Was het weer zover met jullie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja muts
Toen vroeg ik nog, gaat het? Toen zei je, jawel ik ga nu sinas nemen
En toen zei ik, ik heb er net even wat uitgegooid
Dat was zeker in de GB? Daar weet ik dus echt uhm NIKS meer van. Ik vond later het bonnetje van de entree in mn zak en heb echt zitten kijken van "oh er was dus nog meer dan alleen Paddy's"quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja muts
Toen vroeg ik nog, gaat het? Toen zei je, jawel ik ga nu sinas nemen
En toen zei ik, ik heb er net even wat uitgegooid
Yepzquote:
Bepaalde delen van de avond mogen we dan wat mij betreft over slaan hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja verjaardag was gezellig
We moeten het alleen snel nog een keer over doen
Ja in the Get Backquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was zeker in de GB? Daar weet ik dus echt uhm NIKS meer van. Ik vond later het bonnetje van de entree in mn zak en heb echt zitten kijken van "oh er was dus nog meer dan alleen Paddy's"
Ik hou mijn mondquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepaalde delen van de avond mogen we dan wat mij betreft over slaan hoor
Goed zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond
Maar toch doen we het een keer over
Ik heb een afwijking... waar ik ook heen ga, ik rijd altijd zelf en in mijn eigen autoquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je stapt toch wel bij ons in de auto?
Ik snap je wel maar das toch niet gezelligquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een afwijking... waar ik ook heen ga, ik rijd altijd zelf en in mijn eigen auto
Niks persoonlijks naar de anderen...
Die afwijking heb ik ook hoor. En nee, er rijdt niet iemand anders terug. Ik drink 0,0 en ben BOBquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een afwijking... waar ik ook heen ga, ik rijd altijd zelf en in mijn eigen auto
Niks persoonlijks naar de anderen...
Ik geloof dus echt niet dat die opbrengst naar SR gaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF!
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ergens waar dat magquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Waar gaan we eigenlijk parkeren?
Past dat wel dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar das toch niet gezellig![]()
Wij hebben gezelligheid, drinken, eten, 3 hyperactieve dames en 1 wanhopige vinniiee in de auto! Kom er gewoon bij joh!
Jawelquote:
Ja ik dus ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat die opbrengst naar SR gaat
Je hebt P+R dingen....quote:
Na het eten in slaap gesukkeld met Tali die dicht tegen me aan was gekropen, maar net op tijd wakker geworden om de tweede helft van AZ - FC Twente te kunnen zienquote:
Komt goed!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet
[..]
Je hebt P+R dingen....
Rij richting Molenstraatquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Same here.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die afwijking heb ik ook hoor. En nee, er rijdt niet iemand anders terug. Ik drink 0,0 en ben BOB
Ik zou zelf als ik jullie was parkeren bij het Twente stadion en dan met de trein naar Enschede centrum.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |