SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Dan houd ik het bij gaygayquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is te simpel en voor de hand liggend en saai
Maar appel is gay, dus dat is logisch.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
dan zou gaagu nog beter zijn, zoals appel zou beamen
gayimquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
dan zou gaagu nog beter zijn, zoals appel zou beamen
hahaha hoezo dat. ik kan niet echt iets verzinnen nuquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar appel is gay, dus dat is logisch.
niks met gayquote:
nouquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha hoezo dat. ik kan niet echt iets verzinnen nu
quote:
ja echt kut he. als je op twitter stufi intypt zit iedereen er over te zeiken hahaquote:
dat laatste danquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
idd, of het is gaygay of yimyim
ja vuile ballennaaiersquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt kut he. als je op twitter stufi intypt zit iedereen er over te zeiken haha
+1quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:32 schreef Ro-ald het volgende:
yimyimIk blijf je gewoon GayGay noemen.
hahhaa yimyim is echt droogquote:
ja, straks komt het pas maandagquote:
ja wat een boeren manquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
hahhaa yimyim is echt droog
[..]
ja, straks komt het pas maandag
hmm sommige mensen op twitter hebben het binnen. Alleen hebben ze te weinig ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wat een boeren manik wil het nu verdomme
Ja goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten
Hoe is het nu?nog lekker op jezelf wonen?
oke : (quote:
kunnen is wat anders dan willenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij ook niet. Roro moet met een hoofdletter en Nederlands moet ook met een hoofdletter.
Ja ik eet je konijn op tijdens kerst.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kunnen is wat anders dan willen
haha roro's ego is gekrenktquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik eet je konijn op tijdens kerst.
neeee geen konijntjes eten : (quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik eet je konijn op tijdens kerst.
pfff, je gebruikt ons gewoonquote:
spreektaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Ben ik nou zo blond dat ik niet zie wat er fout is aan "Gaat hij me DM'en" ?
Moet ik je weer gaan haten ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
okee xdquote:
Nee, want ik ga morgen naar SRquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom wil ik dat het morgen 19:00 uur is
Ik word moe van dat maya's-gezeik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De wereld vergaat heel langzaam en alles jah.
Ik welquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar heb ik niks aan
nu wachten op een reactie van vinnie of rockie die zeggen dat ze wel mee willenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef supersof het volgende:
ik wil mijn stufi!!! dan ga ik mobiel kopen en lekker naar de mac. in mn eentjedat is best zielig maar ik wil visburger nu!!!!
nee ik ga in mijn eentje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nu wachten op een reactie van vinnie of rockie die zeggen dat ze wel mee willen
Ik ga wel met je meequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef supersof het volgende:
ik wil mijn stufi!!! dan ga ik mobiel kopen en lekker naar de mac. in mn eentjedat is best zielig maar ik wil visburger nu!!!!
oooh ja dat kan ik ook doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga morgen na 19:00 een flurry halen
jaaa zeker welquote:
Praktisch gezien kan ik best mee, zelfde stad jeweetz.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nu wachten op een reactie van vinnie of rockie die zeggen dat ze wel mee willen
M&M's ofc!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet alleen nog niet welke flurry ik wil #FWP
vergiftig haar en sleep haar mee in je holquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Praktisch gezien kan ik best mee, zelfde stad jeweetz.
Zo rol ik niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
vergiftig haar en sleep haar mee in je hol
ah ik weet niet, ik neem altijd M&M hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stroopwafel is ook lekkaahh
Ik heb ook zin in de Mcquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef supersof het volgende:
kut yimyim. ik wil een nieuw onderwerp hier inbrengen. omdat het weer saai is. dus begin over de mac, over mobiel, over stufi en over vis(burger), dat vind ik wel genoeg onderwerpen om normaal over te praten en niet stom te doen dat ik in mijn eentje ben, want dat is toch bijna altijd.
Oh.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef supersof het volgende:
kut yimyim. ik wil een nieuw onderwerp hier inbrengen. omdat het weer saai is. dus begin over de mac, over mobiel, over stufi en over vis(burger), dat vind ik wel genoeg onderwerpen om normaal over te praten en niet stom te doen dat ik in mijn eentje ben, want dat is toch bijna altijd.
Mckroket!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in de McMcChicken ofzo
Of een wrap
visburgerquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef supersof het volgende:
ik stroopwafelquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ah ik weet niet, ik neem altijd M&M haha
Wat een leuk0n bijnaam.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef supersof het volgende:
ik hoef geen schapenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
geef haar familie 5 schapen in ruil voor haar maagdelijkheid
Ze hoeft geen schapenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
geef haar familie 5 schapen in ruil voor haar maagdelijkheid
Neequote:
Geen ideequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar is er nu 1 bezig van de JONG SC
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dunno, kom over een uurtje denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat je wiet hebt wil niet zeggen dat je stoned bent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben weer eens half stoned, en deze kan ik het bewijzen want ik heb nog wiet
ik heb wiet en een pakje lucky strikequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je wiet hebt wil niet zeggen dat je stoned bent.
good for youquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb wiet en een pakje lucky strike
Oké.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb wiet en een pakje lucky strike
Door wie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En het ergste, ik ben vanochtend gepakt
Was het lekker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En het ergste, ik ben vanochtend gepakt
hahahahhahquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef AppelCake het volgende:
Mijn moeder heeft mijn laptop afgepakt dus kan niet cam.
quote:
we hadden kerst ontbijt en het viel een beetje op dat sommige mensen extreem veel aten.quote:
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
we hadden kerst ontbijt en het viel een beetje op dat sommige mensen extreem veel aten.
Zegt de leraar: ik weet niet wat je op hebt maar je hebt zeker een vreetkick?
En toen ging de meester aan het eind aan 2 van de groep vragen en die gaven het toe
triest dit...quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
we hadden kerst ontbijt en het viel een beetje op dat sommige mensen extreem veel aten.
Zegt de leraar: ik weet niet wat je op hebt maar je hebt zeker een vreetkick?
En toen ging de meester aan het eind aan 2 van de groep vragen en die gaven het toe
Het valt al op, als je nooit heb geruikt ruik je wiet sterk en je haar gaat raar staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ze je verklikten en alles.
stoerquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En als niet geloofd maak TC ik show de wiet
Je haar gaat raar staan? Zuig nog even wat harder aan die duimquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het valt al op, als je nooit heb geruikt ruik je wiet sterk en je haar gaat raar staan
je haar gaat raar staan van wiet, jajaquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het valt al op, als je nooit heb geruikt ruik je wiet sterk en je haar gaat raar staan
Dat arme zieltje liegt sowieso, ik lurk hier af en toe mee en zie alleen maar dingen staan die onder het kopje sterke verhalen kunnenquote:
Dudequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
haha ja ik weet het. als je een normaal gesprek wilt aangaan gaat hij al verhalen verdraaien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat arme zieltje liegt sowieso, ik lurk hier af en toe mee en zie alleen maar dingen staan die onder het kopje sterke verhalen kunnen
+1quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:31 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dude
Ik rook af en toe een blowtje en ik kan dit zo hard tot niet waar verklaren
Hé dat heb ik gister nog gegeten met een beetje saladedressing en pijnboompitten.quote:
sexyquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hé dat heb ik gister nog gegeten met een beetje saladedressing en pijnboompitten.
Door verhaaltjes te gaan verzinnen van achter je toetsenbord? Okéquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Geloof me of niet, ik ben hier wel de gene die het meest van zijn leven geniet
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:33 schreef plopkweker het volgende:
Dan nog, als je echt wiet/weetikveelwat op zak heeft geeft dat totaal geen aanleiding om daarmee te koop te gaan staan op het internet/whatever... Zo speciaal is het nou ook weer niet
Je bent 14, wat weet jij nou van "het leven"quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dat geloof ik niet hoor, ik heb hier een geile ginger.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dat doe ik niet, jammer he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:33 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Door verhaaltjes te gaan verzinnen van achter je toetsenbord? Oké
Die is te zwaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet hoor, ik heb hier een geile ginger.
Alsof jij die wel kan krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, jammer he.
Ga nu maar weer janken omdat je nooit een vriendin zal krijgen
Het is net uit, dus dat is alweer een myth busted.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, jammer he.
Ga nu maar weer janken omdat je nooit een vriendin zal krijgen
Op je 14e? Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 gehad, nu jij.
Dat jij met je moeder neemt en dat een relatie noemt, je vader pijpt en je broertje pijpt, kan ik niks aan doen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op je 14e? Geloof je het zelf?
Zelfs die dikke ginger van Appel is te hoog gegrepen voor je.
Dude..quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat jij met je moeder neemt en dat een relatie noemt, je vader pijpt en je broertje pijpt, kan ik niks aan doen..
Houdt mijn familie er even buiten, wil je.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat jij met je moeder neemt en dat een relatie noemt, je vader pijpt en je broertje pijpt, kan ik niks aan doen..
3 wat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 gehad, nu jij.
Wat lief van je!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof jij die wel kan krijgenZelfs die dikke ginger van Appel is te hoog gegrepen voor je.
Negerpiemols in de douche op school hihahoquote:
Ik douche nooit op school.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:37 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Negerpiemols in de douche op school hihaho
Hé LB lang niet gesprokenquote:
+1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Als ik 14 was zou ik eerder Appel kiezen dan Flat
Vinniequote:
Hey plopkwekerquote:
als je OF kiest heb je wel goede bescherming, maar je zit wel met een vieze junkquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zou Faux. kiezenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was deze? Ik krijg een zwaai en plopkabouter krijgt wel een kus
?
Gast ik heb toen dat topic gevolgd waarin jij zo keihard getrolled werd met je fiets, je polsen zijn even dik als mijn dikke teenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je OF kiest heb je wel goede bescherming, maar je zit wel met een vieze junk
quote:
Have funquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef supersof het volgende:
Nou mensen ik ga. ff naar de stad, zie jullie vanavond wel weer
Welk topicquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Gast ik heb toen dat topic gevolgd waarin jij zo keihard getrolled werd met je fiets, je polsen zijn even dik als mijn dikke teen
Oude nacktbacker crew jwtzquote:
Latersquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef supersof het volgende:
Nou mensen ik ga. ff naar de stad, zie jullie vanavond wel weer
Ja, swagquote:
ROCKquote:
Jij bent echt zo'n grote mongool, jezusquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Gast ik heb toen dat topic gevolgd waarin jij zo keihard getrolled werd met je fiets, je polsen zijn even dik als mijn dikke teen
Is een hele reeks geworden, mods uit V&A deden toen zelf mee.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:43 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Is een hele reeks geworden, mods uit V&A deden toen zelf mee.
Even opzoeken
Whahahahaahaaquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n grote mongool, jezus
Ik was niet de gene die werd getrold, ik was de gene die trolde en zorgen voor foto's van die dikzak... Snap je dat nu nog niet
Je werd ook getrolld door LH.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n grote mongool, jezus
Ik was niet de gene die werd getrold, ik was de gene die trolde en zorgen voor foto's van die dikzak... Snap je dat nu nog niet
Touche,quote:
Maar hoe is het enzo?quote:
Nee ik ga nu halenquote:
Dank uquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:45 schreef plopkweker het volgende:
Voor de liefhebbers: V&A / [TK] Wielrenfiets
De eckte NB was nog in ONZ..quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:44 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Touche,
Ik heb het over de BenH
Mwuah gaat z'n gangetje wel, lekker vakantie, was er wel aan toe. En met jou?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik er in geloofde ging ik gewoon met mijn gezicht op de foto.
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee dat werd ik niet, Heeft steven de waarheid nooit opgeschreven?
Hippies begrijpen dat niet..quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee.
Probeer nu niet "stoer" te doen en jezelf eruit te lullen.
Ik heb meegemaakt met 3 topics in een uur in ONZ. Ik heb verhalen gehoord over die NB... Damn ik wilde daar bij zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De eckte NB was nog in ONZ..
3 topics in 20 minuten..
Steven doet niet zulke domme dingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Steven heb later zelf nog toegegeven dat we samen ''werkte'' en dat het uiteindelijke doel was foto's van die dikzak, en dat lukte.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hallon ik laat je moeder komen in een secon
de.
8 delen ofzoquote:
Ah jongen, groei ballen en blijf niet steeds op dezelfde grap hangen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hippies begrijpen dat niet..
Dm hem dan maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Steven doet niet zulke domme dingen
Je ziet er uit als een hippie, misschien is de kapper een motivatie voor veranderingquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ah jongen, groei ballen en blijf niet steeds op dezelfde grap hangen.
Hij is oud.
Ja dat was ook tof!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik heb meegemaakt met 3 topics in een uur in ONZ. Ik heb verhalen gehoord over die NB... Damn ik wilde daar bij zijn
Hé, daar ben ik vanmorgen geweest!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een hippie, misschien is de kapper een motivatie voor verandering
Picsquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hé, daar ben ik vanmorgen geweest!
Ja, bewijs op facebookquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
de waarheid is van alle tijdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ah jongen, groei ballen en blijf niet steeds op dezelfde grap hangen.
Hij is oud.
Nais.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja dat was ook tof!
In het begin altijd hopen dat je m om 0:00:00 opende, anders slotje.
Praat is normaal, idioot.quote:
Heel erg moe. Gala was awesomequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mwuah gaat z'n gangetje wel, lekker vakantie, was er wel aan toe. En met jou?
Wut?quote:
-weg-quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Praat is normaal, idioot.
Er zijn genoeg mensen hier die niet willen dat je het woord kanker overal maar rond gooit.
Denk toch eens na..
haha die haarfotoquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ikke ikkequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef AppelCake het volgende:
Wie wil Mijn konijn zien op tc?
& welke tc?
Heb 1x gehad dat we de hele nacht door zijn gegaan met echt 10 man ofzo, was echt fucking gezellig!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Nais.
Jammer dat die nachtbagger is uitgestorven... Ik vond dat al heul tof. Gewoon tot half 5 door baggeren en denken dat het 2 uur is ofzo![]()
Beter, bij ga.aga en mij op school zijn die gala's altijd een synoniem van saaiheidquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heel erg moe. Gala was awesome
ben je er over een halfuur/driekwartier nog?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef AppelCake het volgende:
Wie wil Mijn konijn zien op tc?
& welke tc?
Rockiejj was wel duidelijk? Niet met kanker lopen schelden.quote:
is moet eens zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Praat is normaal, idioot.
Er zijn genoeg mensen hier die niet willen dat je het woord kanker overal maar rond gooit.
Denk toch eens na..
Ow is hij een mod dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rockiejj was wel duidelijk? Niet met kanker lopen schelden.
haha, was een goede dj en gezellige mensenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Beter, bij ga.aga en mij op school zijn die gala's altijd een synoniem van saaiheid
Geld ook voor jou.quote:
Hij hoeft geen moderator te zijn om jou erop te wijzen dat je gewoon normaal moet doen, ei.quote:
Maybequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je er over een halfuur/driekwartier nog?
Je kan ook naar andere mensen luisteren ipv alleen maar mods.quote:
Grammernazi spelen maar zelf falenquote:
Oke dan vind ik dat iedereen op FOK! 100 euro op mijn rekening moet storten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ook naar andere mensen luisteren ipv alleen maar mods.
Dank u.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef plopkweker het volgende:
Dit is de goede Vin: V&A / [TK]Wielrennerfiets
Ik ga niet meedoen aan je wedstrijdje verpissen. Je snapt me.quote:
Ik pis 2 meter ver, jij dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga niet meedoen aan je wedstrijdje verpissen. Je snapt me.
Ik vind dat achterlijke mensen niet op FOK! mogen komen, maar dat gebeurd ook. Iemand vraagt jou om normaal mee te posten. Doe dat dan ook. Is er een verschil tussen ik die het vraagt, of hij die het vraagt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke dan vind ik dat iedereen op FOK! 100 euro op mijn rekening moet storten.
Ja dat vind ik ook!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke dan vind ik dat iedereen op FOK! 100 euro op mijn rekening moet storten.
inb4 ver pissen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga niet meedoen aan je wedstrijdje verpissen. Je snapt me.
Hiermee probeer je te zeggen dat ik achterlijk benquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dat achterlijke mensen niet op FOK! mogen komen, maar dat gebeurd ook. Iemand vraagt jou om normaal mee te posten. Doe dat dan ook. Is er een verschil tussen ik die het vraagt, of hij die het vraagt?
Ah..quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik pis 2 meter ver, jij dan?
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hiermee probeer je te zeggen dat ik achterlijk ben
Ik heb die quote nog steeds he..quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hiermee probeer je te zeggen dat ik achterlijk ben
Gast, kap nou eens met die bullshitverhalenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik pis 2 meter ver, jij dan?
Mexicoquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb die quote nog steeds he..
Ahh! Pas je op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |