Haha bazentipquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef sinepedraap het volgende:
Daarom dronken pasfoto's maken als je dan dronken wordt aangehouden denken ze dat je er normaal zo uitziet
pro-tipquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef sinepedraap het volgende:
Daarom dronken pasfoto's maken als je dan dronken wordt aangehouden denken ze dat je er normaal zo uitziet
Ja helaas ben ik maar een 6.7 dus daarom debiele pasfoto'squote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Geen last van, maar ik ben dan ook 10/10 dus daar zou het aan kunnen liggen denk.
Je hebt van die apps die foto's van gezichten kunnen misvormen als een soort lachspiegel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja helaas ben ik maar een 6.7 dus daarom debiele pasfoto's
Jij denkt dat die foto's bedoelt zijn voor een miss verkiezing of zo?quote:
naja ik vind zon pasfoto best confronterend. je ziet gelijk wat niet en wel mooi is. echt kutquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij denkt dat die foto's bedoelt zijn voor een miss verkiezing of zo?
Het is om je te identificeren alleen, een duidelijke foto die 5 jaar meegaat of zo
jawel, serieus.quote:
Ja natuurlijk je kijkt emotieloos recht vooruit, maak je thuis voor jezelf een mooiere fotoquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
naja ik vind zon pasfoto best confronterend. je ziet gelijk wat niet en wel mooi is. echt kut
[..]
jawel, serieus.
Niet zo aanstellen Meloewa.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
naja ik vind zon pasfoto best confronterend. je ziet gelijk wat niet en wel mooi is. echt kut
[..]
jawel, serieus.
Niet alleen dat je ziet ook hoe symetrisch je gezicht is hoe dik je neus is tegenover je rest van gezicht hoe rare vorm ogen je hebt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja natuurlijk je kijkt emotieloos recht vooruit, maak je thuis voor jezelf een mooiere foto
Dat praat je jezelf aan eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet alleen dat je ziet ook hoe symetrisch je gezicht is hoe dik je neus is tegenover je rest van gezicht hoe rare vorm ogen je hebt.
echt een downie
Zo denkt iedereen joh, boeiend het gaat sowieso om het totaalplaatje. Als je heel mooi bent en een kutkarakter hebt verandert je uiterlijk mee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet alleen dat je ziet ook hoe symetrisch je gezicht is hoe dik je neus is tegenover je rest van gezicht hoe rare vorm ogen je hebt.
echt een downie
Geluidsopnames bedoel jequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:40 schreef Confetti het volgende:
Beetje hetzelfde verhaal met video-opnames van jezelf..hoe je klinkt![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
echt een downie Pool
ib4 je mag mij wel wurgen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik zie eruit als een serie moordenares op mijn paspoort foto
Je mag mij wel wurgen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik zie eruit als een serie moordenares op mijn paspoort foto
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
echt een downie
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:40 schreef Confetti het volgende:
Beetje hetzelfde verhaal met video-opnames van jezelf..hoe je klinkt![]()
ik ben ook depressiesf na dat iemand zei dat ik mijn haar echt bruin moest verven want dit vond ze niet mooi..quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
JaIk ben nu weer depressief, mijn self image is van een 6.7 naar een 5 gegaan.
En jij denkt dan dat ze gelijk heeft i.p.v. zou ze wellicht jaloers zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben ook depressiesf na dat iemand zei dat ik mijn haar echt bruin moest verven want dit vond ze niet mooi..
Waarom is het leven zo hard
Nee ze vindt echt niet mooi, ze zag me weer sinds paar jaar geleden, en ze zei wel gewoon dat ze mij een mooi meisje vond... maar dat blonde haar vond ze er echt niet uit zien echt zo van ''wat heb jij met je haar gedaan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En jij denkt dan dat ze gelijk heeft i.p.v. zou ze wellicht jaloers zijn?
Wat vind je zelf mooier dan? Ik hoor ook weleens dat ik mijn haar weer rood moet verven ofzo, maar no way, ik vind bruin veel beter staan bij me. En dit komt ook vaak wel van twijfelachtige figuren. ''Hoge hakken vind ik echt niet mooi'' typesquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben ook depressiesf na dat iemand zei dat ik mijn haar echt bruin moest verven want dit vond ze niet mooi..
Waarom is het leven zo hard
Ik dacht dat jij zelf blond was.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ze vindt echt niet mooi, ze zag me weer sinds paar jaar geleden, en ze zei wel gewoon dat ze mij een mooi meisje vond... maar dat blonde haar vond ze er echt niet uit zien echt zo van ''wat heb jij met je haar gedaan?![]()
''. is niet de eerste die het zegt btw.
Ja ik snap het, naja sommige mensen hebben inderdaad geen smaak.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat vind je zelf mooier dan? Ik hoor ook weleens dat ik mijn haar weer rood moet verven ofzo, maar no way, ik vind bruin veel beter staan bij me. En dit komt ook vaak wel van twijfelachtige figuren. ''Hoge hakken vind ik echt niet mooi'' types
nee ik blondeer het, dus het is niet heel natuurlijk nee. vroeger was ik echt blond tegenwoordig toch wel wat donkerder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zelf blond was.
Hmm. Had jou toch altijd met blond in m'n hoofd. Nou ik blijf erbij dat jij volgens mij best mooi bent en het meer tussen je oren zit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ik blondeer het, dus het is niet heel natuurlijk nee. vroeger was ik echt blond tegenwoordig toch wel wat donkerder.
Ben wel benieuwd hoe bruin zou staan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ik blondeer het, dus het is niet heel natuurlijk nee. vroeger was ik echt blond tegenwoordig toch wel wat donkerder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |