PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Lekker dik is niet viesquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 04:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Meestal hebben ze al zo lang niet gerampetampt dat ze je achterlaten met een schrale zwengel.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 04:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Meestal hebben ze al zo lang niet gerampetampt dat ze je achterlaten met een schrale zwengel.
Hij heeft een hit omdat er fuk joe in zitquote:
Wegwezen danquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:36 schreef Aldo-MC het volgende:
Oh ik zou hier niet meer posten want kuttopic doei
quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:36 schreef Aldo-MC het volgende:
Oh ik zou hier niet meer posten want kuttopic doei
Nice, geniaal spelquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb een mail van Playstation store, gratis PS+ abbo voor 30 dagen en dan als gratis game voor deze maand "Batman: Arkham City"die wilde ik ooit nog een keer gaan halen, maar is dus niet meer nodig.
Volgens mij heb ik die ook gehad, maar die mail komt direct in mijn spambox, en dan kijk er amper naar en delete het meteen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb een mail van Playstation store, gratis PS+ abbo voor 30 dagen en dan als gratis game voor deze maand "Batman: Arkham City"die wilde ik ooit nog een keer gaan halen, maar is dus niet meer nodig.
Geen idee waarom, maar denk dat het een soort kerst cadeau is ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, geniaal spel
Waarom eigenlijk?
Zag het net bij het journaal jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet even kijke hoe ze Giel wakker maakten
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb heel veel wat ik er vannacht op heb gezet niet verkochtGelukkig zijn er geen bronze of silver Jumbos dus hopelijk gaan de prijzen vandaag weer omhoog.
Met MMmmmmis Montreal is er amper nog tijd over om liedjes te draaienquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Morgen Johnny de Mol is wel vet, vandaag Miss Montreal wel wat minder
Ook een gewoon gold pack, daar had ik de vorige keer Donk uit gehaaldquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Premium Gold Pack met 13 items.
Het zijn gewoon de twee standaard gold packs met de Premium 13 als extra. Die heeft niet 4 rares, maar gewoon 3. Is wel even duur, dus je heb waarschijnlijk een extra contract ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook een gewoon gold pack, daar had ik de vorige keer Donk uit gehaaldMaar ik ga ze nu niet openen.
Hallon!quote:
Kan je ergens bij EA aanvragen dat ze je shop dichtgooienquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:25 schreef DutchSL het volgende:
Op mijn 3 accounts zo'n pakje geopend, geen enkele shiny speler (en niets wat meer dan 1k waard is, behalve een 4321 formatie kaartje)
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je ergens bij EA aanvragen dat ze je shop dichtgooien? Ik wil mijn coins niet meer verneuken aan die kutpacks
Bookmakers zijn verplicht om die optie op te nemen bij de opties..zou hier eigenlijk ook wel moeten. Net zo verslavingsgevoeligquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je ergens bij EA aanvragen dat ze je shop dichtgooien? Ik wil mijn coins niet meer verneuken aan die kutpacks
Als ik gister niet als een dwaas kut packs had geopend, had ik nu meer dan 1 ton gehad (vanaf 0 in 12 uur vond ik dat toch best netjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:28 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
Tot gister heb ik me netjes ingehouden toen toch maar wat geopend
Iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bookmakers zijn verplicht om die optie op te nemen bij de opties..zou hier eigenlijk ook wel moeten. Net zo verslavingsgevoelig
De enige speler om Sessegnon een sterke link te geven die niet total crap is, is Johnson op RM, dan zou je een 4-5-1 kunnen doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:30 schreef Thorb het volgende:
Vanmiddag maar even 2 gouden teams maken. Ik wil eigenlijk een team met Cazorla, Taarabt en Sessegnon maar een hybrid wordt dan lastig, formatie zal wel 4231 worden...
Hmm ja maar wil ze eigenlijk alle drie in 1 team en dan moet er eentje op CM of eentje in de spits en dan is niet helemaal ideaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De enige speler om Sessegnon een sterke link te geven die niet total crap is, is Johnson op RM, dan zou je een 4-5-1 kunnen doen.
4231 ga je geen Hybrid maken met Sessegnon, of je moet hem in de spits willen zetten en alle 3 de aanvallende middenvelders BPL makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm ja maar wil ze eigenlijk alle drie in 1 team en dan moet er eentje op CM of eentje in de spits en dan is niet helemaal ideaal
Sessegnon kan wel, die heeft 78 strengthquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm ja maar wil ze eigenlijk alle drie in 1 team en dan moet er eentje op CM of eentje in de spits en dan is niet helemaal ideaal
Gardner CDMquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
4231 ga je geen Hybrid maken met Sessegnon, of je moet hem in de spits willen zetten en alle 3 de aanvallende middenvelders BPL maken
Voor Cazorla moet je dan nog spanjaarden of BPL toevoegen, voor Taarabt nog een marokaan of een BPL speler. Wordt dus sowieso Mata op de andere CAM, blijft er weinig hybrid over.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:40 schreef Thorb het volgende:
Mwah kan ook wel een BPL team doenHeb nog een IF Gibbs en IF Kos dusja
Cazorla - Taarabt - Sessegnon
Diaby - Fellaini
Nee, alleen in LWB met 3 dubbele links.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:34 schreef Thorb het volgende:
Kon een CM op LM nou op 9 chem komen in 352 door 6 links ofzo?
De Ligue 1 spelers zijn alledrie wel goed, maar het is een beetje geforceerd ja. Weet ook niet of je Cissé als spits will..vond hem vorig jaar wel aardig, maar er zijn natuurlijk genoeg betere opties normaliter. Het is geen optie om er 2 teams mee te maken? Met Marokkanen kan je leuk hybridden denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:52 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo maar dan zijn de andere competities een beetje een moetje
Kan iedere spits zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:04 schreef Thorb het volgende:
Wel grappig ja, maar ik heb nog niet echt zin om 100k voor Aguero te betalen dat komt later nog wel
Had ook veel Cazorla's gekocht maar had natuurlijk beter een silver kunnen kopen. Vorige keer steeg Cazorla wel (bij de IF dus) maar nu niet
Kan ze wel zonder verlies kwijt
Dan is je vraagprijs te hoog.quote:
Valt reuze mee, 39k start 43,5k BINquote:
Ik kan de PS3 markt niet zien, maar als je goedkoop was geweest dan had je hem allang verkocht. Hoeveel lagere bins zijn er?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valt reuze mee, 39k start 43,5k BIN
Teveel ownersquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valt reuze mee, 39k start 43,5k BIN
Zijn er 3 lager, wel 352 en 4411. Heb zelf een 4231quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan de PS3 markt niet zien, maar als je goedkoop was geweest dan had je hem allang verkocht. Hoeveel lagere bins zijn er?
Weekje terug ofzo verkocht ik ze nog makkelijk voor 55kquote:
Ik had hem voor 69Kquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weekje terug ofzo verkocht ik ze nog makkelijk voor 55k
Niet coolquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem voor 69Kverkocht vervolgens voor 42K.
Als er nu al 3 zijn dan wordt het straks alleen nog maar erger..rond deze tijd zijn er veel minder auctions. Hoeveel lager zijn ze dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn er 3 lager, wel 352 en 4411. Heb zelf een 4231
Succesquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:25 schreef Thorb het volgende:
Ik ga maar eens een toetsje maken, over 4 uur vakantie![]()
Tot straks
Laagste is 41k. Ik pleur hem er zo wel op voor 40k, heb ik alleen tax verliesquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er nu al 3 zijn dan wordt het straks alleen nog maar erger..rond deze tijd zijn er veel minder auctions. Hoeveel lager zijn ze dan?
41k moet wel lukken dan. Als je thuis bent gewoon steeds voor een uurtje..anders wat langer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laagste is 41k. Ik pleur hem er zo wel op voor 40k, heb ik alleen tax verlies
Jep. Ik moet eens een team met Lukaku in elkaar flansen, alleen totaal geen kennis in silver BPL of andere hybrid mogelijkhedenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
41k moet wel lukken dan. Als je thuis bent gewoon steeds voor een uurtje..anders wat langer.
Wel gaar dat UDB het nog steeds niet doet..die is echt al dagen offline nu.
Te laat gelezen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef kilozout het volgende:
Sterling staat op 360 in 4-3-3- voor 70K.
Be quick..
Ik wilde IF Grabban ook verkopen maar hij is nu zo in prijs gedaald dat ik hem misschien wel weer een kans geef. Iemand postte gisteren op het EA forum dat je met een silver/gold team met een paar IFs de meeste wedstrijden wintquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga IF Bale trouwens weer verkopen..Ik ben geen aanhanger van de handicap-theorie, maar sinds ik hem heb loopt het voor geen meter meer en ik merkte ook 0,0 verschil met de NIF..dat is me geen 250k ofzo extra waard. De NIF had zelfs een veel beter rendement..Volgens mij mag je maar 3 IF's hebben per team van EA
Je hebt amper hybrid mogelijkheden als je per se 4-2-3-1 wil spelen helaas. Qua spitsen/CF/CAM heb je alleen Lukaku, Benteke en IF Vossen en geen van die 3 is ook maar enigszins geschikt om op de flank te spelen en WBA heeft ook niemand..Beste wat ik je kan aanraden is het team dat ik eerder postte (uiteraard met NIF ipv IF Bassong), maar dan kom je wel wat boven je budget uit. Het is wel een geniaal goed team though.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep. Ik moet eens een team met Lukaku in elkaar flansen, alleen totaal geen kennis in silver BPL of andere hybrid mogelijkheden
Ja ziet er vet uit. Is er geen andere optie voor Bassong of is die echt nodig? Als die namelijk weg is heb ik wel het geld voor dit team denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt amper hybrid mogelijkheden als je per se 4-2-3-1 wil spelen helaas. Qua spitsen/CF/CAM heb je alleen Lukaku, Benteke en IF Vossen en geen van die 3 is ook maar enigszins geschikt om op de flank te spelen en WBA heeft ook niemand..Beste wat ik je kan aanraden is het team dat ik eerder postte (uiteraard met NIF ipv IF Bassong), maar dan kom je wel wat boven je budget uit. Het is wel een geniaal goed team though.
Deze dus:
[ afbeelding ]
172k (met NIF Bassong) volgens Futhead..geen idee of dat een goede indicatie is.
NIF Bassong is maar 30K.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ziet er vet uit. Is er geen andere optie voor Bassong of is die echt nodig? Als die namelijk weg is heb ik wel het geld voor dit team denk ik
Ik geloof er nog steeds niet zo in, maar Bale was zijn geld iig niet waard.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde IF Grabban ook verkopen maar hij is nu zo in prijs gedaald dat ik hem misschien wel weer een kans geef. Iemand postte gisteren op het EA forum dat je met een silver/gold team met een paar IFs de meeste wedstrijden wint
Dan wacht ik wel even met dat nieuwe team anders. Hopelijk dalen de prijzen even lekker in de vakantiequote:
Op het EA forum zouden ze over dat 1e team gaan klagen, ik zie dat daarin alleen maar Dortmund en Spurs-spelers spelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niet zo in, maar Bale was zijn geld iig niet waard.
Met deze teams heb ik verder nergens last van in ieder geval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is wel nodig ja..anders moet je best veel om gaan zetten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ziet er vet uit. Is er geen andere optie voor Bassong of is die echt nodig? Als die namelijk weg is heb ik wel het geld voor dit team denk ik
Scoort Rindaroy bij jou ook zoveel? Ik vind hem echt geniaal..hij staat altijd iets buiten de 16 bij de corners en iedere afvallende bal jaagt hij de kruising in, ook met rechts. Snap er echt niets vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:42 schreef detennismaster het volgende:
Op het moment speel ik heel veel met deze twee teams. Loopt echt heerlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou nog wat RB's en LB's en GK's kunnen kopen zodat ik ook andere combo's kan maken.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scoort Rindaroy bij jou ook zoveel? Ik vind hem echt geniaal..hij staat altijd iets buiten de 16 bij de corners en iedere afvallende bal jaagt hij de kruising in, ook met rechts. Snap er echt niets van
Die eerste is ook wel lekker pacey natuurlijk,al is Lewa voor FUT standaard nog vrij traag. Als ik er dan nog Podolski bij had gezet en Luiz ipv Vertonghen hadden ze mogen hatenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op het EA forum zouden ze over dat 1e team gaan klagen, ik zie dat daarin alleen maar Dortmund en Spurs-spelers spelen
Kirchhoff kost ook geen drol johquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:44 schreef DutchSL het volgende:
@GJE: Je kunt ook Bungert nemen ipv Kirchhoff (van dezelfde club), die is een stuk goedkoper en heeft iets meer pace (ik vind Kirchhoff zelf wel beter)..
*Assistsquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]Ik vind het ook een baasje doet bij mij ook aanvallend veel mee. Veel assist's
Die prijs op udb klopt niet he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kirchhoff kost ook geen drol joh
Kijk dan op de markt:quote:
Ja ik denk dat ik maar wacht met teams kopen. Als ik zie hoe snel Donk gedaald is moet dat team wat Tim postte ook niet erg veel kosten over een weekje of 2. Voorlopig houd ik het wel uit met m'n Nederlandertsquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:44 schreef DutchSL het volgende:
@GJE: Je kunt ook Bungert nemen ipv Kirchhoff (van dezelfde club), die is een stuk goedkoper en heeft iets meer pace (ik vind Kirchhoff zelf wel beter)..
Ik heb er 9k voor betaald en ik heb hem i neen pakje gehad en verkocht voor 15k ofzo, wat is die belangrijk veel goedkoper geworden danquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kijk dan op de markt:
[ afbeelding ]
Mlapaquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*Assists![]()
Hoe doen de moffen het? Goed dus
Beetje de vloek van de rechter cam denk ik..die valt toch minder op dan de linker..lekker naar binnen komen en knallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mlapa![]()
En die CDM Höger is heel erg goed, scoort veel. Alleen Leitner valt nog niet echt op.
wat is zijn lenigheid, dribbling en verschil in sprintspeed en acceleration?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef DutchSL het volgende:
Wat vind je van Diekmeier? Hij voelt mij trager aan dan 90 pace.
Die is niet bijzonder inderdaad, daar zal het aan liggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat is zijn lenigheid, dribbling en verschil in sprintspeed en acceleration?
Zoek het opquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat is zijn lenigheid, dribbling en verschil in sprintspeed en acceleration?
Ik heb in 6 wedstrijden 2 tegendoelpunten gekregen dus prima. Wel heerlijk dat hij zo kopsterk is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef DutchSL het volgende:
Wat vind je van Diekmeier? Hij voelt mij trager aan dan 90 pace.
Deze linkspoot doet het heel goed bij mij:quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:52 schreef Tim86 het volgende:
Anders moet je deze man halen als supersub Kent
http://www.futhead.com/fifa/players/7915/
Goede statsquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:52 schreef Tim86 het volgende:
Anders moet je deze man halen als supersub Kent
http://www.futhead.com/fifa/players/7915/
Ik heb voor ieder team 2,3 spelers die er af en toe inkomen. Rest vd plekken zitten spelers van een ander team. Vaak meer om het momentum te doorbreken dan iets anders..zo geniaal is dat. Je raakt geen bal, zet er een andere CB in en ineens speel je fantastisch voetbalquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Goede statsMaar ik doe eigenlijk niet aan subs, heb dit jaar denk ik 5 keer gewisseld.
Prima zoals het is toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:56 schreef detennismaster het volgende:
Maar wat lijken jullie de beste combo's?
Nederland
Frankrijk
Noorwegen
Duitsland
Ja, alleen misschien ook wel leuk om af te wisselen. Al is de verdeling nu wel goed. Sowieso wil ik jou team ook even uitproberen dus even Vercoutre en Bocaly kopen. Als ik dan nog Buttner haal kan ik ook Nedermoffen maken.quote:
Dat zijn wel de 2 minste silvers die ik heb in al mijn teams, dus veel mis je er ook niet aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, alleen misschien ook wel leuk om af te wisselen. Al is de verdeling nu wel goed. Sowieso wil ik jou team ook even uitproberen dus even Vercoutre en Bocaly kopen. Als ik dan nog Buttner haal kan ik ook Nedermoffen maken.
FF tjekken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is weer een nieuwe lijst met transfers, dit zijn vooral MLS en Prim Div Mex transfers. Ze staan weer onder undefined op ultimatedb
Nee maar de combo Frankrijk en Noorwegen wil ik ook even proberen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn wel de 2 minste silvers die ik heb in al mijn teams, dus veel mis je er ook niet aan
Werkt die site bij jou wel dan? Ik krijg al 3,4 dagen dit:quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is weer een nieuwe lijst met transfers, dit zijn vooral MLS en Prim Div Mex transfers. Ze staan weer onder undefined op ultimatedb
Plaats direct hier even een puushje dan, ik ben luiquote:
Best wel matige lijst, die nieuwe BPL bronzes zijn niet bijzonder en er zijn bijna geen spelers die naar een andere competitie gaan.quote:
Hmm, wat opties voor Olave dus al vind ik de andere silvers bij REd Bull ook niet geweldig (Pearce wel veel pace, maar klein)quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Olave is misschien interessant qua andere dubbellinks...quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best wel matige lijst, die nieuwe BPL bronzes zijn niet bijzonder en er zijn bijna geen spelers die naar een andere competitie gaan.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Olave is misschien interessant qua andere dubbellinks...
[ afbeelding ]
Geen zin meer om af te maken...
Dan maar 3 atbquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hmm, wat opties voor Olave dus al vind ik de andere silvers bij REd Bull ook niet geweldig (Pearce wel veel pace, maar klein)
Hier in de regio Rijnmond zie ik overal rook om me heen.quote:
Het is wel mistig, dus ik ben benieuwd wat er zo uit de mist komt..quote:
Ik denk dat we Mexico aanhoudenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:12 schreef Fuszy het volgende:
Oh, maar die countdown klopt toch niet? Dat is per tijdzone verschillend en best wel zones hebben die 21-12 12-12-12 al gehad
Nee, hij gaat uit van 11:11 UTC en vertaald het naar jouw tijdzonequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:12 schreef Fuszy het volgende:
Oh, maar die countdown klopt toch niet? Dat is per tijdzone verschillend en best wel zones hebben die 21-12 12-12-12 al gehad
Ik refereer dan ook naar een post van iemand hier gisteren..al weet ik niet meer wie het wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want daar ligt oorspronkelijk Maya-land.
Ja, heb ik overwogen maar ik vond de spitsen niet echt interessant. Ik ben een fan van fysiek sterke spitsen zoals Mlapa, Lukaku en Castaignos met daarna een meer wat bewegelijke spits: Lacazette en Elyounnousi en in 4321 Iturbe en El Ghannassy.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef DutchSL het volgende:
@tennis
Heb je al eens een Italiaanse 4222 helft overwogen? Marilungo lijkt mij een erg goede wide CAM.
Ja en uit de BPL, als Vadis idd naar Everton gaat dan zet ik hem gewoon op CAM denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat die Belgen geen goede silver cams hebben.
GK wel..Proto. Boyata is best prima als CB. Maar je kan ook met 2 leagues ipv 2 nationaliteiten werken. Of league+nationaliteit aan een kant.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja en uit de BPL, als Vadis idd naar Everton gaat dan zet ik hem gewoon op CAM denk ik.
Edit: Al hoewel, ze hebben ook geen goede CB en GK.
Ohja, Proto natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GK wel..Proto. Boyata is best prima als CB. Maar je kan ook met 2 leagues ipv 2 nationaliteiten werken. Of league+nationaliteit aan een kant.
Ja, die zijn veel duurder dan 41212 kaartjes dit jaar, was vorig jaar niet zo volgens mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Zhano het volgende:
Is 8-9k een normale prijs voor CAM>CM op PS3?
CAM>CM en CDM>CM zijn echt duur dit jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Zhano het volgende:
Is 8-9k een normale prijs voor CAM>CM op PS3?
8k betaaldquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die zijn veel duurder dan 41212 kaartjes dit jaar, was vorig jaar niet zo volgens mij.
Zullen ze Velazquez nog uit de pakjes halen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komen nog meer transfers bij in die lijst, Harris is bijvoorbeeld ook getransferd. Wordt vervolgd
Ja, maar dat doen ze in januari pas denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zullen ze Velazquez nog uit de pakjes halen?
Jackson Martinez.quote:
quote:
Blij verrast met 88¤ zorgtoeslagquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:47 schreef Fuszy het volgende:
nieuw zorgpasje aangevraagd. Heb het denk ik wel nodig als ik de hel in ga. Hopelijk gaat het VGZ mee, want anders heb ik er nog niks aan
Dan heb je ook een niet al te hoog inkomen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Blij verrast met 88¤ zorgtoeslagen vanaf 1 januari nog maar 95¤ betalen aan zorgpremie met 350¤ eigen risico
Ik ben nog student.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dan heb je ook een niet al te hoog inkomen.
Ja ik was al verrast dat ik opeens 88 euro er bij kreeg op mijn rekeningquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Blij verrast met 88¤ zorgtoeslagen vanaf 1 januari nog maar 95¤ betalen aan zorgpremie met 350¤ eigen risico
Wel apart dat het vanaf december al gebeurt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik was al verrast dat ik opeens 88 euro er bij kreeg op mijn rekening![]()
Dat is zodat je de zorg van januari kan betalen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel apart dat het vanaf december al gebeurt.
quote:
DUO moet ik nog krijgen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:54 schreef detennismaster het volgende:
Ik kreeg net 191,- euro erbij.
DUO: 103,-
Zorgtoeslag: 88,-
Maar je bent toch al student? DUO is voor 18 jaar en ouder die nog op middelbare school zitten. Ik ben in juli 18 geworden en tot en met september 2013 als ik naar de uni ga krijg ik 103 euro per maand.quote:
Ik heb wel interessequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:03 schreef Joodnl het volgende:
PS. had het al eerder geroepen.....
Maar heeft er iemand interesse in de beta-Key van God of War? (geen kosten aan verbonden hoor)
Wel iemand die hier al langer in FUT-topics rondhangt!
Ooooh zo, maar ik krijg ook altijd DUO te zien bij studiefinanciering.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar je bent toch al student? DUO is voor 18 jaar en ouder die nog op middelbare school zitten. Ik ben in juli 18 geworden en tot en met september 2013 als ik naar de uni ga krijg ik 103 euro per maand.
Hij is dan ook echt goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe bedoel je handicap
http://www.futhead.com/fifa/players/3529/
Deze vent pacede m'n Emnes en Casta eruit
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe bedoel je handicap
http://www.futhead.com/fifa/players/3529/
Deze vent pacede m'n Emnes en Casta eruit
?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ooooh zo, maar ik krijg ook altijd DUO te zien bij studiefinanciering.En wat is 103¤ per maand nou. Dat is echt belachelijk weinig. Je hebben natuurlijk wel een hoger inkomen, maar dan toch.
Ik neem aan dat je ouders dan de studiekosten tegemoet komen voor je?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
?
103 euro gewoon gratis van de overheid, dat is veel joh. En ik woon nog gewoon thuis natuurlijk en heb verder geen vaste uitgaven behalve mijn telefoonrekening die 12,50 per maand is.
Ik zit nog op de middelbare school. Maar straks gaan mijn ouders idd mijn studie betalen jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ouders dan de studiekosten tegemoet komen voor je?
Had ik door ja, grote beerquote:
En dan mag jij nog je stufi houden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit nog op de middelbare school. Maar straks gaan mijn ouders idd mijn studie betalen ja
dat heeft mijn zus ook. Elke maand heeft ze weer nieuwe schoenen en kledingquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan mag jij nog je stufi houden?
#SMZEVquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat heeft mijn zus ook. Elke maand heeft ze weer nieuwe schoenen en kleding
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan mag jij nog je stufi houden?
quote:
telefoon mee naar de wc.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef Fuszy het volgende:
Ik durf niet naar de wc te gaan want ik krijg zometeen een belangrijk telefoontje.
Nee, niet van de Maya's
Ze me niks, is het een bekend bedrijf hier in Nederland?quote:
Ik zou dan wel gaan voor snelle CB's anders is het snel over met de pret.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga mezelf dwingen met langzame spelers te spelen om zo mijn speelstijl aan te passen. Wie weet nog leuke spelers hiervoor?
Irish Republican Army...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ze me niks, is het een bekend bedrijf hier in Nederland?
dat was ik wel van plan jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik zou dan wel gaan voor snelle CB's anders is het snel over met de pret.
In Mexico ontwaken de eerste vroege vogels nu een beetje. Hebben nog tot morgenochtend 07:00. Klein beetje geduld, we sterven echt wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef DutchSL het volgende:
Nou, 12:11 geweest en we leven nog.
Ik begin te denken dat het allemaal een grote hoax was
Vergeleken met vorig jaar wel maar 69 is meer dan genoeg voor een CDM.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:47 schreef DutchSL het volgende:
De Rossi CDM
Ja 69 pace is traag
/pacewhore
Nee, de voorspelling ging om 12:11 Nederlandse tijd, omdat precies dan de kosmos goed stond.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Mexico ontwaken de eerste vroege vogels nu een beetje. Hebben nog tot morgenochtend 07:00. Klein beetje geduld, we sterven echt wel.
Ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, wie van jullie stuurde een bericht naar degene die deze topic maakte:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2151836.page#22041055
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Breno naar Sao Paulo, ook al zit hij nu nog in de gevangenis. Hopelijk maken ze een silver van hem met veel pees.
Ze zouden hem net als in FUT10 moeten downgraden, toen had hij 81 pace ofzo en ook nog veel defending en heading. Nog meer overpowered dan Manoel al had die in FUT11 84 pace.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Breno naar Sao Paulo, ook al zit hij nu nog in de gevangenis. Hopelijk maken ze een silver van hem met veel pees.
Vorig jaar had hij nog 72 pace. Een downgrade lijkt me logisch omdat hij al een tijd niet meer gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze zouden hem net als in FUT10 moeten downgraden, toen had hij 81 pace ofzo en ook nog veel defending en heading. Nog meer overpowered dan Manoel al had die in FUT11 84 pace.
Dat lijkt mij ook logisch maar ik denk dat ze dat niet gaan doen. Nemeth kreeg vorig jaar wel een downgrade maar zijn silver versie was eigenlijk een bronze, je kon hem alleen niet gebruiken in het bronze toernooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij nog 72 pace. Een downgrade lijkt me logisch omdat hij al een tijd niet meer gespeeld heeft.
Hij had 76 pace vorig jaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij nog 72 pace. Een downgrade lijkt me logisch omdat hij al een tijd niet meer gespeeld heeft.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
De NIF. Ik gebruik zijn IF nu toch. zet maar wat erop
En ook geen Heskey al zullen de meeste mensen dat niet erg vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij had 76 pace vorig jaar
En hij komt toch niet meer in FUT 13 (net als Alex die nu bij Coritiba speelt).
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij had 76 pace vorig jaar
En hij komt toch niet meer in FUT 13 (net als Alex die nu bij Coritiba speelt).
Volgens mij zit Meireles in het spel op de PS3 maar hij is heel zeldzaam. Ik heb geluk dat ik op de Xbox zit want dan hoef ik die zeldzame 0 weights in ieder geval niet meer te kopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tenzij ze spelers in January gaan toevoegen, maar dat doet EA al jaren niet. Krasic en Meireles zouden nog wel in packs kunnen komen omdat die nog in het database zitten.
Chelsea-Meireles bestaat ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij zit Meireles in het spel op de PS3 maar hij is heel zeldzaam. Ik heb geluk dat ik op de Xbox zit want dan hoef ik die zeldzame 0 weights in ieder geval niet meer te kopen
Ik was het niet. Ik stuur altijd Dying whore cancer stovequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, wie van jullie stuurde een bericht naar degene die deze topic maakte:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2151836.page#22041055
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was het niet. Ik stuur altijd Dying whore cancer stove
Real-Diarra is er ook 1 in deze categorie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef Tim86 het volgende:
Op xbox zijn Meireles, Vd Wiel en Hulk überhaupt niet uitgebrach toch? Ajax en Porto-versie van die laatste 2 bedoel ik dan uiteraard.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Coke is nu getransferd naar Sheffield Wednesday, dus nu spelen Coke en Lines bij dezelfde club
Ja, dat zei ik hier toen al tegen mensen, maar iedereen was eigenwijs. Stoereboii had een paar Ajax Vd Wieltjes ook voor 12k verkocht ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Real-Diarra is er ook 1 in deze categorie.
Die heb ik veel te snel en voor veel te weinig verkocht toen.
quote:
Ik had er vier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik hier toen al tegen mensen, maar iedereen was eigenwijs. Stoereboii had een paar Ajax Vd Wieltjes ook voor 12k verkocht ofzo
AZ themedquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Leuk, die 13-item pakjes!
[ afbeelding ]
Nee joh, daarna begon de crisis pas. 320k gekocht, 308k (bruto) verkocht, valt me nog mee.quote:
Zwaar leven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:30 schreef detennismaster het volgende:
Ok, ik nu eindelijk fifa spelen. Heb de hele ochtend muziek gedownload.
Sinds vandaag vakantie.quote:
5-3-2 en dan net doen of je skilltquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:32 schreef Djeetje het volgende:
4-3-3, 4-3-2-1 of 3-5-2 spelen met een skill team ?
dat is echt een kut formatie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
5-3-2 en dan net doen of je skillt. Gewoon lekker rennen.
Van de spelers waar ik NIF en IF van heb gebruikt zijn het allemaal erg fijne upgrades geweest behalve Bale en die is dan ook weer de deur uit. Of ze hun geld waard zijn is weer iets anders omdat een een gemiddelde IF 30x zoveel kost als een NIF ofzo, maar goed, dat is bekendquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
Jullie mening tot nu toe over IFs? Sommige waarvan je echt denk, zo dit is een verbetering of dit is echt een beest? Van de silver IFs die ik heb vind ik IF Lambert en SIF Hosiner wel goed, maar heb nooit met de NIFs gespeeld. IF Noble te weinig mee gespeeld, maar iig geen slechte indruk. Le Tallec vind ik slecht enige pluspunt is 4* skill.
Eerste 5 keer balverlies na o.a. stilstaan en taunten en een mislukte roulette en daarna LB+Y FTWquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
5-3-2 en dan net doen of je skillt. Gewoon lekker rennen.
quote:He has over 300 post's it is easily a troll who obviously has nothing better to do probably been sat crying all night thinking the world was gonna end...oll:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit team verwacht ik nooit meer te verliezen.
Met die keeper ga je nog wel wat wedstrijdjes verliezen overigens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gun je het dramatische einde van de Maya-kalender.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik gun je het dramatische einde van de Maya-kalender.
Als Ebola een team was..quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt een Oostenrijkse helft bouwen met IF Hosiner en IF Klein.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:32 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil leuke silver IF's die in mijn team passen.
Faal team want CM ipv CDM.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Emenike voor Paulinho, because fuck chem, het gaat om de peesquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Faal team want CM ipv CDM.
Ik ga een 3-5-2 maken met Maicon en Ashley Cole als LM/RM ofzo
Leef je uit, zet hem naar ultra def en geniet. Eerste keer ooit dat ik voor stond, tegenstander een doeltrap nam en al zijn spelers op eigen helft stonden incl 9 spelers binnen 30 meter van het doelquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:26 schreef Tim86 het volgende:
Finale gold toernooi trouwens tegen een mof met een compleet Man City in 3-5-2 met als flanken Clichy en Maicon en dan op ultra defensive. Bij een doeltrap stond letterlijk iedereen op eigen helft
Hij kwam voor het eerst op 30 meter afstand van mijn doel in de 80e minuut en toen scoorde hij meteen..gelukkig had ik daarvoor al een "veilige" marge van 2..wat een kutwedstrijd zeg..gewoon heel veld continu vol, dan kan je nog 100x beter zijn, je krijgt amper kansen
Was echt het meest verdedigende team dat ik ooit heb gezien.
prima teamquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
OMG het was geen grapquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Ik heb iedereen al. Moet alleen nog Thiago Silva, Dani Alves en Marcelo.
[ afbeelding ]
Formatiekaarten kosten geen drol. Allemaal ophalen voor 150cquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |