Nu 12, en zou ook wel een beetje voor mezelf zijn hoor.. speel al RPG sinds ze bestaan zowat, dus ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud hij is (waarschijnlijk niet zo heel oud als hij Skylanders gekregen heeft/speelt). Maar Monster Hunter Tri is echt debiel moeilijk, dus ik denk persoonlijk niet dat hij dat heel lang zou hebben gespeeld.
Dit keer ben ik helaas ook "outsniped" op zowel Crysis 2 Nano Edition en als het Dishonored goodie-pakket.
Ahh, sneaky [...]quote:
Ineens naar 76quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:52 schreef ironite het volgende:
[..]
Ahh, sneaky [...]
Ik was trouwens niet de enige die er op zat, want op een gegevenmoment lag ik er uit en hij ging nog steeds omhoog!
Maargoed, gefeliciteerd dan maar heh!
Haha sinds ik in Zweden woon heb ik het ijshockey virus redelijk te pakken, dus ik denk niet dat een ruil er in zit helaasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net zoals jij bij NHL deed
Anders ruilen we die twee games over een tijdje gewoon, kunnen we alsnog beide spelen
Ik heb DBZ en MoH binnen en ik ben gelukkigGraag had ik NHL en Syndicate ook nog gehad, maar voor NHL was ik dus te laat en ik gok dat Syndicate voor veel punten weggaat omdat die pas laat wordt geveild. Daar ga ik dus niet op gokken
KPV zit er voor mij op, maar jullie nog veel succes met snipen
Hur gammal är du goten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Haha sinds ik in Zweden woon heb ik het ijshockey virus redelijk te pakken, dus ik denk niet dat een ruil er in zit helaas
Studie aanpappen met zweedse schone?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik spreek nauwelijks Zweeds, ben hier voor mijn studieIk probeer het tussen het studeren door te leren, maar echt heel ver ben ik nog niet
Wie weetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:26 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Studie aanpappen met zweedse schone?
*älskarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:37 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jag alskar dig = ik hou van je
Succes
Zeg zeg, ik ga me nu niet alteveel moeite doen om over puntjes op te typen ehquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
*älskar
Jag ska bor i Sverige efter min utbildning.
Heb je hem nou al binnen je model?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zeg zeg, ik ga me nu niet alteveel moeite doen om over puntjes op te typen eh
om 24:00 kan ik het je vertellenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb je hem nou al binnen je model?
Oke, dan wacht ik nog evenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:24 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
om 24:00 kan ik het je vertellen
Jawelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nee dat wil jij niet![]()
Heb je de crappy paintjob ervan gezien? Die wilde gij echt heul nie.
Ga maar voor de koffiemok van halo, die vindt jij ook stoerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jawel
Ik had voor Starcraft 2 willen gaan, maar ik was in slaap gevallen. Anders had ik hem met gemak gehad
Maar ik ben reeds in het bezit van een koffiemok!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ga maar voor de koffiemok van halo, die vindt jij ook stoer
Ik was hem nooit afquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:14 schreef lizardtattoo het volgende:
Eentje maar? Wat doe je dan als die in de vaatwasser zit?
Ik ontvriend je zo hard op facebookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik was hem nooit af
Er gaat trouwens enkel thee in. Thee
Neeheeequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ontvriend je zo hard op facebook
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:29 schreef Syd het volgende:
Was het al helemaal vergeten, gauw kijken of ik nog gewonnen had
Yeah![]()
God of War Collection Volume II (PS3) (17-01-2013 00:00) 131 punten
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Grr Epic Mickey was mine
Oh well, dan maar iets anders proberen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja no worrieser is dit jaar niet iets wat ik echt echt echt heel graag wil
dus ik bied maar op dingen waarvan ik denk dat ik ze misschien wel leuk zou vinden
have fun with it! (meen ik echt)
Hoezo, wil je diegene gaan beroven?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:47 schreef lordteddybeer het volgende:
Wie heeft de telefoon gewonnen?
Nee hoor, ik heb niet voor niets 77 punten betaalt voor een Skyrim mapquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jawel
Ik had voor Starcraft 2 willen gaan, maar ik was in slaap gevallen. Anders had ik hem met gemak gehad
Die actie blijf t nog steedsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niet voor niets 77 punten betaalt voor een Skyrim map
Vraag het me trouwens tim, vraag het me!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niet voor niets 77 punten betaalt voor een Skyrim map
Ik ben de punten al 2 dagen kwijt dus jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die actie blijf t nog steeds
Dat is heul gene vraagquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik ben de punten al 2 dagen kwijt dus jaGefeliciteerd met je model trouwens!
Nee ik was de gene met 238p, wil eigenlijk vragen waarom hij ging snipen en niet eerder zijn punten inzettenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoezo, wil je diegene gaan beroven?
pheno ligt te slape johquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:10 schreef mzmr7 het volgende:
Pheno, wat voor een skyrim map is het eigenlijk? Beeld de kaart geheel skyrim af of is het een combinatie van 3 provincies zoals op de afbeelding:
[ afbeelding ]
Normandy heb ik vandaag gewonnen jup, had al mn resterende punten erin gegooid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:40 schreef mzmr7 het volgende:
Weet ik. Maar ik vraag 't omdat de naam anders niet helemaal klopt.![]()
Heb je je normandy al gewonnen? En waar is rakotto gebleven
Hij wou voor de telefoon gaan. Die heeft hij dus niet, vraag me af wat hij dan gewonnen heeft tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |