quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben hier juist alleen als ik vrij ben
ownee dat is niet waar... soms stiekem tijdens college
Das zieligquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hangen te besterven voor 1ste Kerstdag.
dood zijn ze toch alquote:
hmmmmmmmmmmmm macdonaldsquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef Tegan het volgende:
Zal ik straks eten bestellen.
Ik heb eigenlijk megaveel zin in McChickens, maar die zijn veel te ver weg zo zonder auto.
en daar kom je nu meequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmm macdonalds
ik heb een mini pizza en een stapel wortels voor vanavond want ik ben ook alleen
gisteren al chinees eten gehaaldquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef Tegan het volgende:
Zal ik straks eten bestellen.
Ik heb eigenlijk megaveel zin in McChickens, maar die zijn veel te ver weg zo zonder auto.
ossenhaas in zwartebonensaus met rijstquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren 2 Quartar Pounders weggewerkt met een halve liter banenenmilkshake
Pics?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef KomtTijd... het volgende:
nog niet gezien maar het zit iig verpakt in een leuke weekendtas.
quote:
Chick! Ben je alweer es beschikbaar onderhand?quote:
Oh, nicequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
papa kreeg ook ooit een kerstpakket in een weekendtas en daar zat o.a. een weekendje weg in
dat was nice
Heel de avond voor jou.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chick! Ben je alweer es beschikbaar onderhand?
Een mooi vooruitzicht. Ga je je mooiste en meest opwindende kleren voor mij aandoen? En dat ik je dan langzaam uitkleed alsof ik mijn kerstcadeautje uitpak?quote:
Je moet wel langzaam doen ja met zo weinig kleding.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi vooruitzicht. Ga je je mooiste en meest opwindende kleren voor mij aandoen? En dat ik je dan langzaam uitkleed alsof ik mijn kerstcadeautje uitpak?
Hoe weinig is weinig precies?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:40 schreef Tegan het volgende:
Je moet wel langzaam doen ja met zo weinig kleding.
Je mag ook zo'n fijne spiegelfoto van jezelf maken en die foto naar mij opsturen hoor.quote:
Ik weet niet of dat mag van datequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag ook zo'n fijne spiegelfoto van jezelf maken en die foto naar mij opsturen hoor.
Mooie moodkiller.quote:
Nou, hop foto maken en doorsturen. Date moet niet denken dat hij wat over jou te zeggen heeft.quote:
Dat is waar. Het is alleen zo'n goed excuus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, hop foto maken en doorsturen. Date moet niet denken dat hij wat over jou te zeggen heeft.
Ik vind 'm vrij magertjes anders.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:48 schreef Tegan het volgende:
Dat is waar. Het is alleen zo'n goed excuus.
Absoluut niet. Al heb je helemaal gelijk over mijn behoefte naar jouw naaktfoto's.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:52 schreef Tegan het volgende:
Dat zeg je alleen omdat je naaktfoto's van me wil.
Ik ga ff afwassen, kun jij ondertussen mooi die foto's maken. Ik DM je wel voor het vervolg zodra ik die foto's binnen heb.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:52 schreef Tegan het volgende:
Dat zeg je alleen omdat je naaktfoto's van me wil.
Nope, geen ruimte voor in de huidige opstelling van de keuken.quote:
Weet je wat ook nice is?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
papa kreeg ook ooit een kerstpakket in een weekendtas en daar zat o.a. een weekendje weg in
dat was nice
ooooh... de tas is het pakket?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je wat ook nice is?
Piepschuim [ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
how about this: eerst flesje roze op drinken en dan snow angels maken in de sneeuw (lees: piepschuim)quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja en nu ben ik dat dus mee naar huis aan het zeulen. Om het nou over de prullebakjes van de trein te verdelen is ook weer zo wat.
Er zit ook nog een fles rosé ofzo en een rookworst en wat van die meuk onderin.
Die heb je nog niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut niet. Al heb je helemaal gelijk over mijn behoefte naar jouw naaktfoto's.
Rosequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
how about this: eerst flesje roze op drinken en dan snow angels maken in de sneeuw (lees: piepschuim)
Alleen ouwe. Ben wel toe aan iets nieuws. Nu haar haar weer langer is enzo.quote:
in de trein nog weggevenquote:
Ik zou een klok voor dr maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen ouwe. Ben wel toe aan iets nieuws. Nu haar haar weer langer is enzo.
De enige overeenkomst met een klok is dat ik gaar graag slaag zou geven.quote:
Tegan. Die is nu al ruim een uur bezig met spannende foto's van zichzelf te maken voor mij. Stiekem word ik toch wel een beetje nieuwsgierig nu.quote:
O maar je kan ook ongesteld zijn tijdens een zwangerschapquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez als ik niet gewoon elke maand ongesteld was geworden zou ik zweren dat dit wee-en (weet niet hoe een e met puntjes moet op mijn foon) of iets anders nastys waren
Lief van haar he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef Tally het volgende:
Zo die maakt er werk van
Zonde om die maar aan 1 persoon te laten zien dan
naakt fotos maken duurt ffquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef Tally het volgende:
Zo die maakt er werk van
Zonde om die maar aan 1 persoon te laten zien dan
Ha, een ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
naakt fotos maken duurt ff
vooral als je alleen bent
natuurlijk moeilijk om het allemaal voordelig in beeld te krijgen
not helping!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar je kan ook ongesteld zijn tijdens een zwangerschap
van het maken van andere dan hequote:
Ja? Ben je zo van de fotografie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
van het maken van andere dan he
grote hobby
ja hoor ik kijk zelf wel ff in mn bh tot ik de foto's heb. Dus IK heb wel iets om van te genieten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief van haar he?![]()
Heb jij anders nog wat om van te genieten in de tussentijd?
Daarvoor geldt net zo goed dat het zonde is om in je eentje te genieten. Deel es.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef Tally het volgende:
ja hoor ik kijk zelf wel ff in mn bh tot ik de foto's heb. Dus IK heb wel iets om van te genieten.
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit trouwens op mijn mobiel in bad te fokken
best eng
als ik hem in het water laat vallen ben ik dan dood?
nou ja foto's maken van je naakte lichaam kan nu wel makkelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit trouwens op mijn mobiel in bad te fokken
best eng
als ik hem in het water laat vallen ben ik dan dood?
ah dat is mooiquote:
Leuk. Heb je ergens foto's, niet het naaktwerk, online staan?quote:
Ik zal ze ook ff showen aan mijn manquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvoor geldt net zo goed dat het zonde is om in je eentje te genieten. Deel es.
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Tally het volgende:
nou ja foto's maken van je naakte lichaam kan nu wel makkelijk
heel heet ja, een vrouw die hoogst waarschijnlijk in barensnood isquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Tally het volgende:
[..]
nou ja foto's maken van je naakte lichaam kan nu wel makkelijk
Dat is een begin.quote:
Er lopen ongetwijfeld freaks rond die daar wel wat mee kunnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
heel heet ja, een vrouw die hoogst waarschijnlijk in barensnood is
ik doe alleen naaktquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk. Heb je ergens foto's, niet het naaktwerk, online staan?
Hete vrouwen zijn het geilst.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heel heet ja, een vrouw die hoogst waarschijnlijk in barensnood is
Slim!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
ik doe alleen naakt
om de waren te keuren voor ik ze verleid
het is allemaal een list
Ik zal ze niet gaan stalken op Facebook, oké?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
Zou niet zo netjes zijn tegen over de mensen op de foto
noem gewoon de prijsquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
Zou niet zo netjes zijn tegen over de mensen op de foto
quote:
whuuuuut?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef Tally het volgende:
Ik vind hem lekkah... En dan denk ik aan het liedje van de Kraaien.
Die draag ik op aan mn ex. Godverdomme wat krijg ik last van mn hormonen als ik die zie!
Dat ik mijn ex zou willen neuken op het momentquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ik mijn ex zou willen neuken op het moment![]()
Maar ik doe het niet hoorquote:
tnxquote:
Vertel vanavond wel. Ben nu aan het werk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
en daar ga je verder niets over zeggen natuurlijk?
whaha is toch leuk om mee te spelen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Gister gezellig met twee collegas en een vriendin de stad in geweest. Wordt er een foto gemaakt van mij en 1 collega. Voor ik t weet staat die op facebook. En natuurlijk reageren bevriende collegas gelijk met "wat een leuk stel, daar bloeit wat moois"
Zolang ik daar werk komt het koppelen met hem wel vaker terug, terwijl ik en die andere collega bekend staan als t getrouwde stelquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha is toch leuk om mee te spelen?
leerlingen hadden ook altijd van die dingen als je 1 keer iets aan een collega vraagt in de gang
ik deed dan altijd alsof ze me daar kei erg mee hadden en zo
quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ja nou die bijkpijn van gister he
geen spierpijn!
Voedselvergiftiging of zo
alles kwam overal uit vanacht(sorry tere zieltjes)
En nu is alles weer oke....
neequote:
naarquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
en de buikpijn word ook weer steeds erger
ik snap er niks van eigenlijk
ja het moet echt over! morgen begint mijn kerst en ik moet nog kadotjes bakkenquote:
quote:
Die zijn in ieder geval niet te vinden op fokquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
iemand die alles wil weten over hoe ik me voel
aaah nee ik krijg lieve dmmetjesquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval niet te vinden op fok
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:20 schreef Tegan het volgende:
Wat een rotweekend. Nooit meer opstaan nu.
en wie had het gedaan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Eindelijk iets leuks op TV
baantjer!
De broer! en die tweeling was verwisseltquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De broer! en die tweeling was verwisselt
Nee dank je, gisteren feestje gehad en ze hadden Vedett wit op de tap.quote:
Onmogelijk!quote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee dank je, gisteren feestje gehad en ze hadden Vedett wit op de tap.![]()
Misschien iets meer gedronken dan goed voor me was.
O zou date haar hebben gedumpt en geen alimentatie willen betalen voor hun liefdeskutkonijn?quote:
nee maar daar zat ik wel netquote:Op zondag 23 december 2012 12:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]en het kwartje viel vast toen ze in de kroeg zaten
nu wel echte spierpijn?quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar daar zat ik wel net
de spierpijn weg te drinken
ja want het zijn mijn rug en billenquote:
massage nodig?quote:Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want het zijn mijn rug en billen
lijkt me dat je daar niet ziek kunt zijn
Wij zijn ook nog met 4 van de 7. Voelt toch erg nutteloos om hier te zijnquote:Op maandag 24 december 2012 08:52 schreef Q. het volgende:
Het valt hier op kantoor nog mee. Zitten nog twaalf mensen in deze ruimte, toch de helft van de capaciteit bijna. Nu al!
Ik heb best wel heel erg veel te doen eigenlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn ook nog met 4 van de 7. Voelt toch erg nutteloos om hier te zijn.
Hier opzich ook wel, ik heb er alleen totaal geen zin inquote:Op maandag 24 december 2012 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb best wel heel erg veel te doen eigenlijk.
We zitten inmiddels op 20 van de 30 al!
het is je gegund hoorquote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef AirwiN het volgende:
Ik voel mij bijna een paria, dat ik als één van de weinigen hier niet hoef te werken.
Dank. Ik ga aan jullie denken als ik in mijn trainingsbroek en slobbertrui op de bank hang te Playstationnen.quote:
Arme MissMsxquote:Op maandag 24 december 2012 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank. Ik ga aan jullie denken als ik in mijn trainingsbroek en slobbertrui op de bank hang te Playstationnen.
Och ik hoef de komende 2/3 uur niets meer te doen. Vervolgens evt iemand opbellen, beetje op mail letten en klaarquote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef AirwiN het volgende:
Ik voel mij bijna een paria, dat ik als één van de weinigen hier niet hoef te werken.
Heeft die ook es rust.quote:
Ik werk ook niet hoorquote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef AirwiN het volgende:
Ja, die werpt af en toe een blik op m'n scherm en zegt er niets van dat ik zit te Fokken.quote:Op maandag 24 december 2012 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
je houdt je baas voor de gek, uhu?
Eigen baas zijn is prachtig.quote:Op maandag 24 december 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die werpt af en toe een blik op m'n scherm en zegt er niets van dat ik zit te Fokken.
Ik zit ook op de bank!quote:Op maandag 24 december 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
En dat allemaal vanuit bed/bank/waar ik maar wil
Dat combineert vast niet met dat wilde feest dat je voor oudjaarsnacht gepland hebt.quote:Op maandag 24 december 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer alleen dat als ik nu geen zak uitvoer ik met oud & nieuw bezig ben.
quote:Op maandag 24 december 2012 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat combineert vast niet met dat wilde feest dat je voor oudjaarsnacht gepland hebt.
Ook daar kun je wilde feestjes houden.quote:Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Lig waarschijnlijk om 1 uur al in bed
Gebedsruimte prima, maar dan wel voor iedereenquote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)gt-gebedsruimte.html
Het is geen 1 april he
Er is alleen vraag naar bij Moslims blijkbaar.quote:Op maandag 24 december 2012 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gebedsruimte prima, maar dan wel voor iedereen
Als je wil bidden, moet je niet naar een pretpark, of dan maar halverwege naar huis.quote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen 1 april he
Moslims behoren geen plezier te hebben, die moeten andere mensen opblazen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen 1 april he
Plezier... die komen daar alleen maar om te rellen en te kloten. Was er van de zomer ook geen incident op de parkeerplaats daar?quote:Op maandag 24 december 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Moslims behoren geen plezier te hebben, die moeten andere mensen opblazen.
Zijn ook wel vaker Nederlanders, blijkbaar is dat fun.quote:Op maandag 24 december 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plezier... die komen daar alleen maar om te rellen en te kloten. Was er van de zomer ook geen incident op de parkeerplaats daar?
Die zit misschien wel op d'r werkquote:
Nog armere MissMSX!!quote:Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zit misschien wel op d'r werk
Ik hoor direct haar telefoon afgaan. Je zit haar toch geen vuige WA'jes te sturen he?quote:
Waarom zou ik in godsnaam, ik kan hier alles tegen dr zeggenquote:Op maandag 24 december 2012 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor direct haar telefoon afgaan. Je zit haar toch geen vuige WA'jes te sturen he?
Dat je dat vervolgens niet doet, maakt mij alleen maar meer achterdochtig.quote:Op maandag 24 december 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam, ik kan hier alles tegen dr zeggen.
Ja, heel geloofwaardig na al die jarenquote:Op maandag 24 december 2012 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je dat vervolgens niet doet, maakt mij alleen maar meer achterdochtig.
Is nodig voor m'n werkquote:Op maandag 24 december 2012 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Je moet je vrouw beter onder de duim houden, Air! Smartphones voor vrouwen, wat is dat voor iets raars?
Het leek mij geen drempel waardoor jij je laat weerhouden.quote:Op maandag 24 december 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja, heel geloofwaardig na al die jaren.
Ik wil toch jullie huwelijk niet verstoren, wat denk je wel?quote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het leek mij geen drempel waardoor jij je laat weerhouden.
Misschien red je ons huwelijk juist wel door je je er mee te bemoeien.quote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil toch jullie huwelijk niet verstoren, wat denk je wel?.
catch 22quote:Op maandag 24 december 2012 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien red je ons huwelijk juist wel door je je er mee te bemoeien.
Sinds wanneer heb je een smartphone nodig om kleding te repareren en het huis schoon te maken?quote:
heb je dat niet elke dag?quote:Op maandag 24 december 2012 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn ook nog met 4 van de 7. Voelt toch erg nutteloos om hier te zijn.
Projectie, not a good thing.quote:
Je FB stalken werkt ook niet blijkbaarquote:
Van werken word je niet arm. Toch?quote:Op maandag 24 december 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog armere MissMSX!!
