KLB / sokkendiefquote:
Ach, ja. Ik word er niet meer warm of koud van. Dat soort dingen gebeuren. Daarnaast zijn Marokkanen niet behaard, totaal niet zelfs. Dat zijn de Turken. Mensen halen die bevolkingsgroepen door elkaar, terwijl ze veel van elkaar verschillen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:13 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
KLB / sokkendief
Ze liegt tering hard broer zulke moet je gewoon negeren pvv tokkie dat is het blz 6
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:13 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
KLB / sokkendief
Ze liegt tering hard broer zulke moet je gewoon negeren pvv tokkie dat is het blz 6
Ik hoef geen kus van een meisje die bevolkingsgroepen discrimineert .........quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik hoef geen kus van een meisje die bevolkingsgroepen discrimineert .........
Geeltje is de man!quote:
Ik dachtdat sommige me irritant vonden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen goed teken vriend. als niemand je kent.dan doe je toch iets fout
Goede topics, vooral zijn laatste [misinterpretatie geloof etc]. Al moet ik zeggen dat zijn overige reacties en sc's met haan33 wel heel irritant kunnen zijn. Daarom geen top5 nomineringquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Geeltje is de man!Immer kwaliteitstopiques.
Haantje en Akantha zijn op zich wel KLB-helden, maar overdaad schaadt inderdaad. Afgelopen tijd wel erg veel haan in de klaagbak...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef Alborz het volgende:
[..]
Goede topics, vooral zijn laatste [misinterpretatie geloof etc]. Al moet ik zeggen dat zijn overige reacties en sc's met haan33 wel heel irritant kunnen zijn. Daarom geen top5 nominering
Met zo'n ui + username en lego-topics kunnen we niet om JD heen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Geeltje is de man!Immer kwaliteitstopiques.
Ik mis x-Lily in dit topic. Blijkbaar toch niet zo'n indruk gemaakt....
dat is een schatjequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Alborz het volgende:
Laten we overigens niet Love_yourlife vergeten als een irritante user. Al vind ik d'r aan de andere kant ook wel redelijk vermakelijk.
omgevallenflat of leukverhaalvriend?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Adrenalini het volgende:
Hoe heet die user met dat debiele broertje, debiele vriendje? En zelf is ze ook niet helemaal wijs volgens mij.
Dat is mijn nominatie.
Toradora?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Adrenalini het volgende:
Hoe heet die user met dat debiele broertje, debiele vriendje? En zelf is ze ook niet helemaal wijs volgens mij.
Dat is mijn nominatie.
Die ja! Slechte user dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef Geelman het volgende:
Is Toradora een goede user of een slechte user met al die huiltopics van d'r?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |