Ze is een ginger en heeft dus geen ziel, dus telt ze niet als vrouw.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zij is het hier niet mee eens
[ afbeelding ]
Jij hebt al genoeg lijntjes gehad.quote:
Jij bent mijn voorbeeldquote:
Is dit srs de 1e TT die nergens op slaat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:21 schreef Ezio het volgende:
De TT slaat nergens op, net alsof je de kruisboog zelf afschiet
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit srs de 1e TT die nergens op slaat?
Moet je vaker de TT lezen, knurft.quote:
Come at me bro. Ik kan elke TT verklaren.quote:
ja jij bent vervelendquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent mijn voorbeelden blijkbaar als je x typt haal je de lapo wel.
Vervelend he.....
HAHA
Schaaf mij bijquote:
Wil je ook een deuk in je rug?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Come at me bro. Ik kan elke TT verklaren.
SORRY IK KAN JE NIET HOREN DOOR HET GELUID VAN AL MIJN VECHSTPORTTROFFEEËNquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schaaf mij bij
[..]
Wil je ook een deuk in je rug?
Shitquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
SORRY IK KAN JE NIET HOREN DOOR HET GELUID VAN AL MIJN VECHSTPORTTROFFEEËN
Ja dat is eng hequote:
Er kwam snot uit mijn neus van het lachen...quote:
gedaan met de rustquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:29 schreef Chocolatebear het volgende:
SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG
Kom jij voor je rust op FOK! ja?quote:
Ik heb alleen boogschiettrofeeënquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er kwam snot uit mijn neus van het lachen...
Ja, problem?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom jij voor je rust op FOK! ja?
Godver, it has begun, the apacolypsoquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:29 schreef Chocolatebear het volgende:
SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG SWAG
Geen kruisboogtrofeeen?quote:
quote:
Dit is waar ze over spraken, die Maya snuiters.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Godver, it has begun, the apacolypso
quote:
Nee, recurvequote:
Ja, nou ja... zo direct wou ik niet zijn, maar jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is voornamelijk doordat Wise zo'n creep is.
Je kutje ook.quote:
Oh je bent serieusquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, recurve
Wel ooit nog provinciekampioen geweest
No 1 cares.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:34 schreef wolvendagen het volgende:
Poll: moet cb weer zijn manen scheren
• ja
• it is law
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wrijf met je kale kutje over mijn kale schedelpan.quote:
nee je hebt teveel haarquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wrijf met je kale kutje over mijn kale schedelpan.
Ja dus kijk uit, ik schiet je!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je bent serieus
Ware Robin Hood hier
Ik ga niet klikken met zo'n titelquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)er?utm_source=vicefb
IK MOET HIER VAN KOTSEN
Het is gewoon een interview manquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken met zo'n titel.
Nohhh, sorry was grapjequote:
En dan verwachten dat men kliktquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)er?utm_source=vicefb
IK MOET HIER VAN KOTSEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |