PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Lekker dik is niet viesquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 04:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Meestal hebben ze al zo lang niet gerampetampt dat ze je achterlaten met een schrale zwengel.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 04:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Meestal hebben ze al zo lang niet gerampetampt dat ze je achterlaten met een schrale zwengel.
Hij heeft een hit omdat er fuk joe in zitquote:
Wegwezen danquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:36 schreef Aldo-MC het volgende:
Oh ik zou hier niet meer posten want kuttopic doei
quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:36 schreef Aldo-MC het volgende:
Oh ik zou hier niet meer posten want kuttopic doei
Nice, geniaal spelquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb een mail van Playstation store, gratis PS+ abbo voor 30 dagen en dan als gratis game voor deze maand "Batman: Arkham City"die wilde ik ooit nog een keer gaan halen, maar is dus niet meer nodig.
Volgens mij heb ik die ook gehad, maar die mail komt direct in mijn spambox, en dan kijk er amper naar en delete het meteen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb een mail van Playstation store, gratis PS+ abbo voor 30 dagen en dan als gratis game voor deze maand "Batman: Arkham City"die wilde ik ooit nog een keer gaan halen, maar is dus niet meer nodig.
Geen idee waarom, maar denk dat het een soort kerst cadeau is ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, geniaal spel
Waarom eigenlijk?
Zag het net bij het journaal jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet even kijke hoe ze Giel wakker maakten
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb heel veel wat ik er vannacht op heb gezet niet verkochtGelukkig zijn er geen bronze of silver Jumbos dus hopelijk gaan de prijzen vandaag weer omhoog.
Met MMmmmmis Montreal is er amper nog tijd over om liedjes te draaienquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Morgen Johnny de Mol is wel vet, vandaag Miss Montreal wel wat minder
Ook een gewoon gold pack, daar had ik de vorige keer Donk uit gehaaldquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Premium Gold Pack met 13 items.
Het zijn gewoon de twee standaard gold packs met de Premium 13 als extra. Die heeft niet 4 rares, maar gewoon 3. Is wel even duur, dus je heb waarschijnlijk een extra contract ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook een gewoon gold pack, daar had ik de vorige keer Donk uit gehaaldMaar ik ga ze nu niet openen.
Hallon!quote:
Kan je ergens bij EA aanvragen dat ze je shop dichtgooienquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:25 schreef DutchSL het volgende:
Op mijn 3 accounts zo'n pakje geopend, geen enkele shiny speler (en niets wat meer dan 1k waard is, behalve een 4321 formatie kaartje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |