Want op Mallorca wint Mallorca.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat er geen wedstrijd van Mallorca tussen zit.
Want op Mallorcaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat er geen wedstrijd van Mallorca tussen zit.
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet echt uit he?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.
Wel Kieft...ze zijn dus geswitchtquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie wel? Toch niet Kieft he?
Wel over oliebollen met poedersuiker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kieft komt.
Geen grapjes over witte kerst, s.v.p.
Nee hoor.quote:
Weet jij wat zijn favoriete voetbalclub is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Kut, te laat![]()
Zoals gangbangs bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als jullie kwajongens klaar zijn met het elkaar vliegen af vangen, kunnen we het dan weer over rullevante zaken hebben?
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/ervanuitgaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een interessante zienswijze. Maar nee.
Slordig dat een site die betrouwbaar zou moeten zijn zo'n slordige fout maakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/ervanuitgaan
Dat is inderdaad een onderwerp wat na aan mijn hart ligt, maar dit lijkt me niet het moment om daar verder over uit te wijden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals gangbangs bijvoorbeeld.
Leest je vrouw mee?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een onderwerp wat na aan mijn hart ligt, maar dit lijkt me niet het moment om daar verder over uit te wijden.
Vanavond zit ze inderdaad over mijn schouder mee te koekeloeren, dus laten we het alsjeblieft beschaafd houden. Zeg wat vinden jullie van die Miquel Nelom?quote:
Een blaag die eerder rijk is dan volwassen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vanavond zit ze inderdaad over mijn schouder mee te koekeloeren, dus laten we het alsjeblieft beschaafd houden. Zeg wat vinden jullie van die Miquel Nelom?
Je moet mensen niet voor eeuwig met hun jeugdzondes blijven achter volgen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Overigens vind ik het ook not dun van de UEFA dat een massaverkrachter daar de balletjes mag grabbelen.
Danke schön...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)a9b-c67a03fd9bab.mp4
Ik wilde net naar VI Vandaag gaan kijken thx manquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Gedownload, is het VI Vandaag, wat ik al had gezien. Bedankt hé.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wow, gelijk gaan haten... De herhaling staat niet eens op RTLXLquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gedownload, is het VI Vandaag, wat ik al had gezien. Bedankt hé.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wow, gelijk gaan haten... De herhaling staat niet eens op RTLXL
Hij probeert iets te doen voor andere mensen.
En dan ook nog een cynische "".
Denken voordat je jouw vieze mond opent.
Het is bijna kerst, mensenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Waarom kunnen we gewoon niet aardig tegen elkaar doen
jezus Johannes , wat heb jij gegeten? die nieuwe chips smaak of gebakken ei met peper? wil je ons dood hebben ofzo!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
KOEKOEK GOOOOOOOOOLLLLLL ATLETIIIIII
Allemaal even lachen mensen.
*pffft*
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien dat dit wat goedmaakt:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)38b-b5d11a6adf1d.mp4
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat was trouwens je reactie gister bij die goal van De Held
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat was trouwens je reactie gister bij die goal van De Held
Dit zo beetje ja, iets minder extreem hoor.quote:
9,1quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Schaal 1 tot 10 , hoeveel geven jullie deze show? ik een 8,5
Je hoeft niet te kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef vivelafete het volgende:
Wat een kutshow! Is er uberhaubt iets over voetbal besproken?
Wilfried was echt bloedirritant, constant vragen naar de bekende weg. Na 10x weet je ongeveer wel dat Jan een tas eten ingeslagen heeft![]()
Kantineheld was wel een baas!
Weet ik. Over het algemeen bevalt het me ook wel, maar vond het vandaag waardeloos. Paar leuke momenten, verder vooral irritant geneuzel (vooral van Genee). Nogmaals: is er überhaupt over voetbal gepraat?quote:
Dan kijk je toch lekker Studio Voetbal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Weet ik. Over het algemeen bevalt het me ook wel, maar vond het vandaag waardeloos. Paar leuke momenten, verder vooral irritant geneuzel (vooral van Genee). Nogmaals: is er überhaupt over voetbal gepraat?
Had het interview van Hansie nog niet eerder gezien. Tering he, dat was echt absurd. Wat een idioot soms.
Nee, dit vind ik smakeloos en ongepast.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
KOEKOEK GOOOOOOOOOLLLLLL ATLETIIIIII
Allemaal even lachen mensen.
*pffft*
Dus als je kritiek hebt moet je meteen een ander programma gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker Studio Voetbal.
Ik klaag zondag in het Buitenhof-topic ook niet dat er te weinig platte grappen zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus als je kritiek hebt moet je meteen een ander programma gaan kijken
uhm, wat dacht je van nee?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker Studio Voetbal.
Zelfs Johan is op dreef.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Lunice het volgende:
Ben nu aan het kijken.
Prima showtje tot nu toe niks mis mee.
Wat betreft Wilfred ben ik het redelijk met je eens, maar goed, zie jij graag dat ze uitgebreid de looplijnen van Willem Janssen gaan analyseren of gaan discussiëren of Ajax met de punt naar achter of de punt naar voor moet spelen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef vivelafete het volgende:
Wat een kutshow! Is er uberhaubt iets over voetbal besproken?
Wilfried was echt bloedirritant, constant vragen naar de bekende weg. Na 10x weet je ongeveer wel dat Jan een tas eten ingeslagen heeft![]()
Kantineheld was wel een baas!
Ik vind Wilfired altijd hilarisch als hij iets trollends zegt en dan heel serieus blijft kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat betreft Wilfred ben ik het redelijk met je eens, maar goed, zie jij graag dat ze uitgebreid de looplijnen van Willem Janssen gaan analyseren of gaan discussiëren of Ajax met de punt naar achter of de punt naar voor moet spelen?
Laat gaan ouwe pik, praten alsof ze in het café zitten. Is toch prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |