quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 21-12-2012 13:27:06 ]
Het is een knappe goal hoor, maar Luciano keept daar ook als een B-junior.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef Tyron het volgende:
Gifje vd goal van Eriksen mag ook wel in de spoiler "europese topniveau"
De goals die Messi altijd scoort worden ook vaak slecht verdedigd of gekeept maar dan is het altijd gefap alomquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is een knappe goal hoor, maar Luciano keept daar ook als een B-junior.
Niet door mij hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
De goals die Messi altijd scoort worden ook vaak slecht verdedigd of gekeept maar dan is het altijd gefap alom
Om?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar masturijsbeer jij eigenlijk wel om?
Een rappende RIO naakt onder de douche in de kleedkamer van Ajax?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar masturijsbeer jij eigenlijk wel om?
Als je last van je vingers hebt wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Op* De m en p zitten dicht bij elkaar hoor
Ja stond inderdaad gisteren in dat overzicht van Jor ook, zou lekker zijn!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax onderhandelt met directeur voetbalzaken Marc Overmars over verlenging van zijn contract tot medio 2017 [via Simon Zwartkruis]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja.
Ik had vannacht gedroomd over Eriksen. Dat hij in de winterstop naar Real Madrid ging
Hopelijk wel. Laat Eriksen maar voor altijd in Amsterdam blijvenquote:
Zolang die wisselvalligheid nog in zijn spel zit is dat wel beter ja, 1 jaar erbij en dan eind volgend seizoen weg, dan is hij ook pas 22.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Laat Eriksen maar voor altijd in Amsterdam blijven![]()
Ik vind hem niet wisselvallig, hij is altijd wel belangrijk alleen betaald dat niet altijd uit in assists en goals. Maarja dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang die wisselvalligheid nog in zijn spel zit is dat wel beter ja, 1 jaar erbij en dan eind volgend seizoen weg, dan is hij ook pas 22.
Zou voor hem wel het beste zijn ja, is hij niet afhankelijk van Ajax dat moeilijk gaat doen en krijgt 'ie meteen een flinke portie tekengeld op z'n bankrekening gestort.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang die wisselvalligheid nog in zijn spel zit is dat wel beter ja, 1 jaar erbij en dan eind volgend seizoen weg, dan is hij ook pas 22.
die mening weten we ondertussen wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind hem niet wisselvallig, hij is altijd wel belangrijk alleen betaald dat niet altijd uit in assists en goals. Maarja dat is mijn mening.
Dat is nog niet eens zo zeer het probleem. Het heeft meer te maken met zich heel vaak laten aftroeven in duels en daarmee onnodig balverlies lijden m.i.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind hem niet wisselvallig, hij is altijd wel belangrijk alleen betaald dat niet altijd uit in assists en goals. Maarja dat is mijn mening.
Ik denk dat het eigenlijk wel een feitje begint te worden en niet alleen een meningquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
die mening weten we ondertussen wel ja
Wat jij vindt is zeker met betrekking tot Eriksen irrelevantquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb tot nu toe telkens gelijk gehad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat jij vind is zeker met betrekking tot Eriksen irrelevant
waarmee? Met dit "Eriksenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb tot nu toe telkens gelijk gehad.
Stel je niet zo aan. Laatste keer is al paar dagen (misschien weken?) terug.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we het eens ee ndag niet over Eriksen hebben?
Dat maak jij er van. Ik kan me wel herinneren dat na een slechte wedstrijd van Eriksen tegen Ado of Utrecht iedereen aan het zeiken was en dat ik zei dat hij er zou staan in grote wedstrijden en beslissend zou zijn etc. Dat is gebleken.quote:
Ik denk niet dat ik bij die zeikerds hoorde, ook niet over Boerrigterquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik kan me wel herinneren dat na een slechte wedstrijd van Eriksen tegen Ado of Utrecht iedereen aan het zeiken was en dat ik zei dat hij er zou staan in grote wedstrijden en beslissend zou zijn etc. Dat is gebleken.
Verder had ik ook gelijk over Boerrigter, die begint er langzaam ook weer te komen.
Dat zeg ik ook niet. Maar jij reageert op mij alsof ik alleen maar in dit topic post met Eriksen hartjehartjehartje, maar dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik bij die zeikerds hoorde, ook niet over Boerrigter
Schöne vind je zeker slecht?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stel je eens voor dat we met Schöne moeten spelen ipv Eriksen daar gaan mijn nekharen van overeind staan
Zoals die goeie pass waar Eriksen die geweldige goal uitmaakte bedoel je?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne heeft niet zoveel vermogen om iemand 1 op 1 met de keeper te zetten
Waarom? Je wilt een shirt van Eriksen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik op the interwebs het goedkoopste een Ajax shirt bestellen?
Cadeautje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom? Je wilt een shirt van Eriksen?
Ik weet het iig niet, als verder niemand het hier weet, kan je het hier vragen: VBL / Voetbalshirts #61 - Met het seizoen onderwegquote:
Het is HMF, lul. Enquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:39 schreef Wessiej het volgende:
Zag ik zojuist een KNJB van helpmefok?
Cute
Hij doet het wel eens alleen Eriksen veel vakerquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals die goeie pass waar Eriksen die geweldige goal uitmaakte bedoel je?
Schöne is ook niet gehaald om Eriksen op te volgen he, dat neem ik tenminste aan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij doet het wel eens alleen Eriksen veel vaker
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schöne is ook niet gehaald om Eriksen op te volgen he, dat neem ik tenminste aan.
Schöne zou daar wel spelen als Eriksen geblesseerd zou raken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schöne is ook niet gehaald om Eriksen op te volgen he, dat neem ik tenminste aan.
Btw, kan je het linkje van Willem 2 - Ajax veranderen in dezequote:
neequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Btw, kan je het linkje van Willem 2 - Ajax veranderen in deze [ afbeelding ]
link: http://sphotos-c.ak.fbcdn(...)9652_263224732_n.jpg
Dat vraag je toch niet aan een Kakkiequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Btw, kan je het linkje van Willem 2 - Ajax veranderen in deze [ afbeelding ]
link: http://sphotos-c.ak.fbcdn(...)9652_263224732_n.jpg
Zijn er nog meer argumenten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij reageert toch? Jij bent soms echt een infantiele kneus he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker Tyron negeren, jij snapt.
Zoek ''negeren'' even op in het woordenboek Stijntje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker Tyron negeren, jij snapt.
HET ADVIES NEGERENquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij reageert toch? Jij bent soms echt een infantiele kneus he.
Ik zal even huilen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je dat boek dan toch voor je neus hebt, zoek 'Advies' ook even op.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Utrecht uit overleven en dan is het winterstop joehoe
Toen hij voor het eerst weer speelde kwam Derk amper een speler voorbij, dat gaat nu toch telkens makkelijker. Ook zijn voorzetten worden beter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:06 schreef Marsenal het volgende:
Ik zie eigenlijk weinig progressie bij Boerrigter, eerlijk gezegd. Iedere dribbel en rush weet hij een goede actie in te proppen, vaak een handige aanname of het uitspelen van een verdediger. Maar een tweede goede actie daaropvolgend, overkomt hem zelden..
Oja, the danish connection
Die ging iets teveel voor eigen eerquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonde dat hoesen er gister niet nog 2 had ingeprikt.
Verbaast mij ook maar hij boekt recht vooruitgang.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen hij voor het eerst weer speelde kwam Derk amper een speler voorbij, dat gaat nu toch telkens makkelijker. Ook zijn voorzetten worden beter.
Voetballen is ook iets makkelijker in de Jupiler Leaguequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef Marsenal het volgende:
Voordat Derk bij Ajax kwam vond ik m eerlijk gezegd handiger..
Ja das makkelijk gezegd, maar ik zie t toch niet zitten met Derkie. De rest van t team zie ik overigens wel grote stappen maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voetballen is ook iets makkelijker in de Jupiler League
Het team maakt steeds 1 stap naar voren en er 2 terug of misschien andersom, was tegen Groningen gewoon goed, kunnen we tegen Utrecht zien of er 1 of 2 stappen terug gegaan wordt of dat dit niveau gehandhaafd wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja das makkelijk gezegd, maar ik zie t toch niet zitten met Derkie. De rest van t team zie ik overigens wel grote stappen maken.
Hij doet het anders vaak genoeg?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat valt best mee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij doet het anders vaak genoeg?
Dat doet het niet, en ook bij Nec heeft hij al langer aangetoond het zeer goed te kunnen. Al weet ik natuurlijk niet wat jij van hem verwachte.quote:
Goede 12de man voegt niets toe aan de basisquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doet het niet, en ook bij Nec heeft hij al langer aangetoond het zeer goed te kunnen. Al weet ik natuurlijk niet wat jij van hem verwachte.
Hij heeft een aardig schot en een aardige pass, zijn handelingssnelheid moet omhoog, hoewel dat al verbeterd is sinds zijn komst en hij moet eens stoppen met altijd diezelfde aanname/wegdraai actie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doet het niet, en ook bij Nec heeft hij al langer aangetoond het zeer goed te kunnen. Al weet ik natuurlijk niet wat jij van hem verwachte.
Helemaal mee eens, maar zijn steekbal vind ik juist wel een toevoegende kwaliteit. Vandaar dat ik er ook op inging tegen Litmanen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft een aardig schot en een aardige pass, zijn handelingssnelheid moet omhoog, hoewel dat al verbeterd is sinds zijn komst en hij moet eens stoppen met altijd diezelfde aanname/wegdraai actie.
quote:Comitis vervangt Van den Boog bij Ajax Cape Town
AFC Ajax Amsterdam heeft namens hen George Comitis benoemd in het bestuur van de club. De Zuid-Afrikaan vervangt daarmee Rik van den Boog, die formeel nog steeds een zetel had bij Ajax Cape Town, maar hier geen gebruik van maakte.
Ajax bezit 51% van de aandelen van Ajax Cape Town, de overige 49% zijn in handen van Cape Town Stars. Die groep bestaat uit de familie Efstathiou (Ari, Nick en Alexi, die samen bijna dertig procent van de aandelen bezitten) en de familie Comitis (John (oud-voorzitter) en George (huidig CEO), die samen twintig procent van de aandelen bezitten).
In de huidige bestuursstructuur bestaat het bestuur van Ajax Cape Town uit tien personen, waarvan Ajax Amsterdam en Cape Town Stars er beiden vier kunnen benoemen. Twee personen worden benoemd volgens gezamenlijk overleg. Deze personen kunnen volgens de overeenkomst geen CEO. Tot die personen behoorde ook George Comitis tot voor kort.
Hij was echter toch benoemd tot CEO. Een beslissing die in de rechtszaal bestreden werd door de aandeelhouders van Cape Town Stars. Volgens hen kon Comitis geen algemeen directeur zijn, omdat zijn aanstelling een gezamenlijke benoeming betrof. Daarnaast speelt er een vete tussen de familie Comitis en de familie Efstathiou over televisiegelden, die John Comitis volgens de familie Efstathiou onrechtmatig had ontvangen.
Na een slepend juridisch conflict tussen Ajax en de aandeelhouders, werd het probleem uit de weg geruimd door George Comitis namens Ajax Amsterdam te benoemen in het bestuur van Ajax Cape Town. Hierdoor zit George Comitis, die zelf grootaandeelhouder is bij Cape Town Stars, nu namens de de andere aandeelhouder in het bestuur. De aanstelling, die geregeld is door Henri van der Aat en Jeroen Slop, gaat niet helpen om een einde te maken aan de vete tussen de twee families.
De onrust in het bestuur in Kaapstad lijkt ook zijn weerslag te hebben op het veld. Ajax Cape Town staat op de veertiende plaats (van de zestien) op drie punten van de laatste plaats. De competitie in Zuid-Afrika is inmiddels al over de helft en dus moet manager Jan Pruijn serieus rekening houden met een mogelijke degradatie.
quote:'Meleg heeft geen toestemming'
Dejan Meleg wil zich begin januari laten keuren bij Ajax, maar volgens de voorzitter van zijn huidige club FK Vojvodina heeft de voetballer geen toestemming om een medische keuring te ondergaan. De soap duurt maar voort.
'Ajax heeft Meleg uitgenodigd om hem medisch te laten keuren, maar daar hebben we geen toestemming voor gegeven', zegt Bata Butorovi. Aangezien hij een speler is van Vojvodina, waar hij een contract tot de zomer van 2014 heeft, worden transfers alleen afgerond wanneer de twee clubs een akkoord hebben bereikt. Aangezien dit nog niet is gebeurd, geeft Vojvodina Meleg geen toestemming naar Amsterdam te reizen voor de laatste onderhandelingen met Ajax. Als Meleg dit toch doet, zal hij geschorst en bestraft worden. We hebben hem gewaarschuwd.'
'We hebben Ajax twee maanden geleden onze voorwaarden laten weten waar aan voldaan moeten worden, zodat we instemmen met een transfer van Meleg. We doen er alles aan, maar Ajax gedraagt zich niet voorbeeldig. Ajax beschouwt Vojvodina als klein en minderwaardig, in plaats van als een gelijkwaardige.'
Tegen Willem 2 faalde hij ook al met dat debiele weg draaienquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft een aardig schot en een aardige pass, zijn handelingssnelheid moet omhoog, hoewel dat al verbeterd is sinds zijn komst en hij moet eens stoppen met altijd diezelfde aanname/wegdraai actie.
Ik zou het zo willen zien:quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou niet weten voor wie hij zou moeten spelen.
Je onderschat de Jong.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het zo willen zien:
Fischer - Hoesen - Babel
Serero - Poulsen - Eriksen
Precies doet het al jaren goed. Eriksen en Serero op het middenveld is vragen om problemen. Zoveel balverlies kan Poulsen al helemaal niet dicht lopen zelfs Anita zou dat niet kunnen.quote:
Precies zoals het nu staat. Eventueel Lukoki ipv Boerrigterquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zouden jullie het dan willen zien?
Opstelling van gisteren met ipv Veltman Alderweireld, dat is momenteel wel het bestequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zouden jullie het dan willen zien?
Ik vind Lukoki nog niet zo dat hij in de basis mag/moet van mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies zoals het nu staat. Eventueel Lukoki ipv Boerrigter
Ik denk zelfs dat Veltman het eens kan proberen, misschien zondag niet in een krachtige pot. Verdedigend staat hij zijn mannetje, alleen is het opbouwend flink minder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Opstelling van gisteren met ipv Veltman Alderweireld, dat is momenteel wel het beste
Veltman is voetballend / opbouwend veel beter dan Alderweireld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Lukoki nog niet zo dat hij in de basis mag/moet van mij.
[..]
Ik denk zelfs dat Veltman het eens kan proberen, misschien zondag niet in een krachtige pot. Verdedigend staat hij zijn mannetje, alleen is het opbouwend flink minder.
Zonder Poulsen? Denk het niet, die is belangrijker dan hij lijkt en De Jong is voetballend beter dan Hoesen, ook als spits, of het Hoesen of Schone wordt in de basiself, geen idee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vraag is: gaan we ons instellen op vechtvoetbal zondag en stellen we met Poulsen op het middenveld en De Jong voorin wat meer body op, of gokken we erop dat we het 'voetballend' op kunnen lossen en spelen we zonder Poulsen en met Hoesen in de spits?
Schöne/Hoesen is inderdaad de keuze die Frank moet maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder Poulsen? Denk het niet, die is belangrijker dan hij lijkt en De Jong is voetballend beter dan Hoesen, ook als spits, of het Hoesen of Schone wordt in de basiself, geen idee.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef manny het volgende:
Kan trouwens wel een kaartenfestival worden met die nieuwe regels, alleen de aanvoerder mag nog protesteren. Dat zal even wennen worden.
PSV na 15 minuten met 7 man elke wedstrijd....
gaat pas na de winterstop in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef manny het volgende:
Kan trouwens wel een kaartenfestival worden met die nieuwe regels, alleen de aanvoerder mag nog protesteren. Dat zal even wennen worden.
PSV na 15 minuten met 7 man elke wedstrijd....
boeiequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:43 schreef tammepiet het volgende:
Sowieso niet als koploper de winter in.
Moeten de scheidsrechters ook eens goede beslissingen nemenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef MouzurX het volgende:
Goeie regel idd, mag wel eens klaar zijn met dat protesteren.
Ach, als er niet meer 22 spelers bezig zijn met toneelspelen om de scheids op het verkeerde been te zetten, dan zal het voor de scheids ook gemakkelijker worden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeten de scheidsrechters ook eens goede beslissingen nemen
http://www.goal.com/nl/ne(...)ij-met-kinderen-ajaxquote:Eigenaar Steaua blij met 'kinderen' Ajax
Gigi Becali, de eigenaar van Steaua Boekarest, is zeer tevreden met loting van de Europa League. De Roemeense tycoon schat Ajax niet al te hoog in.
"Het lijkt me een te kloppen tegenstander, we hebben geluk gehad. Ik weet dat wij sterk zijn", reageerde Becali volgens Novum in de Roemeense media. Ajax is volgens de clubeigenaar 'niet meer wat het geweest is'.
"Ze hebben een gemiddelde leeftijd van 21. Hoeveel kun je van die kinderen verwachten?" Coach Laurentiu Reghecampf (foto) is net zo optimistisch. "We hebben heel goede kansen. Het is een extra motivatie om in het stadion te spelen waar ook de finale wordt gespeeld."
Wie heb je het liefst anders op de plek van Poulsen dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik denk dat de Jong in de spits komt en middenveld met poulsen schone en eriksen hoop ik. Het liefst nog poulsen eruit maar in ieder geval schone en eriksen samen en dan schone niet als cvm. Zo speelde ie ook tegen Real thuis toen was ie de beste van AjaxOok tegen groningen speelde ie goed op deze plek als 1 van de beste van t veld .
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:01 schreef bjanaan het volgende:
Onze dames hebben de Beneleague A behaald.
Gefeliciteerd!
Ja dat is een goede vraag, als ik eerlijk ben hoop ik snel op boccara. Ook sporkslede vond ik niet onverdienstelijk spelen in het begin van t seizoen die paar keerquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:01 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Wie heb je het liefst anders op de plek van Poulsen dan?
Sporkslede heeft volgens mij twee wedstrijden achter ze naam staan bij Ajax 1 dan en Boccara zit heel wat man op te wachten ik ook hoor daar niet van!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dat is een goede vraag, als ik eerlijk ben hoop ik snel op boccara. Ook sporkslede vond ik niet onverdienstelijk spelen in het begin van t seizoen die paar keer
Ja klopt, maargoed dat is vooral bij Ajax natuurlijk nooit een bezwaar geweestquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:15 schreef bjanaan het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is een goede vraag, als ik eerlijk ben hoop ik snel op boccara. Ook sporkslede vond ik niet onverdienstelijk spelen in het begin van t seizoen die paar keer
Sporkslede heeft volgens mij twee wedstrijden achter ze naam staan bij Ajax 1 dan en Boccara zit heel wat man op te wachten ik ook hoor daar niet van!
Laat hem nog maar even lekker groeien bij jong Ajax dan!
Poulsen is een beetje onderschat, niet dat ik heel erg onder de indruk van hem ben maar je merkt het wel wanneer hij speelt. Verdediging is dan veel rustiger.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja klopt, maargoed dat is vooral bij Ajax natuurlijk nooit een bezwaar geweestEn ik vond hem toen echt sterk spelen. Vind persoonlijk dat poulsen ook niet erg veel toevoegt eigenlijk.. Wat alleen wel mooi is om te zien dat ie nu zo ver teruggetrokken speelt dat aldeweireld en moisander ernaast spelen als soort halve backs en dan 3-4-3 zeg maar
mja toch vind ik wel dat zijn"ervaring" een beetje overschat wordt. Misschien dat dat komt omdat met schone op cvm niet zo ver terug komt waardoor ze die 3-4-3 kunnen spelen die ik hierboven beschreef.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen is een beetje onderschat, niet dat ik heel erg onder de indruk van hem ben maar je merkt het wel wanneer hij speelt. Verdediging is dan veel rustiger.
Mwah niet echt genoeg op gelet om er een goed waardeoordeel over te vellen. Wat ik wel vind is dat ze Maher echt MOETEN halen eigelnlijk gewoonquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef bjanaan het volgende:
Wat zien jullie in Nemanja Gudelj dan?
Maher mag alleen komen als Chris zijn biezen pakt met zijn kaaskop!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mja toch vind ik wel dat zijn"ervaring" een beetje overschat wordt. Misschien dat dat komt omdat met schone op cvm niet zo ver terug komt waardoor ze die 3-4-3 kunnen spelen die ik hierboven beschreef.
[..]
Mwah niet echt genoeg op gelet om er een goed waardeoordeel over te vellen. Wat ik wel vind is dat ze Maher echt MOETEN halen eigelnlijk gewoonVerder hoeft er niet echt nog iemand bij toch, overal jonge spelers met nu eigenlijk ook overal al een degelijke backup
Die gaat waarschijnlijk toch wel weg en anders moet ie alsnog weg vind ik want dan loopt ie t jaar daarna gratis naar manchester/barcaquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Maher mag alleen komen als Chris zijn biezen pakt met zijn kaaskop!
Gratis?? Zal wel een prijskaartje in zijn nek geniet zitten denk ik!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk toch wel weg en anders moet ie alsnog weg vind ik want dan loopt ie t jaar daarna gratis naar manchester/barca
hij heeft toch een contract tot 2014 (zo uit mn hoofdquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Gratis?? Zal wel een prijskaartje in zijn nek geniet zitten denk ik!
Klopt! Handtekening onder een verlengd contract ajb!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hij heeft toch een contract tot 2014 (zo uit mn hoofd) ofniet?
Jaa maar dat gaat dus niet gebeuren (denk ik)quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Klopt! Handtekening onder een verlengd contract ajb!
AZ kennende die willen natuurlijk de hoofdprijs we doen deze jaren trouwens wel vaak boodschappen in Alkmaar zeg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa maar dat gaat dus niet gebeuren (denk ik)en dan loopt ie dus dat jaar erna gratis weg.
Dus daarom nu gewoon die 20miljoen pond nemen dan maher halen, ga je er niet eens echt op achteruit
Ja dat wel maar die heeft toch ook in de zomerstop nog maar een 1jarig contract dacht ik dus dan kunnen ze ook niet alles willen. En Maher mag opzich ook wel iets meer kosten vind ik dan want bij hem krijg je het echt soweiso nog wel weer terug al zullen overmars en de boer daar wel wat terughoudender in zijn omdat ze een sulejmani transfer willen voorkomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:50 schreef bjanaan het volgende:
[..]
AZ kennende die willen natuurlijk de hoofdprijs we doen deze jaren trouwens wel vaak boodschappen in Alkmaar zeg.
Correct. Hij schoot wel als een baas zijn strafschop binnen in de bekerfinale vs AZ. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Haha toppertje deze man Olaf Lindenbergh was het toch?
Oei allang vergeten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Correct. Hij schoot wel als een baas zijn strafschop binnen in de bekerfinale vs AZ. Dat dan weer wel.
Schitterende shoot-out toen. 16 strafschoppen nodigquote:
Die rode kaart tegen Werder Bremen... Wat een verschrikkelijke aankoop was dat, en hij kostte ook nog eens paar miljoenquote:
Owja, toen we al die blessures hadden in de achterhoede en toch al met een fantasieopstelling moesten spelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die rode kaart tegen Werder Bremen... Wat een verschrikkelijke aankoop was dat, en hij kostte ook nog eens paar miljoen
Dat weet ik niet, wel weet ik dat Ajax Lindenbergh zijn onzin thuis nog bijna goed maaktequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Owja, toen we al die blessures hadden in de achterhoede en toch al met een fantasieopstelling moesten spelen
Wel debuut van Anita in Ajax 1 geloof ik
3-5-2. Heitinga, Stam en Roger achterin. Op het middenveld Donald, Gabri, Maduro, Lindenbergh en Sneijder. Voorin de Mul en Babel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wel weet ik dat Ajax Lindenbergh zijn onzin thuis nog bijna goed maakte
Die van Davids komt me nog wel bekend voor met de Ajax fans achter het goal toch?;)quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Schitterende shoot-out toen. 16 strafschoppen nodig
http://www.vi.nl/wedstrij(...)838&typeofpage=84140
quote:Overmars: 'Finidi en Kanu waren destijds ook onbekend'
Voetbaldirecteur Marc Overmars heeft bij Ajax de eerste seizoenshelft achter de rug en kan nu al voor enkele jaren bijtekenen. De voormalige buitenspeler trad begin juli aan bij de Amsterdammers en moet deels bijdragen aan de fluwelen revolutie van Ajax, waarbij Johan Cruijff de vormgever is.
Ajax is dusdanig tevreden over de verrichtingen van Overmars dat er inmiddels wordt gesproken over een contractverlenging. De voetbaldirecteur beschikt nu nog over een aflopende verbintenis omdat hij deze zomer maar voor één jaar tekende. Dat akkoord wil de club verlengen tot medio 2017, tegen een jaarsalaris van 225.000 euro, exclusief eventuele bonussen.
Omdat Ajax niet langer de hoofdprijs wil betalen voor spelers, richt het zich meer op opleiden en het speuren naar talent. De doorbraak van Viktor Fischer is daarbij een van de voorbeelden. In het buitenland begeeft Ajax zich al scoutend meer en meer op de West-Europese, Scandinavische en voormalige Oostblok-markt.
Met het oog op dat laatste gebied is onlangs een samenwerkingsverband met AS Trencín, de club van voormalig Ajax-aanvaller Tscheu La Ling, gesloten.
'In de jaren negentig liepen bij Ajax ook al spelers rond van wie mensen zich afvroegen wat ze hier te zoeken hadden', weerlegde Overmars kritische kanttekeningen bij die samenwerking, verwijzend naar zijn spelerstijd in Amsterdam.
'Niemand had ooit van Finidi, Litmanen en Kanu gehoord', vergelijkt Overmars het beleid met dat uit zijn periode als speler van Ajax. 'Uiteindelijk hebben relatief onbekende spelers een groot aandeel gehad in de successen van toen.'
'Talent kun je overal vinden. We hebben een aantal landen geselecteerd waar we de grootste talenten vandaan willen halen. Denemarken is nu redelijk leeggevist door ons, dus we kijken verder. In het voormalige Oostblok moet Trencín een belangrijke rol voor ons gaan spelen.'
Inderdaad. Zonder aanloop en zonder bril. Die had Huntelaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:16 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Die van Davids komt me nog wel bekend voor met de Ajax fans achter het goal toch?;)
Roger die toen als een mongool in de lucht sprong bij een schijnbeweging waarna ze zo konden scoren thuisquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:06 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
3-5-2. Heitinga, Stam en Roger achterin. Op het middenveld Donald, Gabri, Maduro, Lindenbergh en Sneijder. Voorin de Mul en Babel.
Na de rode kaart van Lindenbergh kwam Anita erin voor de Mul.
Hahaha mooi man!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Inderdaad. Zonder aanloop en zonder bril. Die had Huntelaar![]()
[ afbeelding ]
Wat ben ik blij dat men toen voor Finidi is gegaan en niet voor Petrov of Mrkela.quote:
debuut van anita was tegen groningen. Of zou die nog voor zn competitiedebuut europees gespeeld hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Owja, toen we al die blessures hadden in de achterhoede en toch al met een fantasieopstelling moesten spelen
Wel debuut van Anita in Ajax 1 geloof ik
U hebt gelijk. Dacht dat het 't debuut van Anita was, maar inderdaad, 't was Donaldquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Het was het debuut van Mitchell Donald. Anita had idd een jaar eerder tegen FC Groningen zijn debuut al gemaakt.
Nare jaren waren datquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Het was het debuut van Mitchell Donald. Anita had idd een jaar eerder tegen FC Groningen zijn debuut al gemaakt.
zonder dieptepunten geen hoogtepunten zullen we maar zeggen.quote:
_0_ x 1.000quote:De Boer staat open voor nieuw contract bij Ajax
AFC Ajax wil het in 2014 aflopende contract van trainer Frank de Boer openbreken en verlengen. Op korte termijn vinden de onderhandelingen plaats. De Boer staat open voor een langer verblijf in Amsterdam.
"We hebben de intentie om met elkaar door te gaan. En daar komen we altijd uit", laat hij weten aan De Telegraaf. Directeur voetbalzaken Marc Overmars juicht het standpunt van de oefenmeester toe. "Frank is hét gezicht, het uithangbord van de nieuwe structuur en filosofie van Ajax.""De prestaties laten bovendien helemaal niets te wensen over.
Een langer verblijf van Frank is het beste wat Ajax kan overkomen."Volgens Overmars wilde Spartak Moskou De Boer per direct overnemen. "En een aantal clubs zag per komende zomer de ideale trainer in hem. Maar hij heeft helemaal geen interesse."
Landstitels
De Boer (42) is sinds eind 2010 werkzaam als coach van Ajax 1. Zowel in 2011 als in 2012 loodste hij de Amsterdammers naar de landstitel.Momenteel bezet Ajax de derde plaats in de eredivisie, met een verliespunt meer dan FC Twente en PSV.