Ik ook hoor.
Gelukkig gaan we om 16:00 dicht hier....quote:
Wij niet. Eens kijken tot hoe laat de Apple boer open is vandaag, 13e maand is binnen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we om 16:00 dicht hier....
hier nog net niet, maar de 50 inch 3D LCD TV is al bijna besteldquote:Op maandag 24 december 2012 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij niet. Eens kijken tot hoe laat de Apple boer open is vandaag, 13e maand is binnen.
Ik moet al mn iPad Mini's zelf kopen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier nog net niet, maar de 50 inch 3D LCD TV is al bijna besteld.
Ja, maar deze TV moet ik zelf betalen hoorquote:
Wel! Alles van Apple is noodzakelijk. Maar ik ga nu alleen voor een extra oplader voor mn MBP Hoop ik.quote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar deze TV moet ik zelf betalen hoor. Die mini is leuk meegenomen, maar niet echt een noodzaak als je al een iPad3 hebt
.
Ach, neem gewoon nog ff een MBAir mee, gewoon omdat het kan!quote:Op maandag 24 december 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel! Alles van Apple is noodzakelijk. Maar ik ga nu alleen voor een extra oplader voor mn MBP Hoop ik.
Het is gelukt, ik heb geen ipad mini gekocht bij de apple boer.quote:Op maandag 24 december 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, neem gewoon nog ff een MBAir mee, gewoon omdat het kan!.
Nepfan. Het is nog echter als je 'm bij de AppleStore koopt.quote:Op maandag 24 december 2012 16:33 schreef Q. het volgende:
Het is gelukt, ik heb geen ipad mini gekocht bij de apple boer.
Wel bij de mediamarkt trouwens.
Das inquote:Op maandag 24 december 2012 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepfan. Het is nog echter als je 'm bij de AppleStore koopt.
Binnenkort ook in Den Haag. De grootste van Nederland ook nog. Wat een schande voor de stad.quote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef Q. het volgende:
Das inAmsterdam
. Je weet wel, Utrecht in het groot. Met meer touristen.
Apple.quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort ook in Den Haag. De grootste van Nederland ook nog. Wat een schande voor de stad.
Hoe sneu is dat dan zegquote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef AirwiN het volgende:
En die mongolen van Apple hebben onderhandeld dat de kerstboom in het midden van de Passage er niet meer mag komen als zij er zitten.
http://www.omroepwest.nl/(...)-superstore-den-haag
Sneu.quote:
Selexyz zal in Den Haag dan bij de Slegte inkomen?quote:Op maandag 24 december 2012 17:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sneu.
Ik vind het zonde van de Selexyz die daar zit. Daarnaast zit er 2 winkels verder ook al een Apple winkel. Die kunnen gaan sluiten denk ik
Ah, die is in Den Haag overigens ook behoorlijk OK. Maar meestal vind ik de Slegte een hoop rommel en rotzooi van binnenquote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Selexyz zal in Den Haag dan bij de Slegte inkomen?
Tja, maar Selexyz was gewoon zo ongeveer failliet en de Slegte niet.quote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, die is in Den Haag overigens ook behoorlijk OK. Maar meestal vind ik de Slegte een hoop rommel en rotzooi van binnen.
De Slegte heeft er toch ook al tijden tegenaan gehangen?quote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, maar Selexyz was gewoon zo ongeveer failliet en de Slegte niet.
Ja, maar die hebben een sugar daddy gevonden die nu ook Selexyz heeft overgenomen dus.quote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De Slegte heeft er toch ook al tijden tegenaan gehangen?
Ze verhuizen meestal naar het beste pand, in Rotterdam gaat de Slegte weer naar Selexyz toe, in Nijmegen ookquote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, die is in Den Haag overigens ook behoorlijk OK. Maar meestal vind ik de Slegte een hoop rommel en rotzooi van binnen.
samen moet het wel een prima concept geven lijkt mequote:Op maandag 24 december 2012 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben een sugar daddy gevonden die nu ook Selexyz heeft overgenomen dus.
Goede vraag!quote:Op maandag 24 december 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
iemand hier ooit in canada met vakantie geweest? zo ja, wat is mooier; oost of west?
ik denk dat ik de voorkeur geef aan british colombia, vooral vancouver & omgeving.quote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede vraag!
Vroeg ik me ook af
Ik zou graag naar Yukon willenquote:Op maandag 24 december 2012 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ik de voorkeur geef aan british colombia, vooral vancouver & omgeving.
waarom?quote:Op maandag 24 december 2012 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou graag naar Yukon willen
Ik heb er eens een reisprogramma over vertaald en het zag er ontzettend mooi uit met de ijsvlaktesquote:
klinkt koud!quote:Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er eens een reisprogramma over vertaald en het zag er ontzettend mooi uit met de ijsvlaktes
Gewoon nooit tv kijken.quote:Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso zijn die reisprogramma's evil
Gaan we daar naar toe nadat we naar IJsland zijn geweest.quote:Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er eens een reisprogramma over vertaald en het zag er ontzettend mooi uit met de ijsvlaktes
quote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaan we daar naar toe nadat we naar IJsland zijn geweest.
O en nog eens tien euro voor je vorige iPad!quote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bied tien euro voor je tv. Kom je hem wel even brengen?
Ik heb toch al in z'n bed gelegen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef Tegan het volgende:
"Kom je hem even brengen?"
Je gaat toch niet aanbieden om te meeten. Huuu.
En toch is het pand in de Passage net iets mooier dan waar De Slegte zit.quote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Anthraxx het volgende:
Doom on youquote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch al in z'n bed gelegen.
En geeneens zwanger geworden van al dat masturbatiezaad dat in het dekbedovertrek zit. Respect!quote:
Abortus wellicht?quote:Op maandag 24 december 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En geeneens zwanger geworden van al dat masturbatiezaad dat in het dekbedovertrek zit. Respect!
Zou kunnen.quote:
Het zit bij mij toch allemaal dichtgekoekt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En geeneens zwanger geworden van al dat masturbatiezaad dat in het dekbedovertrek zit. Respect!
Daar ging mijn hoop.quote:Op maandag 24 december 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je dichtkwakken ja?quote:Op maandag 24 december 2012 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zit bij mij toch allemaal dichtgekoekt.
iPad maakte er dichtgekwakt van
Jaloersquote:Op maandag 24 december 2012 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is er al bekend hoeveel ontwikkelingshulp jullie deze week gekregen hebben?
volgend jaar Leeuwardenquote:Op maandag 24 december 2012 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is er al bekend hoeveel ontwikkelingshulp jullie deze week gekregen hebben?
Polen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja friesland gaat ook een glazen huis doen? En waar komt de Nederlandse?
en de glazenwassersquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Scheelt reiskosten voor de aannemer.
Jij niet, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:33 schreef Tegan het volgende:
Heeft iedereen een leven ofzo met Kerst?
Dan heb je ueberhaupt toch geen leven meer?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:13 schreef Tally het volgende:
Gelukkig is dat leven kort met de kerst als je een kind heb
Scheiden, dan heb je ineens om het weekend een leven!quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je ueberhaupt toch geen leven meer?
Welke weekenden ben jij beschikbaar? Dan kan ik daar rekening mee houden in de onderhandeling.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:36 schreef missbehavin het volgende:
Scheiden, dan heb je ineens om het weekend een leven!
De even weekende schatquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke weekenden ben jij beschikbaar? Dan kan ik daar rekening mee houden in de onderhandeling.
Top, je hoort nog van mij.quote:
Het is maar wat je leven noemt. Met 20 familieleden uit eten in het traagste restaurant ooit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:33 schreef Tegan het volgende:
Heeft iedereen een leven ofzo met Kerst?
Jij ool lieverdquote:
alleen de singles?quote:
quote:
quote:
De ultieme burgerlijkheid!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er nog mensen die niet gourmetten deze kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |