Deze moet ik even verwerken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet door mijn uiterlijk zoals jij.
Er zijn wel extra alcoholcontroles vandaag.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef E.H. het volgende:
Drie uur en aan het bier. Zouden we vaker moeten doen hier.
Heel veel mensen denken YOLO en gaan zich dood drinken, want ze gaan zogenaamd vandaag toch dood.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn wel extra alcoholcontroles vandaag.
Uhm nee, wel veel kerstborrels.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heel veel mensen denken YOLO en gaan zich dood drinken, want ze gaan zogenaamd vandaag toch dood.
Ben op de fiets. En ik werk bij zo een suf bedrijf waar drie mensen bier drinken. Gezelligheid hoef je hier niet te verwachten. En mijn baas loopt hier rond alsof er niks aan de hand is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn wel extra alcoholcontroles vandaag.
waar dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
Voetbalzone. ..![]()
Provoceren daar is echt het mooiste wat er is.
Is deze reactie van jou?:quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
Voetbalzone. ..![]()
Provoceren daar is echt het mooiste wat er is.
quote:Wat een slap gelul met die half 1 wedstrijd. past wel bij dat clubje alles op een ander afschuiven en zelf nooit iets verkeerds doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |