quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben hier juist alleen als ik vrij ben
ownee dat is niet waar... soms stiekem tijdens college
Das zieligquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hangen te besterven voor 1ste Kerstdag.
dood zijn ze toch alquote:
hmmmmmmmmmmmm macdonaldsquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef Tegan het volgende:
Zal ik straks eten bestellen.
Ik heb eigenlijk megaveel zin in McChickens, maar die zijn veel te ver weg zo zonder auto.
en daar kom je nu meequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmm macdonalds
ik heb een mini pizza en een stapel wortels voor vanavond want ik ben ook alleen
gisteren al chinees eten gehaaldquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef Tegan het volgende:
Zal ik straks eten bestellen.
Ik heb eigenlijk megaveel zin in McChickens, maar die zijn veel te ver weg zo zonder auto.
ossenhaas in zwartebonensaus met rijstquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren 2 Quartar Pounders weggewerkt met een halve liter banenenmilkshake
Pics?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef KomtTijd... het volgende:
nog niet gezien maar het zit iig verpakt in een leuke weekendtas.
quote:
Chick! Ben je alweer es beschikbaar onderhand?quote:
Oh, nicequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
papa kreeg ook ooit een kerstpakket in een weekendtas en daar zat o.a. een weekendje weg in
dat was nice
Heel de avond voor jou.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chick! Ben je alweer es beschikbaar onderhand?
Een mooi vooruitzicht. Ga je je mooiste en meest opwindende kleren voor mij aandoen? En dat ik je dan langzaam uitkleed alsof ik mijn kerstcadeautje uitpak?quote:
Je moet wel langzaam doen ja met zo weinig kleding.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi vooruitzicht. Ga je je mooiste en meest opwindende kleren voor mij aandoen? En dat ik je dan langzaam uitkleed alsof ik mijn kerstcadeautje uitpak?
Hoe weinig is weinig precies?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:40 schreef Tegan het volgende:
Je moet wel langzaam doen ja met zo weinig kleding.
Je mag ook zo'n fijne spiegelfoto van jezelf maken en die foto naar mij opsturen hoor.quote:
Ik weet niet of dat mag van datequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag ook zo'n fijne spiegelfoto van jezelf maken en die foto naar mij opsturen hoor.
Mooie moodkiller.quote:
Nou, hop foto maken en doorsturen. Date moet niet denken dat hij wat over jou te zeggen heeft.quote:
Dat is waar. Het is alleen zo'n goed excuus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, hop foto maken en doorsturen. Date moet niet denken dat hij wat over jou te zeggen heeft.
Ik vind 'm vrij magertjes anders.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:48 schreef Tegan het volgende:
Dat is waar. Het is alleen zo'n goed excuus.
Absoluut niet. Al heb je helemaal gelijk over mijn behoefte naar jouw naaktfoto's.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:52 schreef Tegan het volgende:
Dat zeg je alleen omdat je naaktfoto's van me wil.
Ik ga ff afwassen, kun jij ondertussen mooi die foto's maken. Ik DM je wel voor het vervolg zodra ik die foto's binnen heb.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:52 schreef Tegan het volgende:
Dat zeg je alleen omdat je naaktfoto's van me wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |