abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120585962
TS heeft omstreeks 2:00 een bestelling geplaatst op thuisbezorgd.nl
Aanvankelijk zou het eten voor 2:45 bezorgd worden. 5 minuten later kreeg ik een mail dat de bestelling niet was doorgekomen tot 2 maal toe. Omdat TS toch wel honger had besloot TS zijn schaarse belminuten te gebruiken om contact op te nemen met het "“restaurant”" in kwestie.

De beste bezorger gaf aan dat ze er om 3:00 zouden zijn omdat het aardig druk was. Nou prima, uurtje wachten kan er wel mee door. Vervolgens vanaf 2:45 de tv zacht gezet zodat ik de bel niet kon missen. Om 3:30 nog steeds geen bezorger gezien dus toch maar even bellen. Geeft het "“restaurant”" aan dat ze tot twee keer toe langs zijn geweest en dat ik niet thuis was. Dus TS geeft aan dat dat gewoon niet mogelijk is en dat de bezorger misschien niet op het juiste adres is geweest, maar volgens het “restaurant" is dat niet mogelijk want de bezorger komt altijd op het goede adres...

Omdat TS honger heeft en ze het enige “restaurant” zijn dat om deze tijd nog open is drong TS aan het eten dan nog maar een keer te bestellen waarop het antwoord van het “restaurant” was dat er nog 5 bestellingen voor mij waren. Vreemde gang van zaken maargoed TS, licht geïrriteerd, wilt toch nog eten en gaat hier uit pure nood maar mee akkoord. Om er zeker van te zijn dat ze dit keer niet weer een dergelijk smoesje gebruiken gaf TS aan dat ze TS maar moeten bellen als ze voor TS deur staan als TS volgens hun niet open doet. TS gaf wel meteen aan dat als er binnen de afgesproken bezorgtijd (half uurtje) nog geen bezorgd is of een telefoontje gepleegd is dat TS een slechte recensie zal schrijven op thuisbezorgd.nl. Dit schoot het “restaurant” in het verkeerde keelgat. De "restauranthouder" vroeg tot 3 maal toe op een boze stem of dat een bedreiging was en zo ja dat hij aangifte zal doen bij het politie bureau :') TS benadrukt nog maar eens dat het heel normaal is dat als iemand eten besteld en het niet bezorgd wordt dat iemand dan een slechte recensie zou kunnen plaatsen en dat hij het niet als een bedreiging moet zien, eerder als een afspraak.

Resultaat: “restaurant” houder geeft aan dat TS de onbeschoftste klant ooit is en zegt dat TS kan fluiten naar zijn eten en hangt op. :(

Het “restaurant” in kwestie is een of ander kebabzaakje hier in de omgeving. TS is bang dat als hij een slechte recensie schrijft dat er dan volgende week een steen door de ruit gaat hier, ze hebben mijn naam + adres. Aan de andere kant vind ik het gewoon te triest voor woorden hoe het “restaurant” in kwestie hiermee omgaat.

Zal TS een slechte recensie schrijven of zal TS het hierbij laten?
pi_120585969
Doen.
pi_120585981
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 04:18 schreef Cazzette het volgende:
Doen.
Kan wel een hoop schade opleveren en zie maar eens te bewijzen dat zij de schuldige zijn.
  vrijdag 21 december 2012 @ 04:27:20 #4
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_120585992
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 december 2012 04:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
ze hebben mijn adres
Gezien de gang van zaken zal dat wel los lopen, anders zou jij je eten wel gehad hebben :s)

OT: Plas in zijn kont
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 21 december 2012 @ 04:33:58 #5
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_120586018
Zet hun adres op FOK! Dan regelen wij het wel.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_120586029
Ga toch eten halen luie aap. In afrika lopen kinderen 10km voor een glas water en een sappige aardworm.
pi_120586032
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 04:27 schreef N22 het volgende:

[..]

Gezien de gang van zaken zal dat wel los lopen, anders zou jij je eten wel gehad hebben :s)

OT: Plas in zijn kont
Ja of ze hebben mijn adres wel en e bezorger heeft gewoon geen moeite gedaan het adres te vinden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 04:33 schreef smitjew het volgende:
Of niet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 04:38 schreef crise het volgende:
Ga toch eten halen luie aap. In afrika lopen kinderen 10km voor een glas water en een sappige aardworm.
Winkels zijn dicht, en dat tentje is volgens mij niet in de buurt
pi_120586034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 04:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
Winkels zijn dicht, en dat tentje is volgens mij niet in de buurt
Ga naar een 24 uurs tankstation, of als je aan de grens woont zijn er genoeg nachtwinkels in duitsland/belgie. Of klop aan bij de bakker, die beginnen zo met bakken.
pi_120586036
.

[ Bericht 99% gewijzigd door crise op 21-12-2012 04:43:54 ]
pi_120586042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 04:42 schreef crise het volgende:

[..]

Ga naar een 24 uurs tankstation, of als je aan de grens woont zijn er genoeg nachtwinkels in duitsland/belgie. Of klop aan bij de bakker, die beginnen zo met bakken.
Nee ik wil wel fatsoenlijk warm eten.
Tevens geen zin om me aan te kleden en in deze kou naar een of ander tank station te fietsen :')
  vrijdag 21 december 2012 @ 04:53:12 #11
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_120586056
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 04:33 schreef smitjew het volgende:
FOK!-knokploeg alleszz
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_120586150
:'( Ik voel je. Ik had omstreeks 00.00 eten besteld en het meteen online betaald, maar toen werd er mij geadviseerd contact op te nemen met het restaurant, omdat ze mijn bestelling hadden ontvangen maar niet reageerden. Ik bellen, kreeg ik te horen dat ze niks hadden ontvangen en dat ik een nieuwe bestelling kon doen. Ja, dahaag. Ik had al betaald.

Afslachten die handel.
pi_120586429
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 05:53 schreef NietJouwVrouw het volgende:
:'( Ik voel je. Ik had omstreeks 00.00 eten besteld en het meteen online betaald, maar toen werd er mij geadviseerd contact op te nemen met het restaurant, omdat ze mijn bestelling hadden ontvangen maar niet reageerden. Ik bellen, kreeg ik te horen dat ze niks hadden ontvangen en dat ik een nieuwe bestelling kon doen. Ja, dahaag. Ik had al betaald.

Afslachten die handel.
Gewoon afschrift laten zien en je geld terugeisen. En nooit vooraf betalen ;)
pi_120586785
Wij zijn met ons bedrijf daar aangemeld geweest, niks is slechtere reclame voor je bedrijf dan bij die site aanmelden!
Wij kregen bestellingen veel te laat door en soms zelfs gewoon niet!
Bel aub voortaan regelrecht naar de zaak waar je eten wil hebben dat scheelt een hoop gedoe :P
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:31:09 #15
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_120586866
Wat een gekke tijden allemaal
Mijn nieuwe ondertitel
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:35:37 #16
338880 haan33
Studerende Boy
pi_120586921
Daarom is het ook beter om contant aan de deur te betalen
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:36:57 #17
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_120586939
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:35 schreef haan33 het volgende:
Daarom is het ook beter om contant aan de deur te betalen
Dit ook ja.

Een keer tijdens de spits 3 kwartier op m'n eten gewacht. Was zooo fucking stoned en viel gewoon om van de honger. Dus ik zo bestellen ja pinnen aan de deur is die lul er eindeijk na een uur is die dat fucking pinding vergeten :r
Mijn nieuwe ondertitel
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:37:30 #18
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_120586946
ts zijn bel is kapot
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:39:17 #19
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_120586969
Ben maar blij dat ze de 2e x niet kwamen, zou niet willen weten wat ze dan met het eten uitgespookt hadden :')
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:41:35 #20
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_120587004
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:39 schreef zwartedoos het volgende:
Ben maar blij dat ze de 2e x niet kwamen, zou niet willen weten wat ze dan met het eten uitgespookt hadden :')
Van die shaormaturken spugen dan altijd in je eten ja :r
Mijn nieuwe ondertitel
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:47:30 #21
338880 haan33
Studerende Boy
pi_120587080
Door een foutmelding 5x moeten bestellen voor die doorkwam. Kreeg ik opeens 5 e-mails dat mijn eten (verschillende restaurants) er aan kwam. Zat ik daar dus met mijn 5 kapsalons :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:49:30 #22
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_120587096
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:47 schreef haan33 het volgende:
Door een foutmelding 5x moeten bestellen voor die doorkwam. Kreeg ik opeens 5 e-mails dat mijn eten (verschillende restaurants) er aan kwam. Zat ik daar dus met mijn 5 kapsalons :')
:')

Ik geloof het niet.

Niet omdat ik denk dat jij geen 5 kapsalons opkan maar omdat ik denk dat jij er geen 5 kan betalen
Mijn nieuwe ondertitel
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:51:09 #23
338880 haan33
Studerende Boy
pi_120587112
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:49 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik geloof het niet.

Niet omdat ik denk dat jij geen 5 kapsalons opkan maar omdat ik denk dat jij er geen 5 kan betalen
Ik was toen aan het sparen voor mijn vakantie en had al het geld thuis in een kluisje gelegd. Daar ging dus 28 euro ;(
'The Don Mega'
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:51:41 #24
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_120587117
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:51 schreef haan33 het volgende:

[..]

Ik was toen aan het sparen voor mijn vakantie en had al het geld thuis in een kluisje gelegd. Daar ging dus 28 euro ;(
Awww ;( zonde
Mijn nieuwe ondertitel
pi_120587742
Telefoonnummer op FOK! zetten
  vrijdag 21 december 2012 @ 09:32:38 #26
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_120587813
geef het nummer maar eens. kan ik even bellen!
pi_120588284
quote:
Aanvankelijk zou het eten voor 2:45 bezorgd worden. 5 minuten later kreeg ik een mail dat de bestelling niet was doorgekomen tot 2 maal toe. Omdat TS toch wel honger had besloot TS zijn schaarse belminuten te gebruiken om contact op te nemen met het "“restaurant”" in kwestie.

De beste bezorger gaf aan dat ze er om 3:00 zouden zijn omdat het aardig druk was. Nou prima, uurtje wachten kan er wel mee door. Vervolgens vanaf 2:45 de tv zacht gezet zodat ik de bel niet kon missen. Om 3:30 nog steeds geen bezorger gezien dus toch maar even bellen. Geeft het "“restaurant”" aan dat ze tot twee keer toe langs zijn geweest en dat ik niet thuis was. Dus TS geeft aan dat dat gewoon niet mogelijk is en dat de bezorger misschien niet op het juiste adres is geweest, maar volgens het “restaurant" is dat niet mogelijk want de bezorger komt altijd op het goede adres...

Omdat TS honger heeft en ze het enige “restaurant” zijn dat om deze tijd nog open is drong TS aan het eten dan nog maar een keer te bestellen waarop het antwoord van het “restaurant” was dat er nog 5 bestellingen voor mij waren. Vreemde gang van zaken maargoed TS, licht geïrriteerd, wilt toch nog eten en gaat hier uit pure nood maar mee akkoord. Om er zeker van te zijn dat ze dit keer niet weer een dergelijk smoesje gebruiken gaf TS aan dat ze TS maar moeten bellen als ze voor TS deur staan als TS volgens hun niet open doet. TS gaf wel meteen aan dat als er binnen de afgesproken bezorgtijd (half uurtje) nog geen bezorgd is of een telefoontje gepleegd is dat TS een slechte recensie zal schrijven op thuisbezorgd.nl. Dit schoot het “restaurant” in het verkeerde keelgat. De "restauranthouder" vroeg tot 3 maal toe op een boze stem of dat een bedreiging was en zo ja dat hij aangifte zal doen bij het politie bureau :') TS benadrukt nog maar eens dat het heel normaal is dat als iemand eten besteld en het niet bezorgd wordt dat iemand dan een slechte recensie zou kunnen plaatsen en dat hij het niet als een bedreiging moet zien, eerder als een afspraak.

Resultaat: “restaurant” houder geeft aan dat TS de onbeschoftste klant ooit is en zegt dat TS kan fluiten naar zijn eten en hangt op. :(

Het “restaurant” in kwestie is een of ander kebabzaakje hier in de omgeving. TS is bang dat als hij een slechte recensie schrijft dat er dan volgende week een steen door de ruit gaat hier, ze hebben mijn naam + adres. Aan de andere kant vind ik het gewoon te triest voor woorden hoe het “restaurant” in kwestie hiermee omgaat.

Dan gooi je er 5 stenen in plaats voor terug door hun ruit :)
pi_120588344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:36 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dit ook ja.

Een keer tijdens de spits 3 kwartier op m'n eten gewacht. Was zooo fucking stoned en viel gewoon om van de honger. Dus ik zo bestellen ja pinnen aan de deur is die lul er eindeijk na een uur is die dat fucking pinding vergeten :r
En toen?
  vrijdag 21 december 2012 @ 09:54:21 #29
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_120588364
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:53 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

En toen?
Toen kreeg ik het alsnog en kwam die eikel later terug met het pinapparaat. Dus moest ik twee keer opendoen en het eten was veel minder lekkerder omdat ik geen rust had.

En achteraf vond ik het de prijs niet eens meer waard.

Dus dat was kut ja
Mijn nieuwe ondertitel
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 december 2012 @ 10:46:40 #30
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_120589775
Ik ken het ja... heb een keer een dikke shoarma/kebabschotel besteld, eten zou er rond 21:30u zijn. 22:15 nog geen bezorger te zien. Ik belde maar eventjes en het antwoord was: "ja ies druk meneer, zal zo zijn hoor!" Vooruit, nog ff wachten. 22:45, nog geen kerel aan de deur. Ik weer bellen, zelfde verhaal.

23:10 staat er een enorme neger van 2 bij 2 met een agressieve kop met m'n vreten aan de deur. Ik dacht dat het eten al wel koud zou zijn en zei hem dat ook. Zijn antwoord: "hey man, ik was hier een kwartier geleden in de buurt en checkte je eten ff. Was idd koud man, dus ik ben voor je teruggegaan voor een nieuwe portie. Lekker warm. Eet ze!"

tl;dr: eten was er bijna 2u later, maar wel verse portie.

O+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_120590027
ts ts ts ts ts ts ts ts ts ts ts ts ts x1000
zeg gewoon ik
pi_120590048
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken het ja... heb een keer een dikke shoarma/kebabschotel besteld, eten zou er rond 21:30u zijn. 22:15 nog geen bezorger te zien. Ik belde maar eventjes en het antwoord was: "ja ies druk meneer, zal zo zijn hoor!" Vooruit, nog ff wachten. 22:45, nog geen kerel aan de deur. Ik weer bellen, zelfde verhaal.

23:10 staat er een enorme neger van 2 bij 2 met een agressieve kop met m'n vreten aan de deur. Ik dacht dat het eten al wel koud zou zijn en zei hem dat ook. Zijn antwoord: "hey man, ik was hier een kwartier geleden in de buurt en checkte je eten ff. Was idd koud man, dus ik ben voor je teruggegaan voor een nieuwe portie. Lekker warm. Eet ze!"

O+
toffe gozer _O_
pi_120590138
quote:

Waar woon je? Ik kan er wel wat mensen op af sturen om ze een lesje te leren.
pi_120590160
TS, deed het pijn toen je geen eten kreeg?

Mvg
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_120591551
Dus die dikke neger zit met zijn duim in jouw vreten om te voelen of het nog warm is ?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 december 2012 @ 11:50:01 #36
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_120591790
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef DerekB het volgende:
Dus die dikke neger zit met zijn duim in jouw vreten om te voelen of het nog warm is ?
Nee :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_120596020
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 07:42 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Gewoon afschrift laten zien en je geld terugeisen. En nooit vooraf betalen ;)
Het was via just eat, dus dat geld krijg ik wel terug. Heb zo iets al eerder gehad, echt gemeen is dat...
pi_120598546
Vooruit betalen, dan vraag je er ook om TS.
pi_120598992
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef DerekB het volgende:
nee met zijn piemmel -_-
pi_120599770
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:51 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dan gooi je er 5 stenen in plaats voor terug door hun ruit :)
Dan zit ik nog steeds met schade?
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef Lemar het volgende:
Vooruit betalen, dan vraag je er ook om TS.
Ik heb niet vooruitbetaald, lezen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
TS, deed het pijn toen je geen eten kreeg?

Mvg
Ja, alsof de wereld kapot ging.
pi_120599896
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Dan zit ik nog steeds met schade?
[..]

Ik heb niet vooruitbetaald, lezen.

[..]

Ja, alsof de wereld kapot ging.
In mijn opinie heb ik gewonnen als de ander meer schade heeft ^O^
pi_120599987
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

In mijn opinie heb ik gewonnen als de ander meer schade heeft ^O^
pi_120600471
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

O+
spuuhg erin
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:29:33 #44
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_120617039
tja, kebabzaken... die lui daar moeten nog normen en waarden leren.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_120617596
wij willen telefoonnummer,
naam en plaats van de kebabzaak,
en een link naar die recensie website en wel meteen!!!!
pi_120617744
Iemand dreigt met een aangifte omdat je zei dat je een slechte recensie zou schrijven?
Succes zou ik hun wensen, laat ze maar hun tijd verkwisten :')
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:51:36 #47
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_120618078
Waar zit die toko? Dan schrijven je fok!matties wel een shitload aan slechte recensies.
pi_120622278
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Jordi23 het volgende:
Iemand dreigt met een aangifte omdat je zei dat je een slechte recensie zou schrijven?
Succes zou ik hun wensen, laat ze maar hun tijd verkwisten :')
Snap ik, maar daar gaat het niet om. Heb er geen zin is dat een hele turkse familie straks voor mijn deur staat.
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Compliment het volgende:
Waar zit die toko? Dan schrijven je fok!matties wel een shitload aan slechte recensies.
Dan krijg ik straks wat anders dan een steen door mijn ruit :'(
pi_120622472
Eten laten bezorgen... :')

Echte bazen maken hun eigen shoarmaschotels.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:37:51 #50
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_120622578
Lullig hoor van die zaak. Waar heb je besteld dan?
pi_120625317
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Lullig hoor van die zaak. Waar heb je besteld dan?
Een kebabzaakje in Rdam
  zaterdag 22 december 2012 @ 02:39:18 #52
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_120625337
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Een kebabzaakje in Rdam
Wie noemt z'n tent nou "Een kebabzaakje" :') .
pi_120625345
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:39 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Wie noemt z'n tent nou "Een kebabzaakje" :') .
Ik ga die naam natuurlijk niet hier neerplempen
  zaterdag 22 december 2012 @ 02:40:03 #54
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_120625348
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:39 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Nou moe :{ .
pi_120625362
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nou moe :{ .
:?
  zaterdag 22 december 2012 @ 02:40:54 #56
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_120625363
quote:

[..]

Aansteller.
UI Made bij VanilleKwark.
  zaterdag 22 december 2012 @ 02:41:21 #57
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_120625372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Weet je niet wat dat betekent :? ?
pi_120625385
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:41 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Weet je niet wat dat betekent :? ?
Nee?
  zaterdag 22 december 2012 @ 02:43:18 #59
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_120625398
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:42 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Nee?
Betekent net zoiets als "Nou zeg" of "Nouja zeg" of "Nouja".
pi_120625406
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:43 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

pi_120625410
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:43 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Wat voor dialect is dat? Gronings?
  zaterdag 22 december 2012 @ 02:45:22 #62
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_120625431
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:44 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Wat voor dialect is dat? Gronings?
Volgens mij is het Vlaams:

Maar ik dacht dat het wel redelijk bekend was in Nederland.
pi_120625434
Welke kebabzaak in roffa dan?
pi_120625445
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:45 schreef kaulopopo het volgende:
Welke kebabzaak in roffa dan?
quote:

[..]

pi_120625505
Als ik op de reviews klik staat er op elke pagina's wel reacties dat mensen meer dan 1,5 uur hebben moeten wachten, sommige wel 2 uur en sommige zagen van de bestelling af. :')
  zaterdag 22 december 2012 @ 02:52:41 #66
294141 tarantism
hups in die kont
pi_120625521
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Volgens mij is het Vlaams:

[ afbeelding ]

Maar ik dacht dat het wel redelijk bekend was in Nederland.
Guust flater is gewoon van het Frans naar het Nederlands vertaald hoor. Daar is niest Vlaams aan. Aan 'nou moe' trouwens ook niet
  zaterdag 22 december 2012 @ 02:54:16 #67
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_120625547
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:52 schreef tarantism het volgende:

[..]

Guust flater is gewoon van het Frans naar het Nederlands vertaald hoor. Daar is niest Vlaams aan. Aan 'nou moe' trouwens ook niet
Ik schreef ook "volgens mij" :o .
pi_120625829
Het is thuisbezorgd.com lul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')