quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Overmars topic. Ik maak 1 provoceerde opmerking en alle domme kleuters gaan los.
quote:Overmars is toch vooral verantwoordelijk voor het aankoopbeleid? Dat 'pareltjes' als Poulsen en Sana heeft opgeleverd?
Is dat de nieuwe standaard bij Ajax?
Nee.quote:
Die ja. Heerlijk.quote:
quote:@ hoppa Is nog altijd beter dan jullie td ( Brands ) namelijk voor het aantrekken van Engelaar 1,8 Manolev 0,9 derijck 0,8 Wijnaldum 0,9 Narhsing 1,2 Hutchinson met 0,7 dus ja en wij staan met minumale uitgave nog maar een puntje verwijderd van psv city. Dat ongeveer 61 miljoen mocht uitgeven in 3,5 jaar aan die wereld selectie met wijnaldum en Derijck als absolute top aankopen.
Heb je Poulsen niet gezien tegen Psv opa bommeltje en stier strootman kwam er niet aan de pas.
Ach. Daar heb ik een uitlaatklep zodat ik me hier beter gedraag.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
Dat is hetzelfde als ruzie zoeken op een basisschool. Treurig.
Doe ik ook met darts op de stream.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm, VI of deze wedstrijd... Ik neig toch naar de wedstrijd.
In 2013 is mijn ban daar over. Had een 3 jaarsban omdat ik die Howard Webb uitscholdquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Daar heb ik een uitlaatklep zodat ik me hier beter gedraag.
Het PSV-topic hier is van een zelfde niveau, ik snap het dus niet echt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Daar heb ik een uitlaatklep zodat ik me hier beter gedraag.
Held.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2013 is mijn ban daar over. Had een 3 jaarsban omdat ik die Howard Webb uitschold
Nee. Toch held.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2013 is mijn ban daar over. Had een 3 jaarsban omdat ik die Howard Webb uitschold
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het PSV-topic hier is van een zelfde niveau, ik snap het dus niet echt.
Bijna dood dus.quote:
Alleen zusje in de buurt. Ja, wat doe je danquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:43 schreef E.H. het volgende:
[..]
Bijna dood dus.
Stijn ga snel nog iemand neuken, dan sterf je i.i.g niet als maagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |