegaarden moet je ook eens proberen, schenken ze in het cafe hier, erg lekker, lekker licht biertje. Jupiler hebben ze bij voetbal, dat koop ik meestal of hertog jan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vond gulpener net een te bittere nasmaak hebben
Stieglquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Jij mag helemaal geen bierquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Grolsch Kanon wil ik ook nog eens proberen, maar ik mag nog geen zwaarder bier
10% is het, als je 16 bent mag je dat gewoon kopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, heb in zo'n bierpakket Hoegaarden zitten, wel witbier versie thoughquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoegaarden moet je ook eens proberen, schenken ze in het cafe hier, erg lekker, lekker licht biertje. Jupiler hebben ze bij voetbal, dat koop ik meestal of hertog jan.
Leeftijd naar 18 pestkopquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
10% is het, als je 16 bent mag je dat gewoon kopen
Kwak wil ik ook nog eens in zo'n prachtig glas jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Palm
Doe mij dan maar Pauwels Kwak (in zo'n autentiek glas), en Koninck
Pas maar opquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Witbier is wel lekker (vind ik).quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, heb in zo'n bierpakket Hoegaarden zitten, wel witbier versie though
Waterigquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Witbier is wel lekker (vind ik).
Bitte ein Bitquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Morgenavond naar Oostenrijk, dus dat wordt Warsteiner, Bitburg, Radler, Zipfer
Ik heb nog een 0,5l hoegaarden glas. Tijdje in de vriezer gooien en het bier zelf ook ijskoud schenken, dan vind ik hem 't lekkerstequote:
Carlsberg of Becks misschien?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
Paar jaar terug was ik in Heidelberg, daar had je nice bier maar ik weet niet meer hoe het heet
Groene fles met een kronkel hals, heerlijk bier.
Kan ik proberen. Ik drink bier liever direct uit de fles thoquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb nog zon 0,5l hoegaarden glas. Tijdje in de vriezer gooien en het bier zelf ook ijskoud schenken, dan vind ik hem 't lekkerste
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
Paar jaar terug was ik in Heidelberg, daar had je nice bier maar ik weet niet meer hoe het heet
Groene fles met een kronkel hals, heerlijk bier.
Ga je op wintersport met de kerst?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Morgenavond naar Oostenrijk, dus dat wordt Warsteiner, Bitburg, Radler, Zipfer
Waar de dude heengaat ligt fucking veel sneeuwquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je op wintersport met de kerst?
Nope, die zijn het beide niet. Volgens mij stond er een grote 1 op het etiket. Prachtig licht biertje, erg lekker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Carlsberg of Becks misschien?
jazeker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je op wintersport met de kerst?
quote:
Blinde homoquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, die zijn het beide niet. Volgens mij stond er een grote 1 op het etiket. Prachtig licht biertje, erg lekker.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook lekker: Nastro Azzuro uit Italie
Ja jonge, ik had je post nog niet gezienquote:
Maar hoe heet het danquote:
Kan je toch lezen op het etiketquote:
Mijn pa had eens 2 kanon als water weggedronken. Zieeeeke katerquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Superlekker terrasbier, maar niet te snel achter elkaar, want 8% ofzo.
Ook prima inderdaad...jaja, wij Belgen snappen het welquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
Dubbel van Westmalle is een donker, roodbruin trappistenbier met nagisting in de fles. De crèmekleurige schuimkraag geurt naar speciale mout en laat een mooi kantwerk achter in het glas.
De smaak is rijk en complex, kruidig en fruitig, met een frisbittere finale. Het is een evenwichtig kwaliteitsbier met een zacht mondgevoel en een lange, droge afdronk. De Dubbel bevat 7% alcohol.
[ afbeelding ]
Hij is zo lekker.
Donker bier ben ik dan weer geen fan vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
Dubbel van Westmalle is een donker, roodbruin trappistenbier met nagisting in de fles. De crèmekleurige schuimkraag geurt naar speciale mout en laat een mooi kantwerk achter in het glas.
De smaak is rijk en complex, kruidig en fruitig, met een frisbittere finale. Het is een evenwichtig kwaliteitsbier met een zacht mondgevoel en een lange, droge afdronk. De Dubbel bevat 7% alcohol.
[ afbeelding ]
Hij is zo lekker.
Ik ga altijd met in de Krokusvakantie. Met de kerst lijkt me ook wel eens leuk nu ik er zo over nadenk, geen familie met de kerst.quote:
niemand dus?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie heeft hier ervaring met coins verkopen aan HugoohAFCA?
Ik heb mijn bril niet opquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je toch lezen op het etiket
[ afbeelding ]
Ik normaal ook niet echt, maar dit is een geval apart.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Donker bier ben ik dan weer geen fan van
vroeger ging ik altijd met kerst en krokusquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga altijd met in de Krokusvakantie. Met de kerst lijkt me ook wel eens leuk nu ik er zo over nadenk, geen familie met de kerst.Skiën in Canada staat momenteel bovenaan mijn wenslijstje.
ja ik denk dat het wel in orde is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast post hier toch geregeld? Dat is een plusje.
Komt daar uit de omgeving geloof ik, dus denk het wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb mijn bril niet op
Geen idee of het die is maar het is in ieder geval een kronkelfles
Huhquote:
Jup, deze was het!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt daar uit de omgeving geloof ik, dus denk het wel.
Lijkt wel een versierpoging.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is zo lekker.
Ik ging vroeger ook 2x per jaar, helaas is dat nu onmogelijk i.v.m werk en school.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vroeger ging ik altijd met kerst en krokusmaar ik ben wel blij dat ik weg ben met kerst
Vond ik welquote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, deze was het!
[ afbeelding ]
HAHA EN HET IS IN DUITSLAND ZELLUF LOOOHOL XD XDquote:
Zij is lief man en kan zo goed zingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Miss Montreal praat zo irritant
En dat zingen die semimoffen danquote:
Als ze eenmaal gaat praten is er amper nog tijd voor muziekquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
jaquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHA EN HET IS IN DUITSLAND ZELLUF LOOOHOL XD XD
quote:
Soms lijkt het net of ze er echt niet meer uitkomt, haha!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ncquote:
Ik oordeel tot op heden alleen op haar praatjes...of het gebrek aan praatjes, zeg maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zij is lief man en kan zo goed zingen
RTquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die SR niet volgt
Zij komt vaker bij Pownewsquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf, kende haar helemaal niet. Zimra Geurts, blijkbaar playmate
Playmate of the world jongequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is echt een geil mokkel. Ik zag haar vorig jaar bij Giel Beelen voor het eerst. Ze komt nog best slim over ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.co(...)el_sexy#.UNToouR62Soquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lees jij geen geenstijl?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt nee, maar bedankt voor het beeldmateriaal. BRBquote:
Fap fap fapfapquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar bedankt voor het beeldmateriaal. BRB
Leuk filmpjequote:
Hij is niet getrouwdquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hugh Hefner is sowieso een koning met Playboy. Is getrouwd met iemand van in de 20 of 30
Dat meisje in die gele bikini.quote:
Wat toevallig die postte ik een paar posts eerderquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Check mijn andere post. Die is nog beter
Ik dacht 10 of 80, maar ik kan me vergist hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hugh Hefner is sowieso een koning met Playboy. Is getrouwd met iemand van in de 20 of 30
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
Haha, die kerel die IF Dzagoev wilde pricefixen faalt. Hij wordt lekker geundercut
ik zal ff klussen, maar ik zeg neit dat het goed is, want ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand een goed team met Falcao?
Of Pato?
jammer dat Robin het in Oranje niet zo goed doetquote:
[x] verwachte reactiequote:
Heeft maar 2 goals ofzo minder dan Huntelaar, daarbij mocht Huntelaar veel vaker in de spits staan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer dat Robin het in Oranje niet zo goed doet
dan Van Persie in oranjequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft maar 2 goals ofzo minder dan Huntelaar, daarbij mocht Huntelaar veel vaker in de spits staan.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef pascal08 het volgende:
Die Erik Canton doet net of 'ie die negerin verstaat met z'n: "Hmmm... hmm... hhmm..."
Eric Cortonquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef pascal08 het volgende:
Die Erik Canton doet net of 'ie die negerin verstaat met z'n: "Hmmm... hmm... hhmm..."
'King' Eric Cantonaquote:
Doe Douglas maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Eredivisie
CB - Douglas - Twente - Clean Sheet and a Dominating Performance
CAM - Du¨an Tadić - Twente - 2 Assists and Great Perfomance
LW - Nacer Chadli - Twente - 2 Goals
Zijn wel veel suggesties
Dat Douglas ff een snellere acceleration krijgt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Eredivisie
CB - Douglas - Twente - Clean Sheet and a Dominating Performance
CAM - Du¨an Tadić - Twente - 2 Assists and Great Perfomance
LW - Nacer Chadli - Twente - 2 Goals
Zijn wel veel suggesties
wat?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:19 schreef DutchSL het volgende:
Niemand koopt mijn Koevermans voor 15kkoopje toch?
Vreemd ja. Jammer dat je op PS3 zit, anders kocht ik hem wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:19 schreef DutchSL het volgende:
wow, had ik nooit gedachtquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Koevermans gaat in de juiste formatie meestal wel voor 20-25k hoor
Ik verkocht er gisteren nog 1 voor 7.5k.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Koevermans gaat in de juiste formatie meestal wel voor 20-25k hoor
mooizo hehequote:
Wow, had ik maar een PS3.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:19 schreef DutchSL het volgende:
81 shotpower en 79 heading dus dan weet je het welquote:
ik heb hem allang gecheckt grgr, gaat voor ong. 400 op PS3quote:
quote:
SUKKEL!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb hem allang gecheckt grgr, gaat voor ong. 400 op PS3
dankjequote:
Niet undercutten viespeukquote:
Voor zo'n geweldige, ongebruikelijke speler moet je dan ook wat meer geld over hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:28 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, Sinclair, LM, Manchester City, 3-5-2 gaat voor belachelijk veel geld
op PS3 dan
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor zo'n geweldige, ongebruikelijke speler moet je dan ook wat meer geld over hebben.
ik heb geen team met Falcao of Patoquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Niemand die even zijn teampje post met pato of falcao?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maak zelf een team. Ben je daar te dom voor, ga dan naar futhead-->squads en tik de naam van Falcao, Pato of beide in.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zo speelt het ook!quote:
Waz met jou?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maak zelf een team. Ben je daar te dom voor, ga dan naar futhead-->squads en tik de naam van Falcao, Pato of beide in.
Zand tussen voorhuid en clitjequote:
welk?quote:
Killing in the name ofquote:
dat was volgens mij altijd bij All Stars als de poldervogels opkwamenquote:
Teams maken en spelers kiezen op basis van eigen ervaringen is een van de leukste onderdelen van Fut. Blijkbaar heb jij een team van iemand anders nodig.quote:
Oude rockquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:39 schreef vandermar het volgende:
Oh die, wel eens vaker gehoord maar ik houd niet echt van rock.
Of ik ben benieuwt hoe andere hun team met specifieke spelers hebben en hoe hun ervaringen er mee zijn? Mede doordat ik niet kan kiezen tussen Falcao en Pato kan ik de reacties mee nemen in mijn besluit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Teams maken en spelers kiezen op basis van eigen ervaringen is een van de leukste onderdelen van Fut. Blijkbaar heb jij een team van iemand anders nodig.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oude rock![]()
Deep Purple, Rolling stones, Led Zeppelin, Jimmi Hendrix, Cream
als je besluit gaat tussen Pato en Falcao, dan moet je voor Pato gaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Of ik ben benieuwt hoe andere hun team met specifieke spelers hebben en hoe hun ervaringen er mee zijn? Mede doordat ik niet kan kiezen tussen Falcao en Pato kan ik de reacties mee nemen in mijn besluit.
Pato is als linkerspits wel veel beter dan als rechterspits. Als centrale heb ik hem ook gehad en was hij ook wel goed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Of ik ben benieuwt hoe andere hun team met specifieke spelers hebben en hoe hun ervaringen er mee zijn? Mede doordat ik niet kan kiezen tussen Falcao en Pato kan ik de reacties mee nemen in mijn besluit.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kijk met deze reacties kan ik tenminste wat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pato is als linkerspits wel veel beter dan als rechterspits. Als centrale heb ik hem ook gehad en was hij ook wel goed.
Als je alleen wil rennen moet je voor Pato gaan, anders voor Falcao.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je besluit gaat tussen Pato en Falcao, dan moet je voor Pato gaan
veel meer mogelijkheden, en die zoek je zelf maar uit
uiteraard, ik word in mijn klas er raar op aangekeken, want de echte popie-jopies luisteren liever naar Gangnam Stylequote:
Hoe speelt IF Falcao?quote:
Geniaal goed. Maar zijnNIF was ook al erg goed imo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe speelt IF Falcao?
Ik neem aan dat je hem hebt als ik dat plaatje zo zie
Triest eigenlijk hoe zo'n nummer gehyped kan wordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
uiteraard, ik word in mijn klas er raar op aangekeken, want de echte popie-jopies luisteren liever naar Gangnam Style
Toch maar een keer zijn NIF proberen dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniaal goed. Maar zijnNIF was ook al erg goed imo.
en dan in de top 2000 op #473quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Triest eigenlijk hoe zo'n nummer gehyped kan worden![]()
Meneer Psy pist in zijn broek van het lachen van zijn succes
Pato kan veel meer dan dat, jammer dat de meeste mensen hem alleen om pace gebruikenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je alleen wil rennen moet je voor Pato gaan, anders voor Falcao.
Het nummer is 6.250.000x per dag bekeken, ofwel 72x per seconde. Hype heeft een hele nieuwe betekenis gekregen door dit nummer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Triest eigenlijk hoe zo'n nummer gehyped kan worden![]()
Meneer Psy pist in zijn broek van het lachen van zijn succes
en om de boel wat op te fleurenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het nummer is 6.250.000x per dag bekeken, ofwel 72x per seconde. Hype heeft een hele nieuwe betekenis gekregen door dit nummer.
Pato + Wellitonquote:
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dan in de top 2000 op #473
is gewoon jammer
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Boven the Who - Wont get fooled again
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en om de boel wat op te fleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |