SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Haha geeft niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik luister niet echt naar lyrics atm
Maar zal beter opletten de volgende keer.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Lijkt me iets waar je mee opgegroeid moet zijn eigenlijk, lijkt me nu echt niks om zo een ding om mijn pols te moeten zetten iedere dag
Tevens asociaal als je erop kijkt als je in gesprek bent enzo
Rustig aan.![]()
Daarnaast is het ook behoorlijk asociaal om aan tafel of bij een afspraakje op je telefoon te loeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die heb ik niet altijd bij Me En raakt nog weleens leeg.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Vind je het erger als je op je horloge kijkt dan wanneer je op je telefoon kijktquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me iets waar je mee opgegroeid moet zijn eigenlijk, lijkt me nu echt niks om zo een ding om mijn pols te moeten zetten iedere dag
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Hoezo? Met op een horloge kijken voor de tijd geef je hetzelfde signaal.....quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook behoorlijk asociaal om aan tafel of bij een afspraakje op je telefoon te loeren.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
ik draag er pas 1 sinds Een jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
Met je telefoon lopen kutten tijdens een gesprek is sociaal wil je zeggen?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vind ik niet. Een telefoon is een communicatiemiddel, daar op kijken kan je voor de tijd doen, maar ook omdat je bezig bent met andere mensen en een sms / whatsapp van ze verwacht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Met op een horloge kijken voor de tijd geef je hetzelfde signaal.....Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
heb er 1 zonder batterij in de kast liggenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik draag er pas 1 sinds Een jaar.
Met je telefoon lopen kutten tijdens een gesprek is sociaal wil je zeggen?
als ie er nog ligt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb er nu 8.
Dit dus. Daarnaast zijn De Meeste mensen te nieuwsgierig, zien dat ze een Bericht gekregen hebben en willen het vervolgens gelijk lezen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een telefoon is een communicatiemiddel, daar op kijken kan je voor de tijd doen, maar ook omdat je bezig bent met andere mensen en een sms / whatsapp van ze verwacht.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik draag er pas 1 sinds Een jaar.
Met je telefoon lopen kutten tijdens een gesprek is sociaal wil je zeggen?Beide niet doen, maar horloge is een kleinere handeling dus die fout is eerder gemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vind je het erger als je op je horloge kijkt dan wanneer je op je telefoon kijkt
Waarom reageer jij altijd zo fel op mij DW? Dat zie ik je nou nooit bij de dames doen in dit topic.Rustig aan.![]()
Ik heb liever dat een meid per ongeluk op haar JLC kijkt, dan dat ze haar iPhone uit de broekzak lepeltquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beide niet doen, maar horloge is een kleinere handeling dus die fout is eerder gemaakt..
noem je dit al fel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Beide niet doen, maar horloge is een kleinere handeling dus die fout is eerder gemaakt.
Waarom reageer jij altijd zo fel op mij DW? Dat zie ik je nou nooit bij de dames doen in dit topic.
de dames in dit topic ken ik bijna allemaal irl, net als een aantal Heren.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik snap je verklaring niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
de dames in dit topic ken ik bijna allemaal irl, net als een aantal Heren.Rustig aan.![]()
Die ken ik. Zij kennen mij.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Alles. Daarnaast stel je je aan imo, want zo fel reageer ik niet op jou, jij bent alleen op Je teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Waarom alles?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alles. Daarnaast stel je je aan imo, want zo fel reageer ik niet op jou, jij bent alleen op Je teentjes getrapt.![]()
Het valt me alleen op DW, daarom zeg ik het, dat hoef je verder niet op mij te betrekken.Rustig aan.![]()
Het is niet waar. Volgens mij heb je nog nooit een Discussie tussen Samzz en Mij meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom alles?![]()
Het valt me alleen op DW, daarom zeg ik het, dat hoef je verder niet op mij te betrekken.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daarnaast, als je dit al fel vindt, hoop ik voor je dat je mij nooit op dreef meemaakt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Fel was in deze de bewoording van mij hoe jij tegen mij reageert tov ik jou altijd zie reageren op de dames, was altijd kusje kroel is, bij mij snauw je een beetje altijd, beetje emo smileys erbij enzo, je kent het wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Daarnaast, als je dit al fel vindt, hoop ik voor je dat je mij nooit op dreef meemaakt.
Ach je doet maar DW ik ben nooit ''op dreef'' vind het wel fijn dat ik tenminste rustig kan blijven.Rustig aan.![]()
Dat is niet waar en dat weet je zelf ook. Als je er niet mee om kan gaan, reageer je er toch niet op?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fel was in deze de bewoording van mij hoe jij tegen mij reageert tov ik jou altijd zie reageren op de dames, was altijd kusje kroel is, bij mij snauw je een beetje altijd, beetje emo smileys erbij enzo, je kent het wel.
Ach je doet maar DW ik ben nooit ''op dreef'' vind het wel fijn dat ik tenminste rustig kan blijven.
er zit denk ik een groot Verschil tussen mijn definitie Van 'op dreef zijn' en de jouwe.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Rare vent met raar haar.quote:
Het lijkt serieus zo op mij over te komen DW, daarom reageerde ik erop, niks meer, niks minder, dat heeft verder niks met mij te maken nogmaals.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet waar en dat weet je zelf ook. Als je er niet mee om kan gaan, reageer je er toch niet op?
er zit denk ik een groot Verschil tussen mijn definitie Van 'op dreef zijn' en de jouwe.
Wat is jouw definitie van op dreef zijn dan?
Rustig aan.![]()
Weet ik. Hoeveel horloges heb je in Je haar?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
0, pas niet, maar totaal 9 geloof ik, incl zakhorloges.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Hoeveel horloges heb je in Je haar?![]()
![]()
* Spezza19 vindt horloges wel erg mooi.... Patek Philippe bijvoorbeeld
Neem maar van mij aan dat het niet waar is, aangezien ik toch bijna altijd wel Normaal op je Reageer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt serieus zo op mij over te komen DW, daarom reageerde ik erop, niks meer, niks minder, dat heeft verder niks met mij te maken nogmaals.
Wat is jouw definitie van op dreef zijn dan?
Ten eerste als ik wakker ben, er de energie Voor heb en er tijd voor maak. Alleen als ik t vol passie doe.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik Heb 1 zakhorloge. Nee, geen steampunk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
0, pas niet, maar totaal 9 geloof ik, incl zakhorloges.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Pic?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik Heb 1 zakhorloge. Nee, geen steampunk.![]()
![]()
Hey sexy bitches.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Heb ik niet. Gewoon standaard zilver.quote:
Ouderwets model?quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik niet. Gewoon standaard zilver.
Ik heb 1 vrij moderne. Ook wel erg gaaf.Danish Design
![]()
yes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ouderwets model?
Ik heb 1 vrij moderne. Ook wel erg gaaf.Danish Design
JONGE we gaan niet hier ook nog eens beginnen hoor.. Einde van de wereld.. pffrrttquote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:06 schreef Raene het volgende:
[..]
JONGE we gaan niet hier ook nog eens beginnen hoor.. Einde van de wereld.. pffrrtt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nee,quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Keek je nu op je horloge of op je telefoon?
http://www.timeanddate.com/countdown/mayaSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oeh, ben wel benieuwd wat daar het oordeel over is..... of dat ook onbeleefd is....quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee,
http://www.timeanddate.com/countdown/maya
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga slapen, omdat mijn bier leeg is.
Ik ga ook maar eens....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Kerstpakket gehad vandaag.
Een kerststol, die krijgen we elk jaar overigens, en een waardebon voor bol.com. Komt mooi uit, ik wilde nog een paar boeken bestellen![]()
![]()
Ik bedoelde natuurlijk nice, maar je was te snelquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
We krijgen elk jaar wel iets anders. Dat houdt de variatie er wel in
Hehe, ja klopt, dat is ook wel het leukste.![]()
Ow ik dacht dat je bedoelde dat jij niets kreegquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk nice, maar je was te snel
Hehe, ja klopt, dat is ook wel het leukste.![]()
![]()
Teeering. Ik heb mn knie gekneusd in bed.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, Autocorrect maakte er 'niet' vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je bedoelde dat jij niets kreeg![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:41 schreef Tamashii het volgende:
Teeering. Ik heb mn knie gekneusd in bed.![]()
![]()
Dat is een goede vraag.quote:
Heb wel heftig gedroomd.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oe straks maar even extra batterijen halen dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
Lang leve wereld orgasme dag
Mogguh
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dan is het nog knap. Kun je je knie ergens tegenaan stoten of zo? Of dat je ergens met je voet acteur haakt en dan omdraait oid?quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag.
Heb wel heftig gedroomd.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe straks maar even extra batterijen halen dus![]()
![]()
![]()
Niet voor mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
Lang leve wereld orgasme dag
Mogguh![]()
Tijd van de maandquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet?Jij hebt tenminste nog een vriend waarmee je het kan doen
![]()
M'n fietszadel was nat vanmorgen, nu is mn kont nat
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Wat verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:02 schreef PeuRac het volgende:
M'n fietszadel was nat vanmorgen, nu is mn kont nat![]()
Ja, ik weet niet hoe ik de dag door ga komen nuquote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Met een natte kont.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe ik de dag door ga komen nu![]()
Liever een natte kut dan.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wereldorgasmedag? Wist niet eens dat het bestaat.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik ook nirt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:51 schreef Toekito het volgende:
Wereldorgasmedag? Wist niet eens dat het bestaat.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
handig als men er voortaan een dame naar keuze bij levert.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik vinger je wel.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Een vent met grote penis.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
handig als men er voortaan een dame naar keuze bij levert.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vinger je wel.Je hebt je handen al vol geloof ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik lig nog in bed te wachten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt je handen al vol geloof ik zo
genoeg chickies waar je je mee kan vermakenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik lig nog in bed te wachten.![]()
Waar leeft jouw bedquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik lig nog in bed te wachten.?
![]()
In Mijn bed? Alleen ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
genoeg chickies waar je je mee kan vermaken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mijn slaapkamer.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
WA blijft stil hier
Men denkt zeker dat ik vergaan ben.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Weet je wat, ik ga niet eens meer moeite doen. Je bent een mooie vrouw (ook voor je afviel) en een schat van een vrouw. Alleen als je steeds zo blijft reageren, hoeft het voor mij niet meer.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
same goes voor mequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:01 schreef Toekito het volgende:
WA blijft stil hier
Men denkt zeker dat ik vergaan ben.Ik ben ook echt alles kwijt..
![]()
Moeite doen voor wat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ga niet eens meer moeite doen. Je bent een mooie vrouw (ook voor je afviel) en een schat van een vrouw. Alleen als je steeds zo blijft reageren, hoeft het voor mij niet meer.![]()
Jou en je onzekerheid.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
goed zoekenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
same goes voor meIk ben ook echt alles kwijt..
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik ben doof langs 1 kant![]()
De "apocadinges" heeft me te pakken.
Niet leuk
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Niet echt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben het kwijt. Ik zeg alleen dat je je handen vol hebt aan genoeg andere chicks[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
je reageert niet eensquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja als mensen me missen dan zie ik dat vanzelf wel toch?
Sporten voor Sophia![]()
Ik lig nog lekker warm in bed. Alleen.quote:
Als ik nou bij jou lag was het heetquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lig nog lekker warm in bed. Alleen.![]()
![]()
ja nuquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ? Nu?
mijn telefoon ligt ergens in mijn tas op stil ofzo
Sporten voor Sophia![]()
Nee, wel vervelend, want ik moet plassen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik nou bij jou lag was het heet[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ruilen? Ik heb koffiequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lig nog lekker warm in bed. Alleen.![]()
![]()
Dan rol je je in je dekens en loop je naar de wcquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, wel vervelend, want ik moet plassen.![]()
![]()
Ik houd van je. Serieus. Er Is niets wat mij gelukkiger Maakt 's ochtendsquote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mijn deken is 2x2 en dons. Doe Maar niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan rol je je in je dekens en loop je naar de wc
Weet ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd van je. Serieus. Er Is niets wat mij gelukkiger Maakt 's ochtends
Dan duik ik je warme bedje in
Whahaha MI van een DW die vast zit in de wc en er niet meer uitkomt omdat de dekens so fluffy zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn deken is 2x2 en dons. Doe Maar niet.![]()
![]()
Haha, ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn deken is 2x2 en dons. Doe Maar niet.!
![]()
oke. Het moet maar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik
Dan duik ik je warme bedje indat zou Kut Zijn, mijn ouders zijn een Half uur Gtleden Vertrokken Naar Amsterdamquote:[..]
Whahaha MI van een DW die vast zit in de wc en er niet meer uitkomt omdat de dekens so fluffy zijn
Hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
als je dan op je bek gaat val je wel zacht![]()
![]()
Ik kom je wel redden danquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke. Het moet maar.
[..]
dat zou Kut Zijn, mijn ouders zijn een Half uur Gtleden Vertrokken Naar Amsterdamik weet nog ongeveer waar het is
![]()
![]()
Je weet niet of ze vast zit als ze d'r telefoon niet mee heeft. En als ze dat wel heeft dan kan ze ook haar adres geven > tomtomquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom je wel redden danik weet nog ongeveer waar het is
![]()
![]()
2e links, 2e rechts en je bent er.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom je wel redden danik weet nog ongeveer waar het is
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2e links, 2e rechts en je bent er.ik weet het nog wel...
Ten allen tijden je foon mee dus![]()
![]()
Of gewoon zonder deken gaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik weet het nog wel...
Ten allen tijden je foon mee dus[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Het eerste wat ik meeneem als ik van mijn plek af ga is mijn telefoonquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik weet het nog wel...
Ten allen tijden je foon mee dus
Nu lijk ik net een hond![]()
![]()
Jammer he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
he shoot... weer de kans mis lopen als superwoman[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alcohol werk maakt meer kapot dan je lief is![]()
Hoiquote:.
Wat een kuteinde voor die spinquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De spin waar ik net op ging staan.
Dat telt ook.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zal eens kijken wat ik kan hosselenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef Kreator het volgende:
Neem je nog wel wat leuke chicks mee voor de afterparty @ Krea's huis zaterdag, Samzz?.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, verbazingwekkend goed. Echt dik 8 uur als een blok geslapenquote:.
Met jouw skills moet dat toch een eitje zijn. Zeker als je ze de Hongaarse worst voor de neus houdt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan hosselen.
![]()
Wel noodzakelijk voor je levenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:55 schreef Nixx- het volgende:
Werk verspilt 8 uur van je leven per dag,![]()
![]()
Oh ja, easy peasy.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met jouw skills moet dat toch een eitje zijn. Zeker als je ze de Hongaarse worst voor de neus houdt.Het begin van het eindequote:.
Nicequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verbazingwekkend goed. Echt dik 8 uur als een blok geslapen.
!
![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:55 schreef Nixx- het volgende:
Werk verspilt 8 uur van je leven per dag,Correctquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel noodzakelijk voor je leven![]()
![]()
Hoezo verspillen? Ik snap dat nooit. Ik ga echt met plezier naar mn werk."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Behalve als je vrouw bent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel noodzakelijk voor je leven.
![]()
93% vd mensen gaat met tegenzin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:57 schreef PeuRac het volgende:
Hoezo verspillen? Ik snap dat nooit. Ik ga echt met plezier naar mn werk.![]()
Ik ga met 100% tegenzin naar m'n werk. Blij dat m'n contract afloopt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik ook, maar daarna blijft er zo weinig van je dag over...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een leuke baan. Veel leuke collega's en een paar stomme boeren.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Vent strikken, neuken, 2 kinderen aan hem opdringen, 3 ochtenden per week 'werken' om de sociale isolatie te doorbreken. Zo rollen ze.quote:![]()
Als het vanmiddag regent, blijf ik lekker thuis.
Oh, en het fijnste is nog wel dat ik van die collega af ben die de deur niet achter zijn reet dicht doet![]()
. Sommige mensen leren het nooit
![]()
![]()
Kijk ik heb het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vent strikken, neuken, 2 kinderen aan hem opdringen, 3 ochtenden per week 'werken' om de sociale isolatie te doorbreken. Zo rollen ze.![]()
Hoef je tenminste niet een dranger te kopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en het fijnste is nog wel dat ik van die collega af ben die de deur niet achter zijn reet dicht doet![]()
. Sommige mensen leren het nooit
Mogguh![]()
![]()
Alsof ik dat ga doen voor die 5 dagen dat ik nog aanwezig benquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoef je tenminste niet een dranger te kopen
Mogguh
Mogge![]()
![]()
Zou het dan ook werkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vent strikken, neuken, 2 kinderen honden aan hem opdringen, 3 ochtenden per week 'werken' om de sociale isolatie te doorbreken. Zo rollen ze.?
Precies. En als je hem zat bent, dwing je hem alimentatie te betalen omdat jij 'thuis toch ook echt hard moest werken en daardoor geen 'kans' had op de arbeidsmarkt', dit alles uiteraard met de ingezette Joker dat hij anders de kinderen niet meer ziet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk ik heb het goed voor elkaar
Vrouwen hebben het makkelijk.![]()
Enorm makkelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. En als je hem zat bent, dwing je hem alimentatie te betalen omdat jij 'thuis toch ook echt hard moest werken en daardoor geen 'kans' had op de arbeidsmarkt', dit alles uiteraard met de ingezette Joker dat hij anders de kinderen niet meer ziet.
Vrouwen hebben het makkelijk.
Ik krijg geen alimentatie![]()
Beetje gezellig hier?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ik dat ga doen voor die 5 dagen dat ik nog aanwezig ben
Mogge![]()
Oh, ik wist niet dat we het over jou hadden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enorm makkelijk
Ik krijg geen alimentatie![]()
Dan zorg jij dus voor de hondenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
...mijn vrouw werkt gewoon minimaal 40 uur. Zodat ik minder kan werken.?
Ik wil er wel wát zeggenschap overquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het merk uit mag zoeken wel.. Het moeten namelijk sowieso grote kwijlbakken zijn. Die zijn mooi en lief
.
Hopen dat ie dat ook blijftquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het wordt gewoon 11 tot 12 graden begin volgende week. Alsof de winter effetjes weg is!!
Yeah, de lente mag wel komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het wordt gewoon 11 tot 12 graden begin volgende week. Alsof de winter effetjes weg is!![]()
![]()
quote:ik vrees dat het daar nog een beetje te vroeg voor isquote:
Maar die paar daagies ga ik wel meepakken ja!![]()
![]()
Ik wil deze:quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil er wel wát zeggenschap over. Het moeten namelijk sowieso grote kwijlbakken zijn. Die zijn mooi en lief
.
![]()
![]()
Welke dagen zijn dat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
ik vrees dat het daar nog een beetje te vroeg voor is
Maar die paar daagies ga ik wel meepakken ja!![]()
![]()
Gewoon bwuh. Vandaag mag van mij wel snel voorbij gaan.quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon bwuh. Vandaag mag van mij wel snel voorbij gaan.![]()
9 maanden zomer yeah!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Laten we dat ook skippen, gaan we gelijk over op hoog zomer.![]()
En dan 3 maandjes herfst voor de winterliefhebbers![]()
![]()
![]()
Hmm, okequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht de zondag en de maandag, volgens het nieuws danOh, ja, van mij ook welquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon bwuh. Vandaag mag van mij wel snel voorbij gaan..
Neh, lente is ook wel chillquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Laten we dat ook skippen, gaan we gelijk over op hoog zomer..
![]()
Nee, dan ook echt winter. Herfst is nog hatelijker dan winterquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
9 maanden zomer yeah!![]()
![]()
![]()
Op naar de 22e zodat we van al dat gejammer af zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon bwuh. Vandaag mag van mij wel snel voorbij gaan.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Herfst is lekker omdat er ook nog veel nazomerdagen in zitten. Winter is in Nederland sowieso vaak maar een veredelde herfstquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dan ook echt winter. Herfst is nog hatelijker dan winter![]()
![]()
Liever herfst in oktober + november, winter in december, voorjaar in januari + februari. De rest hoogzomer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
9 maanden zomer yeah!![]()
![]()
Goeie instelling, jou kan ik wel de hand schudden!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Liever herfst in oktober + november, winter in december, voorjaar in januari + februari. De rest hoogzomer.![]()
![]()
Beter helemaal geen herfst. Gewoon van de ene op de andere dag sneeuw en -10quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeie instelling, jou kan ik wel de hand schudden!![]()
![]()
Haha!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beter helemaal geen herfst. Gewoon van de ene op de andere dag sneeuw en -10
nee geen vriesweer aub
En zeker geen sneeuw!![]()
![]()
Helemaal niet, Nederlandse lentes zijn best warm.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, lente is koud en irritant, omdat ik dan zo snel verbrand![]()
Mother Nature has played tricks more oftenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
ik vrees dat het daar nog een beetje te vroeg voor is
Maar die paar daagies ga ik wel meepakken ja!.
Ja, kan ook. Wel een witte kerst en een elf steden tocht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beter helemaal geen herfst. Gewoon van de ene op de andere dag sneeuw en -10![]()
Laatste lente was anders vrij kut -_-quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal niet, Nederlandse lentes zijn best warm.![]()
Dat vond ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laatste lente was anders vrij kut -_-![]()
Alleen eind maart hadden we een paar dagen mooi weer. Voor de rest bleef het koud tot Juni of zoquote:![]()
![]()
Prima motorrijweer andersquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen eind maart hadden we een paar dagen mooi weer. Voor de rest bleef het koud tot Juni of zo![]()
![]()
Ja gewoon één maand echte winter en dan weer een korte lente en een lange zomerquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Wel een witte kerst en een elf steden tocht.![]()
![]()
Met die temperaturen is het niet leuk om wat dan ook maar te doen... Tussen de 23 en 25 graden is meer dan primaquote:.
22 is net te koud jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die temperaturen is het niet leuk om wat dan ook maar te doen... Tussen de 23 en 25 graden is meer dan prima.
![]()
![]()
Pas vanaf 33 a 34 graden vind ik het wat warmpjes, voor de rest vind ik die warmte heerlijk!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die temperaturen is het niet leuk om wat dan ook maar te doen... Tussen de 23 en 25 graden is meer dan prima.
![]()
![]()
En veel te warm voor seksquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ook veel te warm om je warm te kleden hehehe![]()
![]()
Verhuis anders gewoon naar de rimboe of zo, daar is het altijd warm.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
22 graden is idd best wel behoorlijk frisjes...das bijna herfst“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mij welquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Seks heb ik op 't moment toch niet, dus wat kan mij dat dan schelen![]()
![]()
Ga huilenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
22 graden is idd best wel behoorlijk frisjes...das bijna herfst22 is lekker warm.
![]()
En wat moet ik nou weer in de rimboequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verhuis anders gewoon naar de rimboe of zo, daar is het altijd warm.![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah kom op Vinnie, je ziet zelf toch ook wel dat ik een -beetje- aan het overdrijven ben![]()
Jij weet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Alles tussen de 20 en 30 met zon is prima![]()
![]()
22 graden noem ik anders niet bepaald lekker warm. Vanaf 18 graden en lager vind ik het zelfs fris, zeker als de zon er niet is.quote:![]()
Dan loop je zeker naakt buiten ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
22 graden noem ik anders niet bepaald lekker warm. Vanaf 18 graden en lager vind ik het zelfs fris, zeker als de zon er niet is.![]()
Het aantal post kunnen me een rotzorg zijn. Ik denk dat ik er minder dan 5 had.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Grappig, ik had gister precies 100 posts![]()
Ik verveelde me en heb dat topic over posts in myat staan. Vond het wel grappigquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het aantal post kunnen me een rotzorg zijn. Ik denk dat ik er minder dan 5 had.
Tegenwoordig sta ik meestal niet meer in de lijst.Niet naakt, maar liefst loop en fiets ik in een t-shirt. 's avonds ook trouwensquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan loop je zeker naakt buiten ofzo?![]()
![]()
Heb jij dat gemaakt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ga je doen als je niks te doen hebt? Dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, dan wordt 18 graden al snel fris jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik verveelde me en heb dat topic over posts in myat staan. Vond het wel grappig
Tegenwoordig sta ik meestal niet meer in de lijst.
[..]
Niet naakt, maar liefst loop en fiets ik in een t-shirt. 's avonds ook trouwensHelemaal 's avonds.
Jepquote:![]()
![]()
Zwoele nachten zijn gewoon echt relaxed. Als het 's avonds nog lekker warm is, dan hoef ik in m'n rugzak geen extra kleding mee te nemen enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dan wordt 18 graden al snel fris jaHelemaal 's avonds.
[..]
Jep
Hoe heb je dat gemaakt?![]()
![]()
Leef jij dan de hele zomer op straat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zwoele nachten zijn gewoon echt relaxed. Als het 's avonds nog lekker warm is, dan hoef ik in m'n rugzak geen extra kleding mee te nemen enzo
Hoe heb je dat gemaakt?
Met solidworks![]()
![]()
Nee, maar dan ben ik wel veel meer onderwegquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leef jij dan de hele zomer op straat?
Met solidworks
Winter vind ik gewoon kut, kreeg nog een narekening vanwege m'n stookkosten. Kutwinters
Winters zijn altijd koud, vaak nat (en meestal dan allebij tegelijk) en nogal donker.
Zomer geeft mij een gevoel van vrijheid als het ware![]()
![]()
Ja, daar ben ik het met je eens. Ik heb een hekel aan de winterquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik wel veel meer onderweg
Winter vind ik gewoon kut, kreeg nog een narekening vanwege m'n stookkosten. Kutwinters
Winters zijn altijd koud, vaak nat (en meestal dan allebij tegelijk) en nogal donker.
Zomer geeft mij een gevoel van vrijheid als het wareKoud, nat, sneeuw, vroeg donker, laat licht
![]()
Doe mij maar de lente/zomer. Gewekt worden door de zonnestralen en vogeltjes, en lang licht zijn![]()
![]()
En op zich vind ik sneeuw ook heel mooi...totdat het verandert in bruine blubberquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het met je eens. Ik heb een hekel aan de winterKoud, nat, sneeuw, vroeg donker, laat licht
![]()
En die irritante kutstookkosten zijn zo hoog. Bijna m'n hele energienota was stookkosten![]()
![]()
Die 20 minuten die over zijn? Neuh, ik ga douchen en zie wel of ik er nog uit kom of niet..quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Nog een laatste wens voor voor ons het licht uit gaat?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Minder stoken, meer met warme kleding, fleecedekens en hittepitten gaan werken.
Om te zien is het mooi ja, totdat je er doorheen moetquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En op zich vind ik sneeuw ook heel mooi...totdat het verandert in bruine blubber
En die irritante kutstookkosten zijn zo hoog. Bijna m'n hele energienota was stookkosten![]()
![]()
Eens, winter moeten ze afschaffen, deprimerend kutweer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik wel veel meer onderweg
Zomer geeft mij een gevoel van vrijheid als het ware![]()
Doe ik nu ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
Minder stoken, meer met warme kleding, fleecedekens en hittepitten gaan werken.
Hopelijk dat m'n stookkosten volgend jaar lager zijn
Maar echt veel vat heb je er niet op, vorig jaar was best wel een koude winter met veel sneeuw![]()
![]()
365 dagen zomerquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eens, winter moeten ze afschaffen, deprimerend kutweer.![]()
![]()
Mechanical Engineer?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met solidworks![]()
Gewoon met z'n allen flink stoken zodat we alleen nog maar broeikaswinters krijgen hier!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eens, winter moeten ze afschaffen, deprimerend kutweer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen flink stoken zodat we alleen nog maar broeikaswinters krijgen hier!Gewoon het hele land verhuizen naar Afrika.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken solidworks.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met solidworks
Nee, dank je. Dan liever Australie, niet een godvergeten derde wereldland.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon het hele land verhuizen naar Afrika.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, oke, dat is beterquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Dan liever Australie, niet een godvergeten derde wereldland.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pappaquote:
Waarom nog meer dan?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oke.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Precies.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op naar de 22e zodat we van al dat gejammer af zijn
En ik werd wakker met het gevoel alsof ik elk moment dood kon gaan dus wilde mn bed weer in. Maar nu ben ik inmiddels weer wat beter te pasEven naar buiten geweest en een kerstcadeautje voor mama gekocht
What you forget, you are gonna repeat.
Hey, verrek, de wereld is er nog![]()
Move along, nothing to see hereDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mensen die berichten als deze:sturen, verdienen een nekschotquote:Schatje in
k houd van je! Al tien jaar samen, moet je me niet iets vragen!? Xxx J..
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
Mensen die berichten als deze:
[..]
sturen, verdienen een nekschot.
![]()
![]()
Antwoord: "staat m'n bier koud?"quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo pak je dat gejammer aan.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey, verrek, de wereld is er nog![]()
Move along, nothing to see here
Zoiets zou ik als man dus ook antwoordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Antwoord: "staat m'n bier koud?"
Zo pak je dat gejammer aan.. Haat aan dat soort berichten.
Ik heb geen eten meer, maar ben te lui om naar de winkel te gaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan zou ik het sowieso niet meer vragen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is daar ook niet 1 of ander programma van geweest?![]()
Zou best kunnen... Het is wel dieptriest, dat soort berichten en de mensen die ze sturen zijn niet veel beterquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik het sowieso niet meer vragen.
Is daar ook niet 1 of ander programma van geweest?.
Ik moest net een vertaalmachine gebruiken om op het Nederlandse woord voor obituary te komen.
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik het sowieso niet meer vragen.
Is daar ook niet 1 of ander programma van geweest?![]()
Ik zou dat als vrouw ook nooit zo doen. Als ik enorme huwelijkskriebels krijg bespreek ik die gewoon direct met hem/haar, of ik hou het gewoon voor me. Maar niet zo. Ik vind dat het spontaan vanuit de ander moet komen, of ik doe het
Eens!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik kan niet op het Woord zelf komen, maar weet wel Een Omschrijving.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
Ik moest net een vertaalmachine gebruiken om op het Nederlandse woord voor obituary te komen.
soms is Mijn Nederlandse woordenschat niet zo goed.
Trouw met mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
Ik zou dat als vrouw ook nooit zo doen. Als ik enorme huwelijkskriebels krijg bespreek ik die gewoon direct met hem/haar, of ik hou het gewoon voor me. Maar niet zo. Ik vind dat het spontaan vanuit de ander moet komen, of ik doe het[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben zo jaloers op jou.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
Friet en broodje kroket op. Nog trek
Als ik patat alleen maar ruik, ben ik al een kilo aangekomen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mijne wel, maar ik kwam er gewoon echt niet opquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet op het Woord zelf komen, maar weet wel Een Omschrijving.soms is Mijn Nederlandse woordenschat niet zo goed.
.
quote:!
Nog in Amersfoort?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Op het puntje van Je tong, en Als je er Niet meer over nadenkt, schiet Het Je Te binnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne wel, maar ik kwam er gewoon echt niet op.
Ik gebruikte dus gewoon een vertaalmachinequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het puntje van Je tong, en Als je er Niet meer over nadenkt, schiet Het Je Te binnen..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers op jou.
Als ik patat alleen maar ruik, ben ik al een kilo aangekomen.
Was dat bij mij maar zo![]()
![]()
soms Werkt Dat niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruikte dus gewoon een vertaalmachine.
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: