TS heeft omstreeks 2:00 een bestelling geplaatst op thuisbezorgd.nl
Aanvankelijk zou het eten voor 2:45 bezorgd worden. 5 minuten later kreeg ik een mail dat de bestelling niet was doorgekomen tot 2 maal toe. Omdat TS toch wel honger had besloot TS zijn schaarse belminuten te gebruiken om contact op te nemen met het "“restaurant”" in kwestie.
De beste bezorger gaf aan dat ze er om 3:00 zouden zijn omdat het aardig druk was. Nou prima, uurtje wachten kan er wel mee door. Vervolgens vanaf 2:45 de tv zacht gezet zodat ik de bel niet kon missen. Om 3:30 nog steeds geen bezorger gezien dus toch maar even bellen. Geeft het "“restaurant”" aan dat ze tot twee keer toe langs zijn geweest en dat ik niet thuis was. Dus TS geeft aan dat dat gewoon niet mogelijk is en dat de bezorger misschien niet op het juiste adres is geweest, maar volgens het “restaurant" is dat niet mogelijk want de bezorger komt altijd op het goede adres...
Omdat TS honger heeft en ze het enige “restaurant” zijn dat om deze tijd nog open is drong TS aan het eten dan nog maar een keer te bestellen waarop het antwoord van het “restaurant” was dat er nog 5 bestellingen voor mij waren. Vreemde gang van zaken maargoed TS, licht geïrriteerd, wilt toch nog eten en gaat hier uit pure nood maar mee akkoord. Om er zeker van te zijn dat ze dit keer niet weer een dergelijk smoesje gebruiken gaf TS aan dat ze TS maar moeten bellen als ze voor TS deur staan als TS volgens hun niet open doet. TS gaf wel meteen aan dat als er binnen de afgesproken bezorgtijd (half uurtje) nog geen bezorgd is of een telefoontje gepleegd is dat TS een slechte recensie zal schrijven op thuisbezorgd.nl. Dit schoot het “restaurant” in het verkeerde keelgat. De "restauranthouder" vroeg tot 3 maal toe op een boze stem of dat een bedreiging was en zo ja dat hij aangifte zal doen bij het politie bureau

TS benadrukt nog maar eens dat het heel normaal is dat als iemand eten besteld en het niet bezorgd wordt dat iemand dan een slechte recensie zou kunnen plaatsen en dat hij het niet als een bedreiging moet zien, eerder als een afspraak.
Resultaat: “restaurant” houder geeft aan dat TS de onbeschoftste klant ooit is en zegt dat TS kan fluiten naar zijn eten en hangt op.

Het “restaurant” in kwestie is een of ander kebabzaakje hier in de omgeving. TS is bang dat als hij een slechte recensie schrijft dat er dan volgende week een steen door de ruit gaat hier, ze hebben mijn naam + adres. Aan de andere kant vind ik het gewoon te triest voor woorden hoe het “restaurant” in kwestie hiermee omgaat.
Zal TS een slechte recensie schrijven of zal TS het hierbij laten?