Ik blijf het zeggen, als PSV-supporter: De Boer is het beste wat Ajax in 15 jaar tijd is overkomen. Straalt rust uit en is een sympathieke kerel. Ik denk dat zijn komst naar Ajax er ook voor heeft gezorgd dat Ajax bij veel niet-supporters en Ajax-haters nu wat meer sympathie krijgt. En hij kent het Ajax-systeem door en door en weet spelers goed in te passen. Tactisch is hij sterk, weet te motiveren en slaat met zijn vuist op tafel zonder te vergeten een mentor te zijn.quote:
Het verbaast mij eerlijk gezegd van Cocu want die was als speler wel een leider net als De Boerquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, als PSV-supporter: De Boer is het beste wat Ajax in 15 jaar tijd is overkomen. Straalt rust uit en is een sympathieke kerel. Ik denk dat zijn komst naar Ajax er ook voor heeft gezorgd dat Ajax bij veel niet-supporters en Ajax-haters nu wat meer sympathie krijgt. En hij kent het Ajax-systeem door en door en weet spelers goed in te passen. Tactisch is hij sterk, weet te motiveren en slaat met zijn vuist op tafel zonder te vergeten een mentor te zijn.
Had PSV maar zo'n trainer. Cocu is niet genoeg persoonlijkheid, misschien dat Faber in zo'n rol kan groeien, of over een paar jaar van Bommel.
Ja, maar wel een heel ander soort leider. Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in Faber. Die heeft bovendien bij Eindhoven laten zien veel in zijn mars te hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast mij eerlijk gezegd van Cocu want die was als speler wel een leider net als De Boer
Ach, het is één van de grootste die het Nederlandse voetbal in decennia heeft voortgebracht. Dat ie er gek uitziet is hem vergeven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:31 schreef tammepiet het volgende:
Cocu heeft het kapsel van een 10 jarige welke net terugkomt van discozwemmen. De man straalt altijd angst uit.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik hoop dat Babel lekker supersub wordt. Ik zie voor hem geen plek meer in de basis.
Op rechts zou nog wel kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik hoop dat Babel lekker supersub wordt. Ik zie voor hem geen plek meer in de basis.
Hoesen is nog niet zo verquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Babel hoort qua niveau denk ik net in de basis, alleen is het dilemma natuurlijk dat Ajax vooral met een langetermijnvisie werkt. Als je dan moet kiezen tussen Hoesen en Babel...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 19e man, zou nog kunnen afvallen dus.quote:
Mooi. Ben nog steeds geen fan van Blind en Dijks + Boilesen hebben allebei meer potentietwitter:AT5 twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 15:14:02De Boer laat doorschemeren dat Daley Blind wellicht in de aankomende transferperiode verkocht kan worden #ajax http://t.co/hTSysJvH reageer retweet
Ajax was oorspronkelijk ook om 14.30 morgen geloof ik, is vervroegd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk 2 wedstrijden om 12:30? Omdat ze Ajax perse om die tijd willen hebben?
Ik vind Dijks maar een matige voetballer. Enige wat hij kan is hard rennen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:23 schreef wieisboos het volgende:
Mooi. Ben nog steeds geen fan van Blind en Dijks + Boilesen hebben allebei meer potentietwitter:AT5 twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 15:14:02De Boer laat doorschemeren dat Daley Blind wellicht in de aankomende transferperiode verkocht kan worden #ajax http://t.co/hTSysJvH reageer retweet
Boilesen moet eerst maar eens fit blijven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:23 schreef wieisboos het volgende:
Ik hoop het toch niet zeg, voetbalt hij eindelijk goed, verkoop je hem na een half jaar alweer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:23 schreef wieisboos het volgende:
quote:
Zeker, en over 3 jaar lekker naar Barcelona ofzo als hij 4x op rij kampioen is geworden met Ajax,quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:46 schreef Stiggie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beste nieuws van de afgelopen tijd
![]()
Frankieeeeeeeeeeeeeeeeee
fixedquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker, en over 10 jaar lekker naar Barcelona ofzo als hij 10x kampioen is geworden en de Champions league heeft gewonnen met Ajax,
Dat niet maar het maakt wel duidelijk dat ze hem niet koste van het koste willen houden maw als je denkt ergens beter te kunnen verdienen ga dan maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me sterk dat ze Blind willen gaan verkopen in de winterstop. Of hij moet zelf hebben aangegeven dat ie niet gaat verlengen. Speelt prima en wordt steeds beter lijkt wel.
Zou het verleden met vader Danny geen rol spelen ? Mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niet maar het maakt wel duidelijk dat ze hem niet koste van het koste willen houden maw als je denkt ergens beter te kunnen verdienen ga dan maar
Denk het niet, zeker niet bij Frank de Boerquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou het verleden met vader Danny geen rol spelen ? Mag hopen van niet.
Ik heb er wel vertrouwen in voor morgen, maar wat jij ook zegt het kan zo weer een slechte wedstrijd zijn en dan wordt het moeilijk om 3 punten mee te nemen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:21 schreef Pedroso het volgende:
Ben echt benieuwd naar morgen. Als ze de lijn doortrekken van jl. donderdag dan zou het een overwinning moeten zijn maar dat is geen zekerheidje. Zo constant zijn ze nu ook weer (nog) niet.
Bovendien is Utrecht wel een klasse beter dan Groningen.
Boerrigter en Eriksen moeten er nog bij? Fischer (en de Boer natuurlijk) moeten echt verlengd worden. Blind is geen must. Voor Alderweireld vangen we hopelijk komende zomer een mooie prijs. Eriksen is ook geen houden aan. En wat we met Derk moeten, hmmm?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:10 schreef tammepiet het volgende:
Babel, Blind, Castillion, Arica, Bonevacia lopen 2013 af.
Alderweireld, Blind, Ebecilio, Enoh, Fischer, Poulsen, de Boer 2014 uit mijn hoofd.
Zie nog geen enkele buitenspeler welke na dit seizoen beter is als Derk. Gewoon houden dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Boerrigter en Eriksen moeten er nog bij? Fischer (en de Boer natuurlijk) moeten echt verlengd worden. Blind is geen must. Voor Alderweireld vangen we hopelijk komende zomer een mooie prijs. Eriksen is ook geen houden aan. En wat we met Derk moeten, hmmm?
Eriksen is al een tijdje geen houden aan, maar als hij slim is plakt hij nog een jaar aan zijn contract vast en vertrekt hij voor het WK (mits geplaatst), Fischer kan nog wel een paar jaar langer blijven, zelfde geldt voor De Boer uiteraard, de rest is geen noodzaak.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Boerrigter en Eriksen moeten er nog bij? Fischer (en de Boer natuurlijk) moeten echt verlengd worden. Blind is geen must. Voor Alderweireld vangen we hopelijk komende zomer een mooie prijs. Eriksen is ook geen houden aan. En wat we met Derk moeten, hmmm?
Dijks wordt zwaar overschat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind Dijks maar een matige voetballer. Enige wat hij kan is hard rennen.
Het liefste Boilesen indien fit, maar dat is hij nooit. Daarna het liefste Blind, voetballend gewoon zoveel beter dan Dijks en Koppers.quote:
Mocht Blind vertrekken in de winter, dan neem ik aan dat Koppers blijft omdat die positie dubbel bezet moet zijn. En Boilesen zou ik dus even helemaal buiten beschouwing laten. Als die terug beschikbaar geraakt is dat alleen maar bonus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het liefste Boilesen indien fit, maar dat is hij nooit. Daarna het liefste Blind, voetballend gewoon zoveel beter dan Dijks en Koppers.
Boilesen kan ook centraal goed uit de voeten dus ook daar een welkome toevoeging. Dan heb je met Alderweireld (die wel zal vertrekken eind van dit seizoen), Moisander, Veltman en Boilesen ook daar een dubbel bezetting.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:46 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mocht Blind vertrekken in de winter, dan neem ik aan dat Koppers blijft omdat die positie dubbel bezet moet zijn. En Boilesen zou ik dus even helemaal buiten beschouwing laten. Als die terug beschikbaar geraakt is dat alleen maar bonus.
die heb je al met Denswil.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boilesen kan ook centraal goed uit de voeten dus ook daar een welkome toevoeging. Dan heb je met Alderweireld (die wel zal vertrekken eind van dit seizoen), Moisander, Veltman en Boilesen ook daar een dubbel bezetting.
Het zal uiteindelijk ook wel de bedoeling zijn dat Boilesen naar het centrum schuift.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boilesen kan ook centraal goed uit de voeten dus ook daar een welkome toevoeging. Dan heb je met Alderweireld (die wel zal vertrekken eind van dit seizoen), Moisander, Veltman en Boilesen ook daar een dubbel bezetting.
het voordeel van Moisander is dat je hem zowel rechts als links in de verdediging kan zetten. Maar ik vind hem wel tegenvallen. En Alderweireld moet je komend seizoen bij een ode bod laten gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk ook wel de bedoeling zijn dat Boilesen naar het centrum schuift.
Eigenlijk is het een beetje jammer dat Moisander gehaald is terwijl er zoveel talent klaar staat voor het centrum.
Alderweireld vertrekt sowieso eind van het seizoen (nog maar 1-jarig contract) dus is het logisch dat Moisander gehaald is. Met Boilesen (blessuregevoelig), Veltman en Denswill (die het nu moeilijk heeft om de stap te maken) is het geen overbodige luxe,quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk ook wel de bedoeling zijn dat Boilesen naar het centrum schuift.
Eigenlijk is het een beetje jammer dat Moisander gehaald is terwijl er zoveel talent klaar staat voor het centrum.
van Dijk vind ik helemaal niets. Kan niet voetballen en maakt alleen maar gebruik van zijn kracht. Een Dijks in het centrum.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:59 schreef tammepiet het volgende:
Moisander speelt altijd een 6. De Boer zal allang gesignaleerd hebben dat het niets is.
Niet voor niets dat hij interesse voor van Dijk bekend maakte
Moisander is 3 keer beter dan Van Dijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:59 schreef tammepiet het volgende:
Moisander speelt altijd een 6. De Boer zal allang gesignaleerd hebben dat het niets is.
Die is nog minder ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
van Dijk vind ik helemaal niets. Kan niet voetballen en maakt alleen maar gebruik van zijn kracht. Een Dijks in het centrum.
De Boer is gewoon fan van hem, die wou hem al gelijk na het vertrek van Vertonghen hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:59 schreef tammepiet het volgende:
Liever niet, middenvelders zat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Haal die Djuricic nu het nog kan.
niet nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Andersen is al als opvolger gehaald neem ik aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Pedroso het volgende:
Djuricic zou wel een prima opvolger van Eriksen zijn, mocht die vertrekken. Heeft eind van dit seizoen ook maar een 1-jarig contract bij Heerenveen dus zal rond de 5 a 6 miljoen gaan kosten waarschijnlijk.
Maher kost een stuk meer en Djuricic vind ik persoonlijk beter dan Maher.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Andersen is al als opvolger gehaald neem ik aan.
En als we dan toch voor veel miljoenen een opvolger willen, ga dan voor Maher.
Andersen, Fischer of misschien nog Meleg kunnen hem ook prima opvolgen. Bespaar je ook nog 5 miljoen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Pedroso het volgende:
Djuricic zou wel een prima opvolger van Eriksen zijn, mocht die vertrekken. Heeft eind van dit seizoen ook maar een 1-jarig contract bij Heerenveen dus zal rond de 5 a 6 miljoen gaan kosten waarschijnlijk.
Ik vind Maher een stuk beter. En ik weet dat hij duurder is. Andersen is nog goedkoper, die heb je al.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maher kost een stuk meer en Djuricic vind ik persoonlijk beter dan Maher.
Hoezo iedere keer uitgesteld? Het verhaal is sinds april altijd al geweest dat hij in de winterstop zou komen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Meleg kun je op je buik schrijven. Zitten veel teveel schakels tussen en zijn komst wordt iedere keer uitgesteld. Dan weet je al genoeg.
Hij komt dus niet in de winterstop. Zijn club geeft hem niet vrij, Ajax biedt veel te weinig volgens hun.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo iedere keer uitgesteld? Het verhaal is sinds april altijd al geweest dat hij in de winterstop zou komen.
Eerder kon helemaal niet, geen werkvergunning omdat hij nog geen 18 was en na eind augustus transfermarkt gesloten.
Logisch, omdat er nog geen akkoord is. Dat kunnen ze in de winterstop gewoon bereiken hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij komt dus niet in de winterstop. Zijn club geeft hem niet vrij, Ajax biedt veel te weinig volgens hun.
Valt ook mee, Meleg heeft al een principe akkoord met Ajax. Ze zijn er alleen nog niet uit met de club volgens de laatste berichten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Er moeten tenslotte ook iets van 10 partijen aan verdienen.
Ik vind Maher ook beter, komt met de oplossingen, Djuricic begint altijd eerst te dribbelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind Maher een stuk beter. En ik weet dat hij duurder is. Andersen is nog goedkoper, die heb je al.
......quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Logisch, omdat er nog geen akkoord is. Dat kunnen ze in de winterstop gewoon bereiken hoor.
Veel te weinig ook nergens gelezen, het verschil tussen vraag en aanbod is namelijk niet bekend.
[..]
Valt ook mee, Meleg heeft al een principe akkoord met Ajax. Ze zijn er alleen nog niet uit met de club volgens de laatste berichten.
[ afbeelding ]
Ekte gangster die voorzitter.![]()
Blind had altijd een (voor een voetballer bij Ajax) een laag salaris. in zijn eerste seizoen zelfs 2500 euro/maand.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik las het ergens in een comment vandaag, het salaris van Blind zal waarschijnlijk ook nog wel een rol spelen.
Het is nergens bevestigd maar de verhalen zijn er altijd geweest dat Blind een dik salaris van zijn vader heeft gekregen. Gezien zijn prestaties van de afgelopen tijd kan ik mij voorstellen dat hij erop vooruit wil of dat hij zeker niet voor minder wil bijtekenen.
Jaa precies, dat getal dacht ik aan, maar ik wou niet zomaar wat roepenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:30 schreef Wessiej het volgende:
hij heeft nu 300k dus gewoon ''normaal'' salaris.
Oke thanks.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, dat was incl. de kampioensbonus van 330.000.
Weten anderen ook eens hoe het voeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Weten anderen ook eens hoe het voeltAjax is in NL de enige club die met 100+ goals 2e is geworden. Wel al een stuk of 3x ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe de fuck kom jij er bij dat er een afgelasting komt?quote:Op zondag 23 december 2012 07:57 schreef tammepiet het volgende:
Ik hoop niet op een afgelasting. Is alleen maar meer belasting de tweede seizoenshelft.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 23-12-2012 om 11:17:32Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Schöne, Poulsen, Eriksen, Boerrigter, De Jong, Fischer. #utrAJA #AJAX reageer retweet
Is niet ons probleemquote:Op zondag 23 december 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
Pellé op scherp. Wordt spannend voor jullie vandaag.
Pellé kan anders een lelijk probleem voor jullie worden in de thuiswedstrijd tegen ons. Dat zag je maar weer aan de 2-2 en die geweldige kopbal in De Kuip de laatste 3 / 4 minuutjes.quote:
we staan te beven ja.quote:Op zondag 23 december 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
Als hij mee doet winnen we ook nog wel hoorquote:Op zondag 23 december 2012 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krijgt nog wel spijt van deze opmerking als Pellé vandaag geen geel pakt..
Pelle pakt geen geel, zo professioneel is hij wel.quote:Op zondag 23 december 2012 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krijgt nog wel spijt van deze opmerking als Pellé vandaag geen geel pakt..
Dachten jullie vorig jaar ook over de klassieker zonder Guidettiquote:Op zondag 23 december 2012 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij mee doet winnen we ook nog wel hoor
Uitzondering op de regelquote:Op zondag 23 december 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dachten jullie vorig jaar ook over de klassieker zonder Guidetti.
.
quote:Op zondag 23 december 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
Dat hebben we gezien ja, dat zijn haar door de war halen effect heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon pelle tackelen en 10 keer zijn haar door de war halen dan komt het wel goed.
ADO begint wel met een A maar dan houdt de vergelijking ook opquote:Op zondag 23 december 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja, dat zijn haar door de war halen effect heeft.
Allebei baggerclubs.quote:Op zondag 23 december 2012 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ADO begint wel met een A maar dan houdt de vergelijking ook op
Doe je toch niet, want je gaat naar Feyenoord - Groningen (iig kijken)quote:Op zondag 23 december 2012 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Allebei baggerclubs.. Tong80 niveau van mij is ook kut. Ik ga wat nuttigs doen.
Ik ga erheen pik.quote:Op zondag 23 december 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je toch niet, want je gaat naar Feyenoord - Groningen (iig kijken)
Gewoon zeggen dat de kleurencombinatie van z'n broek en shirt écht niet kan, is ie de hele wedstrijd van slag.quote:Op zondag 23 december 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja, dat zijn haar door de war halen effect heeft.
quote:Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Waarop baseren jullie dat Ajax al 0-6 had moeten staan?. Misschien 1 goede kans gehad.
quote:Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Waarop baseren jullie dat Ajax al 0-6 had moeten staan?. Misschien 1 goede kans gehad.
Schöne moest scoren, Boerrigter moest scoren, de Jong moest scoren, lat voor Boerrigter.quote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
Wat nou ':')'. Het is niet alsof Ajax goed op doel geschoten heeft o.i.d., behalve dat ene schot.
Stijn, vind eens dat 'Guidetti gaat op jodenjacht' topic voor me?quote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schöne moest scoren, Boerrigter moest scoren, de Jong moest scoren, lat voor Boerrigter.
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 23-12-2012 om 13:25:30Aanvangstijdstip van Ajax - Feyenoord is van 16.30 uur vervroegd naar 14.30 uur #ajafey #knvb reageer retweet
Matige troll is matigquote:Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Was echt geen troll. Ajax heeft vanaf dat moment nog 2 keer goed op doel geschoten. 3 mooie schoten gelost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |