Vooral omdat hij uit Twente komt natuurlijk..quote:Op maandag 24 december 2012 13:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja Michiel is een apart ventje. Snap eerlijk gezegd niet waarom hij gekozen is. Zal wel omdat Gerard is gekozen maar iedereen vergeet dat die twee nooit tegelijk radio maken in het glazen huis
Zegt de Fok!ker.quote:Op maandag 24 december 2012 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind ze in Ekstra Weekend wel leuk samen. maar alleen is het een nerd.
De Graveyardshifts al gezien? Of bij Giel! als invaller?quote:Op maandag 24 december 2012 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind ze in Ekstra Weekend wel leuk samen. maar alleen is het een nerd.
Dit wekt een beetje de indruk alsof je denkt dat het publiek hem gekozen heeft, samen met Gerard, zodat het een week lang EkStra Weekend zou worden. Als je dat echt denkt:quote:Op maandag 24 december 2012 13:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja Michiel is een apart ventje. Snap eerlijk gezegd niet waarom hij gekozen is. Zal wel omdat Gerard is gekozen maar iedereen vergeet dat die twee nooit tegelijk radio maken in het glazen huis
O er zijn mensen die Michiel zelf leuk vinden?quote:Op maandag 24 december 2012 16:20 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit wekt een beetje de indruk alsof je denkt dat het publiek hem gekozen heeft, samen met Gerard, zodat het een week lang EkStra Weekend zou worden. Als je dat echt denkt:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee droplul, het publiek heeft er niks mee te maken gehad, de zenderbaas heeft gekozen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
O er zijn mensen die Michiel zelf leuk vinden?
Nou nou nou moet dat meteen weer zo met schelden? Kan je je anders niet duidelijk maken?quote:Op maandag 24 december 2012 16:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee droplul, het publiek heeft er niks mee te maken gehad, de zenderbaas heeft gekozen.
Nou droeftoeterige koekebakker, dat kan ik nietquote:Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou nou nou moet dat meteen weer zo met schelden? Kan je je anders niet duidelijk maken?
Typisch.quote:Op maandag 24 december 2012 16:23 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nou droeftoeterige koekebakker, dat kan ik niet
Op basis van wat kiest die vent dan? Persoonlijke interesse? Het ene jaar vind hij Timur leuker dan Michiel? Michiel heeft dit jaar vaker de zendbaas gepijpt?quote:Op maandag 24 december 2012 16:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Echt hè
Volgende keer kennis van zaken hebben, dan gebeuren dit soort dingen niet denk ik.
Ik kan niet in zijn hersenpan kijken, dus dat zou je dan echt aan hem zelf moeten vragen. Michiel is wel al jaren één van de populairdere DJ's bij 3FM, dat kan er mee te maken hebben.quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op basis van wat kiest die vent dan? Persoonlijke interesse? Het ene jaar vind hij Timur leuker dan Michiel? Michiel heeft dit jaar vaker de zendbaas gepijpt?
Ik vind hem ook wel bij de andere twee passen. Vult toch mooi aan.quote:Op maandag 24 december 2012 17:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
Dat Michiel zelf uit Twente komt, is denk ik een van de doorslaggevende factoren
Ik luister er dan ook al jaren niet meer naar. De PVV was laatst de grootste partij van nederland.quote:Op maandag 24 december 2012 16:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik kan niet in zijn hersenpan kijken, dus dat zou je dan echt aan hem zelf moeten vragen. Michiel is wel al jaren één van de populairdere DJ's bij 3FM, dat kan er mee te maken hebben.
Je luistert geen 3FM omdat PVV de grootste partij is en hebt vervolgens een mening over een DJ die jij niet kent...quote:Op maandag 24 december 2012 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luister er dan ook al jaren niet meer naar. De PVV was laatst de grootste partij van nederland.
Ja als je van analfabeten en van koeterwaalse accenten houdt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Niks mis met Veenstra, goeie jongen wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |