Het is een map van een deel van Hammerfell, alleen de grenzen van highrock en Skyrim staan er op. (Eigenlijk zou het dus gewoon een map van Hammerfell moeten zijn.) Wat ik eigenlijk wel interessanter vind is of dit nou een officieel merchandise iets van Bethesda zelf is, en dus misschien een hint voor de toekomstquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:10 schreef mzmr7 het volgende:
Pheno, wat voor een skyrim map is het eigenlijk? Beeld de kaart geheel skyrim af of is het een combinatie van 3 provincies zoals op de afbeelding:
[ afbeelding ]
En dit rechtvaardigt 77 puntenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is een map van een deel van Hammerfell, alleen de grenzen van highrock en Skyrim staan er op. (Eigenlijk zou het dus gewoon een map van Hammerfell moeten zijn.) Wat ik eigenlijk wel interessanter vind is of dit nou een officieel merchandise iets van Bethesda zelf is, en dus misschien een hint voor de toekomst
Ja, je bent een TES fan of je bent het nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En dit rechtvaardigt 77 punten
Heb me goed vermaakt met oblivion, fantastische game, maar skyrim, daar kwam ik niet echt in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, je bent een TES fan of je bent het niet
Oblivion was wel leuk ja. Skyrim was ook een leuk spel maar wel voelbaar minder. Het zag er fantastisch uit maar de steden waren een stuk minder. Minder echte steden en ook minder quests, verhaal was minder. Desondanks wel mee vermaakt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb me goed vermaakt met oblivion, fantastische game, maar skyrim, daar kwam ik niet echt in.
Toen draken kwamen was t niet stoer meer:(
Ik zie al waar de fout in zit waarschijnlijk. Mijn punten voor de vorige keer dat ik heb geboden heb op Mass Effect 3(van de 19de) heb ik niet terug gekregen, maar bij mij staat er wel een vinkje bij van gewonnen. Terwijl mijn bod niet het hoogste is.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:16 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik vermoed (hoop) dat je gewoon te laat was, bij mij staat bij Mass Effect 3 (Xbox 360)
Jouw huidige bod: 43 punten.
Huidige hoogste bod: 43 punten.
Je kunt op dit item bieden van 13-01-2013 @ 00:00 tot 20-01-2013 @ 00:00
en een vinkje bij het item, wat dus betekent dat ik hem heb gewonnen
Ik hoop natuurlijk wel dat je je punten nog terugkrijgt
Dat heb ik gehad ja, spannendquote:Op zondag 20 januari 2013 00:26 schreef DrNick het volgende:
Hadden jullie ook dat je hart wat sneller ging kloppen om 0.00.00?
En dan mijn sh*t een beetje ninjaenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Echt zo'n adenalinekick een beetje.
"Ja, ja, heb ik hem ja?![]()
![]()
![]()
"
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En dan mijn sh*t een beetje ninjaen
En mijn muisquote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nu wel jup, nu wachten tot pheno zin heeft om hem op te sturen
Je verwart mij met iemand anders. Ik woon in het pitoresque Zeeland.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je in de waan bent dat Pheno zooi naar Zweden gaat sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |