Ahja, dat was Gotenssj.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je verwart mij met iemand anders. Ik woon in het pitoresque Zeeland.
jij ging er wel vol voor ja :pquote:
Die prijzen zie je nooit meeeerrrrrrrrquote:Op zondag 20 januari 2013 01:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn ouders wonen gewoon in Zuid-Holland hoor
nieuw zeelandquote:Op zondag 20 januari 2013 01:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je verwart mij met iemand anders. Ik woon in het pitoresque Zeeland.
Kan iemand van Fok hier naar kijken voor mij? Kan ik iig vanavond die punten nog inzettenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:26 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ik zie al waar de fout in zit waarschijnlijk. Mijn punten voor de vorige keer dat ik heb geboden heb op Mass Effect 3(van de 19de) heb ik niet terug gekregen, maar bij mij staat er wel een vinkje bij van gewonnen. Terwijl mijn bod niet het hoogste is.
Doe anders eens een DMetje naar eend of pheno, dan heb je wat sneller een reactie.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef jespertje het volgende:
[..]
Kan iemand van Fok hier naar kijken voor mij? Kan ik iig vanavond die punten nog inzetten
Thanksquote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb het achter de schermen neergelegd.
Waarom heb jij nog zoveel punten over?:Pquote:Op maandag 21 januari 2013 00:08 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Yep, nu dus 200+ punten over. Word leuk die laatste dag
had ik ook tot vandaag, maar vandaag veel punten uitgegeven aan ps3 games en een sackboy sleutelhangerquote:Op maandag 21 januari 2013 00:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog zoveel punten over?:P
Ik was ze zo kwijt.
Werd gesniped op de telefoonquote:Op maandag 21 januari 2013 00:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog zoveel punten over?:P
Ik was ze zo kwijt.
Zul je wel zien als het afgelopen is.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Werd gesniped op de telefoon, daarom wil ik nog steeds weten wie dat was!!
Mooizoquote:
yay, nog een skyrim mapquote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef Timwonnacott het volgende:
Zowaar met 2 punten nog een prijs gewonnen, heb nu 0 punten
Dat je er dan nog op boodquote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, dogtags voor een spel dat ik niet ken
Yupquote:Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef Lollertrolle het volgende:
Is vandaag trouwens de laatste dag om te bieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |