God rest ye merry, gentlemen..Let nothing you dismay!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:10 schreef Maharbal het volgende:
Goedemorgen.
Gister kerstfeest, vandaag kantoor.
Oh the joy.
Leukste is, als je langs de kantoortjes loopt zie je iedereen met zijn of haar handen in het haar, biddend dat de dag snel voorbij gaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
God rest ye merry, gentlemen..Let nothing you dismay!
Hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leukste is, als je langs de kantoortjes loopt zie je iedereen met zijn of haar handen in het haar, biddend dat de dag snel voorbij gaat
je hebt het tegen Tchock toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:02 schreef Yreal het volgende:
Hey t, waar in de massa sta jij?
USc altijd ellende.
Maakt het ook ietwat lastiger te modden. Iets kan altijd een serieuze vraag zijn, hoe gebrekkig/idioot ook. Ik kan dus niet zomaar shit gaan verwijderenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet als ik topics in WGR lees ook nooit of ik de 'reaguurders' moet geloven, of dat het complete onzin is en ze maar wat roepen.
Ik bedoelde niet zo zeer de TS-en, maar mensen die menen te weten wat de oplossing is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maakt het ook ietwat lastiger te modden. Iets kan altijd een serieuze vraag zijn, hoe gebrekkig/idioot ook. Ik kan dus niet zomaar shit gaan verwijderen
Ook voor dat geldt helaas hetzelfdequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zo zeer de TS-en, maar mensen die menen te weten wat de oplossing is.
Wel altijd leuk om TS te trollen/backfireren in WGR wanneer het verhaal aan alle kanten rammelt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet als ik topics in WGR lees ook nooit of ik de 'reaguurders' moet geloven, of dat het complete onzin is en ze maar wat roepen.
quote:National budgets must be in balance or in surplus under the balanced budget rule, a
criterion that is met if the annual structural government deficit does not exceed 0.5% of
GDP at market prices. They must also be in line with the country-specific medium-term
budgetary objective, as defined in the EU's stability and growth pact.
Sinds wanneer mag je tentamens die je gehaald hebt herkansen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
Oh wauw, NIBPR was echt een eitjeMisschien haal ik 'm vandaag wel, zonder leren
Wat alleen maar goeds belooft voor de herkansing natuurlijk
Op de UvA mag je ieder tentamen herkansen, altijd. Alleen je cijfer voor de herkansing vervangt altijd je eerdere cijfer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je tentamens die je gehaald hebt herkansen?
Wat een feest daar johquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de UvA mag je ieder tentamen herkansen, altijd. Alleen je cijfer voor de herkansing vervangt altijd je eerdere cijfer.
Well done Tchockster.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
Elke dag. Je verliest alleen wel je cum laude of met lof aantekening op je bul. Maar soms is het gewoon fijn om een zes weg te kunnen poetsen.quote:
Dat is zeker fijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Elke dag. Je verliest alleen wel je cum laude of met lof aantekening op je bul. Maar soms is het gewoon fijn om een zes weg te kunnen poetsen.
etn.fmquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:32 schreef Ties02 het volgende:
he haarbal wat was dat trance radio station wat je een keer zei?
Ranzig. Nee, geniet er van Aquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Well done Tchockster.
Ik heb Laphroaig gehaald trouwens.
Wooow dat is snel! Ik moet ook een nieuw horloge gaan fixen binnenkort. Bijna een soort kerstcadeau voor jou danquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:09 schreef Tchock het volgende:
Mijn nieuwe horloge ligt thuis te wachten, trouwens. Dinsdag verstuurd, vrijdag hierVanuit de states
Ik zag jou echt supervroeg weg gaan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
Ah jullie (her)kennen elkaar eindelijk weer?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zag jou echt supervroeg weg gaan?
Ja, klopt. Uurtje ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zag jou echt supervroeg weg gaan?
Ik hem niet zonder helmquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah jullie (her)kennen elkaar eindelijk weer?
Overal kwam je met wetboek bladeren wel uit ja. Alleen vraag 9.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, klopt. Uurtje ofzoHoe ging het bij jou? Ik vond het aantal vragen over hele basale dingen schokkend hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |