Dit is waar ze over spraken, die Maya snuiters.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Godver, it has begun, the apacolypso
quote:
Nee, recurvequote:
Ja, nou ja... zo direct wou ik niet zijn, maar jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is voornamelijk doordat Wise zo'n creep is.
Je kutje ook.quote:
Oh je bent serieusquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, recurve
Wel ooit nog provinciekampioen geweest
No 1 cares.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:34 schreef wolvendagen het volgende:
Poll: moet cb weer zijn manen scheren
• ja
• it is law
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wrijf met je kale kutje over mijn kale schedelpan.quote:
nee je hebt teveel haarquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wrijf met je kale kutje over mijn kale schedelpan.
Ja dus kijk uit, ik schiet je!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je bent serieus
Ware Robin Hood hier
Ik ga niet klikken met zo'n titelquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)er?utm_source=vicefb
IK MOET HIER VAN KOTSEN
Het is gewoon een interview manquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken met zo'n titel.
Nohhh, sorry was grapjequote:
En dan verwachten dat men kliktquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)er?utm_source=vicefb
IK MOET HIER VAN KOTSEN
Ja, dat heb ik ook vaker gehoord over castings.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een interview man
Ok bukken dan, pijl is al onderweg sorryquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nohhh, sorry was grapje:S
[..]
En dan verwachten dat men klikt
Als ik t scheer is t stoppelig en ruw. Kan je beter nu wrijven.quote:
Nu wil ik juist wel weer klikken, maar heb geen geluid hier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ok sorry hoor wist niet dat jullie zulke mietjes waren
Wil nie in mijn poepertquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ok bukken dan, pijl is al onderweg sorry
ga wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik t scheer is t stoppelig en ruw. Kan je beter nu wrijven.
quote:Er zijn nogal wat mensen die dit schokkend vinden: je ziet ten slotte niet elke dag een moeder en dochter samen sperma gorgelen. Maar de dames zoenen niet en hebben geen seksueel contact met elkaar, dus zo erg is het eigenlijk niet, toch? Ik belde The Sexxxtons voor een kort gesprekje over hun unieke bijdrage aan de wereld van de adult entertainment.
Wat?!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ok sorry hoor wist niet dat jullie zulke mietjes waren
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:38 schreef Ezio het volgende:
[quote] Er zijn nogal wat mensen die dit schokkend vinden: je ziet ten slotte niet elke dag een moeder en dochter samen sperma gorgelen. Maar de dames zoenen niet en hebben geen seksueel contact met elkaar, dus zo erg is het eigenlijk niet, toch? Ik belde The Sexxxtons voor een kort gesprekje over hun unieke bijdrage aan de wereld van de adult entertainment.
Het is tekst sukkelquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu wil ik juist wel weer klikken, maar heb geen geluid hier.
Drama dilemma alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |