quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 21-12-2012 13:27:06 ]
Het is een knappe goal hoor, maar Luciano keept daar ook als een B-junior.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef Tyron het volgende:
Gifje vd goal van Eriksen mag ook wel in de spoiler "europese topniveau"
De goals die Messi altijd scoort worden ook vaak slecht verdedigd of gekeept maar dan is het altijd gefap alomquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is een knappe goal hoor, maar Luciano keept daar ook als een B-junior.
Niet door mij hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
De goals die Messi altijd scoort worden ook vaak slecht verdedigd of gekeept maar dan is het altijd gefap alom
Om?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar masturijsbeer jij eigenlijk wel om?
Een rappende RIO naakt onder de douche in de kleedkamer van Ajax?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar masturijsbeer jij eigenlijk wel om?
Als je last van je vingers hebt wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Op* De m en p zitten dicht bij elkaar hoor
Ja stond inderdaad gisteren in dat overzicht van Jor ook, zou lekker zijn!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax onderhandelt met directeur voetbalzaken Marc Overmars over verlenging van zijn contract tot medio 2017 [via Simon Zwartkruis]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja.
Ik had vannacht gedroomd over Eriksen. Dat hij in de winterstop naar Real Madrid ging
Hopelijk wel. Laat Eriksen maar voor altijd in Amsterdam blijvenquote:
Zolang die wisselvalligheid nog in zijn spel zit is dat wel beter ja, 1 jaar erbij en dan eind volgend seizoen weg, dan is hij ook pas 22.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Laat Eriksen maar voor altijd in Amsterdam blijven![]()
Ik vind hem niet wisselvallig, hij is altijd wel belangrijk alleen betaald dat niet altijd uit in assists en goals. Maarja dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang die wisselvalligheid nog in zijn spel zit is dat wel beter ja, 1 jaar erbij en dan eind volgend seizoen weg, dan is hij ook pas 22.
Zou voor hem wel het beste zijn ja, is hij niet afhankelijk van Ajax dat moeilijk gaat doen en krijgt 'ie meteen een flinke portie tekengeld op z'n bankrekening gestort.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang die wisselvalligheid nog in zijn spel zit is dat wel beter ja, 1 jaar erbij en dan eind volgend seizoen weg, dan is hij ook pas 22.
die mening weten we ondertussen wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind hem niet wisselvallig, hij is altijd wel belangrijk alleen betaald dat niet altijd uit in assists en goals. Maarja dat is mijn mening.
Dat is nog niet eens zo zeer het probleem. Het heeft meer te maken met zich heel vaak laten aftroeven in duels en daarmee onnodig balverlies lijden m.i.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind hem niet wisselvallig, hij is altijd wel belangrijk alleen betaald dat niet altijd uit in assists en goals. Maarja dat is mijn mening.
Ik denk dat het eigenlijk wel een feitje begint te worden en niet alleen een meningquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
die mening weten we ondertussen wel ja
Wat jij vindt is zeker met betrekking tot Eriksen irrelevantquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb tot nu toe telkens gelijk gehad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat jij vind is zeker met betrekking tot Eriksen irrelevant
waarmee? Met dit "Eriksenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb tot nu toe telkens gelijk gehad.
Stel je niet zo aan. Laatste keer is al paar dagen (misschien weken?) terug.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we het eens ee ndag niet over Eriksen hebben?
Dat maak jij er van. Ik kan me wel herinneren dat na een slechte wedstrijd van Eriksen tegen Ado of Utrecht iedereen aan het zeiken was en dat ik zei dat hij er zou staan in grote wedstrijden en beslissend zou zijn etc. Dat is gebleken.quote:
Ik denk niet dat ik bij die zeikerds hoorde, ook niet over Boerrigterquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik kan me wel herinneren dat na een slechte wedstrijd van Eriksen tegen Ado of Utrecht iedereen aan het zeiken was en dat ik zei dat hij er zou staan in grote wedstrijden en beslissend zou zijn etc. Dat is gebleken.
Verder had ik ook gelijk over Boerrigter, die begint er langzaam ook weer te komen.
Dat zeg ik ook niet. Maar jij reageert op mij alsof ik alleen maar in dit topic post met Eriksen hartjehartjehartje, maar dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik bij die zeikerds hoorde, ook niet over Boerrigter
Schöne vind je zeker slecht?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stel je eens voor dat we met Schöne moeten spelen ipv Eriksen daar gaan mijn nekharen van overeind staan
Zoals die goeie pass waar Eriksen die geweldige goal uitmaakte bedoel je?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne heeft niet zoveel vermogen om iemand 1 op 1 met de keeper te zetten
Waarom? Je wilt een shirt van Eriksen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik op the interwebs het goedkoopste een Ajax shirt bestellen?
Cadeautje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom? Je wilt een shirt van Eriksen?
Ik weet het iig niet, als verder niemand het hier weet, kan je het hier vragen: VBL / Voetbalshirts #61 - Met het seizoen onderwegquote:
Het is HMF, lul. Enquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:39 schreef Wessiej het volgende:
Zag ik zojuist een KNJB van helpmefok?
Cute
Hij doet het wel eens alleen Eriksen veel vakerquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals die goeie pass waar Eriksen die geweldige goal uitmaakte bedoel je?
Schöne is ook niet gehaald om Eriksen op te volgen he, dat neem ik tenminste aan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij doet het wel eens alleen Eriksen veel vaker
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schöne is ook niet gehaald om Eriksen op te volgen he, dat neem ik tenminste aan.
Schöne zou daar wel spelen als Eriksen geblesseerd zou raken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schöne is ook niet gehaald om Eriksen op te volgen he, dat neem ik tenminste aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |