PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je div 1 had gewonnen met je Luis Fabiano team..dat was gelul dus?
94 penalty's heeft hij ingamequote:
Ik ga niet liegen man. Was me toen maar 1x gelukt daarna gedegradeerd en nu 4x div1 handhaving behaaldquote:
Je moet gewoon wachten tot het mag van EA. Als je hem wint dan zit er een serie bij waarin je ineens 5x in blessuretijd de wedstrijd in je voordeel beslist en als het niet zo is dan overkomt je het tegenovergestelde..Snap echt niks van divisions.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen man. Was me toen maar 1x gelukt daarna gedegradeerd en nu 4x div1 handhaving behaald
ben ff in potje tegen ted kunnen wel clubben daarnaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
je had een vriend nodig voor 2vs2 dus ik meld me
neequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
ben ff in potje tegen ted kunnen wel clubben daarna
Twente heeft veel te weinig kwaliteit. Ajax is de enige ploeg die in staat is kampioen te wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Jan van Halst zegt dat Twente kampioen wordt
Ben aan het eten , net thuisquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je moet eerst even Harry Potter op SBS afkijken?
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Twente heeft veel te weinig kwaliteit. Ajax is de enige ploeg die in staat is kampioen te worden
Sinds wanneer geef jij je zo makkelijk gewonnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij je zo makkelijk gewonnen.
Omdat ik wel weet wanneer iemand trollt. Daarnaast weet ik hoeveel plezier iemand kan beleven aan het feit dat iemand anders op tilt slaat. Sinds een tijdje denk ik maar altijd, prima, wat jij wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Met "sinds een tijdje" bedoel je sinds 1 minuut?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik wel weet wanneer iemand trollt. Daarnaast weet ik hoeveel plezier iemand kan beleven aan het feit dat iemand anders op tilt slaat. Sinds een tijdje denk ik maar altijd, prima, wat jij wil
Min plussusquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met "sinds een tijdje" bedoel je sinds 1 minuut? [ afbeelding ]
alllebei lichtelijk overdreven, maar het zit inderdaad dichter bij de minuutquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met "sinds een tijdje" bedoel je sinds 1 minuut? [ afbeelding ]
quote:
Is het ge'edit? Of kan dit echt, is mij nou niet helemaal duidelijk. Wel ziek iegquote:
Gastquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het ge'edit? Of kan dit echt, is mij nou niet helemaal duidelijk. Wel ziek ieg
al die celebration dingen zijn natuurlijk ge-edit, maar hij kan ook facking goed fifa spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het ge'edit? Of kan dit echt, is mij nou niet helemaal duidelijk. Wel ziek ieg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Dit kan echt natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij van wel, maar het ziet er zo goed uit dat ik ging twijfelen.quote:
Gastquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij van wel, maar het ziet er zo goed uit dat ik ging twijfelen.
Dat het ge'edit is lijkt mij.quote:
Hier dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef laucas het volgende:
Die gast werkt bij EA volgens mij.
Persie goal
Toch welquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat het ge'edit is lijkt mij.
Ja kom op, jij denkt dat die saltogoals echt zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hier dat dacht ik al.
Jullie met je ''
Ja hij werkt dus bij EA zegt Laucas dus dan was mijn vraag zo raar nog niet. Bedoelde niet letterlijk natuurlijk dat dit echte goals waren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch wel
Gewoon een hele goede editor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |