SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Jaquote:![]()
Even alles opruimen, schoonmaken en klaarmaken voor het 2 weken achterlaten
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
2 weken bij je ouders thuis zitten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Gaat gezellig worden
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja, waarvan mn ouders 7 dagen op vakantie gaan, en voor ze terugkomen ga ik weer naar Amersfoortquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
2 weken bij je ouders thuis zitten?
Gaat gezellig worden![]()
Maar het is wel een beetje oke nu. Sowieso is Kerst altijd wel gezellig, en ben sowieso veel bij vrienden en veel aan het werk verder
Wel je brievenbus checken voor je weg gaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, waarvan mn ouders 7 dagen op vakantie gaan, en voor ze terugkomen ga ik weer naar Amersfoort![]()
Maar het is wel een beetje oke nu. Sowieso is Kerst altijd wel gezellig, en ben sowieso veel bij vrienden en veel aan het werk verder[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik check 'm al elke dagquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel je brievenbus checken voor je weg gaat
Anders zie je Mijn kaartje pas in 2013quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja. En net een e-reader voor mn mama gehaaldquote:![]()
Moet alleen nog even uitzoeken hoe je dat doet met downloaden en erop zetten. Maar dat doe ik later wel
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders zie je Mijn kaartje pas in 2013
Dan moet 'ie vandaag voor half 3 bezorgd worden..What you forget, you are gonna repeat.
ik Weet Niet Hoelaat Meneer De postman Normaal bij je Is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
Dan moet 'ie vandaag voor half 3 bezorgd worden..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Een meet? Of gewoon zomaar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Gaan er nog mensen van hier vanavond naar SR?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ben er vanaf vier uur ongeveer, maar niet lang, want ik moet nog verfspullen en tekenpapier kopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Gaan er nog mensen van hier vanavond naar SR?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is daar dan al iets over bekend danwel echt geregeld? Had er al paar keer naar gevraagd maar niemand wist er wat vanafquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch. Meet, ja.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mja, als ik ga, ben ik er pas rond 7 uur.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf vier uur ongeveer, maar niet lang, want ik moet nog verfspullen en tekenpapier kopen.
En kutweer is kut![]()
![]()
Niet echt, daarom vraag ik het nu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is daar dan al iets over bekend danwel echt geregeld? Had er al paar keer naar gevraagd maar niemand wist er wat vanaf![]()
Ik heb wel zin om die Ierse pub te bezoeken daarquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt, daarom vraag ik het nu.
Ik zou morgen gaan, dan komt er nog een groep FOK!ers/FOK!sters. Rond een uur of twee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt, daarom vraag ik het nu.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om die Ierse pub te bezoeken daarKen ik ze ergens van?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou morgen gaan, dan komt er nog een groep FOK!ers/FOK!sters. Rond een uur of twee.![]()
![]()
R&P/SEX SCquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
Ken ik ze ergens van??
Kerstpakket gekregen?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Charmed_Angel, Huppelmuts, ook_gek en nog een paar waarvan ik zo niet op de naam kan komenquote:.
Nee. Er waren er te weinig, dus ik heb mezelf opgeofferd.quote:.
(maar ik krijg er alsnog 1 vanmiddag)![]()
Weet ik het, ik regel niks, ik weet alleen wie er morgen komen vanuit R&Pquote:.
Wat onzelfzuchtig van jequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Er waren er te weinig, dus ik heb mezelf opgeofferd..
(maar ik krijg er alsnog 1 vanmiddag).
Ah, hmm, ik zal er even over denken. Toch nog niks geplannedquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Charmed_Angel, Huppelmuts, ook_gek en nog een paar waarvan ik zo niet op de naam kan komen.
![]()
![]()
Volgens mij wilde TGND ook komen, maar dat weet ik niet. Ik weet sowieso allen maar zeker dat C_A en Huppel er zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, hmm, ik zal er even over denken. Toch nog niks geplanned.
TGND kon alleen vanavond of zondag avond geloof ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wilde TGND ook komen, maar dat weet ik niet. Ik weet sowieso allen maar zeker dat C_A en Huppel er zijn.
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik kom dus niet hè. Het is op 500 meter van mijn huis. Dat is dichtbij genoeg.
Oh, kan ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TGND kon alleen vanavond of zondag avond geloof ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vanavond misschien ff met excollega's de stad in.
Zal wel extreem druk zijn, met alle vrijmibo's/kerstbo's/SR crap.![]()
Het weer mag van mij wel ietsje beter gaan worden. Ik zie mezelf al staan in de regen (not).
Regent het daar zo hard dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Het weer mag van mij wel ietsje beter gaan worden. Ik zie mezelf al staan in de regen (not).
*gaat buienradar checken*![]()
Nee, het regent niet. Maar dat heeft het wel gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Regent het daar zo hard dan?
*gaat buienradar checken*“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sowieso is iets warmer en die koude wind weg wel prettiger. Maar het is niet andersquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het regent niet. Maar dat heeft het wel gedaan.![]()
![]()
Is ook zo. Lekker warm aankleden dan maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso is iets warmer en die koude wind weg wel prettiger. Maar het is niet anders.
Warm aankleden... daar zeg je me wat. Ik moet nog warme truien kopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook zo. Lekker warm aankleden dan maar.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Warm aankleden... daar zeg je me wat. Ik moet nog warme truien kopen.
Ik ga zo maar eens het water van m'n aquarium verversen en me daarna klaarmaken.
Ik heb er te weinigquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ga zo maar eens het water van m'n aquarium verversen en me daarna klaarmaken.
. Maar al die truien van tegenwoordig zijn zo dunnetjes en totaal niet warm
![]()
![]()
Hoi hoi. Hier nog mensen uit omgeving Rotterdam die morgen mee willen naar SR met mij en Charmed_angel?
Er is nog plek in de auto.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
neequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoi hoi. Hier nog mensen uit omgeving Rotterdam die morgen mee willen naar SR met mij en Charmed_angel?
Er is nog plek in de auto.![]()
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik Weet Niet Hoelaat Meneer De postman Normaal bij je Is.What you forget, you are gonna repeat.
Ik woon niet in de omgeving van Rotterdam, dus dat zal helaas niet gaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
En zaterdag overdag.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TGND kon alleen vanavond of zondag avond geloof ik.What you forget, you are gonna repeat.
Ook al zit je niet in de omgeving je mag wel mee hoor.quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Niet in omgeving Rotterdam, maar wel op de route denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Uiteraard mag ik mee, maar ik sla deze keer over.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al zit je niet in de omgeving je mag wel mee hoor.![]()
Waar woon jij dan? Ik dacht grunn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet in omgeving Rotterdam, maar wel op de route denk ik.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vorig jaar was je er ook niet bij toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard mag ik mee, maar ik sla deze keer over.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Groningen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Ik dacht grunn.Nee, ik woon in Apeldoorn
.
![]()
Nee, toen moest ik werken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorig jaar was je er ook niet bij toch?![]()
Kom ik daar langs? Geen idee. Maar als je wil en het is niet te ver omrijden wil ik je best oppikken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groningen?Nee, ik woon in Apeldoorn
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja daar kom je ongeveer wel langs.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ik daar langs? Geen idee. Maar als je wil en het is niet te ver omrijden wil ik je best oppikken.
Maar ik ga je geen aanwijzingen geven want dan rij jij verkeerd en is het weer mijn schuld.![]()
Via de A12 en A15 kom je er langs, en de A1 sowieso. Makkelijkst is McD als je geen tomtom hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ik daar langs? Geen idee. Maar als je wil en het is niet te ver omrijden wil ik je best oppikken.![]()
![]()
Ik neem de tomtom mee. Anders komen we nooit bij het glazen huis.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar kom je ongeveer wel langs.
Maar ik ga je geen aanwijzingen geven want dan rij jij verkeerd en is het weer mijn schuld.
[b]AirwiN schreef [/b]
Yup!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanuit lelystad rijd ik langs apeldoorn richting enschedequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groningen?Nee, ik woon in Apeldoorn
.
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rijd met huppel mee, bedankt voor je aanbodquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vanuit lelystad rijd ik langs apeldoorn richting enschede![]()
![]()
Kom je wel langs, jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ik daar langs? Geen idee. Maar als je wil en het is niet te ver omrijden wil ik je best oppikken..
Vooral niet eng gaan doen nu!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar wat zijn precies de plannen? Voor het hek hangen of gewoon ergens drankje doen?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Rondje binnenstad is volgens mij ook wel leuk, overal is wel iets te doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
Maar wat zijn precies de plannen? Voor het hek hangen of gewoon ergens drankje doen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lijkt mij in ieder geval wel leuk, nooit in Enschede geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rondje binnenstad is volgens mij ook wel leuk, overal is wel iets te doen.![]()
En dan naar Molly Malone, Kriek drinken
Ohnee, ik moet rijden
Zooo, Cupcake is me opeens geel! Ik moet vaker een tijd lang de bak wat leger hebben, ze vinden het leuk
. Allemaal aan het spelen in de uitstroom van het filter
.
Ondertussen sterf ik nog steeds van de honger.
Toch maar eens naar de winkel lopen dan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ga ik jou echt ontmoeten?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
www.thuisbezorgd.nl ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ondertussen sterf ik nog steeds van de honger.
Toch maar eens naar de winkel lopen dan.![]()
Die past heel goed bij het ontmoeten van mij.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik herken jou toch niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je naar het glazen huis gaat wel. Ik werk daar achter de schermen in het huis zelf..
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij niemandquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
Wie gaat er trouwen en wie is er dood?.
Was dat niet ergens in april of mei?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoonmezelf87 gaat trouwen, maar dat duurt geloof ik nog even
Die zie je hier ook zelden meer![]()
Volgens mij is er een nieuwe trend op taalgebied, in plaats van 'me' wordt het 'men'.
Dat zal men aan me reet roesten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is er een nieuwe trend op taalgebied, in plaats van 'me' wordt het 'men'.
![]()
Zou goed kunnen. Ja, ze komt sporadisch nog even langs, maar niet vaak nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was dat niet ergens in april of mei?
Die zie je hier ook zelden meerquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
'Men' ipv 'm'n' ?
![]()
![]()
Dat is het idee, idd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ja, ze komt sporadisch nog even langs, maar niet vaak nee.
[..]'Men' ipv 'm'n' ?
Onverwoestbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, we gaan echt niet zomaar kapot.
Onkruid vergaat niet![]()
![]()
dit is men jurk voor kerst met de familie, op restaurantquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het nog nergens gelezen..
"op restaurant" ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
dit is men jurk voor kerst met de familie, op restaurant.
![]()
![]()
![]()
Wel als de planeet implodeertquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onverwoestbaar
Onkruid vergaat niet.
![]()
Nee dat weet ik. Maar weet je hoe langzaam de tijd gaat als je geen reet te doen hebt? Ik heb al smilies zitten tekenenquote:.
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar weet je hoe langzaam de tijd gaat als je geen reet te doen hebt? Ik heb al smilies zitten tekenen.
![]()
![]()
Kijkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig heb ik ze vanmorgen gekocht bij de Hema op het stationquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
Tijd voor handschoenen. Die ik niet heb.
![]()
En een veels te dure paraplu![]()
![]()
Buiten gelopen/gefietst?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik ben al een half uur bezig met ontdooien
Chocomelk erbij?![]()
![]()
Gefietst ja. Nee, ik hang nu zo'n beetje tussen de verwarmingquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buiten gelopen/gefietst?
Chocomelk erbij?![]()
![]()
Oh, dat ken ik wel van vroegahquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gefietst ja. Nee, ik hang nu zo'n beetje tussen de verwarming. Opgevouwen tegen de verwarming aan
![]()
![]()
En om half vijf moet ik weer wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel van vroegah. Opgevouwen tegen de verwarming aan
![]()
![]()
Irritant is dat hequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik moest op de fiets
Niet leuk meer. Ik had traantjes van de kou.
Ben je net opgewarmd, kan je er weer doorheenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En om half vijf moet ik weer weg![]()
![]()
Jaaaquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je net opgewarmd, kan je er weer doorheen![]()
![]()
Strak planquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Dit keer ga ik volledig ingepakt naar buiten.!
![]()
Dat heb ik nou nooit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Had de kou net een beetje onderschat![]()
Zoveel zin in morgen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En kortquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel heel fascinerend zijn.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: