Wildgebraad met geglaceerde sjalotjes en aardappel kaaspuree.quote:
Kom ik aanzetten met mijn magnetron maaltijd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wildgebraad met geglaceerde sjalotjes en aardappel kaaspuree.
"Bans worden niet besproken."quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Frank, is Chai geband door het posten van een pic van Ritmo?
Kweenie, niets van meegekregen. Maar goed, over bans wijden we natuurlijk niet uit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom niet?quote:
Alweer geband?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Zelfs Mozy durft zich niet meer te vertonen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alweer geband?Die meid is helemaal van god los.
Ze wil gewoon wat aandacht nu mozy wat meer weg isquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alweer geband?Die meid is helemaal van god los.
quote:
Noem jij modjes nu apen? Ik wil niet stoken hoor Frank, maar ik zou dit niet pikken!quote:
Vind het niet kunnen :Squote:
Waar is WH voor geband?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Fascination het volgende:
Maar ik denk inderdaad voor het posten van de foto van Ritmo, zeker als je in het achterhoofd houdt waar WH voor geband is.
Tering, wat is er hier gebeurt allemaal? Ben nog geen week weg en jullie misdragen je.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Fascination het volgende:
Maar ik denk inderdaad voor het posten van de foto van Ritmo, zeker als je in het achterhoofd houdt waar WH voor geband is.
Plaatsen van een linkje naar de FB-account van dwc, maar dwc heeft helemaal geen FB.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Plaatsen van een linkje naar de FB-account van dwc, maar dwc heeft helemaal geen FB.
Dat irrelevant, of dwc een FB heeft of niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Plaatsen van een linkje naar de FB-account van dwc, maar dwc heeft helemaal geen FB.
Prima, was de eerste keer in m'n leven zo ongeveer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Taalgebruik mag hier weer wat normaler.
Ook Germano mag zich weer eens gaan inbinden, valt mij constant negatief op.
zij had het over een foto van ritmo plaatsen waar dwc op gestemd had, ik snapte er geen drol vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel relevant. Dat is algemeen bekend, dus weet iedereen dat WH een grapje maakte.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat irrelevant, of dwc een FB heeft of niet.
Dat zeg ik niet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Hater, waarom zou ik nu alweer weg moeten?
Omdat ik weer los benquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:26 schreef Ezio het volgende:
Waarom zijn de modjes hier ineens.
Net als een leraar of ouder die bij je komt staan terwijl je met je vrienden staat te praten
Jammer, nu is ze haar leven voor 1 maand kwijt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zij had het over een foto van ritmo plaatsen waar dwc op gestemd had, ik snapte er geen drol van
Grapjes worden niet getolereerd in dit strakke regime, dat moet je toch wel weten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel relevant. Dat is algemeen bekend, dus weet iedereen dat WH een grapje maakte.Overigens was dat adhv de foto op het profiel ook duidelijk.
Omdat ik het verwacht.quote:
Ik vind dat ook geen grapje meer. Terechte ban is terecht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grapjes worden niet getolereerd in dit strakke regime, dat moet je toch wel weten.
Grapjes zijn prima zolang er maar geen privemeuk mee gepaard gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grapjes worden niet getolereerd in dit strakke regime, dat moet je toch wel weten.
Dat boeide me alleen toen ik 12 wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:26 schreef Ezio het volgende:
Waarom zijn de modjes hier ineens.
Net als een leraar of ouder die bij je komt staan terwijl je met je vrienden staat te praten
omigadoquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, jij kunt echt niet lezenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag pas terug, en dan moet ik alweer weg?.
Daar doelde ik dan ook op.quote:
Oh bbyquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Cum on me nootmans, cum on me. Ze kunnen me helumaal niks maken.
Nu wel gewend toch?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |