hihahoquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat ik dus geen klittenband schoenen heb
.. ha ha
Dan komen de haantjes inderdaad buiten spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:18 schreef Ties02 het volgende:
Normaal gesproken wordt het juist drukker als er een vrouw op het internet verschijnt
Als mensen niet willen luisteren, haak ik gewoon af. Next.quote:
Helemaal in tweeën gescheurd.quote:
En jij? Flink wat deuken opgelopen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik voel me net Rotterdam tijdens de oorlog.
Strafrecht 2?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef Bruce_Cutler het volgende:
JoHo samenvattingen
'Het onderzoek ter terechtzitting begint op het moment waarop de zaak door de deurwaarder uitgeroepen wordt (art 270 SV)'
Ach, ik kan er wel van genieten hoor. Denk dat ik op enig moment wel belastinginspecteur word en dan hebben een hoop mensen een slechte aan mequote:
1ste jaars vak? Komt regelmatig voor dat die bij de eerste poging heel slecht gemaakt worden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:21 schreef Paxcon het volgende:
Aan de RuG-gers:
Het gerucht gaat dat maar 17% ARW gehaald heeft. Kan dit kloppen denken jullie? Lijkt me wel erg weinig.
Ja, nog (bijna) niets aan gedaan. Het lijkt veel stof, net als bij SR1, maar in de kern komt het neer op een aantal vaardigheden in de vorm van schema's en procedures die je moet kunnen toepassen op een casus. Denk dat je het wel vrij goed kunt leren in 7-10 dagen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Strafrecht 2?
Is dat een beetje te doen? Is allemaal procesrecht toch, zit te twijfelen of ik die dit jaar of volgend jaar ga maken
Ja... eerstejaarsvak.. Maar de tussentoets was wel door 50% gehaald ofzo, terwijl je zou verwachten dat mensen voor het echte tentamen beter leren dan voor de tussentoets waar enkel bonus mee was te behalen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
1ste jaars vak? Komt regelmatig voor dat die bij de eerste poging heel slecht gemaakt worden.
dat maakt die 9 des te bazigquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:21 schreef Paxcon het volgende:
Aan de RuG-gers:
Het gerucht gaat dat maar 17% ARW gehaald heeft. Kan dit kloppen denken jullie? Lijkt me wel erg weinig.
Vorig jaar 23% ofzo dacht ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:21 schreef Paxcon het volgende:
Aan de RuG-gers:
Hmm oke. Ja, maar ik woon niet in Groningen. Ik wacht wel even tot ik het niet via via hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vorig jaar 23% ofzo dacht ik
Maar zoals ik al zei, dat komt te hangen in de Weberhal
Vorig jaar was het slagingspercentage (veel) hoger. Exacte cijfers heb ik niet voor je maar in elk geval hoger dan 17%. Jij had toch maar zeven fout o.i.d.? Alleen maar gunstig voor je definitieve cijfer dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:21 schreef Paxcon het volgende:
Aan de RuG-gers:
Hm ok, heb geen Joho dingen gehaald voor strafrecht, dom van mequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja, nog (bijna) niets aan gedaan. Het lijkt veel stof, net als bij SR1, maar in de kern komt het neer op een aantal vaardigheden in de vorm van schema's en procedures die je moet kunnen toepassen op een casus. Denk dat je het wel vrij goed kunt leren in 7-10 dagen.
Hoe ging BR2 btw?
Ja klopt, maar cijfers zijn al bekend dus ik denk niet dat ze nu nog wat gaan veranderen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:24 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Vorig jaar was het slagingspercentage (veel) hoger. Exacte cijfers heb ik niet voor je maar in elk geval hoger dan 17%. Jij had toch maar zeven fout o.i.d.? Alleen maar gunstig voor je definitieve cijfer dus.
Vorig jaar waren er een aantal mensen die van een 5 naar een 6 gingen omdat ze het aantal fouten max. verhoogd hadden naderhandquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar cijfers zijn al bekend dus ik denk niet dat ze nu nog wat gaan veranderen.
Strafrecht wordt toch net zoals aansprakelijkheidsrecht door praktisch iedereen gehaald?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
Bovendien is er 9/10 keer wel een 'gerucht'. Mensen vinden het fijn als een tentamen een gruwelijk laag slagingspercentage heeft, want dan lijkt hun prestatie beterHier op de UvA was het Strafrecht altijd dat maar 15% zou scoren, dat haalde vrijwel iedereen.
Oh oke. Nouja we zien wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er een aantal mensen die van een 5 naar een 6 gingen omdat ze het aantal fouten max. verhoogd hadden naderhand
Ik heb het dan ook niet over de daadwerkelijke percentages, maar over de geruchten onder studentenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Strafrecht wordt toch net zoals aansprakelijkheidsrecht door praktisch iedereen gehaald?
Op de UvA publiceert het juristenblaadje elk jaar de percentages van hoe goed een vak gemaakt is (de verplichte vakken). Goederenrecht en bestuursrecht zijn een beetje de twee grootste struikelblokken qua bachelorvakken. Bij publiekrecht heeft het verplichte vak (gevolgd door 150 mensen) ooit eens een 100% score met als gemiddeld cijfer een acht gehaald.
Ach jij hoeft je nergens meer druk om te maken in ieder geval, lekker gevoel is datquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach jij hoeft je nergens meer druk om te maken in ieder geval, lekker gevoel is dat
Zou wat zijn als je straks een 9,5>10 hebt ofzodan haat ik je echt
Dat zou wel heel coulant zijn qua normering, zegquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]. Dat is onmogelijk met 7 fout op een tentamen van 60 vragen. Denk dat ik eigenlijk een 8.5 heb nu
Ja, dat bedoelde ik. Ik vroeg mij alleen af hoe dat gerucht de wereld in kwam aangezien dat dus echt een vak is wat iedereen wel haalt. Je zou zeggen dat het omgekeerde gerucht dan de wereld in geholpen wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de daadwerkelijke percentages, maar over de geruchten onder studenten
Ja, dat weet ik ook niet. Maar zie je dat ook wel eens, zo'n 'bidding war' over wie de moeilijkste vakken wel niet heeft aan de hand van slagingspercentages?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Ik vroeg mij alleen af hoe dat gerucht de wereld in kwam aangezien dat dus echt een vak is wat iedereen wel haalt. Je zou zeggen dat het omgekeerde gerucht dan de wereld in geholpen wordt.
IRW is weer zo'n vak dat wel veel gefaald wordt. Ook omdat dan al een boel mensen weten niet verder te willen gaan met rechtsgeleerdheid. Dat daar allemaal spookverhalen omheen hangen geloof ik wel.
Hoe zit het met Belastingrecht 1, weet je dat toevallig?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:31 schreef eriksd het volgende:
Sommige belastingvakken hebben misschien 60% gezakt maar dat is het dan ook wel.
Nope. Maar daar mag je uberhaupt niet lager dan een 8 voor halen m.i.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe zit het met Belastingrecht 1, weet je dat toevallig?
Oh nou mooi is dat, maar jij bent ook een perfectionistquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope. Maar daar mag je uberhaupt niet lager dan een 8 voor halen m.i.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |