Neeheeequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ontvriend je zo hard op facebook
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:29 schreef Syd het volgende:
Was het al helemaal vergeten, gauw kijken of ik nog gewonnen had
Yeah![]()
God of War Collection Volume II (PS3) (17-01-2013 00:00) 131 punten
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Grr Epic Mickey was mine
Oh well, dan maar iets anders proberen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja no worrieser is dit jaar niet iets wat ik echt echt echt heel graag wil
dus ik bied maar op dingen waarvan ik denk dat ik ze misschien wel leuk zou vinden
have fun with it! (meen ik echt)
Hoezo, wil je diegene gaan beroven?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:47 schreef lordteddybeer het volgende:
Wie heeft de telefoon gewonnen?
Nee hoor, ik heb niet voor niets 77 punten betaalt voor een Skyrim mapquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jawel
Ik had voor Starcraft 2 willen gaan, maar ik was in slaap gevallen. Anders had ik hem met gemak gehad
Die actie blijf t nog steedsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niet voor niets 77 punten betaalt voor een Skyrim map
Vraag het me trouwens tim, vraag het me!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niet voor niets 77 punten betaalt voor een Skyrim map
Ik ben de punten al 2 dagen kwijt dus jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die actie blijf t nog steeds
Dat is heul gene vraagquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik ben de punten al 2 dagen kwijt dus jaGefeliciteerd met je model trouwens!
Nee ik was de gene met 238p, wil eigenlijk vragen waarom hij ging snipen en niet eerder zijn punten inzettenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoezo, wil je diegene gaan beroven?
pheno ligt te slape johquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:10 schreef mzmr7 het volgende:
Pheno, wat voor een skyrim map is het eigenlijk? Beeld de kaart geheel skyrim af of is het een combinatie van 3 provincies zoals op de afbeelding:
[ afbeelding ]
Normandy heb ik vandaag gewonnen jup, had al mn resterende punten erin gegooid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:40 schreef mzmr7 het volgende:
Weet ik. Maar ik vraag 't omdat de naam anders niet helemaal klopt.![]()
Heb je je normandy al gewonnen? En waar is rakotto gebleven
Hij wou voor de telefoon gaan. Die heeft hij dus niet, vraag me af wat hij dan gewonnen heeft tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |