Tis voor een heel groot deel spiegelogie. Ik sta namelijk ook debiel op normale foto'squote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt omdat je tegenwoordig zo achterlijk serieus moet kijken. Iedereen ziet eruit alsof ze gezocht worden door Interpol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Dit ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt omdat je tegenwoordig zo achterlijk serieus moet kijken. Iedereen ziet eruit alsof ze gezocht worden door Interpol.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef sinepedraap het volgende:
Daarom dronken pasfoto's maken als je dan dronken wordt aangehouden denken ze dat je er normaal zo uitziet
Ja bruni zal je wss beter staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ze vindt echt niet mooi, ze zag me weer sinds paar jaar geleden, en ze zei wel gewoon dat ze mij een mooi meisje vond... maar dat blonde haar vond ze er echt niet uit zien echt zo van ''wat heb jij met je haar gedaan?![]()
''. is niet de eerste die het zegt btw.
Pleur is op met dat haarkleur gelul. Het is hier geen kippehok. Open anders even een ouwe wijven topic speciaal voor haarkleur adviezenquote:
En voor jou zou kanker niet verkeerd staan. Beetje populair lopen doen terwijl je net komt kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef blek het volgende:
[..]
Pleur is op met dat haarkleur gelul. Het is hier geen kippehok. Open anders even een ouwe wijven topic speciaal voor haarkleur adviezen.
Kanker is geen kleur simpele homofiel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
En voor jou zou kanker niet verkeerd staan. Beetje populair lopen doen terwijl je net komt kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |