Eens met je mening, al zet ik mijn geld op 1-2.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk 2-1. Real zal alles op de CL zetten nu ze kansloos zijn voor het winnen van de Primera Division. Sinds Vidic terug is bij Man Uth is de verdediging weer erg solide en United speelt in belangrijke uitwedstrijden meestal redelijk 'verdedigend', dus ik zie Real niet meer dan 2 keer scoren. Het zal voor United dan ook vooral de vraag zijn of ze dat o zo belangrijke uitdoelpunt kunnen scoren. Ik denk dat dat met de klasse van Rooney en van Persie wel moet lukken, hoewel het niet echt spelers voor de counter zijn. Daarom hoop ik dat Manchester gaat spelen met Valencia op rechts; die is niet echt in vorm, maar kan met zijn snelheid gevaarlijk zijn en knapt verdedigend ook altijd relatief veel werk op.
Met Sierd laten we hopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou kijken via Sport1 want morgen zit daar onder meer Aad300
Giggs uit '99, het jaar waarin utd alles won.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:12 schreef fathank het volgende:
Hopelijk spelen Giggs en/of Scholes. Naar die 2 kan ik uren kijken.
Sowieso United '99quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Giggs uit '99, het jaar waarin utd alles won.
Die man
OT :
Eitje voor Real, 3-0.
Supersub Solskjaer niet te vergeten, en Teddy Sheringham. Smeichel op doel. Wat een elftal was dat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sowieso United '99. Dat middenveld Giggs-Keane-Scholes-Beckham was één van de sterkste linies ooit en natuurlijk het legendarische duo Yorke&Cole in de aanval
Stam die de verdediging overeind hield.
Tja, idd zeg. Wat een bazen elftal was datquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sowieso United '99. Dat middenveld Giggs-Keane-Scholes-Beckham was één van de sterkste linies ooit en natuurlijk het legendarische duo Yorke&Cole in de aanval
Stam die de verdediging overeind hield.
Neville broers, Dennis Irwin, Nicky Butt allemaal heldenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Supersub Solskjaer niet te vergeten, en Teddy Sheringham. Smeichel op doel. Wat een elftal was dat.
twitter:aad300 twitterde op woensdag 13-02-2013 om 16:20:59Onderweg naar a'dam voor de kraker bij @SPORT1_nl #reaman analyse samen met @pierrevh17 . reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |