SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Jaquote:![]()
Even alles opruimen, schoonmaken en klaarmaken voor het 2 weken achterlaten
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
2 weken bij je ouders thuis zitten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Gaat gezellig worden
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja, waarvan mn ouders 7 dagen op vakantie gaan, en voor ze terugkomen ga ik weer naar Amersfoortquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
2 weken bij je ouders thuis zitten?
Gaat gezellig worden![]()
Maar het is wel een beetje oke nu. Sowieso is Kerst altijd wel gezellig, en ben sowieso veel bij vrienden en veel aan het werk verder
Wel je brievenbus checken voor je weg gaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, waarvan mn ouders 7 dagen op vakantie gaan, en voor ze terugkomen ga ik weer naar Amersfoort![]()
Maar het is wel een beetje oke nu. Sowieso is Kerst altijd wel gezellig, en ben sowieso veel bij vrienden en veel aan het werk verder[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik check 'm al elke dagquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel je brievenbus checken voor je weg gaat
Anders zie je Mijn kaartje pas in 2013quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja. En net een e-reader voor mn mama gehaaldquote:![]()
Moet alleen nog even uitzoeken hoe je dat doet met downloaden en erop zetten. Maar dat doe ik later wel
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders zie je Mijn kaartje pas in 2013
Dan moet 'ie vandaag voor half 3 bezorgd worden..What you forget, you are gonna repeat.
ik Weet Niet Hoelaat Meneer De postman Normaal bij je Is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
Dan moet 'ie vandaag voor half 3 bezorgd worden..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Een meet? Of gewoon zomaar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Gaan er nog mensen van hier vanavond naar SR?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ben er vanaf vier uur ongeveer, maar niet lang, want ik moet nog verfspullen en tekenpapier kopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Gaan er nog mensen van hier vanavond naar SR?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is daar dan al iets over bekend danwel echt geregeld? Had er al paar keer naar gevraagd maar niemand wist er wat vanafquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch. Meet, ja.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mja, als ik ga, ben ik er pas rond 7 uur.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf vier uur ongeveer, maar niet lang, want ik moet nog verfspullen en tekenpapier kopen.
En kutweer is kut![]()
![]()
Niet echt, daarom vraag ik het nu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is daar dan al iets over bekend danwel echt geregeld? Had er al paar keer naar gevraagd maar niemand wist er wat vanaf![]()
Ik heb wel zin om die Ierse pub te bezoeken daarquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt, daarom vraag ik het nu.
Ik zou morgen gaan, dan komt er nog een groep FOK!ers/FOK!sters. Rond een uur of twee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt, daarom vraag ik het nu.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om die Ierse pub te bezoeken daarKen ik ze ergens van?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou morgen gaan, dan komt er nog een groep FOK!ers/FOK!sters. Rond een uur of twee.![]()
![]()
R&P/SEX SCquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
Ken ik ze ergens van??
Kerstpakket gekregen?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Charmed_Angel, Huppelmuts, ook_gek en nog een paar waarvan ik zo niet op de naam kan komenquote:.
Nee. Er waren er te weinig, dus ik heb mezelf opgeofferd.quote:.
(maar ik krijg er alsnog 1 vanmiddag)![]()
Weet ik het, ik regel niks, ik weet alleen wie er morgen komen vanuit R&Pquote:.
Wat onzelfzuchtig van jequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Er waren er te weinig, dus ik heb mezelf opgeofferd..
(maar ik krijg er alsnog 1 vanmiddag).
Ah, hmm, ik zal er even over denken. Toch nog niks geplannedquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Charmed_Angel, Huppelmuts, ook_gek en nog een paar waarvan ik zo niet op de naam kan komen.
![]()
![]()
Volgens mij wilde TGND ook komen, maar dat weet ik niet. Ik weet sowieso allen maar zeker dat C_A en Huppel er zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, hmm, ik zal er even over denken. Toch nog niks geplanned.
TGND kon alleen vanavond of zondag avond geloof ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wilde TGND ook komen, maar dat weet ik niet. Ik weet sowieso allen maar zeker dat C_A en Huppel er zijn.
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik kom dus niet hè. Het is op 500 meter van mijn huis. Dat is dichtbij genoeg.
Oh, kan ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TGND kon alleen vanavond of zondag avond geloof ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vanavond misschien ff met excollega's de stad in.
Zal wel extreem druk zijn, met alle vrijmibo's/kerstbo's/SR crap.![]()
Het weer mag van mij wel ietsje beter gaan worden. Ik zie mezelf al staan in de regen (not).
Regent het daar zo hard dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Het weer mag van mij wel ietsje beter gaan worden. Ik zie mezelf al staan in de regen (not).
*gaat buienradar checken*![]()
Nee, het regent niet. Maar dat heeft het wel gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Regent het daar zo hard dan?
*gaat buienradar checken*“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: