Elke dag. Je verliest alleen wel je cum laude of met lof aantekening op je bul. Maar soms is het gewoon fijn om een zes weg te kunnen poetsen.quote:
Dat is zeker fijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Elke dag. Je verliest alleen wel je cum laude of met lof aantekening op je bul. Maar soms is het gewoon fijn om een zes weg te kunnen poetsen.
etn.fmquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:32 schreef Ties02 het volgende:
he haarbal wat was dat trance radio station wat je een keer zei?
Ranzig. Nee, geniet er van Aquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Well done Tchockster.
Ik heb Laphroaig gehaald trouwens.
Wooow dat is snel! Ik moet ook een nieuw horloge gaan fixen binnenkort. Bijna een soort kerstcadeau voor jou danquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:09 schreef Tchock het volgende:
Mijn nieuwe horloge ligt thuis te wachten, trouwens. Dinsdag verstuurd, vrijdag hierVanuit de states
Ik zag jou echt supervroeg weg gaan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
Oh wauw, NIBPR was echt een eitjeMisschien haal ik 'm vandaag wel, zonder leren
Wat alleen maar goeds belooft voor de herkansing natuurlijk
Ah jullie (her)kennen elkaar eindelijk weer?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zag jou echt supervroeg weg gaan?
Ja, klopt. Uurtje ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zag jou echt supervroeg weg gaan?
Ik hem niet zonder helmquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah jullie (her)kennen elkaar eindelijk weer?
Overal kwam je met wetboek bladeren wel uit ja. Alleen vraag 9.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, klopt. Uurtje ofzoHoe ging het bij jou? Ik vond het aantal vragen over hele basale dingen schokkend hoog
Ik heb nog eens een 7 herkanst. Goede tijden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je tentamens die je gehaald hebt herkansen?
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit zwaar te twijfelen mijn 6 te herkansen
quote:
Wanneer dacht je dan lieverd?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Als ik dan nu een 5 haal blijft die staan, en ik weet tevens niet wanneer die herhaling plaats vindt, gewoon bij de 2e kans (Valid?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |