Klopt ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vorig jaar was er toch ook geen kindermiddag?
Heb je dan niet bij een reeks als dit dat een oud topic wordt geopend die al dicht is?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:37 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, meestal gewoon met de tabbladen die nog open stonden. En als hij helemaal is afgesloten start hij op met de meest gebruikte tabbladen, maar ook dat gebruikt ik nooit.
Ja, maarja, als jij naar deze reeks wil moet je daar ook minimaal één keer voor klikken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je dan niet bij een reeks als dit dat een oud topic wordt geopend die al dicht is?
edit: Ah dan kan je >> klikken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de foto van mij met Timur even als profielfoto ingesteld op Facebook.
Kloptquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:40 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, maarja, als jij naar deze reeks wil moet je daar ook minimaal één keer voor klikken.
Mogguhquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:42 schreef MarijeH het volgende:
Jaaaaa "op hoes op an veur kesmis' is op dit moment de meest aangevraagde plaat. Wanneer ging Michiel ook al weer een uur plat praten?
Iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, deze was aangevraagd door een FOK!ker
quote:
Komt dadelijk nog welquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:45 schreef FZN05 het volgende:
Maar het was helaas niet mijn naam die genoemd werd!
Ik zag het mailtje al verschijnen bij de eerste notenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb hem als 'reeds gedraaid' gedaan
Bijna meteen er achteraan, toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:50 schreef minthy het volgende:
Stelletje toffen, krijg de tering. Ik duik m'n nest in. Tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |