Haha bazentipquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef sinepedraap het volgende:
Daarom dronken pasfoto's maken als je dan dronken wordt aangehouden denken ze dat je er normaal zo uitziet
pro-tipquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef sinepedraap het volgende:
Daarom dronken pasfoto's maken als je dan dronken wordt aangehouden denken ze dat je er normaal zo uitziet
Ja helaas ben ik maar een 6.7 dus daarom debiele pasfoto'squote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Geen last van, maar ik ben dan ook 10/10 dus daar zou het aan kunnen liggen denk.
Je hebt van die apps die foto's van gezichten kunnen misvormen als een soort lachspiegel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja helaas ben ik maar een 6.7 dus daarom debiele pasfoto's
Jij denkt dat die foto's bedoelt zijn voor een miss verkiezing of zo?quote:
naja ik vind zon pasfoto best confronterend. je ziet gelijk wat niet en wel mooi is. echt kutquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij denkt dat die foto's bedoelt zijn voor een miss verkiezing of zo?
Het is om je te identificeren alleen, een duidelijke foto die 5 jaar meegaat of zo
jawel, serieus.quote:
Ja natuurlijk je kijkt emotieloos recht vooruit, maak je thuis voor jezelf een mooiere fotoquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
naja ik vind zon pasfoto best confronterend. je ziet gelijk wat niet en wel mooi is. echt kut
[..]
jawel, serieus.
Niet zo aanstellen Meloewa.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
naja ik vind zon pasfoto best confronterend. je ziet gelijk wat niet en wel mooi is. echt kut
[..]
jawel, serieus.
Niet alleen dat je ziet ook hoe symetrisch je gezicht is hoe dik je neus is tegenover je rest van gezicht hoe rare vorm ogen je hebt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja natuurlijk je kijkt emotieloos recht vooruit, maak je thuis voor jezelf een mooiere foto
Dat praat je jezelf aan eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet alleen dat je ziet ook hoe symetrisch je gezicht is hoe dik je neus is tegenover je rest van gezicht hoe rare vorm ogen je hebt.
echt een downie
Zo denkt iedereen joh, boeiend het gaat sowieso om het totaalplaatje. Als je heel mooi bent en een kutkarakter hebt verandert je uiterlijk mee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet alleen dat je ziet ook hoe symetrisch je gezicht is hoe dik je neus is tegenover je rest van gezicht hoe rare vorm ogen je hebt.
echt een downie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |