Waarom he je ziet de wedstrijd toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL / [FC TWENTE] #149: Anti voetbal!
TT-change aub, desnoods zonder titel.
Aangepast. Kappen met trollen Mikey.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL / [FC TWENTE] #149: --
TT-change aub, desnoods zonder titel.
Ik troll serieus niet ben je de match aan het volgen?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aangepast. Kappen met trollen Mikey.
Je hebt de schijn tegen als een Feyenoord supporter die dan zo'n TT opent.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik troll serieus niet ben je de match aan het volgen?
Als Feyenoord zo speelt krijgt het ook die TT.
Allrightquote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja snap ik wel dat ik de schijn tegen heb maar het is echt niet om aan te zien drittz is de enige die het,niet met de tt eens is kijk het topic maar. Maar laat verder maar een TT is een TT niet het einde van de wereld. Ik bedoelde het niet trollend imho dat wil ik even kwijt
Hoezo wint een Tong een VBL award en 422 komt niet eens in de nominatielijst voor? Kansloos zeg pffffquote:
Nee maar even serieus, die nominatielijst slaat echt nergens op.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
Dat kan echt niet inderdaad. Ik had gewoon moeten winnen, ik denk dat iedereen het daar ook over eens is. Gemiste kans dit.
Klopt, maar om je daar nou druk over te gaan maken. Laat gaan laat gaan.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, die nominatielijst slaat echt nergens op.
Je maakt je er nogal druk om zie ik. Het is allemaal wat.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zoek je ruzie?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pas deed ik het per ongeluk, even kijken of ik het nu met opzet kanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [NOS @ CL] Real Madrid - Manchester United #1 Ronaldo vs Van Persie
reekske?
Duurt lang. Ik pak even koffie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pas deed ik het per ongeluk, even kijken of ik het nu met opzet kan
Beetje respect voor de noob ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duurt lang. Ik pak even koffie.
Sorry, ik ben de snelheid van GGMM gewend.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beetje respect voor de noob ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |